Leuk die wasbare, verwisselbare hoezen. Echter kan ik je verzekeren dat je ze nooit en te nimmer fatsoenlijk terug in de kussens krijgtquote:Op donderdag 6 januari 2005 17:35 schreef Umm-Qasr het volgende:
Ik ben van plan om twee tweede-handse Klippan banken te kopen. Hiervoor wil ik dan 2 nieuwe zwarte hoezen kopen. Hoeveel kosten die hoezen per stuk en gaan die ook zeg maar over de armsteun of alleen maar over het zitgedeelte? Ik hoop dat ze nog een tijdje mee kunnen want ze zijn een paar jaar oud.
En klopt t dat je twee soorten Klippan banken hebt: eentje waar je wel nieuwe hoeszen ervoor kunt kopen en de ander waarbij dat niet mogelijk is??
De meeste KLIPPAN hoezen kosten ¤50. Enkele (ik weet zo niet welke, zou de zwarte kunnen zijn) komen op ¤70. Doorgaans uit voorraad leverbaar.quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:03 schreef Umm-Qasr het volgende:
Kan iemand mij nog vertellen hoeveel die hoezen kosten en of t de moeite waard is met een klein budget een oude Klippan te kopen en een nieuwe hoes er omheen te doen? Alvast bedankt!!!
Heb je een link voor me??quote:Kleine tip misschien nog: bij de opening van IKEA Haarlem (24/02/2005) is KLIPPAN afgeprijsd van ¤ 199,- voor ¤ 99,-. Openingsaanbieding die alleen geldt in Haarlem en Amsterdam!
TVP!quote:Op vrijdag 7 januari 2005 02:35 schreef amokjeeh het volgende:
nog meer openingsaanbiedingen?
Ikea Haarlem zit praktisch om de hoek namelijk
Nee hoor, dat staat gewoon op de nieuwe Skär kalender van jan-feb-mrt-apr!quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:15 schreef WebForce het volgende:
Ik denk dat dat inside information is van Adelante![]()
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:00 schreef karoltje het volgende:
Pas aangeschaft en in elkaar geprakt.
[afbeelding]
Dat is de HEMNES garderobekast met 2 deuren, prijs ¤ 269.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:24 schreef Inu het volgende:
[..]Wat een mooie kast! Hoeduur ensow?
* Inu mag der kamertje gaan inrichten
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:39 schreef Inu het volgende:
Ok...dit is wat ik tot nu toe wil hebben voor mn kamer
[afbeelding]
Bed van ¤139
Da's ook weer zoquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:03 schreef Inu het volgende:
Jah, weet ik, maar om hier nou een bedbodem erbij te zetten
komende woonsdag 26 januari:quote:Op zondag 9 januari 2005 16:46 schreef teigan het volgende:
gaat er ook nog iets gebeuren met de POANG in de opruiming??
Ik wil er nl. nog graag eentje kopen, en een beetje korting is altijd leuk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |