Ja, ik denk dat de rest nog aan het bijkomen is van de klap.quote:Op donderdag 16 december 2004 15:25 schreef NiNi het volgende:
Inos en ik zijn er helemaal confuus van, zie je.
Blijkbaar zijn we de enige.
Ja. Onze verwardheid, wat doet hij!quote:Op donderdag 16 december 2004 15:25 schreef NiNi het volgende:
Inos en ik zijn er helemaal confuus van, zie je.
Ali Illegali is niet zo goed in duidelijke topictitels.quote:Blijkbaar zijn we de enige.
If once you start down the dark path, forever will it dominate your destiny, consume you it will, as it did Danny's apprenticequote:
Zo beter Inso?quote:Op donderdag 16 december 2004 15:27 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja. Onze verwardheid, wat doet hij!!
[..]
Ali Illegali is niet zo goed in duidelijke topictitels..
Maar wél heel spitsvondig hoor Daggielalala!
Ik ben niet doof Daggla. Schreeuwen is niet nodig.quote:
Zei ik dat hardop?quote:Op donderdag 16 december 2004 15:30 schreef bolivian het volgende:
Bummer.
Maar ach, wat is GAM nu eigenlijk helemaal?
Je was als een parel voor die puisterige zwijnen aldaar,.
Nog even wachten totdat jij en capibar blauw zijn.quote:Op donderdag 16 december 2004 15:30 schreef rockstah het volgende:
Fantastisch, mogen we een topic openen om het te vieren?
Jup, leef je uit.quote:Op donderdag 16 december 2004 15:30 schreef rockstah het volgende:
Fantastisch, mogen we een topic openen om het te vieren?
Ze kunnen me uit de crew trappen.. Maar ach, ik ben al opgestaptquote:Op donderdag 16 december 2004 15:38 schreef Roi het volgende:
Ik zie jouw naam nog steeds in het blauw dus mag het wel?
Gut, wat ben jij dom.quote:Op donderdag 16 december 2004 15:38 schreef Roi het volgende:
Ik zie jouw naam nog steeds in het blauw dus mag het wel?
quote:Op donderdag 16 december 2004 15:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jup, leef je uit.
En ik kan nu vrij zeggen dat ik je altijd al een extreem irritant kankerjoch heb gevonden.
Niet zo erg als Capibar, maar toch.
'de overgang'quote:Op donderdag 16 december 2004 15:57 schreef speknek het volgende:
Alle ex-mods zijn een stelletje humor-loze imbecielen, dat wist je toch wel?
Alle mods ook. Maar Roel_Jewel helemaal.quote:Op donderdag 16 december 2004 15:57 schreef speknek het volgende:
Alle ex-mods zijn een stelletje humor-loze imbecielen, dat wist je toch wel?
Natuurlijkquote:Op donderdag 16 december 2004 15:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
ook al is er maar een Daggla natuurlijk..
Dag [censuur] topicsquote:
Oh.. crap...quote:Op donderdag 16 december 2004 16:15 schreef speknek het volgende:
xbox
Wanneer ga je een Xbox kopen?quote:Op donderdag 16 december 2004 16:15 schreef speknek het volgende:
Iedereen die nu nog het woord xbox in z'n mond neemt krijgt een ban.
Ik heb al redelijk wat modjes meegemaakt hier, maar idd heel erg bedankt Dagglaquote:Op donderdag 16 december 2004 16:17 schreef pkwarts het volgende:
ben je overigens nog vergeten te bedanken voor het modden, Daggla, ik geloof dat je hier al modde toen ik lid werd (of het was nog heel even Strolie)
Ik hoop dat ik je nog een keer tegenkom op >>>>XBOX<<<<<< live.
is leuk maar games.fok crew en mod zijn mag nietquote:Op donderdag 16 december 2004 17:39 schreef mordradead het volgende:
tain moet mod worden(maar dat zei ik de vorige keer ook al
)
dus rockstah gaat voor zijn kansen
dan word het eens tijd dat er regels worden veranderdquote:Op donderdag 16 december 2004 19:09 schreef Tain het volgende:
[..]
is leuk maar games.fok crew en mod zijn mag niet
Daggla is de beste mod die GAM gehad heeftquote:Op donderdag 16 december 2004 19:10 schreef DinoPK het volgende:
Binnen de regels en mogelijkheden die Fok biedt, kan ik niet anders zeggen dat je het al die tijd redelijk hebt gedaan Daggla.
Wat jij mee hebt gemaakt misschienquote:Op donderdag 16 december 2004 19:16 schreef speknek het volgende:
[..]
Daggla is de beste mod die GAM gehad heeft.
quote:
quote:Op donderdag 16 december 2004 19:23 schreef Tain het volgende:
@Speknek
Nu mag je wel de titel van het FB topic veranderen
En jij zei iets over Noot toen hij opstapte...je zei : Noot is opgestapt en gedraagt zich gelijk als een klootzak ofzo... dit is ook niet echt vriendelijkquote:Op donderdag 16 december 2004 15:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jup, leef je uit.
En ik kan nu vrij zeggen dat ik je altijd al een extreem irritant kankerjoch heb gevonden.
Niet zo erg als Capibar, maar toch.
[Overdose] I'm all drugged out......quote:Op donderdag 16 december 2004 19:32 schreef -Xerxes- het volgende:
Hey Daggla, blijf je wel nog mod op UVT?
Of heb ik weer eens iets gemist en was je dat allang niet meer?
Bron?quote:Op donderdag 16 december 2004 19:36 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
En jij zei iets over Noot toen hij opstapte...je zei : Noot is opgestapt en gedraagt zich gelijk als een klootzak ofzo... dit is ook niet echt vriendelijk
quote:Op donderdag 16 december 2004 19:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Bron?
Kan mij niet voorstellen dat ik dat namelijk ooit gezegd heb.
Misschien heb dat te maken met de link die je in je vorige post gafquote:Op donderdag 16 december 2004 19:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Bron?
Nogmaals, bron?quote:Op donderdag 16 december 2004 19:42 schreef Tain het volgende:
[..]! misschien niet in de woorden, maar wel zoiets
Xbox live...Rainbow six 3.....op de map import export...zelfs dat is me bijgebleven;....die avond dat we die 2 engelse liepen te teamkillenquote:Op donderdag 16 december 2004 19:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Bron?
en die gesprekken ga jij nu ff het forum op helpen?quote:Op donderdag 16 december 2004 19:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Xbox live...Rainbow six 3.....op de map import export...zelfs dat is me bijgebleven;....die avond dat we die 2 engelse liepen te teamkillen
quote:Op donderdag 16 december 2004 19:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Xbox live...Rainbow six 3.....op de map import export...zelfs dat is me bijgebleven;....die avond dat we die 2 engelse liepen te teamkillen
Heb je al angstquote:Op donderdag 16 december 2004 18:54 schreef Tiemie het volgende:
Jammer Daggla.
Er komt toch geen xbox-mod hé?![]()
Jij iig niet.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:05 schreef BMH het volgende:
Komop, niet ruziën. Daggle gaat weg.
Wie moet het xboxtopic nu gaan modden?
Duidelijke taal dus.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jij iig niet.
Bespaar jezelf de moeite van het mailen ook maar..
Er is een periode geweest van 2 maanden dat ik weinig aanwezig was (ook lang op vakantie geweest en zo)quote:Op donderdag 16 december 2004 20:05 schreef Bastard het volgende:
Jammer Daggla, maar snap het wel... I've been there.
Niet dat ik nu een groot verhaal ga ophangen over hoe goed je wel niet was..... want je was er haast niet.
Maar als je er was vond ik je eerlijk duidelijke taal wel erg cool. Wat dat betreft jammer dat je dus gaat ouwe Griek.
Ik hoop op een komende mod die er dus wel vaker is, dingen doet voor GAM, en net zo duidelijke taal post![]()
Ik jou ouwe baantje overnemen? wahhahahah. Ik denk er niet aan. Grappenmaker.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jij iig niet.
Bespaar jezelf de moeite van het mailen ook maar..
Hm, dan zijn mijn gebruikservaringen wellicht vertroebeld. Maar dat maakt niet uit, ik neem aan dat je blijft postenquote:Op donderdag 16 december 2004 20:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er is een periode geweest van 2 maanden dat ik weinig aanwezig was (ook lang op vakantie geweest en zo)
Maar ik vond dat ik voorderest wel behoorlijk veel aanwezig was hoor. Ik postte misschien niet altijd even vaak, maar wua modden zat ik er toch wel redelijk snel op meestal...
Op de weekenden na that is,.
Had jij als moderator niet dat je veel meer las dan post?quote:Op donderdag 16 december 2004 20:12 schreef Bastard het volgende:
Hm, dan zijn mijn gebruikservaringen wellicht vertroebeld. Maar dat maakt niet uit, ik neem aan dat je blijft posten
Het zou niet de eerste keer zijn dat je mailt.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:11 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik jou ouwe baantje overnemen? wahhahahah. Ik denk er niet aan. Grappenmaker.
Nu weet ik gelukkig wel beter. Een andere machtgeilende user die nooit online is mag het wel doenquote:Op donderdag 16 december 2004 20:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het zou niet de eerste keer zijn dat je mailt..
Je wilde zelfs samen met mij modden.
quote:Op donderdag 16 december 2004 20:20 schreef Khadgar het volgende:
En nu de laatste van de 'oude' garde is opgetieft, heeft GAM niet echt nut meer. Ik stel voor Capibar, BMH en Rockstar mods te maken en los te laten gaan op het subforum, wat hernoemd gaat worden tot 'De Spelletjesbaggerbak'
Ja hehe, ik las de godganse dag.. en zoveel posts kun je niet maken.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:14 schreef speknek het volgende:
[..]
Had jij als moderator niet dat je veel meer las dan post?
Waarom zouden we met GAM meegaan in de val van andere fora en hun foute keuze in mods?quote:Op donderdag 16 december 2004 20:20 schreef Khadgar het volgende:
En nu de laatste van de 'oude' garde is opgetieft, heeft GAM niet echt nut meer. Ik stel voor Capibar, BMH en Rockstar mods te maken en los te laten gaan op het subforum, wat hernoemd gaat worden tot 'De Spelletjesbaggerbak'
SC is ook geen GAM, SC is ook geen POL.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:29 schreef speknek het volgende:
Overigens vind ik gaan pochen over een oude garde ook wat flauw bij GAM, het forum is pas twee jaar oud. Okay we zaten daarvoor al in DIG (alhoewel ik daar kennelijk niet bij hoor), maar dat oudejongenskrentenbrood is ook niet bevorderlijk. Zag je ook al in de SC.
Nee je word geen modquote:Op donderdag 16 december 2004 20:36 schreef HomerJ het volgende:
Je moet meer op de kwaliteiten van potientïele mods dan hoe oud hij is/hoe lang hij hier zit.
Ik wil alleen zeggen dat je niemand bij voorbaat uit moet sluiten.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:34 schreef Bastard het volgende:
SC is ook geen GAM, SC is ook geen POL.
Frisse wind is misschien leuk, maar als je kijkt hoe snel de frisse wind in andere fora komen en gaan, ik denk niet dat DAT zo bevordelijk is...
quote:
wat is daar leuk aan? nu krijgt daggla opeens heel veel aandacht in 2 topicsquote:Op donderdag 16 december 2004 21:39 schreef CosmoKramer het volgende:
Kan er nou nooit iemand in stilte oprotten?.
volgende week blijkt het een hoax te zijn en blijft ie gewoonquote:Op donderdag 16 december 2004 21:42 schreef Tain het volgende:
[..]
wat is daar leuk aan? nu krijgt daggla opeens heel veel aandacht in 2 topics!
Nahquote:Op donderdag 16 december 2004 21:50 schreef Rahl het volgende:
[..]
volgende week blijkt het een hoax te zijn en blijft ie gewoon
Er word veel gevraagd van de nieuwe mod hequote:Op vrijdag 17 december 2004 11:01 schreef Tain het volgende:
Voor de mensen die lui zijn (lees die MED niet kunnen vinden): Daggla is uitgespeeld.
Noem het dan de zandbak of het jip en janneke speelhoekje.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:20 schreef Khadgar het volgende:
quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:48 schreef Rodie83 het volgende:
Rodie83 voor mod! Als jullie mij mod maken zorg ik dat BMH optieft, dat Capibar een eeuwige ban krijgt en dat alle Nintendo fanboys posts worden gedelete!
ja je moet een Colecovision hebbenquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Er word veel gevraagd van de nieuwe mod he
Valt het op dat ik geen nieuwe duomod wilquote:
De versnelde versie van de sterfhuisconstructiequote:Op donderdag 16 december 2004 20:20 schreef Khadgar het volgende:
quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:52 schreef speknek het volgende:
Hmm er zijn waarschijnlijk meer mensen met een Colecovision
Ik heb een colecovision! Denk ik.quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:52 schreef speknek het volgende:
[..]
Valt het op dat ik geen nieuwe duomod wil?
Nah, het staat iedereen vrij om te reageren. Enige voorwaarde is dat je geen ontzettende schurfthekel aan me hebt.
Hmm er zijn waarschijnlijk meer mensen met een Colecovision
Wat mij betreft hebben we een winnaar, kan me er goed in vindenquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:48 schreef Rodie83 het volgende:
Rodie83 voor mod! Als jullie mij mod maken zorg ik dat BMH optieft, dat Capibar een eeuwige ban krijgt en dat alle Nintendo fanboys posts worden gedelete!
Je krijgt mij stemquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:48 schreef Rodie83 het volgende:
je bent de eerste die ik ban als ik mod wordquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:48 schreef Rodie83 het volgende:
U zou wel eens concurrentie kunnen ondervinden van Sharkdoggiequote:Op vrijdag 17 december 2004 17:03 schreef capibar het volgende:
[..]
je bent de eerste die ik ban als ik mod word![]()
En wat sdacht je er van als ik mod word? He? Dan word het niet Games & Consoles, maar: RaymanNL Forumquote:Op vrijdag 17 december 2004 18:47 schreef GinaG het volgende:
[..]
U zou wel eens concurrentie kunnen ondervinden van SharkdoggieLe Baggeur
![]()
Dat is nog eens een leuk forum ideequote:Op vrijdag 17 december 2004 18:52 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
En wat sdacht je er van als ik mod word? He? Dan word het niet Games & Consoles, maar: RaymanNL Forum
Uiteraard wordt de layout ook aangepast, wat waren die kleuren ook al weer knalgeel en knalpaarsquote:
oranjegeel met paars jaquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:06 schreef GinaG het volgende:
[..]
Uiteraard wordt de layout ook aangepast, wat waren die kleuren ook al weer knalgeel en knalpaars
quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:52 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
En wat sdacht je er van als ik mod word? He? Dan word het niet Games & Consoles, maar: onzin Forum
Valt wel tegen he, dat hij zijn weblog niet bijwerktquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:22 schreef mordradead het volgende:
[..]die bestaat al man
hoe gaat het met je weblog
idd, wat moet ik nu in mijn vrije tijd doenquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:23 schreef GinaG het volgende:
[..]
Valt wel tegen he, dat hij zijn weblog niet bijwerkt
ja waarom heb je nog zijn link in je signature staan?quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:23 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hoop doet leven......... toch?quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:05 schreef Tain het volgende:
[..]
ja waarom heb je nog zijn link in je signature staan?
dat is al maaaaanden niet meer gebeurtquote:[b]Op vrijdag 17 december 2004 23:49 posten ze aleen maar camera onzin schup ik ze naar FOT...
Psst, ik heb hem geupdatequote:Op vrijdag 17 december 2004 19:23 schreef GinaG het volgende:
[..]
in UVT hangt een veel gezelligere sfeerquote:Op zaterdag 18 december 2004 12:25 schreef GinaG het volgende:
Als je nou eens kijkt naar het afscheidstopic van daggla in uvt wat je [Overdose] I'm all drugged out...... kunt vinden. Wat een verschil met het topic hierDat topic is niet vol met mensen die blij zijn dat hij weggaat, of mensen die het noodzakelijk achten roddels ala wat Daggla ooit gezegd zou hebben of hinten dat er iets niet gegaan is zoals het moet bij de vorige sollicitatieprocedures
![]()
Maar goed de complimentjes die hij aan de users aan UVT geeft in dit topic deelt hij hier niet uit (integendeelhij deelt een behoorlijke belediging uit
), niet dat mij dat verbaasd overigens
Terechtquote:Op zaterdag 18 december 2004 12:25 schreef GinaG het volgende:
Als je nou eens kijkt naar het afscheidstopic van daggla in uvt [Overdose] I'm all drugged out...... . Wat een verschil met het topic hierDat topic is niet vol met mensen die blij zijn dat hij weggaat, of mensen die het noodzakelijk achten roddels ala wat Daggla ooit gezegd zou hebben of hinten dat er iets niet gegaan is zoals het moet bij de vorige sollicitatieprocedures
![]()
Maar goed de complimentjes die hij aan de users aan UVT geeft in dit topic deelt hij hier niet uit (integendeelhij deelt een behoorlijke belediging uit
), niet dat mij dat verbaasd overigens
Hier gedraagd hij zich als een gestapo. Dat bepaald ook wel een paar dingen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:26 schreef Tain het volgende:
[..]
in UVT hangt een veel gezelligere sfeer
ik heb ook wel het idee dat het hier eerder moet dan in UVT, waar zouden ze elkaar in UVT om moeten bashen?quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:43 schreef BMH het volgende:
[..]
Hier gedraagd hij zich als een gestapo. Dat bepaald ook wel een paar dingen.
Je weet niet eens wat de Gestapo was mongool.quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:43 schreef BMH het volgende:
[..]
UDC vs ID-Tquote:Op zaterdag 18 december 2004 13:01 schreef Tain het volgende:
[..]
ik heb ook wel het idee dat het hier eerder moet dan in UVT, waar zouden ze elkaar in UVT om moeten bashen?
Zoals Roy al zei; terecht.quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:25 schreef GinaG het volgende:
-knip-
Wat een onzin zeg. Zoek vooral de schuld ook niet bij jezelf.quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:43 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat ben ik altijd geweest.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:12 schreef Rodie83 het volgende:
Daggla is zo aan het einde van zijn mod cariere wel eerlijk, dat moet gezegd worden
doe maar.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Misschien hadden we die SC allang op slot moeten flikkeren..Maar goed, dat is achteraf gelul....
*voorspelt bernhard style interview als daggla zwart is*quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:12 schreef Rodie83 het volgende:
Daggla is zo aan het einde van zijn mod cariere wel eerlijk, dat moet gezegd worden
Ik kan er wel om lachen, das zeker. BMH een zuigende kutuserquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat ben ik altijd geweest..
Alleen als blauwe moet je soms nuanceren. Nu niet.
Ik ken geen zuigende kutuser kant van BMH, ik vind hem wel coolquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:16 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Ik kan er wel om lachen, das zeker. BMH een zuigende kutuser
overigens terecht opgemerkt
je bent de "quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:17 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik ken geen zuigende kutuser kant van BMH, ik vind hem wel cool![]()
Dat komt omdat jij een net zo zuigende kutuser bent. Soort zoekt soort weet je.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:17 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Jij bent dan ook zo dom dat m'n autistische neefje zich nog zou schamen voor jouw intelligentiequote:Op zaterdag 18 december 2004 14:17 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik meen het ook, misschien zie ik die zuigende kutuser kant bij hem ook niet, omdat ik het bij mezelf ook niet altijd ziequote:Op zaterdag 18 december 2004 14:18 schreef capibar het volgende:
[..]
je bent de "" PI vergeten.
zo lijkt het net alsof je het meent![]()
leer nou eens PI's te gebruikenquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:21 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik meen het ook, misschien zie ik die zuigende kutuser kant bij hem ook niet, omdat ik het bij mezelf ook niet altijd zie![]()
Ik bedoel eingelijk te zeggen, dat ik alleen goeie berichten van hem zie, misschien kom ik die bagger post van hem dan neit tegen, en dat meen ik echt, ik kom nooit bagger posts van hem tegen, misschien baggert hij niet in de topics waar ik kom?quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jij bent dan ook zo dom dat m'n autistische neefje zich nog zou schamen voor jouw intelligentie.
En ik heb niet eens een autistisch neefje.
Misschien ben jij één van die weinige users die iedereen liever kwijt dan rijk isquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:24 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik bedoel eingelijk te zeggen, dat ik alleen goeie berichten van hem zie, misschien kom ik die bagger post van hem dan neit tegen, en dat meen ik echt, ik kom nooit bagger posts van hem tegen, misschien baggert hij niet in de topics waar ik kom?
Wat doe jij hier?quote:
Je vergeet GinaGquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:26 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Wat doe jij hier?
vrouwen in een gam topic, zeer ongepast![]()
Ik ben hier de admin, en bespeur al tijden gedonder in GAM.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:26 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Wat doe jij hier?
tof!quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben hier de admin, en bespeur al tijden gedonder in GAM.
Ik hebhet tegen die jeweetwellenquote:
Kijk, dit zijn nou van die posts waar de sfeer op GAM zo goed van wordt.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:26 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Wat doe jij hier?
Ook het gedonder in de slowchatquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben hier de admin, en bespeur al tijden gedonder in GAM.
Zonder 1 iemand direct de schuld te geven ben jij wel erg debet geweest aan het niveau daar met je briljant leeghoofdige posts.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:28 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ook het gedonder in de slowchat, waar gelukkig het niveau weer aan het stijgen is?
Uhm sarcasme? Niet gemeend?quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kijk, dit zijn nou van die posts waar de sfeer op GAM zo goed van wordt..
.
Omdat daar de mods voor zijn misschien.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:30 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Uhm sarcasme? Niet gemeend?
Afgezien daarvan zie ik haar hier verder nooit wat posten dus om nu als schooljuf met de stok te komen zwaaien. Joh.
Vandaar.
That's me.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:30 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Afgezien daarvan zie ik haar hier verder nooit wat posten dus om nu als schooljuf met de stok te komen zwaaien.
Ik denk dat dat na alle pogingen tot veranderen de enige oplossing is...quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mag ik als afscheidscadeau een massale ban voor een aantal van die zuignapjes hier?.
welk niveau?quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:28 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ook het gedonder in de slowchat, waar gelukkig het niveau weer aan het stijgen is?
quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat dat na alle pogingen tot veranderen de enige oplossing is...
Daar begint het niveau ook steeds bedenkelijker te worden,quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:35 schreef SCH het volgende:
Kom je nou weer wat vaker in VBL Griekse Piemel?
Maar je kunt zeggen wat je wil, ik vind dat het voor mij de laatste tijd, wel aan het verbeteren is! Sinds ik niet meer over tosties (quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zonder 1 iemand direct de schuld te geven ben jij wel erg debet geweest aan het niveau daar met je briljant leeghoofdige posts..
Of je het nou zelf door had of niet (God moge hopen dat je het expres deed), jouw komst maakte het er iig niet beter op. En je bleef terugkomen..
Kom op zeg, zelfs voor ONZ was het nog te veel bagger.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:38 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar je kunt zeggen wat je wil, ik vind dat het voor mij de laatste tijd, wel aan het verbeteren is! Sinds ik niet meer over tosties () post en koffie en ander ONZ materiaal en het (bijna) alleen nog maar over games heb, gaat het wel weer wat beter!
Hallo Daggla. Ik ga zo tosti's maken. Wil jij er ook een? Met ham en kaas? En heb je Ninja Gaiden al uitgespeeld, dan ben je pas stoer, want daar krijg je een grote piemel van. Lukt het je niet, dan ben je n00b.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kom op zeg, zelfs voor ONZ was het nog te veel bagger.
En die stijgende lijn, sja.. Ik zie um niet echt, maar dat komt omdat ik inmiddels een beetje sim-pel ben geworden van de SC.
Jammer ende helaasch, straks maar een andere aanpak van de SC dan maar, als het gewoon niet anders kan,quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En die stijgende lijn, sja.. Ik zie um niet echt, maar dat komt omdat ik inmiddels een beetje sim-pel ben geworden van de SC.
D'r is geen flikker te zien wat een nivo tochquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:43 schreef Rodie83 het volgende:
Ik zal beginnen met een poging tot niveau:
[afbeelding]
Noem ik niveau
Nou ik zie een stijgende lijn, en als jij hem niet ziet, dat moet(en je ogen) dan maar zelf zien! En het is weldegelijk vooruitgegaan, het gaat nog niet snel (het nu lopende Gam SLowchat topic) is al een week los) maar het is een vooruitgang, en ja, ik post minder, omdat niet alle lopende onderwerpen mij interesseren, en ik ook nog een extra leven achter m'n gamecube heb (Animal Crossing). Maar voor het materiaal waar voor mij ONZ nog niet waardig voor is, heb ik nu een weblog.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
*thumbs up*quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:43 schreef Rodie83 het volgende:
[afbeelding]
Noem ik niveau
Oe mag ik ook een tosti? of mag dat niet van je moeder, dat ik er ook 1 krijg?quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hallo Daggla. Ik ga zo tosti's maken. Wil jij er ook een? Met ham en kaas? En heb je Ninja Gaiden al uitgespeeld, dan ben je pas stoer, want daar krijg je een grote piemel van. Lukt het je niet, dan ben je n00b.
Mooi he! Ik moest zonet zelf ook erg lachenquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:44 schreef GinaG het volgende:
[..]
D'r is geen flikker te zien wat een nivo toch
Ander heb ik nog een stuk pizza voor je die ik al 2 buiten de koelkast heb bewaardquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Oe mag ik ook een tosti? of mag dat niet van je moeder, dat ik er ook 1 krijg?
2 wat?quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:45 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ander heb ik nog een stuk pizza voor je die ik al 2 buiten de koelkast heb bewaard![]()
Ik heb een naambplaatje op m'n werk.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hallo Daggla. Ik ga zo tosti's maken. Wil jij er ook een? Met ham en kaas? En heb je Ninja Gaiden al uitgespeeld, dan ben je pas stoer, want daar krijg je een grote piemel van. Lukt het je niet, dan ben je n00b.
Gezien mijn huishoudelijke kwaliteitenquote:
Kij kgeen oude koeien uit de sloot halen, wat gebeurt is is gebeurt, wel even nu, en niet vorige jaar, vorige week of gister! Oude koeien zorgen toch alleen maar rellen!quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb een naambplaatje op m'n werk.
Kijk, hier heb je er een foto van. Gemaakt met m'n ultradeluxe Canon met vette functies.
Kijk, hier heb je er een foto van..
(. )
Ja, ik ben ook benieuwd of nieuw modbloed voor een betere ontwikkeling zorgt en het alles een positieve impuls geeft..quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jammer ende helaasch, straks maar een andere aanpak van de SC dan maar, als het gewoon niet anders kan,
het moet wel leuk blijven natuurlijk.
ja serieus, die mis ik, hij zorgt voor leven in de slowchat, bagger of geen bagger (en hij is ook aan het stijgen in Niveau zie ikquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:48 schreef GinaG het volgende:
Mis inderdaad Le Baggeur zijn afwezigheid in dit slowchat topique!
Omdat er gewoon behoefte is aan gewone SC dat merk je gewoonquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:49 schreef Fliepke het volgende:
Grappig dat dit topic nu aangegrepen wordt om er een tweede SC topic van te maken.
Zuurpruimpje toch, ik ben er tochquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Daar begint het niveau ook steeds bedenkelijker te worden,.
wederom welk niveau?quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:49 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
ja serieus, die mis ik, hij zorgt voor leven in de slowchat, bagger of geen bagger (en hij is ook aan het stijgen in Niveau zie ik)
Ach, tussen die posts door worden er wel zinnige dingen gezegd en staan er wat afscheidspostsquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:49 schreef Fliepke het volgende:
Grappig dat dit topic nu aangegrepen wordt om er een tweede SC topic van te maken.
IK welquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook benieuwd of nieuw modbloed voor een betere ontwikkeling zorgt en het alles een positieve impuls geeft..
Vastgeroest, frisse wind..
Enfin, je begrijpt wat ik bedoel.
Sorry schat, maar pleur effe lekker op.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:50 schreef GinaG het volgende:
[..]
Omdat er gewoon behoefte is aan gewone SC dat merk je gewoonMaar omdat een paar users een paar andere users niet mogen moet er opeens NIVO zijn.
Check de slowchat in DIG, in general. Gewoon slap geouwehoer![]()
Je weet wel wat ik bedoel, (tosti's, koffie, camara's, rayman enzow)quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:52 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Sorry schat, maar pleur effe lekker op.
Owjaquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach, tussen die posts door worden er wel zinnige dingen gezegd en staan er wat afscheidsposts.
Zelfde geldt voor UVT. Maar de sfeer is gewoon super. In GAM niet.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:50 schreef GinaG het volgende:
[..]
Omdat er gewoon behoefte is aan gewone SC dat merk je gewoonMaar omdat een paar users een paar andere users niet mogen moet er opeens NIVO zijn.
Check de slowchat in DIG, in general. Gewoon slap geouwehoer![]()
Dusquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:53 schreef Rodie83 het volgende:
Het is werkelijk waar gewoon zielig. We praten over een forum hoor
Verkloot? Verkloot? Je forum is zo leuk als de users het vinden.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dus
Omdat het een forum is mag het verkloot worden?
Dacht het niet.
Waarom ging je eigenlijk weg, Daggla?quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:54 schreef SCH het volgende:
Oh Dag, ontzettend bedankt nog - ik vond je een supermod
quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:54 schreef SCH het volgende:
Oh Dag, ontzettend bedankt nog - ik vond je een supermod
Ik ook.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Ik vind dat jij NWS moet gaan modden..
Kan je lezen?quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:56 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Waarom ging je eigenlijk weg, Daggla?
Leeft ie weer dan?quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Straks verklaar je weer mensen dood, die neit eens dood zijn
Stel hem nou niet van die moeilijke vragenquote:
Af en toe ben je best wel scherp hequote:Op zaterdag 18 december 2004 14:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Straks verklaar je weer mensen dood, die neit eens dood zijn
Tsja, vind ik ook.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:56 schreef Rodie83 het volgende:
Verkloot? Verkloot? Je forum is zo leuk als de users het vinden.
En ik vind GAM prima, zolang er maar niet constant wordt gezeken over hoe kut het is. Want dat is het niet.
OMG! Zij is wel héél lekkerquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:43 schreef Rodie83 het volgende:
[afbeelding]
Noem ik niveau
En het stomme is dat er vanaf de Gijsjes die vergelijking niet word gemaakt.quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:03 schreef DinoPK het volgende:
(slowchat, en gijsjes vs anti gijsjes gedoe). Het kan altijd beter.
Niet helemaal waar Ace, ook al is het vanuit de gijsjes meer gericht tegen 1 persoon. Geen enkele partij gaat vrijuit hierin. ..... hmmm ik kan er nog lang over doorgaan merk ik, maar ik heb er gewoon geen zin meer in, kan de goede woorden even niet meer vinden. Verkeerde plek ervoor ookquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
En het stomme is dat er vanaf de Gijsjes die vergelijking niet word gemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |