Daan heeft 'em twee weken geleden gehad. Hij heeft er helemaal geen last van gehad en het deed ook niet (erg) zeer. Ik had hem trouwens ook verteld dat het best zeer kon doen en dat hij dan 'auw' mocht zeggen of eventjes huilen.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:42 schreef Rewimo het volgende:
Vorige keer ging het primaIk heb hem ook gewoon eerlijk verteld dat een prik pijn kan doen en dat hij mag huilen. Vorige keer zei de arts dat hij heel hard au mocht roepen en ook huilen. En dus riep hij braaf au en huilde twee tellen
Wel van Christans kamerquote:Op donderdag 24 februari 2005 14:08 schreef melonovy het volgende:
Rewimo, heb je nog ergens foto's van Chiarstans kamertje online staan??
Wilde hij nou niet, lady-wrb? En hij was zo enthousiast van de week!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 09:34 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb dus een kind dat absoluut niet van verkleden en andere poespas houdt.
(denk maar aan de kerstmanpak-foto's)
dit had ik dus vanmorgen : een klein, mooi, maar o zo boos riddertje
de hele week riep hij dat hij dit wou, alleen vanmorgen had hij zich dus weer bedacht.
vette pech voor hem, want ik heb niet voor niks stad en land afgelopen voor een maillot en een hoed met veer (en vergeet de gespen voor zijn schoenen niet)
Dit heeft meer te maken met de fequentie van posten dan kijken.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 09:36 schreef lady-wrb het volgende:
maar goed, waarom plaats ik dit eigenlijk? dit topic wordt zo goed bekeken dat ik een kwartier bezig ben geweest om het terug te vinden
maar ja, regels zijn regels, nietwaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |