Waarom heb je kaarsen op je kamer? Wel gezellig, maar ik ken niet veel mannen die ladingen kaarsen aansteken.quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:53 schreef Sandertje21 het volgende:
Klaar met eten!
En ik heb een vrachtwagenlading aan kaarsen (met en zonder geurtje) nu op mijn kamer liggen.
Anderhalf uur maar, oooh..quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee hoor, het viel wel mee. Ik heb me ingehouden en niemand lens getrapt. Gelukkig waren we ook maar anderhalf uur in de stad of zo.
Hoest met Gurlie? Vanavond oppassen las ik?
Moeders horen te zeuren, dat zit in hun functie-omschrijvingquote:Op zaterdag 18 december 2004 19:00 schreef gurlie het volgende:
[..]
Anderhalf uur maar, oooh..
Ik heb ook door de stad gesjouwd, cadeaus gekocht voor kerst.
En ik word echt moe van mijn moeder die de hele dag loopt te zeiken.
Vanavond oppassen ja, ik ga zo.
En met jou? Er wordt lekker voor je gekookt las ik!
Veel plezier zus!quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:59 schreef Bengeltje het volgende:
Wij gaan naar de McDrek![]()
tot latersssss
D'r zijn jammer genoeg maar weinig kaarsen die echt lekker ruikenquote:Op zaterdag 18 december 2004 18:53 schreef Sandertje21 het volgende:
Klaar met eten!
En ik heb een vrachtwagenlading aan kaarsen (met en zonder geurtje) nu op mijn kamer liggen.
Valt mij op dat ze vooral ruiken als je ze niet brandt. Ik heb nog nooit gehad dat de kamer lekker rook als ik ze aanstakquote:Op zaterdag 18 december 2004 19:03 schreef es70 het volgende:
[..]
D'r zijn jammer genoeg maar weinig kaarsen die echt lekker ruiken
Ik ook, en nog twee broers ookquote:
Kaneel, die ruik je wel...quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Valt mij op dat ze vooral ruiken als je ze niet brandt. Ik heb nog nooit gehad dat de kamer lekker rook als ik ze aanstak![]()
* Herkent *quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ook, en nog twee broers ook
En al word ik 100, ik zal altijd hun KLEINE zusje blijven...
Ja maar dit is niet zeuren, dit is gewoon zeiken.quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Moeders horen te zeuren, dat zit in hun functie-omschrijving![]()
Ja er wordt gekookt, een luxe voor mij!
Tot hoe laat moet je oppassen?
Dat leeftijdsverschil zal wel schelen denk ik... Tussen mij en mijn broers en zus zit 5, 8 en 10 jaarquote:Op zaterdag 18 december 2004 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
oh mijn zus is nog geen 2 jaar jonger dan ik... er is nooit sprake geweest van kleine zusje - grote broer of zo
Ik moet ze ook nog inpakken.quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waarom heb je kaarsen op je kamer? Wel gezellig, maar ik ken niet veel mannen die ladingen kaarsen aansteken.
Mijn kerstkado, wat doe je?quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Valt mij op dat ze vooral ruiken als je ze niet brandt. Ik heb nog nooit gehad dat de kamer lekker rook als ik ze aanstak![]()
Echte moeders zeiken, surrogaatmoeders zeurenquote:Op zaterdag 18 december 2004 19:12 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja maar dit is niet zeuren, dit is gewoon zeiken.
Jij zeurt ja, dat klopt.
Wauw, wat wordt het?
Geen idee eigenlijk, zal wel tot half een zijn ofzo.
Geeft toch niets, blijft een leuk cadeauquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |