Kheb net aflevering 1 van seizoen 2 gekekenquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:16 schreef r8ality het volgende:
Inu, afgelopen O.C. aflevering (gisteren uitgezonden in U.S.A) was vet.
Kun je met BiTTorrent overweg?quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:26 schreef Inu het volgende:
[..]
Kheb net aflevering 1 van seizoen 2 gekekenMaaruhm...hebbuh?
En ik heb de laatste aflevering van seizoen 1 gemist
Dan kun je seizoen 2 gewoon downloaden op suprnova.org, afdeling TV shows. Easy.quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:36 schreef Inu het volgende:
[..]
Tuurlijk, niet iedereen is zo nep-nerderig als BB
Jah, heb ik de rest ook vandaanquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:40 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dan kun je seizoen 2 gewoon downloaden op suprnova.org, afdeling TV shows. Easy.
Op btefnet.com is nog ook het een en ander te vinden.quote:
die ga ik ff bookmarken. suprnova is vaak tering traag.quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:42 schreef r8ality het volgende:
[..]
Op btefnet.com is nog ook het een en ander te vinden.
lokitorrent.com ookquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:42 schreef r8ality het volgende:
[..]
Op btefnet.com is nog ook het een en ander te vinden.
nee part-timequote:Op vrijdag 17 december 2004 21:49 schreef Inu het volgende:
En ik ben een full-time nerd?
quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:09 schreef blieblie het volgende:
Nerds studeren geen Engels.
Ik ben een kakker die informatica studeert![]()
![]()
Nope, well een TIFquote:
Jah, leer je ook torrents te downloadenquote:Op vrijdag 17 december 2004 22:13 schreef blieblie het volgende:
[..]
Nope, well een TIF.
Maar das handig, komt niet vaak voor dat ik een meisje tegenkom die mij dingen verteld over computers.
K gebruik het alleen nooitquote:Op vrijdag 17 december 2004 22:16 schreef Inu het volgende:
[..]
Jah, leer je ook torrents te downloaden
Jah, maar als je 1 liedje leujk vindt is meestal de rest ook leuk...En dan kun je ook soundtracks van films downloaden ensowquote:Op vrijdag 17 december 2004 22:18 schreef blieblie het volgende:
[..]
K gebruik het alleen nooit.
Ik download alleen losse nummers, nooit complete cd's, films of series.
En dan heb je nix aan Bittorent
DC++ dan hequote:Op vrijdag 17 december 2004 22:18 schreef blieblie het volgende:
[..]
K gebruik het alleen nooit.
Ik download alleen losse nummers, nooit complete cd's, films of series.
En dan heb je nix aan Bittorent
quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:26 schreef Inu het volgende:
[..]
Kun je hem eerst weer uitleggen hoe IRC werkt
Nah, die eer gun ik jou welquote:Op vrijdag 17 december 2004 22:26 schreef Inu het volgende:
[..]
Kun je hem eerst weer uitleggen hoe IRC werkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |