Valt het op dat ik geen nieuwe duomod wilquote:
De versnelde versie van de sterfhuisconstructiequote:Op donderdag 16 december 2004 20:20 schreef Khadgar het volgende:
En nu de laatste van de 'oude' garde is opgetieft, heeft GAM niet echt nut meer. Ik stel voor Capibar, BMH en Rockstar mods te maken en los te laten gaan op het subforum, wat hernoemd gaat worden tot 'De Spelletjesbaggerbak'
quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:52 schreef speknek het volgende:
Hmm er zijn waarschijnlijk meer mensen met een Colecovision
Ik heb een colecovision! Denk ik.quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:52 schreef speknek het volgende:
[..]
Valt het op dat ik geen nieuwe duomod wil?
Nah, het staat iedereen vrij om te reageren. Enige voorwaarde is dat je geen ontzettende schurfthekel aan me hebt.
Hmm er zijn waarschijnlijk meer mensen met een Colecovision
Wat mij betreft hebben we een winnaar, kan me er goed in vindenquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:48 schreef Rodie83 het volgende:
Rodie83 voor mod! Als jullie mij mod maken zorg ik dat BMH optieft, dat Capibar een eeuwige ban krijgt en dat alle Nintendo fanboys posts worden gedelete!
Je krijgt mij stemquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:48 schreef Rodie83 het volgende:
Rodie83 voor mod! Als jullie mij mod maken zorg ik dat BMH optieft, dat Capibar een eeuwige ban krijgt en dat alle Nintendo fanboys posts worden gedelete!
je bent de eerste die ik ban als ik mod wordquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:48 schreef Rodie83 het volgende:
U zou wel eens concurrentie kunnen ondervinden van Sharkdoggiequote:Op vrijdag 17 december 2004 17:03 schreef capibar het volgende:
[..]
je bent de eerste die ik ban als ik mod word![]()
En wat sdacht je er van als ik mod word? He? Dan word het niet Games & Consoles, maar: RaymanNL Forumquote:Op vrijdag 17 december 2004 18:47 schreef GinaG het volgende:
[..]
U zou wel eens concurrentie kunnen ondervinden van SharkdoggieLe Baggeur
![]()
Dat is nog eens een leuk forum ideequote:Op vrijdag 17 december 2004 18:52 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
En wat sdacht je er van als ik mod word? He? Dan word het niet Games & Consoles, maar: RaymanNL Forum
Uiteraard wordt de layout ook aangepast, wat waren die kleuren ook al weer knalgeel en knalpaarsquote:
oranjegeel met paars jaquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:06 schreef GinaG het volgende:
[..]
Uiteraard wordt de layout ook aangepast, wat waren die kleuren ook al weer knalgeel en knalpaars
quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:52 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
En wat sdacht je er van als ik mod word? He? Dan word het niet Games & Consoles, maar: onzin Forum
Valt wel tegen he, dat hij zijn weblog niet bijwerktquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:22 schreef mordradead het volgende:
[..]die bestaat al man
hoe gaat het met je weblog
idd, wat moet ik nu in mijn vrije tijd doenquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:23 schreef GinaG het volgende:
[..]
Valt wel tegen he, dat hij zijn weblog niet bijwerkt
ja waarom heb je nog zijn link in je signature staan?quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:23 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hoop doet leven......... toch?quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:05 schreef Tain het volgende:
[..]
ja waarom heb je nog zijn link in je signature staan?
dat is al maaaaanden niet meer gebeurtquote:[b]Op vrijdag 17 december 2004 23:49 posten ze aleen maar camera onzin schup ik ze naar FOT...
Psst, ik heb hem geupdatequote:Op vrijdag 17 december 2004 19:23 schreef GinaG het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |