Daar kun je me voor wakker makenquote:
quote:
Zie mijn vorige postquote:Op zaterdag 18 december 2004 13:47 schreef onlogisch het volgende:
iemand nog iets zinnigs te melden?
quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:41 schreef es70 het volgende:
Ik ben niet brak, ik ben gewoon suf...
Ik loop naar beneden om mijn lenzen in te doen, dan terug naar boven om me verder aan te kleden, en doe vervolgens gewoon mijn bril weer op.
Ja, lach maar....quote:
Hoiquote:
Ik moet ook zo de stad in.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Op speciaal verzoek:
BIER!!!
En nu heb ik mijn taak wel weer gedaan voor vandaag hoor.
O god en arty wil de stad in. dat willen mensen altijd precies één keer met mij en daarna nooooooooit meer. Ik vind dat dus écht verschrikkelijk!!
Hangt ervan af wat je wilt gaan doen in de stad...quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Op speciaal verzoek:
BIER!!!
En nu heb ik mijn taak wel weer gedaan voor vandaag hoor.
O god en arty wil de stad in. dat willen mensen altijd precies één keer met mij en daarna nooooooooit meer. Ik vind dat dus écht verschrikkelijk!!
Even een kado voor mijn opa kopen, en een kerstkado voor hier thuis.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O wat een hel. Kun je er niet onderuit?
Dat is toch leuk, kadootjes kopen (behalve voor kinderenquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:13 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Even een kado voor mijn opa kopen, en een kerstkado voor hier thuis.
Ik zeg ook niet dat ik er een hekel aan heb.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat is toch leuk, kadootjes kopen (behalve voor kinderen).
Ja maar wat is er gezellig aan te slenteren te midden van 1000 andere slenteraars die allemaal in de weg lopen en niet opschieten?quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Hangt ervan af wat je wilt gaan doen in de stad...
Kleren kopen doe ik het liefste in mijn uppie, want daar krijg ik een ontzettend pesthumeur van. Maar gewoon gezellig de stad in is niks mis mee toch?
Oh ja, treuzelaars... die had ik even verdrongen...quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja maar wat is er gezellig aan te slenteren te midden van 1000 andere slenteraars die allemaal in de weg lopen en niet opschieten?
Ik wil best drie keer de hoofdstraat op en neer rennen, maar dan op maandagochtend. Als er geen kip is. Ik slenter liever langs het strand eigenlijk.
Maar goed, ik ga wel gewoon mee, dan leert hij het vanzelf af mij dit soort onzalige voorstellen te doen (ik ben namelijk echt niet te pruimen in de stad. Word agressief en zeurderig.
Welk liedje?quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Oh ja, treuzelaars... die had ik even verdrongen...
Ik krijg ook na een tijdje zin om dat kinderversje tot uitvoering te brengen.
Oh, nog een: Mensen die de zaterdag uitkiezen om met hun koters de stad ingaan en dan steeds met die klotebuggy tegen je enkels rijden.... Grrrrrrrr:(
Moet je ze zien trippen als je die rollator afpakt.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Welk liedje?
God ja kinderen in buggy's. Net zo erg als bejaarden met rollators.
Wie voor me loopt die krijgt een schopquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Welk liedje?
God ja kinderen in buggy's. Net zo erg als bejaarden met rollators.
Ik heb me altijd verheugd op het moment dat ik kinderen had en dus anderen tegen hun enkels kon gaan rijdenquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:22 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Moet je ze zien trippen als je die rollator afpakt.
quote:
Wat doe je! Mijn liedjequote:Op zaterdag 18 december 2004 14:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Wie voor me loopt die krijgt een schop
En een klap voor zijn kop
En dan ben ik nog niet klaar,
want dan trek ik aan zijn haar.
![]()
Wat doe ik? Ben me van geen kwaad bewustquote:
quote:
Ik heb geen levenquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:46 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Hoi. En ik zei toch dat je nummer 1 zou staan
.
Ach, een leven wordt zwaar overschat...quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:47 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Het blijkt ja. En dan vooral uit het verschil met de nummer 2.
Middag.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:44 schreef Lievelientje het volgende:
Goede middag trouwens allemaal
*wrijft slaap uit ogen*
Ik heb gedaan wat ik beloofd had, hoor. Ziet er goed uitquote:
Oh mijn site ?quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb gedaan wat ik beloofd had, hoor. Ziet er goed uit.
Was van de week, tilt ie een bierkratje op, hoor je m ineens vloeken, staat ie kermend voorovergebogen met een bierkratje in zn handen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:49 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Tjonge jonge. Je vader laat je gewoon sjouwen
Krijg je spierballen van, boodschappen tillenquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:48 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Middag.
Mijn pa is door zn rug gegaan, dus ik mocht net de boodschappen tillen.
Ben zo trouwens echt weg, anders zijn de winkels alweer dicht.
Big brother is watching me?quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:49 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Oh mijn site ?
Dankje wel. En ik weet wel dat je langs bent geweest
Auwwww... Ik voel met hem mee.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:50 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Was van de week, tilt ie een bierkratje op, hoor je m ineens vloeken, staat ie kermend voorovergebogen met een bierkratje in zn handen.
Mijn vader dan. Stond hij in de tuin te graven, en ik zag hem 5 minuten gebogen staan. Dus ik denk, jaja.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:50 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Was van de week, tilt ie een bierkratje op, hoor je m ineens vloeken, staat ie kermend voorovergebogen met een bierkratje in zn handen.
Ik ben ben al heel erg sterk.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Krijg je spierballen van, boodschappen tillen.
Have fun.
Jaquote:
Ze worden oud!quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:52 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Mijn vader dan. Stond hij in de tuin te graven, en ik zag hem 5 minuten gebogen staan. Dus ik denk, jaja.
Dus mijn moeder, Kom op. Je staat er net in. Zegt mijn vader ineens. %$#%# ik ben door mijn rug gegaan.
Jij bent ook geweest zo te zienquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:52 schreef buzzer het volgende:
[..]
Ja
Lang leve nedstat
Hoera Hoera Hoera
Je kan niet sterk genoeg zijnquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:52 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik ben ben al heel erg sterk.
quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Wie voor me loopt die krijgt een schop
En een klap voor zijn kop
En dan ben ik nog niet klaar,
want dan trek ik aan zijn haar.
![]()
Vanochtend ergens... Hoe laat weet ik niet hoor...quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:52 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Nee nee. Ik kan zien wie langs komt of niet. Hoe laat heb je mijn site bezocht?
quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Vanochtend ergens... Hoe laat weet ik niet hoor...
Was het maar waar...quote:
Hebben ze eenmooi eigen huis ?quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:54 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Ik heb mijn ouders bijna bij een opvangscentrum ingeschreven
Veel plezier!quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]![]()
*Noteert en zo heel hard gaat zingen in de stad *
Later!
doei danquote:Op zaterdag 18 december 2004 15:02 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik ga nu voor de 3e keer tot ziens zeggen.
Houdoe!
Deze is definitief
Make up your mind!quote:
Moet je die suffe lijstjes niet in de gaten houden, kan je er ook niet verdrietig van wordenquote:Op zaterdag 18 december 2004 15:09 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Maar toch ga ik zo
Ik wil niet weer 1e worden
Als jullie mij nou is van mijn PC wegslepen...quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Moet je die suffe lijstjes niet in de gaten houden, kan je er ook niet verdrietig van worden.
Heb je een beetje een goeie PC? Dan sleep ik je PC wel van jou wegquote:Op zaterdag 18 december 2004 15:13 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Als jullie mij nou is van mijn PC wegslepen...
Tjußquote:Op zaterdag 18 december 2004 15:14 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Doei. Ik ga Pro Evolution Soccer 4 spelen op de PC
Je bent duidelijk gemist...quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:19 schreef Sandertje21 het volgende:
ik heb niet veel gemist in mijn afwezigheid.
T was trouwens vervelend druk in de stad.
Maar ben qua cadeau's wel geslaagd!
geen 1 keer.quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Je bent duidelijk gemist...![]()
Hoe vaak is er tegen je enkels aangereden?
En waarom werkt dat bij mij dan nietquote:Op zaterdag 18 december 2004 17:32 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
geen 1 keer.
Ik keek gewoon heel boos, en maakte me heel breed.
Dan gaat iedereen voor mij uit de weg.
quote:
Ik heb meer omvang.quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:33 schreef es70 het volgende:
[..]
En waarom werkt dat bij mij dan niet![]()
Maar ik kan volgens mij bozer kijken....quote:
Koop je een bril.quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:56 schreef es70 het volgende:
Contactlenzen zijn echt ontzettend kut
Ik snap ook niet dat ik het steeds weer probeer...
Idd, info waar niemand iets aan heeft, maar ik ben het weer ff kwijt![]()
Waarom? Ik heb er al 6....quote:
Brede schouders zijn imponerender.quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Maar ik kan volgens mij bozer kijken....
En nu ben je blut?quote:
Nou, ik ben ook niet echt een teer poppetje te noemen hoor...quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:57 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Brede schouders zijn imponerender.
Tja, dan moet je toch weer gaan werkenquote:
Ik ben een man.quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou, ik ben ook niet echt een teer poppetje te noemen hoor...
Dat doe ik ook, maar aan het eind van mijn geld heb ik steeds maand over.quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Tja, dan moet je toch weer gaan werken
Ik kan me best voorstellen dat je af en toe wel eens niet je bril op wil.quote:
Dat zeg je iig wel altijdquote:
T scheelt als je jarig bent in december, dan komt er ook nog wat geld binnen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:01 schreef gurlie het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maar aan het eind van mijn geld heb ik steeds maand over.
Kutdecember ook, veel te duur.
Hey Bengeltjequote:Op zaterdag 18 december 2004 18:04 schreef Bengeltje het volgende:
Goedenavond![]()
Wie gaat er vanavond stappen en wie is er thuis![]()
Ik ga oppassen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:04 schreef Bengeltje het volgende:
Goedenavond![]()
Gelukkig kosten mijn lenzen me niets, dat scheelt weer...quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:02 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik kan me best voorstellen dat je af en toe wel eens niet je bril op wil.
En contactlenzen zijn inderdaad kut hoor ik van meerdere mensen.
Stappen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:04 schreef Bengeltje het volgende:
Goedenavond![]()
Ik blijf maar eens thuis vanavond....quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:04 schreef Bengeltje het volgende:
Goedenavond![]()
laat me raden? bier drinken?quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik blijf maar eens thuis vanavond....![]()
Ik tomatensoep met warm stokbrood, ook wel lekkerquote:Op zaterdag 18 december 2004 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja andijvieschotel met balletjes. Best binnen te houden
Ik ben zéker aanwezigquote:Op zaterdag 18 december 2004 18:08 schreef Bengeltje het volgende:
Dus Stu is vanavond aanwezig en Flashnouja, misschien .
Gurlie oppassen, heb je daar wel internet ?![]()
Cola, en als ik een erg wilde bui krijg doe ik er een neut inquote:
Ik ook stokbroodquote:Op zaterdag 18 december 2004 18:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik tomatensoep met warm stokbrood, ook wel lekker![]()
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 18 december 2004 18:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ook stokbrood.
En dat is nu warm,dus.
Wb Dude .:+ en weet niet waar je het over hebt, maar zal er niet naar vragen .quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Terug en nee, ik wil er niet over praten.
![]()
Winkelen. En ik háát het!quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wb Dude .:+ en weet niet waar je het over hebt, maar zal er niet naar vragen .
Heeeeeee Flessie, ouwe hai koe!quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
andijvie met bal
vier minuten magnetron
dat smaakt best okee
geen trekquote:Op zaterdag 18 december 2004 18:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goed zo![]()
nope , geen trek zin ofzo
quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Winkelen. En ik háát het!
Maar als troost wordt er voor me gekookt vanavond!![]()
Ja ik haat winkelen. Ik vind er gewoon niets aan. Dingen voor het huis kopen vind ik wel leuk, maar ik ben geen stad-slenteraar. Kleding kopen vind ik helemáál verschrikkelijk.quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja ik haat winkelen. Ik vind er gewoon niets aan. Dingen voor het huis kopen vind ik wel leuk, maar ik ben geen stad-slenteraar. Kleding kopen vind ik helemáál verschrikkelijk.
en?quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zolang ik er gezond uitzie is het nog geen probleem dacht ik![]()
Als je nu niet ging eten kreeg je het bewijsquote:Op zaterdag 18 december 2004 18:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
en?
zie je er gezond uit dan?
stuur maar ff een fotootje als bewijs
Stiekem toch zusjesquote:Op zaterdag 18 december 2004 18:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
dit word echt eng hoor, dat heb ik nou ook .
ik kijk liever voor meubels en zo dan voor kleding
quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
dit word echt eng hoor, dat heb ik nou ook .
ik kijk liever voor meubels en zo dan voor kleding
Hmm, Arty zeker ook niet?quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Terug en nee, ik wil er niet over praten.
![]()
quote:
Heb ik ooit zusje gezegd??quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:43 schreef Bengeltje het volgende:
ja hoor zusje , moeder , wat krijgen we nog meer![]()
Waarom heb je kaarsen op je kamer? Wel gezellig, maar ik ken niet veel mannen die ladingen kaarsen aansteken.quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:53 schreef Sandertje21 het volgende:
Klaar met eten!
En ik heb een vrachtwagenlading aan kaarsen (met en zonder geurtje) nu op mijn kamer liggen.
Anderhalf uur maar, oooh..quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee hoor, het viel wel mee. Ik heb me ingehouden en niemand lens getrapt. Gelukkig waren we ook maar anderhalf uur in de stad of zo.
Hoest met Gurlie? Vanavond oppassen las ik?
Moeders horen te zeuren, dat zit in hun functie-omschrijvingquote:Op zaterdag 18 december 2004 19:00 schreef gurlie het volgende:
[..]
Anderhalf uur maar, oooh..
Ik heb ook door de stad gesjouwd, cadeaus gekocht voor kerst.
En ik word echt moe van mijn moeder die de hele dag loopt te zeiken.
Vanavond oppassen ja, ik ga zo.
En met jou? Er wordt lekker voor je gekookt las ik!
Veel plezier zus!quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:59 schreef Bengeltje het volgende:
Wij gaan naar de McDrek![]()
tot latersssss
D'r zijn jammer genoeg maar weinig kaarsen die echt lekker ruikenquote:Op zaterdag 18 december 2004 18:53 schreef Sandertje21 het volgende:
Klaar met eten!
En ik heb een vrachtwagenlading aan kaarsen (met en zonder geurtje) nu op mijn kamer liggen.
Valt mij op dat ze vooral ruiken als je ze niet brandt. Ik heb nog nooit gehad dat de kamer lekker rook als ik ze aanstakquote:Op zaterdag 18 december 2004 19:03 schreef es70 het volgende:
[..]
D'r zijn jammer genoeg maar weinig kaarsen die echt lekker ruiken
Ik ook, en nog twee broers ookquote:
Kaneel, die ruik je wel...quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Valt mij op dat ze vooral ruiken als je ze niet brandt. Ik heb nog nooit gehad dat de kamer lekker rook als ik ze aanstak![]()
* Herkent *quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ook, en nog twee broers ook
En al word ik 100, ik zal altijd hun KLEINE zusje blijven...
Ja maar dit is niet zeuren, dit is gewoon zeiken.quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Moeders horen te zeuren, dat zit in hun functie-omschrijving![]()
Ja er wordt gekookt, een luxe voor mij!
Tot hoe laat moet je oppassen?
Dat leeftijdsverschil zal wel schelen denk ik... Tussen mij en mijn broers en zus zit 5, 8 en 10 jaarquote:Op zaterdag 18 december 2004 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
oh mijn zus is nog geen 2 jaar jonger dan ik... er is nooit sprake geweest van kleine zusje - grote broer of zo
Ik moet ze ook nog inpakken.quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waarom heb je kaarsen op je kamer? Wel gezellig, maar ik ken niet veel mannen die ladingen kaarsen aansteken.
Mijn kerstkado, wat doe je?quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Valt mij op dat ze vooral ruiken als je ze niet brandt. Ik heb nog nooit gehad dat de kamer lekker rook als ik ze aanstak![]()
Echte moeders zeiken, surrogaatmoeders zeurenquote:Op zaterdag 18 december 2004 19:12 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja maar dit is niet zeuren, dit is gewoon zeiken.
Jij zeurt ja, dat klopt.
Wauw, wat wordt het?
Geen idee eigenlijk, zal wel tot half een zijn ofzo.
Geeft toch niets, blijft een leuk cadeauquote:
Ziek gewoon!quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:27 schreef es70 het volgende:
Over moeders die zeiken gesproken...
Afgelopen week heb ik elke dag tegen mijn kinderen moeten zeuren dat ze niet met vreemden mee mogen gaan, welke kutsmoes die ook hebben.
D'r loopt hier een kinderlokker rond.
'T schijnt dat ze hem nu te pakken hebben, een knul van een jaar of 22, randdebiel!
Van mij mogen ze 'm in de lijn hangen en de spreeuwen er aan laten pikken.
je stuurt toch geen vreemde om je kinderen op te halen?quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ziek gewoon!
Hoorde laatst de tip met je kinderen af te spreken dat er een wachtwoord is en dat als jij een vreemde zou sturen om ze op te halen of zo, ze pas mee mogen gaan als diegene dat wachtwoord weet.
Geen idee of het werkt. Verzinnen die eikels wel weer iets anders om die kids over de streep te trekken waarschijnlijk.
Hè? Wat bedoel je? En wat is NTFS?quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Kinderen zijn van vlees en bloed hoor Dude, dat werkt anders dan een soort NTFS
Ik vraag me af of dat werkt, denk dat de theorie leuk klinkt, maar dat het in de praktijk niet zo goed zal werken...quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ziek gewoon!
Hoorde laatst de tip met je kinderen af te spreken dat er een wachtwoord is en dat als jij een vreemde zou sturen om ze op te halen of zo, ze pas mee mogen gaan als diegene dat wachtwoord weet.
Geen idee of het werkt. Verzinnen die eikels wel weer iets anders om die kids over de streep te trekken waarschijnlijk.
Dat zeg ik maar dan een beetje andersquote:Op zaterdag 18 december 2004 19:33 schreef Shreever het volgende:
[..]
je stuurt toch geen vreemde om je kinderen op te halen?
en een wachtwoord lullen ze wel omheen hoor. een kind gelooft het wel als iemand tegen ze zegt dat er een nieuw wachtwoord is dat mama aan hem vertelt heeft ofzo...
Nee natuurlijk stuur je geen vreemde!! Maar die smoes gebruiken kinderlokkers dus vaak: Je moeder heeft een ongeluk gehad en dus vroeg ze mij je op te halen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:33 schreef Shreever het volgende:
[..]
je stuurt toch geen vreemde om je kinderen op te halen?
en een wachtwoord lullen ze wel omheen hoor. een kind gelooft het wel als iemand tegen ze zegt dat er een nieuw wachtwoord is dat mama aan hem vertelt heeft ofzo...
idd... maar ik ben niet zo snel vandaagquote:Op zaterdag 18 december 2004 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zeg ik maar dan een beetje anders
mja okee... denk dat er trouwens niet veel dingen zijn die je kunt doen om het te voorkomen behalve hopen dat je kind niet zo'n randdebiel tegenkomt. Tegen je kind zeggen niet met vreemden te praten en mee te gaan is iets wat je standaard zegt natuurlijk. Kinderen zijn heel makkelijk om te praten. Die hebben meestal niet in de gaten dat er iets mis is...quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee natuurlijk stuur je geen vreemde!! Maar die smoes gebruiken kinderlokkers dus vaak: Je moeder heeft een ongeluk gehad en dus vroeg ze mij je op te halen.
En ik zeg dus niet dat deze methode onfeilbaar is, ik zeg alleen dat ik dat laatst hoorde al tip.
Ik was het niet.quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:27 schreef es70 het volgende:
Over moeders die zeiken gesproken...
Afgelopen week heb ik elke dag tegen mijn kinderen moeten zeuren dat ze niet met vreemden mee mogen gaan, welke kutsmoes die ook hebben.
D'r loopt hier een kinderlokker rond.
'T schijnt dat ze hem nu te pakken hebben, een knul van een jaar of 22, randdebiel!
Van mij mogen ze 'm in de lijn hangen en de spreeuwen er aan laten pikken.
quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:42 schreef es70 het volgende:
Nou ja, Nina snapt het iig inmiddels wel...
Op de vraag: Wat zou je doen als een vreemde meneer aan je vraagt of je even wil meelopen omdat je even moet helpen met iets?, gaf ze als antwoord: 'Dat hij dat maar lekker aan een groot mens moet vragen'
Storm snapt het een beetje: 'Dat 'ie ff moet wachten, dan zoek ik wel een groot mens voor 'm...'
Romek: 'Als zijn fiets stuk is moet 'ie maar naar de fietsenmaker gaan.'![]()
NTFS staat voor New Technology File System. Een manier om harde schijven te formatteren, zodanig dat het mogelijk wordt om ongeoorloofd gebruik en toegang effectief tegen te gaan middels het gebruik van wachtwoorden. In other words: wachtwoorden werken bij computers, niet bij kinderen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hè? Wat bedoel je? En wat is NTFS?![]()
Gelukkig maar, anders had ik me toch echt genoodzaakt gezien je gereedschap dusdanig te molesteren dat je voor de rest van je leven alleen nog maar over neuken kunt dromenquote:
Bijdehante lui daar in Palingsteinquote:Op zaterdag 18 december 2004 19:42 schreef es70 het volgende:
Nou ja, Nina snapt het iig inmiddels wel...
Op de vraag: Wat zou je doen als een vreemde meneer aan je vraagt of je even wil meelopen omdat je even moet helpen met iets?, gaf ze als antwoord: 'Dat hij dat maar lekker aan een groot mens moet vragen'
Storm snapt het een beetje: 'Dat 'ie ff moet wachten, dan zoek ik wel een groot mens voor 'm...'
Romek: 'Als zijn fiets stuk is moet 'ie maar naar de fietsenmaker gaan.'![]()
Dank uquote:Op zaterdag 18 december 2004 19:45 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Hey, jou ken ik nog niet.
Welkom.
*eensch isquote:Op zaterdag 18 december 2004 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijdehante lui daar in Palingstein
Maar als die meneer nou eens vraagt of ze even meegaan omdat ze dan een snoepje krijgen? Of omdat mama ze gestuurd heeft omdat er iets met oma aan de hand is?
Niet verkeerd bedoeld hoor, maar mijn punt is: Je kan het NOG zo bizar verzinnen en vervolgens OOK DAT scenario weer afdichten, de werkelijkheid is altijd anders. Truth is stranger than fiction
Ah, dat wist nietquote:Op zaterdag 18 december 2004 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NTFS staat voor New Technology File System. Een manier om harde schijven te formatteren, zodanig dat het mogelijk wordt om ongeoorloofd gebruik en toegang effectief tegen te gaan middels het gebruik van wachtwoorden. In other words: wachtwoorden werken bij computers, niet bij kinderen.
Ja maar dat doet hij ooquote:Op zaterdag 18 december 2004 19:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders had ik me toch echt genoodzaakt gezien je gereedschap dusdanig te molesteren dat je voor de rest van je leven alleen nog maar over neuken kunt dromen.
Niet veel verschil met mijn huidige leven dus.quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders had ik me toch echt genoodzaakt gezien je gereedschap dusdanig te molesteren dat je voor de rest van je leven alleen nog maar over neuken kunt dromen.
Nee dat is op zich zo, dat heb je niet beweerd. Maar het zou naïef zijn om te denken dat een wachtwoord in combinatie met een kind net zo gaat werken als je het van een computer zou verwachten. EN nee jij bent niet over computers begonnen, maar je weet heel goed wat ik bedoelquote:Op zaterdag 18 december 2004 19:50 schreef Duderinnetje het volgende:
En nee, kinderen zijn geen computers nee. Maar ik geloof ook niet dat ik dat beweerd heb.
Ik dacht t zelfde.quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja maar dat doet hij oo
Nee laat maar![]()
![]()
Pfffttt. Met dat verschil dat je het nu ook nog zou kunnen DOEN (als je een gewillig slachtoffer vindt), en dan niet meer...quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:52 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Niet veel verschil met mijn huidige leven dus.
Die kans acht ik verwaarloosbaar.quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Pfffttt. Met dat verschil dat je het nu ook nog zou kunnen DOEN (als je een gewillig slachtoffer vindt), en dan niet meer...
Ik ben het dus met je eens. Ik noemde slechts een tip die ik hoorde en waarvan ik denk: nou, ik zou het, baat het niet dan schaadt het niet, ook maar gewoon met mijn kids afspreken. Ik zou als moeder alle mogelijke dingen proberen, zonder te denken dat ze zaligmakend zijn.quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat is op zich zo, dat heb je niet beweerd. Maar het zou naïef zijn om te denken dat een wachtwoord in combinatie met een kind net zo gaat werken als je het van een computer zou verwachten. EN nee jij bent niet over computers begonnen, maar je weet heel goed wat ik bedoel![]()
Soms word ik echt heel moe van je...quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:00 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Die kans acht ik verwaarloosbaar.
Das dan in ieder geval niet van de sex!quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Soms word ik echt heel moe van je...
quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:06 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Das dan in ieder geval niet van de sex!
quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ben het dus met je eens. Ik noemde slechts een tip die ik hoorde en waarvan ik denk: nou, ik zou het, baat het niet dan schaadt het niet, ook maar gewoon met mijn kids afspreken. Ik zou als moeder alle mogelijke dingen proberen, zonder te denken dat ze zaligmakend zijn.
Maar je grijpt toch alles aan?
geen mensquote:Maar tegen echte gekken is geen kind bestand, dat realiseer ik me ook wel.
quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:06 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Das dan in ieder geval niet van de sex!
Ja dat weet ik nog. Ik studeerde toen in Utrecht.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Daar heb je gelijk in idd
[..]
geen mensHet gebied tussen Utrecht, De Bilt, Zeist en Bunnik (waar ik woon dus) werd ik geloof in 1996 al geteisterd door een serieverkrachter (5 verkrachtingen en 2 pogingen) en daarna zijn er in 1998 en 2001 nog sporadische incidenten geweest, waarop acuut de hele buurt afgezet is, speurhonden, ME busjes, helicopters, dat is echt knippen en scheren in zulke gevallen
Maar ze hebben hem nooit gepakt.
En hier in mijn flat wonen dus pakweg 500 studentes van rond de 20-25 die al 8 jaar met die onderbewuste angst leven. Helemaal niet prettig, al hoor je er zelden meer iemand over...
Was dat Ed van Eeden? linkjequote:Op zaterdag 18 december 2004 20:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nog. Ik studeerde toen in Utrecht.
Is een boek over verschenen laatst, over die verkrachter. Fictie, maar wel gebaseerd op politierapporten. De auteur is zélf verhoord omdat de recherche het maar vreemd vond dat hij zo veel feitelijkheden kon invullen in zijn boek.
Ben even de naam kwijt van de auteur, sorry.
In Roosendaal heb je veel losse incidenten.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nog. Ik studeerde toen in Utrecht.
Is een boek over verschenen laatst, over die verkrachter. Fictie, maar wel gebaseerd op politierapporten. De auteur is zélf verhoord omdat de recherche het maar vreemd vond dat hij zo veel feitelijkheden kon invullen in zijn boek.
Ben even de naam kwijt van de auteur, sorry.
Waarom is dat enger? 1 verknipte gast tegenkomen lijkt me genoeg om je (sex)leven grondig te verzieken.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:13 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
In Roosendaal heb je veel losse incidenten.
Dat maakt het misschien wel enger, omdat het dan meerdere daders zijn.
Dan zijn er meer mensen die je niet tegen wil komen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarom is dat enger? 1 verknipte gast tegenkomen lijkt me genoeg om je (sex)leven grondig te verzieken.
Toch komt een ontraceerbare verkrachter met een vaste MO (modus operandi) enger over. Het is dan geen kwestie meer van het risico lopen dat je 'een gek' tegenkomt. Je hebt dan te maken met iemand die kennelijk zijn gang kan gaan, op zijn gemak en met telkens dezelfde methode. Maar die slim genoeg is de politie te ontlopen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:13 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
In Roosendaal heb je veel losse incidenten.
Dat maakt het misschien wel enger, omdat het dan meerdere daders zijn.
Ah, op die manier...quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:19 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Dan zijn er meer mensen die je niet tegen wil komen.
En als er dan eentje op is gepakt is het nog steeds niet over.
Nou ja, er zijn hier gewoon 2 wijken waar je als vrouw beter niet in je eentje kunt lopen als het donker is.
Nee ik was net op tijd weg! Heb alleen nog mijn diploma even afgehaald in die verschrikkelijke nieuwbouw. Ik zat nog lekker in de gezellige barakken op de Kanaalweg.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee maar hoo es ff Dude. Hogeschool voor de Journalistiek zit tegenwoordig op de Uithof (ik kom daar alleen als er verkiezingen zijn) hebbie daar gezeten?
Mja en bepaald niet alleen je sexleven lijkt mequote:Op zaterdag 18 december 2004 20:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarom is dat enger? 1 verknipte gast tegenkomen lijkt me genoeg om je (sex)leven grondig te verzieken.
Daar heb je ook wel een punt ja....quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Toch komt een ontraceerbare verkrachter met een vaste MO (modus operandi) enger over. Het is dan geen kwestie meer van het risico lopen dat je 'een gek' tegenkomt. Je hebt dan te maken met iemand die kennelijk zijn gang kan gaan, op zijn gemak en met telkens dezelfde methode. Maar die slim genoeg is de politie te ontlopen.
In plaats van een 'risico' dat we allemaal lopen ten aanzien van loslopende mafkezen, heb je dan te maken met iemand die we loverwogen zijn ding doet en in zijn vuistje lacht. Dat is een hele onaangename gewaarwording. Een roofdier dat loert op zijn prooi en er mee wegkomt.
Dat was althans het gevoelen dat toen heel erg onder studentes in Utrecht leefde.
Je hebt dan gewoon geen persoon waar je je pijlen op kunt richten.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja en bepaald niet alleen je sexleven lijkt me
Maar ik begrijp Sander wel... Aan de andere kant: zolang de dader niet gepakt is, blijft het gewoon een ongrijpbaar gevaar, omdat je niet weet waar en wanneer het zal toeslaan, terwijl het altijd en overal zou kunnen.
De (vermoedelijke?) redenering van Sander gaat pas werken zodra er een dader opgepakt wordt. In het geval van 1 seriedader is het gevaar dan (op papier) geweken. (onder voorwaarde dat ze de goeie oppakken EN dat er niet ooit weer een andere opstaat...). In het geval van meerdere daders helpt het gewoon niet zo veel als ze er eentje oppakken. Het gevaar blijft dan vrijwel onverminderd voortbestaan.
quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ook, en nog twee broers ook
En al word ik 100, ik zal altijd hun KLEINE zusje blijven...
IN feite is het alleen maar gevaarlijker geworden, want terwijl het gevaar gewoon keihard blijft voortbestaan zolang hij niet gepakt is, hebben de latere lichtingen studentes niks van de toenmalige paniek meegekregen, dus die zijn ook niet ergens op bedachtquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat was althans het gevoelen dat toen heel erg onder studentes in Utrecht leefde.
Ik ben hier de middelste.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Erg he![]()
3 oudere broers, een oudere zus, heb het maar niet over stiefbroertjes
Als man zijnde is de kans verwaarloosbaar dat jij de volgende zal zijn, als vrouw is die kans een stuk groter...quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:25 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel een punt ja....
Misschien dat ik als man zijnde minder inzicht heb in wat er nou precies zou eng is aan het idee dat er zo'n engerd rondloopt.
Is die gast nooit gepakt dan?quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
IN feite is het alleen maar gevaarlijker geworden, want terwijl het gevaar gewoon keihard blijft voortbestaan zolang hij niet gepakt is, hebben de latere lichtingen studentes niks van de toenmalige paniek meegekregen, dus die zijn ook niet ergens op bedacht
Maar uiteindelijk gaat het nog steeds over neukenquote:
Nopequote:Op zaterdag 18 december 2004 20:29 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Is die gast nooit gepakt dan?
Dan is het geen spelletje meer.....quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Als man zijnde is de kans verwaarloosbaar dat jij de volgende zal zijn, als vrouw is die kans een stuk groter...
En ondanks het feit dat er kennelijk nogal wat vrouwen zijn met verkrachtingsfantasien (), denk ik dat er niet een is die zo'n fantasie graag werkelijkheid ziet worden...
ach, voor mij hoeft het niet, maar het is wel weer lekker vertrouwdquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk gaat het nog steeds over neuken.
quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Als man zijnde is de kans verwaarloosbaar dat jij de volgende zal zijn, als vrouw is die kans een stuk groter...
En ondanks het feit dat er kennelijk nogal wat vrouwen zijn met verkrachtingsfantasien (), denk ik dat er niet een is die zo'n fantasie graag werkelijkheid ziet worden...
Tisser? Een van jouw fantasietjes soms?quote:
Ik zie ineens... Nou ja, whateverquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:31 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Dan is het geen spelletje meer.....
Degene die mij wil verkrachten moet wel van erg goede huize komen wil hij mij dermate overmeesteren dat ie mn ster op kan rekken.![]()
die mist bijna iedereenquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mwa, salade he .
nope , we missen kalverstraat![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Tisser? Een van jouw fantasietjes soms?![]()
Waarom dan dat vertrokken snuitje en het zwijgen? D'r schijnen echt vrouwen te zijn die daarover fantaseren...quote:
Ja klopt. Maar toch vraag ik me af hoe vaak er in NL echt sprake is van meerdere seriedaders in één stad. En dan bedoel ik echt seriedaders. Mensen die consequent en obsessief dezelfde misdaad begaan.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja en bepaald niet alleen je sexleven lijkt me
Maar ik begrijp Sander wel... Aan de andere kant: zolang de dader niet gepakt is, blijft het gewoon een ongrijpbaar gevaar, omdat je niet weet waar en wanneer het zal toeslaan, terwijl het altijd en overal zou kunnen.
De (vermoedelijke?) redenering van Sander gaat pas werken zodra er een dader opgepakt wordt. In het geval van 1 seriedader is het gevaar dan (op papier) geweken. (onder voorwaarde dat ze de goeie oppakken EN dat er niet ooit weer een andere opstaat...). In het geval van meerdere daders helpt het gewoon niet zo veel als ze er eentje oppakken. Het gevaar blijft dan vrijwel onverminderd voortbestaan.
quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarom dan dat vertrokken snuitje en het zwijgen? D'r schijnen echt vrouwen te zijn die daarover fantaseren...
nee, een paar honderd denk ik, maar da's nog niet veelquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar zijn er volgens mij maar 5 van![]()
Laten we hopen dat zijn handeltje eraf gerot isquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee, een paar honderd denk ik, maar da's nog niet veel
Nou ja, ik kan me persoonlijk ook de lol van zo'n fantasie niet voorstellen, maar zolang niemand er last van heeft... Ieder zijn ding, zullen we maar zeggen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhm, laten we er maar het er op houden dat mensen die daarover fantaseren gestoord zijn.
Zoiets wil je niet mee maken![]()
Dan issie nog sexueel gefrustreerder.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat zijn handeltje eraf gerot is.
Ja of gepromoveerd naar een oord waar geween is en gekners der tanden en waar de thermometer ook in de winter nog een dusdanige stand aangeeft dat een kolenhandelaar er geen zaken heeftquote:
Tuurlijk, het is een fantasie , dus gespeeld , bij een echte zullen ze anders reageren .quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan me persoonlijk ook de lol van zo'n fantasie niet voorstellen, maar zolang niemand er last van heeft... Ieder zijn ding, zullen we maar zeggen.
quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:40 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Dan issie nog sexueel gefrustreerder.![]()
Weet niet of dat dan zo'n goeie zaak is.....
leidse zijn er duizenden, heb er hier al 4 liggenquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
denk een paar honderd van leidse en maar 5 van kalverstraat , stel je voor ze moeten er
meer dan 5 weg geven .
quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
leidse zijn er duizenden, heb er hier al 4 liggen
er staat ook niet je wint als je ze beide hebt, maar dat je kans maakt op de prijs
Ben ik raar als ik geen flauw idee heb waar het over gaat?quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
denk een paar honderd van leidse en maar 5 van kalverstraat , stel je voor ze moeten er
meer dan 5 weg geven .
Waar gaat dit overquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
leidse zijn er duizenden, heb er hier al 4 liggen
er staat ook niet je wint als je ze beide hebt, maar dat je kans maakt op de prijs
Je krijgt bij de Mc nu stikkertjes van monopolie, als je dan een straat hebt win je watquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:44 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ben ik raar als ik geen flauw idee heb waar het over gaat?
Dat is ook nog een goeie mogelijkheid.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja of gepromoveerd naar een oord waar geween is en gekners der tanden en waar de thermometer ook in de winter nog een dusdanige stand aangeeft dat een kolenhandelaar er geen zaken heeft
Ah, vandaar dat ik geen idee had, daar kom ik nooit....quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je krijgt bij de Mc nu stikkertjes van monopolie, als je dan een straat hebt win je wat
bv leidse en kalver , kun je een auto winnenhele kleine kans dus
maar wel kansquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
dus dan heb je nog maar een kleine kans
stomme McDrek
Ieder het zijnequote:Op zaterdag 18 december 2004 20:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ik geen idee had, daar kom ik nooit....
dat vind je ook niet lekker?quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ik geen idee had, daar kom ik nooit....
T is zeker ook geen mooie auto?quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je krijgt bij de Mc nu stikkertjes van monopolie, als je dan een straat hebt win je wat
bv leidse en kalver , kun je een auto winnenhele kleine kans dus
Jij doet net of ik niks lust... Pannekoeken, paprika en rooie kool, dat valt toch best meequote:
Pannenkoeken zijn wel lekker.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Jij doet net of ik niks lust... Pannekoeken, paprika en rooie kool, dat valt toch best mee![]()
Ik vind het wel lekker, maar veel te duur.
Ik hou van de mc Chicken.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Jaa die salades met sappige geroosterde kip erop en zo, die zijn heel goed te nassen![]()
veel te duurquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Jij doet net of ik niks lust... Pannekoeken, paprika en rooie kool, dat valt toch best mee![]()
Ik vind het wel lekker, maar veel te duur.
zie je wel, toch al prijsquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Elke keer als je er een stikkertje krijgt![]()
we hebben wel al een gratis hamburger gekregen
JIJ vindt pannekoeken lekker, ik nietquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:53 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Pannenkoeken zijn wel lekker.
1. Ik rook goedkope meukquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
veel te duur
ik denk dat jij meer aan roken uitgeeft als ik aan de Mac
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |