Ik vind echt maar een paar stukjes leuk in Industry of Love...quote:Op donderdag 16 december 2004 19:10 schreef Blueman het volgende:
No Comment!
Hans Teeuwen - Industry of Love
als DVD hier liggen. Vind de show iets minder dan de andere, maar met beelden erbij is het natuurlijk altijd leuker he
idd ook errug goedquote:Op donderdag 16 december 2004 19:10 schreef Blueman het volgende:
No Comment!
DJ Tiesto- Lethal Industry
als DVD hier liggen. Vind de show iets minder dan de andere, maar met beelden erbij is het natuurlijk altijd leuker he
Nee, heb niet de DVD van Tiesto!quote:
quote:Op donderdag 16 december 2004 19:03 schreef gazylady2 het volgende:
op herhaling op veler verzoek:
jay-z & linkin park
numb/encore .. lekker nummertje![]()
![]()
fokfokfok
Was ik niejquote:Op donderdag 16 december 2004 19:27 schreef gazylady2 het volgende:
sorrry inu TT checkt was niet zo bedoelt hoor![]()
o men, hoe lang gaan we zulke TT's nog volhouden?![]()
en dan nog alles ontkennen met z'n tweeen he? jajajajaquote:
Alweer?quote:Op donderdag 16 december 2004 20:04 schreef Partygurl het volgende:
Ik ben zooooooo moeEn ik ga zo zwemmen, echt kinky
Ja sorry, ik ga bijna nooit zwemmenquote:Op donderdag 16 december 2004 20:06 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Ja, helaas vallen de mannen tegen die gaan zwemmen![]()
Gelukkig nietquote:Op donderdag 16 december 2004 20:09 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ga bijna nooit zwemmen
De mannen die meevallen gaan ook niet zwemmen, die doen liever andere dingen, maar vertel kinky?quote:Op donderdag 16 december 2004 20:06 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Wat is daar vet aan?quote:bla bla bla vandaag blabla bla zei gazylady2 het volgende
werk jij bij het RIAGG ja? vehet!
quote:Op donderdag 16 december 2004 20:38 schreef kib het volgende:
ik zal de OP wel ff aanpassen , ik sloop ook (als jullie geen bezwaar hebben) dat quote ding er ff uit en host de op.txt dan wel op me eigen bak
me2quote:
Waren er wel mannen dan?quote:Op donderdag 16 december 2004 20:06 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Er waren wel vrouwen, das toch voldoendequote:
uit eindhovenquote:Op donderdag 16 december 2004 21:10 schreef NiPpY83 het volgende:
Waar komt gazylady2 vandaan?
Is het een dame van jouw ejal?quote:
neej ik denk dat je voor dames hier eerder flow moet aankijkenquote:
Voor mij wel, voor PG nietquote:Op donderdag 16 december 2004 21:13 schreef NiPpY83 het volgende:
[..]
Er waren wel vrouwen, das toch voldoende![]()
hopeloos op zoek naar een date ofzo?quote:Op donderdag 16 december 2004 21:10 schreef NiPpY83 het volgende:
Waar komt gazylady2 vandaan?
quote:Op donderdag 16 december 2004 21:17 schreef kib het volgende:
[..]
neej, anders wist ik wel dat ze uit v'waard zou komen
quote:Op donderdag 16 december 2004 21:18 schreef Helmunt het volgende:
[..]
hopeloos op zoek naar een date ofzo?![]()
oeps : valkenswaard danquote:Op donderdag 16 december 2004 21:19 schreef gazylady2 het volgende:
neej anders wist ik wel dat ze uit v'waard zou komen
Uhm neej sorry, die combinatie kan zoiezo niet bij mij, hopeloos en op zoekquote:Op donderdag 16 december 2004 21:18 schreef Helmunt het volgende:
[..]
hopeloos op zoek naar een date ofzo?![]()
niet ?quote:Op donderdag 16 december 2004 21:25 schreef NiPpY83 het volgende:
[..]
Uhm neej sorry, die combinatie kan zoiezo niet bij mij, hopeloos en op zoek
Ik zoek misschien hopeloos, maar ben niet hopeloos op zoek. Daar zit een heel groot verschil inquote:
He IT-erquote:
Ben dan ook Bedrijfskundig informaticus (in opleiding)quote:Op donderdag 16 december 2004 22:15 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Een beetje IT-er zorgt dat hij programmeren kan
In het kader van...?quote:Op donderdag 16 december 2004 22:55 schreef daNpy het volgende:
BTW, vrijdagmiddag 24 december: Stratums Eind
Kerst en gezelligheid!quote:
not me. heb van die familie verplichtingen. ik moet al blij zijn dat ik de dag erna vrij kan krijgen voor een dj contest in wintelre....quote:
hoeft ook niet want het stelt waarschijnlijk geen ruk voor( mag blij zijn als er 10 mensen in de zaal staan). het is 1e kerstdag he ik zal echt niet de enige zijn met verplichtingen. misschien meld ik mezelf wel af...quote:Op donderdag 16 december 2004 23:08 schreef Inu het volgende:
Wintelre?Dat zijn echt drie straten fso...
Maar das de 25eKank niej komen kijken....
Wintelre, ben ik laatst nog geweestquote:Op donderdag 16 december 2004 23:04 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
not me. heb van die familie verplichtingen. ik moet al blij zijn dat ik de dag erna vrij kan krijgen voor een dj contest in wintelre....
moet toch ergens beginnen....quote:Op donderdag 16 december 2004 23:40 schreef r8ality het volgende:
Je gaat toch niet draaien in de Dognier (of hoe je dat dan ook schrijft) he?. En als je dat wel doet, draai dan at least hardstyle. Win je altijd met die boeren.
cool hèquote:Op donderdag 16 december 2004 23:55 schreef _DeBje_ het volgende:
Eindelijk Euro Trip gezien...
Hijs koel![]()
Nu hoor je erbij!quote:Op donderdag 16 december 2004 23:55 schreef _DeBje_ het volgende:
Eindelijk Euro Trip gezien...
Hijs koel![]()
Dat zal wel vaker gebeurenquote:Op vrijdag 17 december 2004 00:11 schreef kib het volgende:
*verandert de OP weer
quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:11 schreef kib het volgende:
hehe OD is koel
INU !
mijn OP wat doe je
*verandert de OP weer
Koekjeskruimels i guessquote:Op vrijdag 17 december 2004 00:40 schreef blieblie het volgende:
[..]
Nouw, enlighten me. Wat zit er op mijn mondhoek?
Sorry schatquote:Op donderdag 16 december 2004 19:57 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
en dan nog alles ontkennen met z'n tweeen he? jajajaja![]()
![]()
maar goed BB eikel!
Kutvocht?quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:40 schreef blieblie het volgende:
[..]
Nouw, enlighten me. Wat zit er op mijn mondhoek?
Flame?quote:Op donderdag 16 december 2004 23:43 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
moet toch ergens beginnen....
en ja ik draai hardstyle / hardtechno / tekstyle / hardcore. maar ik neem aan dat je dat bedoelde als een flame(net zoals alle andere posts van je)
Uit zijn reactie blijkt wel dat hij je eigenlijk gewoon gelijk geeftquote:Op vrijdag 17 december 2004 01:18 schreef r8ality het volgende:
[..]
Flame?.
![]()
.
En het is meer zo'n gevoel van, als je jezelf serieus neemt ga je daar niet draaien als je verwacht er eerlijk commentaar van te krijgen. Doe je het voor de fun, prima, maar een "contest" in de Dornier is nou niet echt wat je zegt "pfoe, als ik het daar goed doe, kan ik overal draaien".
Je bent zelf een reactie die blijkt dat hij je eigenlijk gewoon gelijk geeft.quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:28 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Uit zijn reactie blijkt wel dat hij je eigenlijk gewoon gelijk geeft
Nee gij!quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:31 schreef r8ality het volgende:
[..]
Je bent zelf een reactie die blijkt dat hij je eigenlijk gewoon gelijk geeft.
idd ik neem het niet serieus DUH. welke mongool organiseert er nou een fucking contest op 1e kerstdag. heb met btw al uitgeschreven. ik kijk toch liever toe hoe mijn oma heel de kerstschaal leegvreetquote:Op vrijdag 17 december 2004 01:28 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Uit zijn reactie blijkt wel dat hij je eigenlijk gewoon gelijk geeft
Kniesnap...quote:Op vrijdag 17 december 2004 02:30 schreef febster het volgende:
Zow en weer terug van een gezellig avondje barhangen
BB; die ex van je uit je weet wel, die rende ongeveer de kroeg uit toen ik vertelde dat ze er niet was![]()
Doos
En voor de rest probeerde ik een keer niet zoveel te zuipen als normaal, waar ik dus misselijk van werd
Voor de rest, toffe avond, veel lekker vrouwtjes weer
quote:Lazyboy - Facts Of Life
This is who we are, this is what we do, this is what it is
- the bare facts of the life we live
These are the facts of the life that we live
This is who we are
Bae facts of the life we live
This is who we are, this is what we do, this is who we are, are, are, are, are...
- so help me god
Did you know, that 1 out of 4 americans has appered on tv?
Did you know, 61% of all hits on the internet are on sex-sites?
Every day 21 newborn babies will be given to the wrong parents
The average person swallows 8 spiders in a year
Cannabis is the most widely abused druk in the world
The average person laughs 13 times a day
Elvis was originally blond
The average age of first intercourse is 15,3 years old
The average erect penis is 5,2" long - and 4,2" circumcised
Eskimoes use refrigerators to keep food from freezing
41% of all people take people with curly hair less seriously
20% of all females have had at least 1 homosexsual eksperience
Did you know, that there is no such thing as an anti-wrinkle-creme?
This is who we are
Bae facts of the life we live
This is who we are, this is what we do, this is who we are, are, are, are, are...
22% of the time, a pizza will arrive faster that an ambulance in Great Britian
96% of all women have at one time in their life faked an orgasm
3 people die every year, testing if a 9 volt batteri works on their tongue
The 'Guiness Book Of Records' holds the record for being the most stolen book in the public libraries
Butterflies taste with their feet
5% of the population is gay
The worlds best known word is 'okay', the second most well-known word is 'Coca-Cola'
The giraf can clean its ears with its tongue
Charles Chaplin once won 3. price in a 'Charles Chaplin look-a-like contest'
In 1995 a japanese trawler sank because a russian cargo plane dropped a living cow from 30.000 feet
Only one book has been printet in more copies than the bible - the IKEA-catalogue
This is who we are
The facts of the life we live
This is who we are, this is what we do, this is who we are...
1 cigaret takes away five minutes of a person's life
In 1950 we were 3 billion people on the earth - today we are 6 billion people
(time is ticking, ticking, yeah...)
'Donald Duck' was banned in Finland, because he doesn't wear pants
74% of all nudist-females are nudists, because their husbands are nudists
More people die from a champagne cork popping, than from poison spiders
21% of all traffic accidents happen because the driver falls asleep
Did you know that originally a danish guy invented the burglar alarm - unfortunately it got stolen
Yeah, yeah, yeah, yeah...
Yeah, yeah...
This is who we are
Bare facts of the live we live
This is who we are, this is what we do
This is who we are, this is what we do
- so help me God
Mjah daar wordt voornamelijk alleen club / house / commercieel gedraaid. een jongen bij mij op school werkt daar of heeft daar gewerkt. denk dus verder niet dat ik dan al veel kans maak als dj met een hardere stijl.quote:Op vrijdag 17 december 2004 09:42 schreef gazylady2 het volgende:
'Morning all!
eej narra, is de senaat in vwaard niks? die hebben binnekort (januari geloof ik) dj contest..
moet je ze wel zelf ff contacten (www.desenaat.nl) want er staat (nog?) niks van op de site..
quote:Op donderdag 16 december 2004 22:55 schreef daNpy het volgende:
Je bent zelf een moeder
Op school worden ze helemaal gek van me, en ik ben pas 2 dagen bezig met "je bent zelf een ...".
BTW, vrijdagmiddag 24 december: Stratums Eind
quote:van Geen Stijl
"Awa is een psychopatische narcist"
Vandaag staat Awa Pannenkoek terecht. De zaak zal nog tot een uur of vijf vanmiddag duren, dus dan weten we ook wat het O.M. gaat eisen. Maar een ding is uit de zaak al duidelijk naar voren te komen: meneer is niet in zes jaar -de maximale tijd voor jeugddetentie- te fixen. Sterker nog, volgens het psychiatrische rapport is Awa "Een psychopatische narcist die zeer behandelingsresistent is". Dus lang opsluiten en niet meer vrij laten is de beste oplossing. De experts stelden ook hun vragen bij de Awa-rap die we afgelopen zomer opduikelden: "Hij betuigt dan wel spijt, maar die rap is vooral zeer narcistisch en niet serieus te nemen als echte spijt."
Awa zelf had voor de gelegenheid een kekke witte trui aangetrokken en een brilletje opgezet om een paar IQ-puntjes intelligenter over te komen.
UPDATE: De eis is 1,5 jaar gevangenisstraf plus TBS volgens het volwassenenrecht. Toen de rechter meldde dat de borsten van het slachtoffer mogelijk geamputeerd moesten worden vanwege de brandwonden zei Awa tegen de rechter: "Dat is dan haar eigen schuld"... Uiteraard bedreigde Awa de psychiater toen hij inzage gaf in zijn rapport.
Maar ondanks de bril viel Awa snel door de mand. Awa verklaarde het in de brand steken van het meisje namelijk als het resultaat van lange relatieproblemen. Pas toen de rechter in Jip en Janneke taal ging uitleggen dat 'een jongen en een meisje een relatie dan verbreken', leek er heel even een lichtje te branden.
Ook de verklaring van zijn advocaat dat hij een oorlogsverleden heeft als verzachtende omstandigheid is ongegrond: experts hebben daar naar gezocht, maar in het geheel niets gevonden.
Over het feit dat hij zijn twee ex-vriendinnen de gehele zomer mishandelde en uiteindelijk in de fik stak zei hij: "Ik heb er wel spijt van, maar ik sloeg niet lang en hard, en bovendien had ze wel straf verdiend."
De rechtbank had als speciale eis gesteld dat belangstellenden boven de 18 moesten zijn en een geldig legitimatiebewijs moesten hebben. Dit om zijn vrienden buiten de zaal te houden. Dat is gelukt, buiten staan twee pliesies om iedereen te controleren.
Awa is volgens de onderzoekers -letterlijk- een gozert die extreem snel op zijn korte pik is getrapt en daarop extreem heftig reageert.
Ik had begrepen dat een advocaat er voor is om de waarheid naar boven te halen indien zijn client onschuldig is. Niet om flauwekul te verzinnen waardoor zijn client weer naar buiten mag lopen op basis van vormfouten en verzonnen flauwekulquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:08 schreef Partygurl het volgende:
Tsjah, das nou altijd zo hier in Nederland
quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:41 schreef omegaproject het volgende:
Niemand die vanavond mee gaat naar de stad?
ja idd. nouja helaas dan..quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:15 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Mjah daar wordt voornamelijk alleen club / house / commercieel gedraaid. een jongen bij mij op school werkt daar of heeft daar gewerkt. denk dus verder niet dat ik dan al veel kans maak als dj met een hardere stijl.
Wavoor computers??quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:02 schreef gazylady2 het volgende:
komt ons pap net ff 4 computers hier afdroppen, zet jij ze even boven? zit er ook een voor jou bij
Pff ga vanmiddag ff smoken in de upstairs ( of begijntje whateva) in ieder geval zit ik daarna nog wel ff in de altstad!quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:43 schreef omegaproject het volgende:
Goodmorning all
vrijdag == werkdag
Wie gaat er mee vanavond biertjes drinken in de stad?
Je Kerstkadoquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:02 schreef gazylady2 het volgende:
komt ons pap net ff 4 computers hier afdroppen, zet jij ze even boven? zit er ook een voor jou bij
hehe!quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:11 schreef Blueman het volgende:
[..]
Je Kerstkado
En dan meteen netwerkje aanleggen en internet delen en Lise is dan ook heel de dag present
Nee, jullie zijn saai omdát jullie niet mee gaan ... niet andersomquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:53 schreef Partygurl het volgende:
Dan maar blij dat we niet met je mee gaan
Ja .. in heel het huis zelfs. Tenminste, dat is wat ik hoorde gisterquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:26 schreef gazylady2 het volgende:
ligt heel kib's internet eruit?
wou namelijk OP aanpassen
oeee, balen!quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:28 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ja .. in heel het huis zelfs. Tenminste, dat is wat ik hoorde gister
Nee, dat is een Vestide huis, dus SurfNet ... 10Mbitquote:
toch niet alle woningen van vestide hebben 'surfnet'quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:33 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Nee, dat is een Vestide huis, dus SurfNet ... 10Mbit
Zullen wel te veel servers gedraaid hebben ofzo
Nee, maar wel (bijna) alle studentenhuizen ... via Fontys of de TUe...quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:36 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
toch niet alle woningen van vestide hebben 'surfnet'
Kost geen hol... 10tje per maand ofzo.quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:38 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Nee, maar wel (bijna) alle studentenhuizen ... via Fontys of de TUe...
Nodig je toch wat Fokkers uit!quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:20 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
neej maar de mensen hier die dat kunnen zijn te lui/druk.. had al een computer boven
(beneden 1, op elke slaapkamer boven 1 en op zolder 1 aangesloten en nog een heele hoop) had al verschillende keren gevraagd van wie kan er een netwerke aanleggen?
*stil
wie???
Ja iets in die geest, 10 of 20 euri ofzo ... echt relaxedquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:40 schreef blieblie het volgende:
[..]
Kost geen hol... 10tje per maand ofzo.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:37 schreef omegaproject het volgende:
Van de website van de Orient Express in Valkenswaard:
De eerste edities zijn reeds achter de rug, en daarom kunnen we ook zonder twijfel zeggen dat dit weer zo’n avond wordt waar nog lang over nagebabbeld zal worden,… Het is allemaal nog steeds niet moeilijk, maar om je alvast een eindje op weg te helpen geven we hier nogmaals een korte uitleg over deze speciale avond!
1. Bij binnenkomst krijg je een ‘naambadge’, alleen staat op deze badge niet jouw naam maar jouw nummer (bijv. 181). Tevens krijg je een speciaal schrijfblokje met potlood.
2. Aan de muur aan de zijkant van de zaak hangt een groot bord met allemaal nummers, die overeenkomen met de nummers van de badges.
3. Stel; je ziet in de kroeg een leuke meid/jongen die jij een boodschap wilt sturen: je vult het badgenummer in van de persoon aan wie je het briefje stuurt met daarbij jouw persoonlijke boodschap, bijvoorbeeld
“Hoi nummer 16, wil je wat van me drinken?”
4. Je geeft het briefje bij het bord af aan een van de ‘All You Need Dames’ die het briefje voor je ‘post’ bij nummer 16.
5. Nummer 16 ziet op het ‘post’ bord dat hij/zij post heeft en gaat zijn/haar post ophalen. Als hij/zij het bericht heeft gelezen kan ze een bericht terugsturen (als jij je nummer er tenminste opzet!).
6. Nummer 16 ziet het allemaal wel zitten en besluit een briefje terug te sturen aan nummer 181. Bijvoorbeeld:
“Hey nr. 181, natuurlijk! Ik wil wel een pilsje van je!”
7. Nummer 181 ontvangt het berichtje, trakteert nummer 16 op een pilsje en raakt met hem/haar in gesprek.
En toen?? Leefden ze nog lang en gelukkig!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Is alles in Valkenswaard zo triest?
had het JUIST voor jou d'r neer gezet, ' mooie vrouwekes' nu ook op een makkelijke manier,quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:37 schreef omegaproject het volgende:
Van de website van de Orient Express in Valkenswaard:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Is alles in Valkenswaard zo triest?
Kwam ik jou morgen nou toevallig tegenquote:
Als je naar innercity gaat maybe welquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:07 schreef Blueman het volgende:
[..]
Kwam ik jou morgen nou toevallig tegen
Je weet nooit hequote:Op vrijdag 17 december 2004 13:09 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Als je naar innercity gaat maybe wel![]()
Denk eerder dat het 'lelijke vrouwkes' en véél goeiekope biertjes weggeven zou wordenquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:46 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
had het JUIST voor jou d'r neer gezet, ' mooie vrouwekes' nu ook op een makkelijke manier,en 'goedkoop biertjes drinken' what else did you wish for?
![]()
[insert inkoppertje]quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:35 schreef Partygurl het volgende:
Nee duh, je gaat een jongen toch niets aanbieden
Nooit gekregen krentquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:36 schreef omegaproject het volgende:
[..]
[insert inkoppertje]
Jij krijgt nooit meer iets van mij
nog nooit geweest zo te horen..quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:34 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Denk eerder dat het 'lelijke vrouwkes' en véél goeiekope biertjes weggeven zou worden
Toch geen mooie meiskes die mij biertjes gaat aanbieden
Wel geweest -> kuttentquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:38 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
nog nooit geweest zo te horen..
ad 2 en hoe komt dat dan?
Dus nu niet meer? Tssquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:43 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Maar je had misschien wel ooit iets van me gekregen
ik durf te wedden iig niet na de invoering van het pasjessysteem..quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:42 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Wel geweest -> kuttent
Hoe dat komt -> Ik verjaag leuke meisjes met mijn lompe gedrag
Ik zal er zeker weten zijnquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:44 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Dus nu niet meer? TssIk hoop dat jij er vrijdagmiddag dan lekker niet bent
Moet je hier eens aan werkenquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:42 schreef omegaproject het volgende:
Hoe dat komt -> Ik verjaag leuke meisjes met mijn lompe gedrag
Neem maandag maar mee .. ff de kwaliteit zienquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:51 schreef FeestBeest het volgende:
Hey omegaproject, m'n Joey DVD is in de maak .. d'r passen 4 afleveringen op een DVD
Over 2 uurtjes is ie klaar .. als je 'm ook wil moet je maar ff roepen
Beetje tegemoetkomen hequote:Op vrijdag 17 december 2004 13:54 schreef omegaproject het volgende:
[..]
they'll have to take me the way I am
doen ze dus nietquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:54 schreef omegaproject het volgende:
[..]
they'll have to take me the way I am
oe oe! hebbe hebbe!quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:51 schreef FeestBeest het volgende:
Hey omegaproject, m'n Joey DVD is in de maak .. d'r passen 4 afleveringen op een DVD
Over 2 uurtjes is ie klaar .. als je 'm ook wil moet je maar ff roepen
Die ga ik straks eerst ook ff checken .. 't zijn wel allemaal HDTV versies, dus dat moet wel goed genoeg zijn voor DVDquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:52 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Neem maandag maar mee .. ff de kwaliteit zien
Heb je ook die irritante reclame dinges op het eind er af geknipt?quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:58 schreef FeestBeest het volgende:
[..]
Die ga ik straks eerst ook ff checken .. 't zijn wel allemaal HDTV versies, dus dat moet wel goed genoeg zijn voor DVD
Neuj, maar dat boeit me niet .. is meer werk dan dat het oplevertquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:01 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Heb je ook die irritante reclame dinges op het eind er af geknipt?
Niet echt mooi namelijk, als je het op DVD gaat fikken....
not mequote:Op vrijdag 17 december 2004 14:16 schreef Partygurl het volgende:
Iemand dalijk in de stad te vinden?
*meld*quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:16 schreef Partygurl het volgende:
Ik moet kleren voor innercity halenquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:24 schreef blieblie het volgende:
[..]
*meld*
Ik zit er al.
Kom je ff langs? Buurten in de Admirant?
ga je naar yvonne?quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:30 schreef daNpy het volgende:
Me not either.
Cursus Engels nodig?quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:30 schreef daNpy het volgende:
Me not either.
Wie is Yvonne?quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:35 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
[sub[ ga je naar yvonne? [/sub]![]()
![]()
Op vrijdagmiddagquote:
Ken ik die dan niet?quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:41 schreef gazylady2 het volgende:
ja danny, wie is yvonne?
mijn vriendinnetje![]()
Die ken ik toch? al die namen, ben slecht in namen...quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:41 schreef gazylady2 het volgende:
ja danny, wie is yvonne?
mijn vriendinnetje![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:41 schreef gazylady2 het volgende:
ja danny, wie is yvonne?
mijn vriendinnetje![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:47 schreef blieblie het volgende:
Zow... heb ik ze hier ook weer wat geleerd.
Geef je dochter niet de naam "Yoni" .
Yoni -> Kama Sutra -> Vaginaquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:47 schreef blieblie het volgende:
Zow... heb ik ze hier ook weer wat geleerd.
Geef je dochter niet de naam "Yoni" .
nope, jij hebt slechts een select groepje gezienquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:44 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Die ken ik toch? al die namen, ben slecht in namen...
dat in kleine lettertjes was ik nou juist benieuwd naar... zeg dat maar via msn danquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:50 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
nope, jij hebt slechts een select groepje gezien
laat ik in het midden of dat de betere waren of niet..
Oooooh, daar kende ik het vanquote:
hoezo niet vrouwvriendelijk? dan heb je 'm vast niet helemaal gelezenquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:04 schreef blieblie het volgende:
[..]
Oooooh, daar kende ik het van.
Tis wel een vaag boek trouwens.... die Kamasutra.
Niet echt vrouwvriendelijk iig. Wel grappig overigens![]()
.
Jij wel dan?quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:07 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
hoezo niet vrouwvriendelijk? dan heb je 'm vast niet helemaal gelezen
De lijstjes waarin stonden welke vrouwen je niet moest hebben en welke vrouwen makkelijk te krijgen waren vond ik niet echt vrouwvriendelijk neenquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:07 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
hoezo niet vrouwvriendelijk? dan heb je 'm vast niet helemaal gelezen
hahahaha, bb die de kamasutra saai vind!!!quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:17 schreef blieblie het volgende:
Keb em overigens niet helemaal gelezen nee. Kvond het stiekum een best saai boek.
Je mag em wel lenen hoor.
Hij ligt bij mij thuis![]()
Ah... vaagquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:05 schreef febster het volgende:
BB; ik doelde op Michelle, toen ik zei dat je er niet was, gingen ze heel toevallig ook gelijk weer wegViel best op en de zo
quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:16 schreef blieblie het volgende:
[..]
Lindsay Lohan, she's got some big ass titties![]()
http://demon.dopeman.org/getright/
lolquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:16 schreef blieblie het volgende:
[..]
De lijstjes waarin stonden welke vrouwen je niet moest hebben en welke vrouwen makkelijk te krijgen waren vond ik niet echt vrouwvriendelijk neen![]()
Lindsay Lohan, she's got some big ass titties![]()
http://demon.dopeman.org/getright/
Van die saaie plaatjes... En die dudes hebben allemaal van die gekke piemels.quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:17 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
hahahaha, bb die de kamasutra saai vind!!!
quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:16 schreef Partygurl het volgende:
Stier geloof ikquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:46 schreef kib het volgende:
en in welke klasse valt jouw lingam bb ?
konijn, stier of paard ...
Trachitol zuigenquote:Op vrijdag 17 december 2004 16:05 schreef r8ality het volgende:
Als mijn keel niet iets weg had van een rotsblok met daaromheen gewikkeld schuurpapier was ik wel meegegaan Lau..
Da doe je toch zo'n leuk sjaaltje aanquote:Op vrijdag 17 december 2004 16:05 schreef r8ality het volgende:
Als mijn keel niet iets weg had van een rotsblok met daaromheen gewikkeld schuurpapier was ik wel meegegaan Lau..
Roodquote:Op vrijdag 17 december 2004 16:59 schreef Partygurl het volgende:
oke ik heb t meest foute truitje gekocht wat er in de stad te vinden was en de kleur is rood![]()
Neej, roze is lekker onschuldigquote:
Ja rood is een beetje slutty (bij lingerie dan)quote:
Je kunt ook slutty roze lingerie hebben hoorquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:45 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Ja rood is een beetje slutty (bij lingerie dan)
Ook leuk...
enige behoefte om het met ons te delen?quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:30 schreef NaRRaToR het volgende:
waaaaah me helemaal happy is....
SP2 rulezquote:Op vrijdag 17 december 2004 18:19 schreef blieblie het volgende:
Kben Service Pack 2 aan het installeren. Zal ik het afbreken of door laten hobbelen?
?? heej .. ik maybe ook danquote:Op vrijdag 17 december 2004 18:25 schreef FeestBeest het volgende:
SP2 is wel relaxed ja(als je die firewall update van vandaag ook ff installed
)
Btw, kheb sinds net 1Mbit upload \o/
SP2 roelt. Ik heb hier mce draaien (daar zit sp2 ook al ingebakken) en heb er geen spijt van. op sommige oudere somputers heb ik zelf nog meegemaakt(die vanm mijn baas), dat de pc helemaal niet meer wilde opstarten.quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:19 schreef blieblie het volgende:
Kben Service Pack 2 aan het installeren. Zal ik het afbreken of door laten hobbelen?
Jij ook MCE?quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:53 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
SP2 roelt. Ik heb hier mce draaien (daar zit sp2 ook al ingebakken) en heb er geen spijt van. op sommige oudere somputers heb ik zelf nog meegemaakt(die vanm mijn baas), dat de pc helemaal niet meer wilde opstarten.
niet om je bang te maken hoor
url ?quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:11 schreef Inu het volgende:
Ik kom op de radio
Ben geïnterviewd door een kerel van funx (idd nog nooit van gehoord :p) over kerst en of het commercieel was en wat ik er van vond en waar ik dacht dat het kerstverhaal vandaan kwam
En het wordt vanaf maandag uitgezonden en ze hebben live stream
en wat heb je gezegd dan?quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:11 schreef Inu het volgende:
Ik kom op de radio
Ben geïnterviewd door een kerel van funx (idd nog nooit van gehoord :p) over kerst en of het commercieel was en wat ik er van vond en waar ik dacht dat het kerstverhaal vandaan kwam
En het wordt vanaf maandag uitgezonden en ze hebben live stream
Uhm, dak vin dat de Kerstman in Nederland wel een btje commercieel is allemaal, maar dat het in Amerika gewoon net zo wordt gezien als Sinterklaas en dat het kerstverhaal uit de bijbel komt (duhquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:18 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
en wat heb je gezegd dan?![]()
coole avatar trouwens![]()
Kheb net aflevering 1 van seizoen 2 gekekenquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:16 schreef r8ality het volgende:
Inu, afgelopen O.C. aflevering (gisteren uitgezonden in U.S.A) was vet.
Kun je met BiTTorrent overweg?quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:26 schreef Inu het volgende:
[..]
Kheb net aflevering 1 van seizoen 2 gekekenMaaruhm...hebbuh?
En ik heb de laatste aflevering van seizoen 1 gemist
Dan kun je seizoen 2 gewoon downloaden op suprnova.org, afdeling TV shows. Easy.quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:36 schreef Inu het volgende:
[..]
Tuurlijk, niet iedereen is zo nep-nerderig als BB
Jah, heb ik de rest ook vandaanquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:40 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dan kun je seizoen 2 gewoon downloaden op suprnova.org, afdeling TV shows. Easy.
Op btefnet.com is nog ook het een en ander te vinden.quote:
die ga ik ff bookmarken. suprnova is vaak tering traag.quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:42 schreef r8ality het volgende:
[..]
Op btefnet.com is nog ook het een en ander te vinden.
lokitorrent.com ookquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:42 schreef r8ality het volgende:
[..]
Op btefnet.com is nog ook het een en ander te vinden.
nee part-timequote:Op vrijdag 17 december 2004 21:49 schreef Inu het volgende:
En ik ben een full-time nerd?
quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:09 schreef blieblie het volgende:
Nerds studeren geen Engels.
Ik ben een kakker die informatica studeert![]()
![]()
Nope, well een TIFquote:
Jah, leer je ook torrents te downloadenquote:Op vrijdag 17 december 2004 22:13 schreef blieblie het volgende:
[..]
Nope, well een TIF.
Maar das handig, komt niet vaak voor dat ik een meisje tegenkom die mij dingen verteld over computers.
K gebruik het alleen nooitquote:Op vrijdag 17 december 2004 22:16 schreef Inu het volgende:
[..]
Jah, leer je ook torrents te downloaden
Jah, maar als je 1 liedje leujk vindt is meestal de rest ook leuk...En dan kun je ook soundtracks van films downloaden ensowquote:Op vrijdag 17 december 2004 22:18 schreef blieblie het volgende:
[..]
K gebruik het alleen nooit.
Ik download alleen losse nummers, nooit complete cd's, films of series.
En dan heb je nix aan Bittorent
DC++ dan hequote:Op vrijdag 17 december 2004 22:18 schreef blieblie het volgende:
[..]
K gebruik het alleen nooit.
Ik download alleen losse nummers, nooit complete cd's, films of series.
En dan heb je nix aan Bittorent
quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:26 schreef Inu het volgende:
[..]
Kun je hem eerst weer uitleggen hoe IRC werkt
Nah, die eer gun ik jou welquote:Op vrijdag 17 december 2004 22:26 schreef Inu het volgende:
[..]
Kun je hem eerst weer uitleggen hoe IRC werkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |