Wb Dude .:+ en weet niet waar je het over hebt, maar zal er niet naar vragen .quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Terug en nee, ik wil er niet over praten.
![]()
Winkelen. En ik háát het!quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wb Dude .:+ en weet niet waar je het over hebt, maar zal er niet naar vragen .
Heeeeeee Flessie, ouwe hai koe!quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
andijvie met bal
vier minuten magnetron
dat smaakt best okee
geen trekquote:Op zaterdag 18 december 2004 18:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goed zo![]()
nope , geen trek zin ofzo
quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Winkelen. En ik háát het!
Maar als troost wordt er voor me gekookt vanavond!![]()
Ja ik haat winkelen. Ik vind er gewoon niets aan. Dingen voor het huis kopen vind ik wel leuk, maar ik ben geen stad-slenteraar. Kleding kopen vind ik helemáál verschrikkelijk.quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja ik haat winkelen. Ik vind er gewoon niets aan. Dingen voor het huis kopen vind ik wel leuk, maar ik ben geen stad-slenteraar. Kleding kopen vind ik helemáál verschrikkelijk.
en?quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zolang ik er gezond uitzie is het nog geen probleem dacht ik![]()
Als je nu niet ging eten kreeg je het bewijsquote:Op zaterdag 18 december 2004 18:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
en?
zie je er gezond uit dan?
stuur maar ff een fotootje als bewijs
Stiekem toch zusjesquote:Op zaterdag 18 december 2004 18:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
dit word echt eng hoor, dat heb ik nou ook .
ik kijk liever voor meubels en zo dan voor kleding
quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
dit word echt eng hoor, dat heb ik nou ook .
ik kijk liever voor meubels en zo dan voor kleding
Hmm, Arty zeker ook niet?quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Terug en nee, ik wil er niet over praten.
![]()
quote:
Heb ik ooit zusje gezegd??quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:43 schreef Bengeltje het volgende:
ja hoor zusje , moeder , wat krijgen we nog meer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |