Thanks, ik ga deze week even kijken.quote:Op zondag 26 december 2004 13:28 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Je hebt Tylösand in links en rechts, en dat in diverse kleuren:
[afbeelding]
En Mysinge:
[afbeelding]
Deze zijn al dan niet te combineren met zitbanken uit dezelfde series.
[..]
[afbeelding]
Hij heet Klippanmet de kwaliteit zit het wel goed, ik hoor er zelden wat over. Zorg wel dat je even gaat proefzitten, want behalve dat het oog ook wat wil, is het in eerste instantie belangrijk dat je er goed op kunt zitten
Stiekem ging ik ook voor zo'n bed. Helaas alleen vierkante gezien?quote:Op zondag 19 december 2004 23:17 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
niet praktisch, wel erg mooiverkapte tvp ook
Hehe, iedereen wil een bordeelbedquote:Op woensdag 29 december 2004 01:26 schreef Adelante het volgende:
er is een model rond bed (SULTAN SANDANE) en de rest is rechthoekig![]()
en ik weet niet of ze al in alle meubelhuizen op voorraad zijn, want volgens mij was bij de introductie een aantal weken geleden de vraag iets hoger dan gedacht
Speciale openingstijdenquote:Op donderdag 30 december 2004 22:28 schreef Radjwantie het volgende:
Tot hoe laat is de Ikea morgen geopend? Ik wilde morgenmiddag even langsgaan.
quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:29 schreef WebForce het volgende:
Maandag was het de 2-na-drukste dag ooit in Duiven geweest, Woonsdag de 3-na-drukste.
Omzetten waar je U tegen zegt!
En maar blijven lachen. 'Tuurlijk kan ik u helpen', 'Pardon, mag ik er even langs', 'Sorry, aan de kant'... Ik vind het wel leuk
. Wordt ik altijd heel melig van die drukte
.
Ik hoorde gister (donderdag) trouwens 'Woonsdag woonsdag' op de radio... Foutje? Of wilde ze van de lampen af. Daar heeft de verlichting afdeling nog wel een jaar taak aan om die dingen kwijt te raken
.
Die hebben geen jeuk meer maar jökel overal
De rest van de Ikea-banken vind ik dus niet leukquote:Op zondag 2 januari 2005 16:33 schreef Vanderdonk het volgende:
Als ik zo bij verschillende sites kijk van Ikea is er geen Goteborg behalve die driezits. Je kan misschien beter rondkijken bij de complete series dan bij afzonderlijke banken.
quote:Op maandag 3 januari 2005 15:40 schreef Adune_Ringeril het volgende:
Bij de IKEA hebben ze heel tof bestek 'DATA' genaamd. Ik zou het graag kopen, maar ik vraag me af of ik er wel goed aan doe. Op de één of andere manier krijg ik bij wat goedkopere spullen snel het idee dat ik het na een jaar alweer weg kan flikkeren en dat is uiteraard niet de bedoeling.
Naast dit bestek, heb ik mooie pannen en roestvrijstaal kookgerei gezien voor een klein prijsje. Heeft iemand hier misschien ervaring mee? En zo ja: bevallen of niet?
Alvast bedankt voor de reacties.
Ik neem aan dat dit een bed is? ik kan hem zo 1,2,3 niet vinden op de site van ikeaquote:Op zondag 19 december 2004 23:17 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
niet praktisch, wel erg mooiverkapte tvp ook
Ik heb 'm vandaag nog in Barendrecht zien staan...quote:Op maandag 3 januari 2005 22:25 schreef 3st het volgende:
ik zie het al, nog niet in nederland verkrijgbaar....
ik zal het eens voor je navragen, volgens mij is het iets van ¤ 7,- per baanquote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:34 schreef Rtificial het volgende:
niemand die me kan vertellen wat het kost om van stof gordijnen te laten maken bij Ikea?
Graag, Dank U :-)quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik zal het eens voor je navragen, volgens mij is het iets van ¤ 7,- per baan
quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:13 schreef WebForce het volgende:
Hoi! Ik wilde even zeggen dat we niet alleen rond de kerst open zijn, maar ook de restvan het jaar!
Dag!
Anders ook bedoel je? Mên we krijgen de winkel maar niet vol met producten, op alles zit bijna een leverprobleem, 7/8 vrachtwagens per dag wat normaal 2/3/4 is...quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maandag was het in Barendrecht anders stervensdruk
Tja, mensen hebben Kerstvakantie en gaan aan de klus!quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:40 schreef WebForce het volgende:
[..]
Anders ook bedoel je? Mên we krijgen de winkel maar niet vol met producten, op alles zit bijna een leverprobleem, 7/8 vrachtwagens per dag wat normaal 2/3/4 is...
Ik noem dit nog rond de kerstquote:Op woensdag 5 januari 2005 23:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Tja, mensen hebben Kerstvakantie en gaan aan de klus!
Ik begreep je post in 1e instantie verkeerdIk dacht dat je bedoelde dat het rond de Kerst zo druk was en nu juist superrustig, zo van: we zijn nu ook nog open hoor!
Ah kijk, daar gaat het misquote:
Kan 'm niet vinden op ikea.nl. Wat kost dat ding?quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:27 schreef Adelante het volgende:
SULTAN SANDANE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |