Tell me about itquote:Op woensdag 15 december 2004 19:12 schreef Blueman het volgende:
Er was al een 705
quote:Op woensdag 15 december 2004 19:13 schreef febster het volgende:
Kan er niet beter een vrijgezellig rijtje met dames kopen in de OP? Al denk ik dat dat rijtje erg, érg kort is
Je bent de eerste, ik heb net namelijk de quotes doorgelezenquote:Op woensdag 15 december 2004 19:17 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
![]()
![]()
maar na alle toespelingen, misschien even die lieftallige dames eens veruilen voor iets andes daNpy?
nick goed gespeld
kijk! als ik chagrijnig was had ik kunnen zeggen S sukkol S , om maar even iets terug te reageren op woudeeteequote:Op woensdag 15 december 2004 19:21 schreef daNpy het volgende:
[..]
Je bent de eerste, ik heb net namelijk de quotes doorgelezen
(Er staan er zelf van mij bijwoei
)
quote:Op woensdag 15 december 2004 19:23 schreef FeestBeest het volgende:
Nog mensen die met nieuwjaar naar Extrema NYE gaan?
Wonen nog bij elkaar in huis ookquote:Op woensdag 15 december 2004 19:25 schreef blieblie het volgende:
Is er weer iemand die zichzelf tegoed voelt voor het huidige niveau en dat daarnaast ook nodig vind om dat aan ons mede te delen??
waar je mee omgaat wordt je mee besmet enzoquote:Op woensdag 15 december 2004 19:27 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Wonen nog bij elkaar in huis ook
Owww.... das eng als ze elkaars trekjes overnemenquote:Op woensdag 15 december 2004 19:27 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Zulke dingen pak je snel opquote:Op woensdag 15 december 2004 19:27 schreef omegaproject het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 december 2004 19:28 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
waar je mee omgaat wordt je mee besmet enzo![]()
WAT EEN NUTTELOZE POST IS DIT
oww lieff vooruit jij ook![]()
VET!quote:Op woensdag 15 december 2004 19:29 schreef daNpy het volgende:
[..]
Maar ff serieus, wat moet er dan in de OP komen (die alleen de eerste 2 poster uberhaupt lezen).
Een rijtje met de laatste 10 AutoFans meetings?
In Woensel Westquote:Op woensdag 15 december 2004 19:30 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
en waar kunnen we deze 'lekkere man' bewonderen dan?
quote:Op woensdag 15 december 2004 19:32 schreef blieblie het volgende:
[..]
In Woensel West.
Zijstraat van de Edisonstraat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |