Christan beterschap menneke!!!!
Damien heeft gisteren kerstdiner gehad op school!!!
en ik ruzie met een moeder maar dat zometeen...Hij vond het geweldig!!! Er waren allemaal lekkere dingen zoals pannekoeken, oliebollen, worstjes, kaasjes, fruitspiesjes... noem het maar....
En er was dus veel te veel over gewoon. Alleen de pannekoeken wosrt en kaas deden het goed en de rest is onaangeraakt gebleven
Damien zijn bord is gesneuveld en zijn mes is op mysterieuse wijze verdwenen.... maar die komt vast wel weer boven water.
Goed ik dus ruzie met een moeder. Ik ging damien naar school brengen voor het eten en die ging meteen aan tafel zitten en pakte zijn bestek om er mee op zijn bord te tikken ( vandaar ook dat zijn bord gesneuveld is denk ik) .
Damien zat naast L ( zoontje van die moeder) en de moeder van L begon te gillen dat ze Damien zijn mes ( zo stomp als maar kan... ) moesten afpakken want strax stak hij L een oog uit....
Dus ik loop erheen en vraag wat er aan de hand is " Ja die drukke damien van jou zit gevaarlijk met zijn mes te zwaaien en strax steekt hij L een oog uit en dan sta ik niet voor de gevolgen in" waarop zij van plan was om Damien bij zijn arm te pakken en dat mes af te pakken. Waar ik bijstond he.....
Dus ik reageerde daarop nogal boos " als JIJ mijn zoon met 1 vinger aan raakt sta IK niet voor de gevolgen in... !!!! " op een toon zodat zei me goed kon verstaan maar de rest niet.
Ze trok helemaal wit weg. Ik nog even, " Nu moet je eens goed naar me luisteren, Damien eet al drie jaar lang met dit bestek en al een jaar lang is dat naast zijn kleine broertje van anderhalf en die heeft OOK allebei zijn ogen nog!!! Als het je niet bevalt zet je je zoon maar ergens anders neer."
Meer dan dat heb ik er niet over gezegd. Maar mijn bloed kookte op dat moment. Ik moet dat mens al vanaf dag 1 niet... ze heeft gewoon iets over zich waarvan ik zoiets heb van **RIL** en dan moet je gewoon niet mijn zoon af gaan lopen katten want dan ben je mijn!!!.