Sja, dat weet ik ook. Op maandag kwam vaak genoeg in de ZB (toen ik daar werkte) een hele partij klapstoelen terug, stuk of 15/20...quote:Op woensdag 22 december 2004 04:22 schreef Vanderdonk het volgende:
Ow dat doen ze wel vaak met kleding enzo, hebben ze een feestje, kleden dat leuk aan en de volgende dag komen ze het retour brengen.
Sommige mensen denken dat je een bibliotheek bent.
Hij is geweldig!quote:Op woensdag 22 december 2004 01:12 schreef WebForce het volgende:
[..]
Ja, hoi!
De Premiär is op dit moment (in Duiven) in 3 verschillende uitvoeringen te vinden. De stenen (mijn persoonlijek favoriet!) en nog één met allemaal kleuren, verschillende vlakken etc. Ik heb gehoord dat er nóg meer verschillende soorten komen, maar daar gaan nog wat maanden overheen...
Hij is er niet met lijst. Het is een enorm doek wat je zelf nog opspant.quote:Op woensdag 22 december 2004 12:39 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Hij is geweldig!Wat kost hij met lijst trouwens?
wow die taxi wil ik ook !! ben benieuwd naar de foto!quote:Op donderdag 23 december 2004 23:33 schreef WebForce het volgende:
Ik heb de ALLEBY ingelijste afbeelding taxi!!!![]()
![]()
¤55!!!!!
Prijzen zijn verlaagd, in IKEA Duiven iig. Daar is die grote afbeelding met de stenen nu ook ¤129, geen idee waarom, maar het is zo!
Ik zal als die hangt ff foto maken van de lijst
Weet je ook gelijk waarom 'ie afgeprijsd wasquote:Op vrijdag 24 december 2004 09:58 schreef WebForce het volgende:
Er zit al een kras op de lijst. Moet ik vandaag weer gaan ruilen enzo
NIet daarom, veel posters en lijsten zijn in prijs verlaagd... Ik werk er zelf dusquote:Op vrijdag 24 december 2004 09:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Weet je ook gelijk waarom 'ie afgeprijsd was
Die is inmiddels al binnen...quote:Op vrijdag 24 december 2004 10:46 schreef WebForce het volgende:
[..]
NIet daarom, veel posters en lijsten zijn in prijs verlaagd... Ik werk er zelf dus.
Maar me moeder wil wel ff op en neer rijden. Heb al gebeld en er staat al een mooie appart
Beddinge overtrek in 't grijs is ¤ 59,-quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:13 schreef sefer het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoeveel die grijze hoes kost voor een BEDDINGE slaapbank??
thanks.quote:Op zaterdag 25 december 2004 16:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Beddinge overtrek in 't grijs is ¤ 59,-
Je hebt Tylösand in links en rechts, en dat in diverse kleuren:quote:Op zondag 26 december 2004 13:17 schreef Varna het volgende:
Ik ben op zoek naar een mooie chiase longue. Heeft de ikea nog iets in die richting?
quote:Waar ik ook naar benieuwd ben is de kwaliteit van bank Kapplan. Ik denk dat ik deze in een leren uitvoering ga kopen.
Die Kramfors had ik niet kunnen vindenquote:Op zondag 26 december 2004 13:55 schreef Adelante het volgende:
naar mijn mening de mooiste chaise longues van IKEA: KRAMFORS
[afbeelding]
en ik weet niet of iemand het al gezien heeft, maar de KLIPPAN in rood leer
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |