hij heeft mijn respect omdat hij PRECIES 11 jaar jonger isquote:Op donderdag 16 december 2004 19:11 schreef Lois het volgende:
Afsplitsing van Het grote dreumes en peutertopic deel 1
en als iemand een leukere topictitel heeft hou ik me aanbevolen
Kinderen
14 april 1996: Chaves, zoon van Logician
We willen juist zo min mogelijk gebruik maken van die FAQ, we willen juist dat in 1 oogopslag duidelijk is waar een topic over gaat zodat het ook een stuk toegankelijker word.quote:Op donderdag 16 december 2004 19:50 schreef miss_dynastie het volgende:
'Het Schoolplein' is toch best leuk?
Alleen moet je dan wel de faq uitbreiden, anders snapt niemand er meer wat van
te BreEzaHquote:Op donderdag 16 december 2004 19:57 schreef easy-going het volgende:
Kidzzzz van 4 tot 12!!!
of is dit te english???
Nee, voor pubers moet je het topic 'fietsenhok' noemen, omdat daar uh... nou ja, uh.... veel wordt beleefdquote:Op donderdag 16 december 2004 19:57 schreef lady-wrb het volgende:
van kleuter tot puber?
tót puberquote:Op donderdag 16 december 2004 20:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, voor pubers moet je het topic 'fietsenhok' noemen, omdat daar uh... nou ja, uh.... veel wordt beleefd
let op post-icon!![]()
Geun weu deun euk allemeul zweuds preuten?quote:
pssssttttt... hoest met mini-MUUS? En wil je nog es een foto postenquote:Op donderdag 16 december 2004 20:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
Geun weu deun euk allemeul zweuds preuten?.
Maar het is niet alleen voor kleuters, maar voor alle schoolgaande kids.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:05 schreef moussy het volgende:
Kan het niet gewoon het kleutertopic heten, das voor iedereen duidelijk lijkt mij
oh ja, maar dan zou het alleen maar over schoolperikelen mogen gaan om ontopic te blijven.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Maar het is niet alleen voor kleuters, maar voor alle schoolgaande kids.
quote:Op donderdag 16 december 2004 20:18 schreef easy-going het volgende:
Het 4,5,6,7,8,9,10,11,12 jarigen topic
maar ik vind van kleuter tot puber van lady-wrb eigenlijk wel een mooie naam
Ik vind het prima!quote:Op donderdag 16 december 2004 20:21 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja is toch goed genoeg? Dan kan bijv. het dreumestopic van Dreumes tot kleuter heten, weet ik ut...
Waren jij een Geer er in 1 minuut uit voor de namen van de kinderenquote:Op donderdag 16 december 2004 20:23 schreef jessie het volgende:
Een heel topic vollullen over een naam
Is daar niks leuks op te bedenken
Ja he?quote:Op donderdag 16 december 2004 20:39 schreef Lois het volgende:
Het is net of ze je niet willen MUUSjeDoe het maar hier, we zijn uit de naam wat mij betreft en nu gaan we ontopic verder met kinderen in de leeftijd vanaf 4 jaar. Zoals Isabelletje dus.
Muusbeep!quote:Op donderdag 16 december 2004 20:46 schreef MUUS het volgende:
Ze lanceert nu trouwens snot als ze niest.. Sinds die amandelen eruit zijn, vliegt het snot gewoon haar neus uit. Zo ook toen we gezellig een broodje zaten te eten saampies...
. Het was ineens een tosti speciaal...
.
Als je met prutoren looporen bedoelt: die had Belletje dus ook niet hè! Ze had deze week pas voor het eerst een loopoor en die buisjes zitten er al twee maanden in.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:57 schreef moussy het volgende:
Ach gos, arme mini-muusjeBuisjes hebben dan dus niet altijd nut.... Goed dat ik dat weet, voor ze buisjes in René dr oren willen gaan proberen. Ook al heeft ze nooit prutoren.
Ze heeft behoorlijk wat meegekregen hoor en ze was ook erg stil daarna. Ik moest haar wel vertellen dat ze bij het raam moest wegblijven bv. en ook heeft ze de figuren met bivakmutsen en grote wapens voorbij zien lopen.quote:Hoe heeft ze die toestanden bij jullie om het huis verwerkt, of heeft ze er toch nog weinig van meegekregen?
de buisjes werken dus juist goed, want juist omdat de prut wegkon, heeft ze geen oorontsteking gekregen.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:57 schreef moussy het volgende:
Ach gos, arme mini-muusjeBuisjes hebben dan dus niet altijd nut.... Goed dat ik dat weet, voor ze buisjes in René dr oren willen gaan proberen. Ook al heeft ze nooit prutoren.
Hoe heeft ze die toestanden bij jullie om het huis verwerkt, of heeft ze er toch nog weinig van meegekregen?
Ik denk juist dat het wel geholpen heeft, het snot vliegt nu op de tosti ipv in de gehoorgang te gaan zitten ontsteken.quote:Op donderdag 16 december 2004 21:09 schreef danosa het volgende:
Jemig Muus, het lijkt wel of het helemaal geen nut heeft gehad om d'r neusamandelen eruit te halen. ik dacht trouwens ook dat ze dat niet zo snel meer deden tegenwoordig om dat het juist extra verkoudheid enz zou betekenen.
Meestal groeien ze er het tweede half jaar nadat ze erin gezet zijn eruit. Althans, volgens het boekje van de KNO arts.quote:Op donderdag 16 december 2004 21:02 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb begrepen dat buisjes uit kunnen groeien en dan indien nodig weer vervangen kunnen worden. Het weghalen van de neusamandel heeft bij Christan in elk geval heel goed geholpen. Hij heeft sindsdien (begin maart) niet meer dan een loopneus gemankeerd.
Ben ik toch nog ergens goed voor.quote:Op donderdag 16 december 2004 21:04 schreef E.T. het volgende:
[..]
Muusbeep!
Dit is echt een typisch staaltje van jouw schrijfstijl, waar ik altijd zo om moet lachen!
En waarom staat Isabel nog niet in 't lijstje in de OP???
Ik ben al wel eens langs geweest, maar ik ben vooral een (erg fanatieke) lurker.quote:Op donderdag 16 december 2004 21:05 schreef lady-wrb het volgende:
heeeeeee kennen we isabel hier al? ik niet geloof ik. vertel eens wat meer muus! en foto's natuurlijk o-)
Nou, neusamandelen weghalen is dus wel heel nuttig geweest! Ze kan nu juist haar snot kwijt en het blijft niet meer achter die amandelen hangen. Ze waren heel erg groot zei de KNO arts na de operatie. Ze had al twee weken geen snotneus meer gehad, maar de KNO arts nam echt MEGA grote slierten snot mee toen ze die amandelen eruit haalde én toen ze haar oren schoonmaakte. Kan je nagaan hoe lang dat allemaal in die buis vastzit joh.quote:Op donderdag 16 december 2004 21:09 schreef danosa het volgende:
Jemig Muus, het lijkt wel of het helemaal geen nut heeft gehad om d'r neusamandelen eruit te halen. ik dacht trouwens ook dat ze dat niet zo snel meer deden tegenwoordig om dat het juist extra verkoudheid enz zou betekenen.
om te zien is het nog viezer hoor danosa.quote:Op donderdag 16 december 2004 21:21 schreef danosa het volgende:
aha, dus het snot heeft nu een uitweg. Zoals jullie het uitleggen begrijp ik het verwijderen van de neusamandelen ook beter. Lekker praatje idd Muus
He hallo lees jij het bankje niet. Mama Danosa heb net een hele doos zeebanket op uit haar (piep)pakket hoor!quote:Op donderdag 16 december 2004 21:37 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
om te zien is het nog viezer hoor danosa.
bij mijn oudste liep er van die bruine drab uit zijn oren, zo zijn boordje in.
(we moesten het afplakken van de creche)
dat zag er pas ranzig uit
Huh ?? What the ... ??quote:Op donderdag 16 december 2004 21:05 schreef MUUS het volgende:
Ze heeft behoorlijk wat meegekregen hoor en ze was ook erg stil daarna. Ik moest haar wel vertellen dat ze bij het raam moest wegblijven bv. en ook heeft ze de figuren met bivakmutsen en grote wapens voorbij zien lopen.
Zoals ik al zei is ze een binnenvetter en erover praten zal ze dus niet doen..
Maar ik moet zeggen dat het erg heeft geholpen dat Sinterklaas naar Nederland kwam.. Dat was toch wel een hele fijne afleiding voor haar en ik *denk* dat daardoor een hoop wat sneller vergeten is.
Dat gaat over die belegering in Den Haag een poosje terug, toen ze die twee mannen gearresteerd hebben. Muus woont daar vlakbij en het was nogal eng voor haar en Mini-Muus.quote:
Oh, datte ...quote:Op donderdag 16 december 2004 22:11 schreef Rewimo het volgende:
Dat gaat over die belegering in Den Haag een poosje terug, toen ze die twee mannen gearresteerd hebben. Muus woont daar vlakbij en het was nogal eng voor haar en Mini-Muus.
Jaaaaaaquote:Op donderdag 16 december 2004 21:15 schreef MUUS het volgende:
Ik wil nog wel wat oude foto's in het foto-topic posten als iemand dat wil?
Maar ze kan toch ook 'gewoon' slechthorend zijn?quote:Op donderdag 16 december 2004 21:15 schreef moussy het volgende:
ff snel, want ik moet mn haar inklodderen (nieuw kleurtje), René is al 78593875280958502x gecontroleerd op vocht in dr oren, achter het trommelvlies, maar er is nooit wat te zien.
Ja hoor, en daar maak ik me ook echt geen zorgen om. Ik hoor ook met 1 oor véél slechter dan met het andere en daar is ook nooit iets bij gevonden.quote:Op donderdag 16 december 2004 23:06 schreef Grijs het volgende:
[..]
Maar ze kan toch ook 'gewoon' slechthorend zijn?
Ik ben slechthorend zonder dat er wat aan mijn oren mankeert (de zenuwen geven de prikkels niet goed door).
Ik ben hier een beetje aan de vroege kant, Daan is nog geen vier...
Tuurlijkquote:Op vrijdag 17 december 2004 01:12 schreef Anitra het volgende:
Mag Djen ook in het lijstje? Ze is van 16 januari 1995
als je nog behang en behangplaksel hebt...quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:11 schreef Rewimo het volgende:
Dwars? Hoezo dwars?Schei uit joh
Bij vlagen weet je echt niet wat je ermee aan moet.
39 graden... arme Christan.quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:32 schreef Rewimo het volgende:
Vandaag is ie in elk geval niet dwars, alleen maar ziek
Net koorts gemeten, 39.0. Hij klaagt sinds gisternacht over hoofdpijn. Hoor ik net van een vriend van Frank, waar we afgelopen weekend waren, dat hij dat ook heeft gehad. Duurde 2 dagen, dus hopelijk hebben we het morgen achter de rug.
Dat hadden wij laatst ook met Sinterklaas, wat een oude chagrijnige sok was dat zegquote:Op zaterdag 18 december 2004 19:49 schreef lady-wrb het volgende:
ho ho, ho ho, volgens mij zijn kerstmannen alleen maar vrolijk, maar hier had ik er vanavond eentje die de ballen uit de boom kon schieten. meeeen wat was die chagrijnig
Help me eraan herinneren dat ik hém nooit inhuur als Kerstmanquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:04 schreef lady-wrb het volgende:
moet je eens in het moeders mooiste topic kijken miss-D
het gaat om dit verhaal wat ik schreef...quote:bastardhost - zondag 28 november 2004 @ 16:21
Op vrijdag 26 november 2004 22:17 schreef Angel22 het volgende:
Lang verhaal met veel steekhoudende argumenten en herkenningspunten
*************************************************************************************************
*rillingen over de rug heeft* Hou je hem wel in de gaten dat kleine ventje? Ik herken veel dingen die mensen uit dit topic ook zullen herkennen...
Ik? Niks... maar ik ben ook niet gevraagd om iets te makenquote:Op dinsdag 21 december 2004 14:21 schreef lady-wrb het volgende:
wat heb je gemaakt rewimo?
bij mij komen die dingen mijn huis niet eens inquote:Op donderdag 23 december 2004 16:53 schreef moussy het volgende:
lady-wrb, hier komen zulke dingen de klas niet eens in![]()
sorry ik snap je niet helemaal ..... leg us uit??????quote:Op donderdag 23 december 2004 14:26 schreef dice het volgende:
Angel; waarschijnlijk zag zij dat dus precies zo
(voor mij heb je gelijk)
quote:In het dreumes en peuter topic schreef ik het volgende: Damien kwam vandaag thuis met een brief van school waarin stond dat de vader van een klasgenootje gisteren aan een hartstilstand is overleden. Er stond ook in dat de familie het erg op prijs zou stellen als de ouders eventueel met de kinderen langs zouden komen.
Waar ik nu mee zit is dat Damien nog geen flauw benul heeft wat doodgaan is en ik weet ook niet zo goed met wat ik er mee aan moet want slapen vind ik niet goed want dan durft hij strax niet meer te gaan slapen, ik ben niet gelovig dus naar de hemel gaan ofzow ben ik ook niet zo'n voorstander van ( no offence naar de welgelovigen) weggaan is in mijn situatie ook niet echt lekker want zijn pappa gaat strax ook weg ivm de scheiding en dan gaat ie dat strax doorelkaar halen...
Wat moet ik hier nu mee???? Op school konden ze me er ook weinig zinnigs over vertellen.
De school kon me niet helpen omdat hun met heel veel opvattingen te maken hebben en daarbij dus voor alles een ander verhaaltje hoort... Mijn antwoord was, kom daar maar mee als je zoon er daadwerkelijk om vraagt en dat is nu iets waarop ik niet wil wachten.
Lijkt me verstandig. Ben alleen benieuwd hoe school ermee omgaat als de juf vragen krijgt van leerlingen, zeggen ze dan dat de kinderen dat aan hun ouders moeten vragen of zo? Omdat ze jou nl. ook niet konden 'helpen' met een uitleg.quote:Op maandag 17 januari 2005 08:44 schreef Angel22 het volgende:
Ik ben er wel uit dat ik dinsdag iig niet naar de crematie ga met damien want ik denk niet hij dat hij er veel van snapt. Al die verdrietige mensen en het stil moeten zijn en zitten.... nee dat kan ik hem voor een vreemd nog niet aandoen vind ik.
Ehm... mijn moeder zit in Spanje...quote:Op zaterdag 5 februari 2005 22:48 schreef livelink het volgende:
Rewimo, fijn dat Christan uit zichzelf wel wil logeren, dat maakt het allemaal weer wat makkelijker.
Let je wel een beetje op jezelf? Ik heb het idee dat je op het moment behoorlijk zwaar belast bent met je werk, Christan en je vader. Gelukkig dat je wel kunt steunen op je moeder.
Tsssssssssssssss....quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:10 schreef Rewimo het volgende:
Ik wist eerlijk gezegd niet eens dat die twee ook ziek waren
Ik voel me hartstikke incompleet. Ook al was het handiger in mijn eentje met het bezoeken van mijn vader en zo, toch vond ik het maar niksquote:Op donderdag 17 februari 2005 20:04 schreef Lois het volgende:
Ach wat lief Rewimo![]()
Hoe heb jij die dagen ervaren? Ik begreep al dat je het hartstikke druk hebt met je vader in het ziekenhuis enzo maar vond je het moeilijk zo lang van hem gescheiden te zijn (voor het eerst meen ik?) ?
Is zijn kamertje al een beetje af, en heb je al foto's?
Daan heeft 'em twee weken geleden gehad. Hij heeft er helemaal geen last van gehad en het deed ook niet (erg) zeer. Ik had hem trouwens ook verteld dat het best zeer kon doen en dat hij dan 'auw' mocht zeggen of eventjes huilen.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:42 schreef Rewimo het volgende:
Vorige keer ging het primaIk heb hem ook gewoon eerlijk verteld dat een prik pijn kan doen en dat hij mag huilen. Vorige keer zei de arts dat hij heel hard au mocht roepen en ook huilen. En dus riep hij braaf au en huilde twee tellen
Wel van Christans kamerquote:Op donderdag 24 februari 2005 14:08 schreef melonovy het volgende:
Rewimo, heb je nog ergens foto's van Chiarstans kamertje online staan??
Wilde hij nou niet, lady-wrb? En hij was zo enthousiast van de week!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 09:34 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb dus een kind dat absoluut niet van verkleden en andere poespas houdt.
(denk maar aan de kerstmanpak-foto's)
dit had ik dus vanmorgen : een klein, mooi, maar o zo boos riddertje
de hele week riep hij dat hij dit wou, alleen vanmorgen had hij zich dus weer bedacht.
vette pech voor hem, want ik heb niet voor niks stad en land afgelopen voor een maillot en een hoed met veer (en vergeet de gespen voor zijn schoenen niet)
Dit heeft meer te maken met de fequentie van posten dan kijken.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 09:36 schreef lady-wrb het volgende:
maar goed, waarom plaats ik dit eigenlijk? dit topic wordt zo goed bekeken dat ik een kwartier bezig ben geweest om het terug te vinden
maar ja, regels zijn regels, nietwaar?
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:36 schreef lady-wrb het volgende:
wij gaan een lucaloos weekend tegemoet. tis meteen stil in huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |