quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
dat zijn die formi's of niet?quote:Op donderdag 16 december 2004 18:09 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik heb morgen geen stijgers ....
Jammer maar helaas...
BInnenkort wel 3 of 4 tegelijk...
nou voor 1x mag het danquote:Op donderdag 16 december 2004 18:12 schreef Johan-Derksen het volgende:
Yep goed onthouden
zie ondertitel Ow nee, dat mocht niet...
goed he, maar ik ga er mee stoppen, dadelijk is het topic al weer vol als we zo doorgaanquote:
[afzeikmode]quote:Op donderdag 16 december 2004 18:17 schreef Joralf het volgende:
[zeik mode]Het lijkt wel een slowchat hier.... kap daar eens mee... anders moet ik vanavond alweer een nieuw topic openen... als je wilt chatten kom je maar op mIRC.[/zeik mode]
bij upcoming talents zou ik zeggen: talenten die het in de toekomst zouden kunnen maken.. maar ja, dat is onlogisch aangezien mijn john mcdonald erin staat... en die is 33quote:Op donderdag 16 december 2004 19:06 schreef Lortnoc het volgende:
Wie weet wat upcoming talents precies inhoudt mag 't zeggen. Als dat de mensen zijn die 't net niet halen snap ik 't niet want ik heb betere spelers dan die daar in staan (ook uit speelronde 9)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |