Je weet nooit hequote:Op vrijdag 17 december 2004 13:09 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Als je naar innercity gaat maybe wel![]()
Denk eerder dat het 'lelijke vrouwkes' en véél goeiekope biertjes weggeven zou wordenquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:46 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
had het JUIST voor jou d'r neer gezet, ' mooie vrouwekes' nu ook op een makkelijke manier,en 'goedkoop biertjes drinken' what else did you wish for?
![]()
[insert inkoppertje]quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:35 schreef Partygurl het volgende:
Nee duh, je gaat een jongen toch niets aanbieden
Nooit gekregen krentquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:36 schreef omegaproject het volgende:
[..]
[insert inkoppertje]
Jij krijgt nooit meer iets van mij
nog nooit geweest zo te horen..quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:34 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Denk eerder dat het 'lelijke vrouwkes' en véél goeiekope biertjes weggeven zou worden
Toch geen mooie meiskes die mij biertjes gaat aanbieden
Wel geweest -> kuttentquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:38 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
nog nooit geweest zo te horen..
ad 2 en hoe komt dat dan?
Dus nu niet meer? Tssquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:43 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Maar je had misschien wel ooit iets van me gekregen
ik durf te wedden iig niet na de invoering van het pasjessysteem..quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:42 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Wel geweest -> kuttent
Hoe dat komt -> Ik verjaag leuke meisjes met mijn lompe gedrag
Ik zal er zeker weten zijnquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:44 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Dus nu niet meer? TssIk hoop dat jij er vrijdagmiddag dan lekker niet bent
Moet je hier eens aan werkenquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:42 schreef omegaproject het volgende:
Hoe dat komt -> Ik verjaag leuke meisjes met mijn lompe gedrag
Neem maandag maar mee .. ff de kwaliteit zienquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:51 schreef FeestBeest het volgende:
Hey omegaproject, m'n Joey DVD is in de maak .. d'r passen 4 afleveringen op een DVD
Over 2 uurtjes is ie klaar .. als je 'm ook wil moet je maar ff roepen
Beetje tegemoetkomen hequote:Op vrijdag 17 december 2004 13:54 schreef omegaproject het volgende:
[..]
they'll have to take me the way I am
doen ze dus nietquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:54 schreef omegaproject het volgende:
[..]
they'll have to take me the way I am
oe oe! hebbe hebbe!quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:51 schreef FeestBeest het volgende:
Hey omegaproject, m'n Joey DVD is in de maak .. d'r passen 4 afleveringen op een DVD
Over 2 uurtjes is ie klaar .. als je 'm ook wil moet je maar ff roepen
Die ga ik straks eerst ook ff checken .. 't zijn wel allemaal HDTV versies, dus dat moet wel goed genoeg zijn voor DVDquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:52 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Neem maandag maar mee .. ff de kwaliteit zien
Heb je ook die irritante reclame dinges op het eind er af geknipt?quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:58 schreef FeestBeest het volgende:
[..]
Die ga ik straks eerst ook ff checken .. 't zijn wel allemaal HDTV versies, dus dat moet wel goed genoeg zijn voor DVD
Neuj, maar dat boeit me niet .. is meer werk dan dat het oplevertquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:01 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Heb je ook die irritante reclame dinges op het eind er af geknipt?
Niet echt mooi namelijk, als je het op DVD gaat fikken....
not mequote:Op vrijdag 17 december 2004 14:16 schreef Partygurl het volgende:
Iemand dalijk in de stad te vinden?
*meld*quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:16 schreef Partygurl het volgende:
Iemand dalijk in de stad te vinden?
Ik moet kleren voor innercity halenquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:24 schreef blieblie het volgende:
[..]
*meld*
Ik zit er al.
Kom je ff langs? Buurten in de Admirant?
ga je naar yvonne?quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:30 schreef daNpy het volgende:
Me not either.
Cursus Engels nodig?quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:30 schreef daNpy het volgende:
Me not either.
Wie is Yvonne?quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:35 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
[sub[ ga je naar yvonne? [/sub]![]()
![]()
Op vrijdagmiddagquote:
Ken ik die dan niet?quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:41 schreef gazylady2 het volgende:
ja danny, wie is yvonne?
mijn vriendinnetje![]()
Die ken ik toch? al die namen, ben slecht in namen...quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:41 schreef gazylady2 het volgende:
ja danny, wie is yvonne?
mijn vriendinnetje![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:41 schreef gazylady2 het volgende:
ja danny, wie is yvonne?
mijn vriendinnetje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |