Nu weet ik gelukkig wel beter. Een andere machtgeilende user die nooit online is mag het wel doenquote:Op donderdag 16 december 2004 20:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het zou niet de eerste keer zijn dat je mailt..
Je wilde zelfs samen met mij modden.
quote:Op donderdag 16 december 2004 20:20 schreef Khadgar het volgende:
En nu de laatste van de 'oude' garde is opgetieft, heeft GAM niet echt nut meer. Ik stel voor Capibar, BMH en Rockstar mods te maken en los te laten gaan op het subforum, wat hernoemd gaat worden tot 'De Spelletjesbaggerbak'
Ja hehe, ik las de godganse dag.. en zoveel posts kun je niet maken.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:14 schreef speknek het volgende:
[..]
Had jij als moderator niet dat je veel meer las dan post?
Waarom zouden we met GAM meegaan in de val van andere fora en hun foute keuze in mods?quote:Op donderdag 16 december 2004 20:20 schreef Khadgar het volgende:
En nu de laatste van de 'oude' garde is opgetieft, heeft GAM niet echt nut meer. Ik stel voor Capibar, BMH en Rockstar mods te maken en los te laten gaan op het subforum, wat hernoemd gaat worden tot 'De Spelletjesbaggerbak'
SC is ook geen GAM, SC is ook geen POL.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:29 schreef speknek het volgende:
Overigens vind ik gaan pochen over een oude garde ook wat flauw bij GAM, het forum is pas twee jaar oud. Okay we zaten daarvoor al in DIG (alhoewel ik daar kennelijk niet bij hoor), maar dat oudejongenskrentenbrood is ook niet bevorderlijk. Zag je ook al in de SC.
Nee je word geen modquote:Op donderdag 16 december 2004 20:36 schreef HomerJ het volgende:
Je moet meer op de kwaliteiten van potientïele mods dan hoe oud hij is/hoe lang hij hier zit.
Ik wil alleen zeggen dat je niemand bij voorbaat uit moet sluiten.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:34 schreef Bastard het volgende:
SC is ook geen GAM, SC is ook geen POL.
Frisse wind is misschien leuk, maar als je kijkt hoe snel de frisse wind in andere fora komen en gaan, ik denk niet dat DAT zo bevordelijk is...
quote:
wat is daar leuk aan? nu krijgt daggla opeens heel veel aandacht in 2 topicsquote:Op donderdag 16 december 2004 21:39 schreef CosmoKramer het volgende:
Kan er nou nooit iemand in stilte oprotten?.
volgende week blijkt het een hoax te zijn en blijft ie gewoonquote:Op donderdag 16 december 2004 21:42 schreef Tain het volgende:
[..]
wat is daar leuk aan? nu krijgt daggla opeens heel veel aandacht in 2 topics!
Nahquote:Op donderdag 16 december 2004 21:50 schreef Rahl het volgende:
[..]
volgende week blijkt het een hoax te zijn en blijft ie gewoon
Er word veel gevraagd van de nieuwe mod hequote:Op vrijdag 17 december 2004 11:01 schreef Tain het volgende:
Voor de mensen die lui zijn (lees die MED niet kunnen vinden): Daggla is uitgespeeld.
Noem het dan de zandbak of het jip en janneke speelhoekje.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:20 schreef Khadgar het volgende:
quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:48 schreef Rodie83 het volgende:
Rodie83 voor mod! Als jullie mij mod maken zorg ik dat BMH optieft, dat Capibar een eeuwige ban krijgt en dat alle Nintendo fanboys posts worden gedelete!
ja je moet een Colecovision hebbenquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Er word veel gevraagd van de nieuwe mod he
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |