abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 januari 2005 @ 11:58:47 #176
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24795468
lady wat vervelend allemaal ...
hopelijk gaat het snel beter met luca...
  zondag 30 januari 2005 @ 11:00:12 #177
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_24829618
he Lady-wrb, wat een gedoe joh! Hopelijk verbeterd de situatie snel weer
patat ftw :)
  † In Memoriam † zondag 30 januari 2005 @ 11:21:16 #178
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24829873
nou hij is dit weekend naar zijn vader. meestal heeftie ook nog eens omschakelproblemen als hij terugkomt, dus ik bereid me op alles voor.
pi_24829889
Kan het niet komen dat alles er een beetje uitkomt van wat hij meegemaakt heeft. En dat hij het daardoor juist ook supermoeilijk vind om met conflict situaties (zoals op school) om te gaan?
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 30 januari 2005 @ 11:35:44 #180
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_24830075
dat zou idd best kunnen ja!
patat ftw :)
  † In Memoriam † zondag 30 januari 2005 @ 12:14:09 #181
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24830585
dat is ook zo en daar heeftie ook begeleiding voor van riagg jeugd.
(en om luca te verrassen hebben we een kadootje in zijn bed gelegd vanavond. dat gaatie vinden als hij naar bed gaat. t zijn magneetstokjes met kogeltjes, waarmee je kunt bouwen. hij heeft me daar al tijden gek om gezeurd, maar ik vond ze veel te duur in de speelgoedwinkel. ik heb nu bij de action een goedkope variant gevonden. skijken of dat net zo leuk is als luca zegt, dan kunnen we altijd nog voor de duurdere gaan )
en ik ben via marktplaats bezig met een doos knex. geweldig spul
  dinsdag 1 februari 2005 @ 14:04:42 #182
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_24862805
Daan is vandaag voor het eerst naar de basisschool! Hij mag vandaag een beetje wennen en heeft straks (voorjaars(?!)-)vakantie. Na de vakantie mag hij 2 dagen per week naar school (ma&di).
Het ging erg goed vanmorgen (ik had ook eigenlijk niet anders verwacht) en over een half uur moet ik weg om hem op te halen. Ik ben benieuwd hoe hij het vond om zo lang naar school te gaan!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_24862834
Lady-wrb hoe vind Luca zijn kadootje?

Spannend Grijs!! Fijn dat het wegbrengen zo goed ging!
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † dinsdag 1 februari 2005 @ 16:25:56 #184
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24865266
bedoel je die knex jessie? die heeftie nog niet. staat nog in zeeland. (ik heb het via marktplaats geregeld.
pi_24865330
lady_wrb, het kadootje in z'n bed natuurlijk! of heeft ie dat nog niet ontdekt.

grijs ik ben benieuwd hoe Daan 't vond vandaag!
  Jubileum moderator dinsdag 1 februari 2005 @ 19:27:53 #186
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_24868413
Hoe is het gegaan met Daan?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_24868861
Ja dat bedoelde ik Bix!
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † dinsdag 1 februari 2005 @ 22:15:03 #188
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24871764
o ja, dat heeftie meteen uitgepakt!
en hij is er helemaal blij mee.
zo blij dat ik nog maar een paar pakjes van dat spul gekocht heb.\
dan kan hij nog grotere dingen bouwen
(oftewel, ik vind het ook leuk )
  dinsdag 1 februari 2005 @ 22:31:25 #189
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_24872138
Daan vond het erg leuk op school en was natuurlijk erg moe. 't Ging erg goed. Hij kwam vandaag met 4 andere kinderen in een nieuw klasje (van 6 kinderen, 1 kon vandaag niet). Hij zit nu in de egeltjesgroep ('groep 0' klinkt zo lullig) en ze kregen dus uitgelegd hoe alles in z'n werk gaat (plasketting, speelhoeken, etc.) Hij heeft ook nog een egeltje geplakt. Daarboven stond 'hoera, ik zit in de egeltjesgroep', dat heeft hij voorgelezen, dus de juf weet nu ook dat hij kan lezen (wist ze al wel, hoor ).
Hij vond het erg leuk en wilde er nog wel weer naartoe. Alleen jammer dat dat nog zo lang duurt.
Hij gaat tot de zomervakantie 2 dagen naar school (de maandag en de dinsdag) en deze week zit er dus al weer op en volgende week is het vakantie.
pi_24872237
Lol lady-wrb, gewoon een verkapt kadootje voor jezelf

Als hij die zin kan lezen is hij inderdaad wel heel snel zeg!!!! Heerlijk dat hij het naar zijn zin had.
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † dinsdag 1 februari 2005 @ 22:48:06 #191
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24872516
luca zit in de apengroep. de andere groep heet berengroep
  dinsdag 1 februari 2005 @ 22:53:25 #192
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24872649
leuk die benamingen voor de groepen..

leuk dat luca het leuk vond lady en voor je zelf natuurlijk ook
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 5 februari 2005 @ 22:32:15 #193
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_24944277
Wij zijn vandaag naar de carnavalsoptocht geweest (zie http://r.qltel.org/carnaval ) Christan vond het leuk (en wij daarom ook), vooral omdat hij van alles kreeg: snoepjes, stickers, een bidon... Net toen hij het zat was kwamen opa en oma eraan. En toen gaf hij te kennen dat hij met hun mee wilde en bij ze wilde logeren. Wij vonden het prima, opa en oma ook. Dus hij mee. We hebben naderhand even zijn spulletjes gebracht en zijn daarna lekker samen uit eten gegaan. Erg rustig was het niet bij de Griek, maar wel gezellig. De tent zat bomvol carnavallers in alle mogelijke verpakkingen dus we hadden heel wat te bekijken

Van de week komen opa en oma een paar dagen bij ons en volgende week logeert Christan daar. Want hij heeft vakantie en ik niet. Zie er wel een beetje tegenop, dus was ik eigenlijk wel blij dat hij nu zelf bij hun wilde slapen, van de week toen ik het vertelde aan hem zag hij het nog niet zo zitten: Maar dan ga ik je zo missen mama

Ik zal hem ook vreselijk missen. Aan de andere kant geeft het me een beetje lucht, want mijn vader ligt nog wel een poosje in het ziekenhuis, daar heb ik het ook druk mee. Het scheelt dan wel als ik Christan niet hoef te halen en te brengen. Ik heb wel beloofd dat ik hem vaak zal bellen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 5 februari 2005 @ 22:48:11 #194
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_24944497
Rewimo, fijn dat Christan uit zichzelf wel wil logeren, dat maakt het allemaal weer wat makkelijker.
Let je wel een beetje op jezelf? Ik heb het idee dat je op het moment behoorlijk zwaar belast bent met je werk, Christan en je vader. Gelukkig dat je wel kunt steunen op je moeder.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 5 februari 2005 @ 22:54:20 #195
13151 crew  Rewimo
pi_24944610
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 22:48 schreef livelink het volgende:
Rewimo, fijn dat Christan uit zichzelf wel wil logeren, dat maakt het allemaal weer wat makkelijker.
Let je wel een beetje op jezelf? Ik heb het idee dat je op het moment behoorlijk zwaar belast bent met je werk, Christan en je vader. Gelukkig dat je wel kunt steunen op je moeder.
Ehm... mijn moeder zit in Spanje...

Het is ook vreselijk druk. Het is ook erg prettig om nu een weekendje bij qltel te zijn en even op adem te komen. Dinsdag wordt mijn vader geopereerd dus dan kan ik er weer tegenaan...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 5 februari 2005 @ 22:56:31 #196
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_24944647
Oops
Sterkte komende week En morgen nog maar lekker genieten.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 5 februari 2005 @ 22:58:00 #197
13151 crew  Rewimo
pi_24944670
Dank je
  zaterdag 5 februari 2005 @ 23:38:16 #198
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24945434
veel sterkte rewimo volgende week lekker dat je dit weekend lekker ff bij kunt komen
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 7 februari 2005 @ 23:12:18 #199
13151 crew  Rewimo
pi_24979201
Ik kan tegenwoordig zo heerlijk genieten van Christan, die overal gewoon op afstapt en met iedereen kletst. Hij vermaakt het halve ziekenhuis met zijn opmerkingen

In de lift telt hij luidkeels alle verdiepingen af: makkelijk voor alle aanwezigen, die ook meteen weten dat opa op 5 ligt en wij er daar uit moeten

Opa's infuus piept: meneertje stapt wel even naar de zusterpost om het te melden

Opa ligt niet op zaal, waar we hem verwachtten: Christan informeert wel even op de afdeling en komt terug met de mededeling dat opa nog bij de 'dielyse' is

Bij de dialyse kletst hij met alle patiënten en personeel Ze keken er erg van op toen ze hoorden dat hij nog maar net 4 is. Lekker bijdehandje, was de algemene opinie. Zo ging hij wel even vertellen dat de klok niet goed liep. Terwijl hij zelf nauwelijks kan klokkijken en de klok liep dus gewoon goed maar meneer had wel alle aandacht

Hij stapt echt overal op af, en dat vind ik zo onwijs leuk! Ik was als kind heel verlegen, en ik ben eigenlijk heel blij dat Christan dat nauwelijks is. Hij kruipt weleens bij me weg als hij ineens in het middelpunt van de belangstelling staat, maar dat hoort er gewoon bij.
  maandag 7 februari 2005 @ 23:19:45 #200
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_24979387
Grappig is dat. Bij Daan gaat dat eigenlijk ook zo. Die vertelt ook alles aan iedereen, terwijl ik juist verlegen ben (en Judith trouwens ook). Vind ik wel erg grappig, hoewel dat ook wel eens lastig is:
gisteren waren we op de verjaardag van m'n zwager. Zijn oma ging staan en Daan zegt: "Mama, hij is heel dik, hè?"
(Daan zegt altijd 'hij')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')