quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:47 schreef blieblie het volgende:
Zow... heb ik ze hier ook weer wat geleerd.
Geef je dochter niet de naam "Yoni" .
Yoni -> Kama Sutra -> Vaginaquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:47 schreef blieblie het volgende:
Zow... heb ik ze hier ook weer wat geleerd.
Geef je dochter niet de naam "Yoni" .
nope, jij hebt slechts een select groepje gezienquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:44 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Die ken ik toch? al die namen, ben slecht in namen...
dat in kleine lettertjes was ik nou juist benieuwd naar... zeg dat maar via msn danquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:50 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
nope, jij hebt slechts een select groepje gezien
laat ik in het midden of dat de betere waren of niet..
Oooooh, daar kende ik het vanquote:
hoezo niet vrouwvriendelijk? dan heb je 'm vast niet helemaal gelezenquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:04 schreef blieblie het volgende:
[..]
Oooooh, daar kende ik het van.
Tis wel een vaag boek trouwens.... die Kamasutra.
Niet echt vrouwvriendelijk iig. Wel grappig overigens![]()
.
Jij wel dan?quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:07 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
hoezo niet vrouwvriendelijk? dan heb je 'm vast niet helemaal gelezen
De lijstjes waarin stonden welke vrouwen je niet moest hebben en welke vrouwen makkelijk te krijgen waren vond ik niet echt vrouwvriendelijk neenquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:07 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
hoezo niet vrouwvriendelijk? dan heb je 'm vast niet helemaal gelezen
hahahaha, bb die de kamasutra saai vind!!!quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:17 schreef blieblie het volgende:
Keb em overigens niet helemaal gelezen nee. Kvond het stiekum een best saai boek.
Je mag em wel lenen hoor.
Hij ligt bij mij thuis![]()
Ah... vaagquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:05 schreef febster het volgende:
BB; ik doelde op Michelle, toen ik zei dat je er niet was, gingen ze heel toevallig ook gelijk weer wegViel best op en de zo
quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:16 schreef blieblie het volgende:
[..]
Lindsay Lohan, she's got some big ass titties![]()
http://demon.dopeman.org/getright/
lolquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:16 schreef blieblie het volgende:
[..]
De lijstjes waarin stonden welke vrouwen je niet moest hebben en welke vrouwen makkelijk te krijgen waren vond ik niet echt vrouwvriendelijk neen![]()
Lindsay Lohan, she's got some big ass titties![]()
http://demon.dopeman.org/getright/
Van die saaie plaatjes... En die dudes hebben allemaal van die gekke piemels.quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:17 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
hahahaha, bb die de kamasutra saai vind!!!
quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:16 schreef Partygurl het volgende:
Iemand dalijk in de stad te vinden?
Stier geloof ikquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:46 schreef kib het volgende:
en in welke klasse valt jouw lingam bb ?
konijn, stier of paard ...
Trachitol zuigenquote:Op vrijdag 17 december 2004 16:05 schreef r8ality het volgende:
Als mijn keel niet iets weg had van een rotsblok met daaromheen gewikkeld schuurpapier was ik wel meegegaan Lau..
Da doe je toch zo'n leuk sjaaltje aanquote:Op vrijdag 17 december 2004 16:05 schreef r8ality het volgende:
Als mijn keel niet iets weg had van een rotsblok met daaromheen gewikkeld schuurpapier was ik wel meegegaan Lau..
Roodquote:Op vrijdag 17 december 2004 16:59 schreef Partygurl het volgende:
oke ik heb t meest foute truitje gekocht wat er in de stad te vinden was en de kleur is rood![]()
Neej, roze is lekker onschuldigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |