Ik ben hier de middelste.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Erg he![]()
3 oudere broers, een oudere zus, heb het maar niet over stiefbroertjes
Als man zijnde is de kans verwaarloosbaar dat jij de volgende zal zijn, als vrouw is die kans een stuk groter...quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:25 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel een punt ja....
Misschien dat ik als man zijnde minder inzicht heb in wat er nou precies zou eng is aan het idee dat er zo'n engerd rondloopt.
Is die gast nooit gepakt dan?quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
IN feite is het alleen maar gevaarlijker geworden, want terwijl het gevaar gewoon keihard blijft voortbestaan zolang hij niet gepakt is, hebben de latere lichtingen studentes niks van de toenmalige paniek meegekregen, dus die zijn ook niet ergens op bedacht
Maar uiteindelijk gaat het nog steeds over neukenquote:
Nopequote:Op zaterdag 18 december 2004 20:29 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Is die gast nooit gepakt dan?
Dan is het geen spelletje meer.....quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Als man zijnde is de kans verwaarloosbaar dat jij de volgende zal zijn, als vrouw is die kans een stuk groter...
En ondanks het feit dat er kennelijk nogal wat vrouwen zijn met verkrachtingsfantasien (), denk ik dat er niet een is die zo'n fantasie graag werkelijkheid ziet worden...
ach, voor mij hoeft het niet, maar het is wel weer lekker vertrouwdquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk gaat het nog steeds over neuken.
quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Als man zijnde is de kans verwaarloosbaar dat jij de volgende zal zijn, als vrouw is die kans een stuk groter...
En ondanks het feit dat er kennelijk nogal wat vrouwen zijn met verkrachtingsfantasien (), denk ik dat er niet een is die zo'n fantasie graag werkelijkheid ziet worden...
Tisser? Een van jouw fantasietjes soms?quote:
Ik zie ineens... Nou ja, whateverquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:31 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Dan is het geen spelletje meer.....
Degene die mij wil verkrachten moet wel van erg goede huize komen wil hij mij dermate overmeesteren dat ie mn ster op kan rekken.![]()
die mist bijna iedereenquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mwa, salade he .
nope , we missen kalverstraat![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Tisser? Een van jouw fantasietjes soms?![]()
Waarom dan dat vertrokken snuitje en het zwijgen? D'r schijnen echt vrouwen te zijn die daarover fantaseren...quote:
Ja klopt. Maar toch vraag ik me af hoe vaak er in NL echt sprake is van meerdere seriedaders in één stad. En dan bedoel ik echt seriedaders. Mensen die consequent en obsessief dezelfde misdaad begaan.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja en bepaald niet alleen je sexleven lijkt me
Maar ik begrijp Sander wel... Aan de andere kant: zolang de dader niet gepakt is, blijft het gewoon een ongrijpbaar gevaar, omdat je niet weet waar en wanneer het zal toeslaan, terwijl het altijd en overal zou kunnen.
De (vermoedelijke?) redenering van Sander gaat pas werken zodra er een dader opgepakt wordt. In het geval van 1 seriedader is het gevaar dan (op papier) geweken. (onder voorwaarde dat ze de goeie oppakken EN dat er niet ooit weer een andere opstaat...). In het geval van meerdere daders helpt het gewoon niet zo veel als ze er eentje oppakken. Het gevaar blijft dan vrijwel onverminderd voortbestaan.
quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarom dan dat vertrokken snuitje en het zwijgen? D'r schijnen echt vrouwen te zijn die daarover fantaseren...
nee, een paar honderd denk ik, maar da's nog niet veelquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar zijn er volgens mij maar 5 van![]()
Laten we hopen dat zijn handeltje eraf gerot isquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee, een paar honderd denk ik, maar da's nog niet veel
Nou ja, ik kan me persoonlijk ook de lol van zo'n fantasie niet voorstellen, maar zolang niemand er last van heeft... Ieder zijn ding, zullen we maar zeggen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhm, laten we er maar het er op houden dat mensen die daarover fantaseren gestoord zijn.
Zoiets wil je niet mee maken![]()
Dan issie nog sexueel gefrustreerder.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat zijn handeltje eraf gerot is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |