quote:Op zondag 19 december 2004 18:14 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wouter Bos werd tweede... laat dat maar aan de media over.
Zou je je ambt niet eens neerleggen dan, mod?quote:Op zondag 19 december 2004 18:19 schreef Sidekick het volgende:
Voorspelbaarheid maakt het leven wel draaglijker. Ik vind er hoop en houvast in. Profeet PJORourke (vzmh) is mijn vleesgeworden leidraad.
die Leon de Winter is een echte grapjas, oa:quote:Op zondag 19 december 2004 16:05 schreef Monidique het volgende:
http://www.elsevier.nl/opinie/weblog.asp?weblogId=4&knooppunt=1103!
Zo kennen we Leon weer, de eeuwige fundamentalist dat het is.
heb zoiets al eens eerder gepost:quote:Waarom zou Europa geen 'Christian club' mogen zijn zoals de Organization of the Islamic Conference, dat een hechte geografische eenheid vormt, islamitisch is?
De evenaar ligt op de hoogte van Indonesië, dus de meeste Islamitische landen liggen zeker niet in de buurt van de evenaar.quote:Op zondag 19 december 2004 18:35 schreef Drugshond het volgende:
Valt wel op dat de meeste landen rond de evenaar liggen....... tis toch een zonnesteek...dat geloof.
Je zou dan wat vaker naar mij moeten luisteren, sidekick.quote:Op zondag 19 december 2004 18:19 schreef Sidekick het volgende:
Voorspelbaarheid maakt het leven wel draaglijker. Ik vind er hoop en houvast in. Profeet PJORourke (vzmh) is mijn vleesgeworden leidraad.
En in welk land wonen ook alweer de meeste moslims.......quote:Op zondag 19 december 2004 18:37 schreef Monidique het volgende:
De evenaar ligt op de hoogte van Indonesië, dus de meeste Islamitische landen liggen zeker niet in de buurt van de evenaar.
Hier hebben de geiten een bovengemiddeld roze achterwerk.quote:Op zondag 19 december 2004 18:34 schreef Drugshond het volgende:
Wat zijn die roze vlekken.. ?!
Wonen daar meer homo's of zo ?!?
Er wonen meer moslims buiten Indonesië dan in het land zelf. En, natuurlijk, elke moslim is nog geen apart land op zich, geloof ik.quote:Op zondag 19 december 2004 18:48 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En in welk land wonen ook alweer de meeste moslims.......![]()
Misschien omdat de EU geen Organization of the Islamic Conference is? Gokje hoorquote:Waarom zou Europa geen 'Christian club' mogen zijn zoals de Organization of the Islamic Conference, dat een hechte geografische eenheid vormt, islamitisch is?
In discussies over de Irak-oorlog: "Maar zij begonnen."quote:Op zondag 19 december 2004 18:53 schreef Monidique het volgende:
Het is net een klein kind. "Maar waarom mogen zij wel..."
quote:Op zondag 19 december 2004 14:57 schreef George-Butters het volgende:
Toch is dit raar. Je mag dus iemand iets dwingen te doen. En vervolgens krijgt de persoon die gedwongen is straf.Wat een BRILJANT principe
BiZaR
Ach ja... de Amerikanen hadden ook zoiets in de jaren 50. toppunt van achtelijkheid.quote:Iraanse tiener na seksmisbruik ter dood veroordeeld
Een Iraans geestelijk onvolwaardig tienermeisje dat sinds haar achtste gedwongen in de prostitutie zat, is op basis van de islamitische sharia ter dood veroordeeld wegens 'onzedelijk gedrag'. Voordat haar doodstraf zal worden voltrokken (ze wordt opgehangen), krijgt ze eerst nog 95 zweepslagen met een staalkabel.
.........
In november kreeg een 14-jarige jongen de doodstraf en 85 zweepslagen met een staalkabel, vanwege het eten tijdens de Ramadan op straat. Doordat de staalkabel waarmee hij werd geslagen zijn achterhoofd raakte, overleed de jongen.
quote:Welsome's remarkable investigation spans the 1930s to the 1990s and draws upon hundreds of newly declassified documents and other primary sources to disclose this shadowy chapter in American history. She gives a voice to such innocents as Helen Hutchison, a young woman who entered a prenatal clinic in Nashville for a routine checkup and was instead given a radioactive "cocktail" to drink; Gordon Shattuck, one of several boys at a state school for the developmentally disabled in Massachusetts who was fed radioactive oatmeal for breakfast; and Maude Jacobs, a Cincinnati woman suffering from cancer and subjected to an experimental radiation treatment designed to help military planners learn how to win a nuclear war.
Ik zou wel mod van NWS willen worden. Hoeveel tijd ben je daar ongeveer voor kwijt per dag? Kan ik alle nutteloze topics sluitenquote:Op zondag 19 december 2004 21:20 schreef sizzler het volgende:
Zijn er nou geen usuals die mod van NWS willen worden?
Ik wil geen commie worden.....quote:Op zondag 19 december 2004 21:20 schreef sizzler het volgende:
Als ik naar Sizzler mod acties kijk...... denk 5 minuten per dag..... (bijna niks dus).quote:Op zondag 19 december 2004 21:22 schreef George-Butters het volgende:
Ik zou wel mod van NWS willen worden. Hoeveel tijd ben je daar ongeveer voor kwijt per dag? Kan ik alle nutteloze topics sluiten![]()
ikkequote:Op zondag 19 december 2004 21:20 schreef sizzler het volgende:
Hoeveel jezelf wilt. Maar ik denk ongeveer een uurtje. Wat doorlezen, meeposten en slotjes zetten enzo.quote:Op zondag 19 december 2004 21:22 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik zou wel mod van NWS willen worden. Hoeveel tijd ben je daar ongeveer voor kwijt per dag? Kan ik alle nutteloze topics sluiten![]()
quote:
Prima...... Meki als mod.... is Fok! ook gelijk van dat extreem rechtse imago af....quote:
Maar jullie zijn natuurlijk een stuk braver dan het NWS-gespuis.quote:Op zondag 19 december 2004 21:29 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Als ik naar Sizzler mod acties kijk...... denk 5 minuten per dag..... (bijna niks dus).
quote:Op zondag 19 december 2004 21:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Prima...... Meki als mod.... is Fok! ook gelijk van dat extreem rechtse imago af....
Ik ben voor.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |