quote:Op zondag 19 december 2004 18:14 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wouter Bos werd tweede... laat dat maar aan de media over.
Zou je je ambt niet eens neerleggen dan, mod?quote:Op zondag 19 december 2004 18:19 schreef Sidekick het volgende:
Voorspelbaarheid maakt het leven wel draaglijker. Ik vind er hoop en houvast in. Profeet PJORourke (vzmh) is mijn vleesgeworden leidraad.
die Leon de Winter is een echte grapjas, oa:quote:Op zondag 19 december 2004 16:05 schreef Monidique het volgende:
http://www.elsevier.nl/opinie/weblog.asp?weblogId=4&knooppunt=1103!
Zo kennen we Leon weer, de eeuwige fundamentalist dat het is.
heb zoiets al eens eerder gepost:quote:Waarom zou Europa geen 'Christian club' mogen zijn zoals de Organization of the Islamic Conference, dat een hechte geografische eenheid vormt, islamitisch is?
De evenaar ligt op de hoogte van Indonesië, dus de meeste Islamitische landen liggen zeker niet in de buurt van de evenaar.quote:Op zondag 19 december 2004 18:35 schreef Drugshond het volgende:
Valt wel op dat de meeste landen rond de evenaar liggen....... tis toch een zonnesteek...dat geloof.
Je zou dan wat vaker naar mij moeten luisteren, sidekick.quote:Op zondag 19 december 2004 18:19 schreef Sidekick het volgende:
Voorspelbaarheid maakt het leven wel draaglijker. Ik vind er hoop en houvast in. Profeet PJORourke (vzmh) is mijn vleesgeworden leidraad.
En in welk land wonen ook alweer de meeste moslims.......quote:Op zondag 19 december 2004 18:37 schreef Monidique het volgende:
De evenaar ligt op de hoogte van Indonesië, dus de meeste Islamitische landen liggen zeker niet in de buurt van de evenaar.
Hier hebben de geiten een bovengemiddeld roze achterwerk.quote:Op zondag 19 december 2004 18:34 schreef Drugshond het volgende:
Wat zijn die roze vlekken.. ?!
Wonen daar meer homo's of zo ?!?
Er wonen meer moslims buiten Indonesië dan in het land zelf. En, natuurlijk, elke moslim is nog geen apart land op zich, geloof ik.quote:Op zondag 19 december 2004 18:48 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En in welk land wonen ook alweer de meeste moslims.......![]()
Misschien omdat de EU geen Organization of the Islamic Conference is? Gokje hoorquote:Waarom zou Europa geen 'Christian club' mogen zijn zoals de Organization of the Islamic Conference, dat een hechte geografische eenheid vormt, islamitisch is?
In discussies over de Irak-oorlog: "Maar zij begonnen."quote:Op zondag 19 december 2004 18:53 schreef Monidique het volgende:
Het is net een klein kind. "Maar waarom mogen zij wel..."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |