Ik vind echt maar een paar stukjes leuk in Industry of Love...quote:Op donderdag 16 december 2004 19:10 schreef Blueman het volgende:
No Comment!
Hans Teeuwen - Industry of Love
als DVD hier liggen. Vind de show iets minder dan de andere, maar met beelden erbij is het natuurlijk altijd leuker he
idd ook errug goedquote:Op donderdag 16 december 2004 19:10 schreef Blueman het volgende:
No Comment!
DJ Tiesto- Lethal Industry
als DVD hier liggen. Vind de show iets minder dan de andere, maar met beelden erbij is het natuurlijk altijd leuker he
Nee, heb niet de DVD van Tiesto!quote:
quote:Op donderdag 16 december 2004 19:03 schreef gazylady2 het volgende:
op herhaling op veler verzoek:
jay-z & linkin park
numb/encore .. lekker nummertje![]()
![]()
fokfokfok
Was ik niejquote:Op donderdag 16 december 2004 19:27 schreef gazylady2 het volgende:
sorrry inu TT checkt was niet zo bedoelt hoor![]()
o men, hoe lang gaan we zulke TT's nog volhouden?![]()
en dan nog alles ontkennen met z'n tweeen he? jajajajaquote:
Alweer?quote:Op donderdag 16 december 2004 20:04 schreef Partygurl het volgende:
Ik ben zooooooo moeEn ik ga zo zwemmen, echt kinky
Ja sorry, ik ga bijna nooit zwemmenquote:Op donderdag 16 december 2004 20:06 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Ja, helaas vallen de mannen tegen die gaan zwemmen![]()
Gelukkig nietquote:Op donderdag 16 december 2004 20:09 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ga bijna nooit zwemmen
De mannen die meevallen gaan ook niet zwemmen, die doen liever andere dingen, maar vertel kinky?quote:Op donderdag 16 december 2004 20:06 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Wat is daar vet aan?quote:bla bla bla vandaag blabla bla zei gazylady2 het volgende
werk jij bij het RIAGG ja? vehet!
quote:Op donderdag 16 december 2004 20:38 schreef kib het volgende:
ik zal de OP wel ff aanpassen , ik sloop ook (als jullie geen bezwaar hebben) dat quote ding er ff uit en host de op.txt dan wel op me eigen bak
me2quote:
Waren er wel mannen dan?quote:Op donderdag 16 december 2004 20:06 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Er waren wel vrouwen, das toch voldoendequote:
uit eindhovenquote:Op donderdag 16 december 2004 21:10 schreef NiPpY83 het volgende:
Waar komt gazylady2 vandaan?
Is het een dame van jouw ejal?quote:
neej ik denk dat je voor dames hier eerder flow moet aankijkenquote:
Voor mij wel, voor PG nietquote:Op donderdag 16 december 2004 21:13 schreef NiPpY83 het volgende:
[..]
Er waren wel vrouwen, das toch voldoende![]()
hopeloos op zoek naar een date ofzo?quote:Op donderdag 16 december 2004 21:10 schreef NiPpY83 het volgende:
Waar komt gazylady2 vandaan?
quote:Op donderdag 16 december 2004 21:17 schreef kib het volgende:
[..]
neej, anders wist ik wel dat ze uit v'waard zou komen
quote:Op donderdag 16 december 2004 21:18 schreef Helmunt het volgende:
[..]
hopeloos op zoek naar een date ofzo?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |