Je kunt ook slutty roze lingerie hebben hoorquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:45 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Ja rood is een beetje slutty (bij lingerie dan)
Ook leuk...
enige behoefte om het met ons te delen?quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:30 schreef NaRRaToR het volgende:
waaaaah me helemaal happy is....
SP2 rulezquote:Op vrijdag 17 december 2004 18:19 schreef blieblie het volgende:
Kben Service Pack 2 aan het installeren. Zal ik het afbreken of door laten hobbelen?
?? heej .. ik maybe ook danquote:Op vrijdag 17 december 2004 18:25 schreef FeestBeest het volgende:
SP2 is wel relaxed ja(als je die firewall update van vandaag ook ff installed
)
Btw, kheb sinds net 1Mbit upload \o/
SP2 roelt. Ik heb hier mce draaien (daar zit sp2 ook al ingebakken) en heb er geen spijt van. op sommige oudere somputers heb ik zelf nog meegemaakt(die vanm mijn baas), dat de pc helemaal niet meer wilde opstarten.quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:19 schreef blieblie het volgende:
Kben Service Pack 2 aan het installeren. Zal ik het afbreken of door laten hobbelen?
Jij ook MCE?quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:53 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
SP2 roelt. Ik heb hier mce draaien (daar zit sp2 ook al ingebakken) en heb er geen spijt van. op sommige oudere somputers heb ik zelf nog meegemaakt(die vanm mijn baas), dat de pc helemaal niet meer wilde opstarten.
niet om je bang te maken hoor
url ?quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:11 schreef Inu het volgende:
Ik kom op de radio
Ben geïnterviewd door een kerel van funx (idd nog nooit van gehoord :p) over kerst en of het commercieel was en wat ik er van vond en waar ik dacht dat het kerstverhaal vandaan kwam
En het wordt vanaf maandag uitgezonden en ze hebben live stream
en wat heb je gezegd dan?quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:11 schreef Inu het volgende:
Ik kom op de radio
Ben geïnterviewd door een kerel van funx (idd nog nooit van gehoord :p) over kerst en of het commercieel was en wat ik er van vond en waar ik dacht dat het kerstverhaal vandaan kwam
En het wordt vanaf maandag uitgezonden en ze hebben live stream
Uhm, dak vin dat de Kerstman in Nederland wel een btje commercieel is allemaal, maar dat het in Amerika gewoon net zo wordt gezien als Sinterklaas en dat het kerstverhaal uit de bijbel komt (duhquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:18 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
en wat heb je gezegd dan?![]()
coole avatar trouwens![]()
Kheb net aflevering 1 van seizoen 2 gekekenquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:16 schreef r8ality het volgende:
Inu, afgelopen O.C. aflevering (gisteren uitgezonden in U.S.A) was vet.
Kun je met BiTTorrent overweg?quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:26 schreef Inu het volgende:
[..]
Kheb net aflevering 1 van seizoen 2 gekekenMaaruhm...hebbuh?
En ik heb de laatste aflevering van seizoen 1 gemist
Dan kun je seizoen 2 gewoon downloaden op suprnova.org, afdeling TV shows. Easy.quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:36 schreef Inu het volgende:
[..]
Tuurlijk, niet iedereen is zo nep-nerderig als BB
Jah, heb ik de rest ook vandaanquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:40 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dan kun je seizoen 2 gewoon downloaden op suprnova.org, afdeling TV shows. Easy.
Op btefnet.com is nog ook het een en ander te vinden.quote:
die ga ik ff bookmarken. suprnova is vaak tering traag.quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:42 schreef r8ality het volgende:
[..]
Op btefnet.com is nog ook het een en ander te vinden.
lokitorrent.com ookquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:42 schreef r8ality het volgende:
[..]
Op btefnet.com is nog ook het een en ander te vinden.
nee part-timequote:Op vrijdag 17 december 2004 21:49 schreef Inu het volgende:
En ik ben een full-time nerd?
quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:09 schreef blieblie het volgende:
Nerds studeren geen Engels.
Ik ben een kakker die informatica studeert![]()
![]()
Nope, well een TIFquote:
Jah, leer je ook torrents te downloadenquote:Op vrijdag 17 december 2004 22:13 schreef blieblie het volgende:
[..]
Nope, well een TIF.
Maar das handig, komt niet vaak voor dat ik een meisje tegenkom die mij dingen verteld over computers.
K gebruik het alleen nooitquote:Op vrijdag 17 december 2004 22:16 schreef Inu het volgende:
[..]
Jah, leer je ook torrents te downloaden
Jah, maar als je 1 liedje leujk vindt is meestal de rest ook leuk...En dan kun je ook soundtracks van films downloaden ensowquote:Op vrijdag 17 december 2004 22:18 schreef blieblie het volgende:
[..]
K gebruik het alleen nooit.
Ik download alleen losse nummers, nooit complete cd's, films of series.
En dan heb je nix aan Bittorent
DC++ dan hequote:Op vrijdag 17 december 2004 22:18 schreef blieblie het volgende:
[..]
K gebruik het alleen nooit.
Ik download alleen losse nummers, nooit complete cd's, films of series.
En dan heb je nix aan Bittorent
quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:26 schreef Inu het volgende:
[..]
Kun je hem eerst weer uitleggen hoe IRC werkt
Nah, die eer gun ik jou welquote:Op vrijdag 17 december 2004 22:26 schreef Inu het volgende:
[..]
Kun je hem eerst weer uitleggen hoe IRC werkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |