Wat doe ik? Ben me van geen kwaad bewustquote:
quote:
Ik heb geen levenquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:46 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Hoi. En ik zei toch dat je nummer 1 zou staan
.
Ach, een leven wordt zwaar overschat...quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:47 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Het blijkt ja. En dan vooral uit het verschil met de nummer 2.
Middag.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:44 schreef Lievelientje het volgende:
Goede middag trouwens allemaal
*wrijft slaap uit ogen*
Ik heb gedaan wat ik beloofd had, hoor. Ziet er goed uitquote:
Oh mijn site ?quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb gedaan wat ik beloofd had, hoor. Ziet er goed uit.
Was van de week, tilt ie een bierkratje op, hoor je m ineens vloeken, staat ie kermend voorovergebogen met een bierkratje in zn handen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:49 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Tjonge jonge. Je vader laat je gewoon sjouwen
Krijg je spierballen van, boodschappen tillenquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:48 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Middag.
Mijn pa is door zn rug gegaan, dus ik mocht net de boodschappen tillen.
Ben zo trouwens echt weg, anders zijn de winkels alweer dicht.
Big brother is watching me?quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:49 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Oh mijn site ?
Dankje wel. En ik weet wel dat je langs bent geweest
Auwwww... Ik voel met hem mee.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:50 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Was van de week, tilt ie een bierkratje op, hoor je m ineens vloeken, staat ie kermend voorovergebogen met een bierkratje in zn handen.
Mijn vader dan. Stond hij in de tuin te graven, en ik zag hem 5 minuten gebogen staan. Dus ik denk, jaja.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:50 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Was van de week, tilt ie een bierkratje op, hoor je m ineens vloeken, staat ie kermend voorovergebogen met een bierkratje in zn handen.
Ik ben ben al heel erg sterk.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Krijg je spierballen van, boodschappen tillen.
Have fun.
Jaquote:
Ze worden oud!quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:52 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Mijn vader dan. Stond hij in de tuin te graven, en ik zag hem 5 minuten gebogen staan. Dus ik denk, jaja.
Dus mijn moeder, Kom op. Je staat er net in. Zegt mijn vader ineens. %$#%# ik ben door mijn rug gegaan.
Jij bent ook geweest zo te zienquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:52 schreef buzzer het volgende:
[..]
Ja
Lang leve nedstat
Hoera Hoera Hoera
Je kan niet sterk genoeg zijnquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:52 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik ben ben al heel erg sterk.
quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Wie voor me loopt die krijgt een schop
En een klap voor zijn kop
En dan ben ik nog niet klaar,
want dan trek ik aan zijn haar.
![]()
Vanochtend ergens... Hoe laat weet ik niet hoor...quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:52 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Nee nee. Ik kan zien wie langs komt of niet. Hoe laat heb je mijn site bezocht?
quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Vanochtend ergens... Hoe laat weet ik niet hoor...
Was het maar waar...quote:
Hebben ze eenmooi eigen huis ?quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:54 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Ik heb mijn ouders bijna bij een opvangscentrum ingeschreven
Veel plezier!quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]![]()
*Noteert en zo heel hard gaat zingen in de stad *
Later!
doei danquote:Op zaterdag 18 december 2004 15:02 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik ga nu voor de 3e keer tot ziens zeggen.
Houdoe!
Deze is definitief
Make up your mind!quote:
Moet je die suffe lijstjes niet in de gaten houden, kan je er ook niet verdrietig van wordenquote:Op zaterdag 18 december 2004 15:09 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Maar toch ga ik zo
Ik wil niet weer 1e worden
Als jullie mij nou is van mijn PC wegslepen...quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Moet je die suffe lijstjes niet in de gaten houden, kan je er ook niet verdrietig van worden.
Heb je een beetje een goeie PC? Dan sleep ik je PC wel van jou wegquote:Op zaterdag 18 december 2004 15:13 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Als jullie mij nou is van mijn PC wegslepen...
Tjußquote:Op zaterdag 18 december 2004 15:14 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Doei. Ik ga Pro Evolution Soccer 4 spelen op de PC
Je bent duidelijk gemist...quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:19 schreef Sandertje21 het volgende:
ik heb niet veel gemist in mijn afwezigheid.
T was trouwens vervelend druk in de stad.
Maar ben qua cadeau's wel geslaagd!
geen 1 keer.quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Je bent duidelijk gemist...![]()
Hoe vaak is er tegen je enkels aangereden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |