Daar kun je me voor wakker makenquote:
quote:
Zie mijn vorige postquote:Op zaterdag 18 december 2004 13:47 schreef onlogisch het volgende:
iemand nog iets zinnigs te melden?
quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:41 schreef es70 het volgende:
Ik ben niet brak, ik ben gewoon suf...
Ik loop naar beneden om mijn lenzen in te doen, dan terug naar boven om me verder aan te kleden, en doe vervolgens gewoon mijn bril weer op.
Ja, lach maar....quote:
Hoiquote:
Ik moet ook zo de stad in.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Op speciaal verzoek:
BIER!!!
En nu heb ik mijn taak wel weer gedaan voor vandaag hoor.
O god en arty wil de stad in. dat willen mensen altijd precies één keer met mij en daarna nooooooooit meer. Ik vind dat dus écht verschrikkelijk!!
Hangt ervan af wat je wilt gaan doen in de stad...quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Op speciaal verzoek:
BIER!!!
En nu heb ik mijn taak wel weer gedaan voor vandaag hoor.
O god en arty wil de stad in. dat willen mensen altijd precies één keer met mij en daarna nooooooooit meer. Ik vind dat dus écht verschrikkelijk!!
Even een kado voor mijn opa kopen, en een kerstkado voor hier thuis.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O wat een hel. Kun je er niet onderuit?
Dat is toch leuk, kadootjes kopen (behalve voor kinderenquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:13 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Even een kado voor mijn opa kopen, en een kerstkado voor hier thuis.
Ik zeg ook niet dat ik er een hekel aan heb.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat is toch leuk, kadootjes kopen (behalve voor kinderen).
Ja maar wat is er gezellig aan te slenteren te midden van 1000 andere slenteraars die allemaal in de weg lopen en niet opschieten?quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Hangt ervan af wat je wilt gaan doen in de stad...
Kleren kopen doe ik het liefste in mijn uppie, want daar krijg ik een ontzettend pesthumeur van. Maar gewoon gezellig de stad in is niks mis mee toch?
Oh ja, treuzelaars... die had ik even verdrongen...quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja maar wat is er gezellig aan te slenteren te midden van 1000 andere slenteraars die allemaal in de weg lopen en niet opschieten?
Ik wil best drie keer de hoofdstraat op en neer rennen, maar dan op maandagochtend. Als er geen kip is. Ik slenter liever langs het strand eigenlijk.
Maar goed, ik ga wel gewoon mee, dan leert hij het vanzelf af mij dit soort onzalige voorstellen te doen (ik ben namelijk echt niet te pruimen in de stad. Word agressief en zeurderig.
Welk liedje?quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Oh ja, treuzelaars... die had ik even verdrongen...
Ik krijg ook na een tijdje zin om dat kinderversje tot uitvoering te brengen.
Oh, nog een: Mensen die de zaterdag uitkiezen om met hun koters de stad ingaan en dan steeds met die klotebuggy tegen je enkels rijden.... Grrrrrrrr:(
Moet je ze zien trippen als je die rollator afpakt.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Welk liedje?
God ja kinderen in buggy's. Net zo erg als bejaarden met rollators.
Wie voor me loopt die krijgt een schopquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Welk liedje?
God ja kinderen in buggy's. Net zo erg als bejaarden met rollators.
Ik heb me altijd verheugd op het moment dat ik kinderen had en dus anderen tegen hun enkels kon gaan rijdenquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:22 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Moet je ze zien trippen als je die rollator afpakt.
quote:
Wat doe je! Mijn liedjequote:Op zaterdag 18 december 2004 14:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Wie voor me loopt die krijgt een schop
En een klap voor zijn kop
En dan ben ik nog niet klaar,
want dan trek ik aan zijn haar.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |