in UVT hangt een veel gezelligere sfeerquote:Op zaterdag 18 december 2004 12:25 schreef GinaG het volgende:
Als je nou eens kijkt naar het afscheidstopic van daggla in uvt wat je [Overdose] I'm all drugged out...... kunt vinden. Wat een verschil met het topic hierDat topic is niet vol met mensen die blij zijn dat hij weggaat, of mensen die het noodzakelijk achten roddels ala wat Daggla ooit gezegd zou hebben of hinten dat er iets niet gegaan is zoals het moet bij de vorige sollicitatieprocedures
![]()
Maar goed de complimentjes die hij aan de users aan UVT geeft in dit topic deelt hij hier niet uit (integendeelhij deelt een behoorlijke belediging uit
), niet dat mij dat verbaasd overigens
Terechtquote:Op zaterdag 18 december 2004 12:25 schreef GinaG het volgende:
Als je nou eens kijkt naar het afscheidstopic van daggla in uvt [Overdose] I'm all drugged out...... . Wat een verschil met het topic hierDat topic is niet vol met mensen die blij zijn dat hij weggaat, of mensen die het noodzakelijk achten roddels ala wat Daggla ooit gezegd zou hebben of hinten dat er iets niet gegaan is zoals het moet bij de vorige sollicitatieprocedures
![]()
Maar goed de complimentjes die hij aan de users aan UVT geeft in dit topic deelt hij hier niet uit (integendeelhij deelt een behoorlijke belediging uit
), niet dat mij dat verbaasd overigens
Hier gedraagd hij zich als een gestapo. Dat bepaald ook wel een paar dingen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:26 schreef Tain het volgende:
[..]
in UVT hangt een veel gezelligere sfeer
ik heb ook wel het idee dat het hier eerder moet dan in UVT, waar zouden ze elkaar in UVT om moeten bashen?quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:43 schreef BMH het volgende:
[..]
Hier gedraagd hij zich als een gestapo. Dat bepaald ook wel een paar dingen.
Je weet niet eens wat de Gestapo was mongool.quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:43 schreef BMH het volgende:
[..]
UDC vs ID-Tquote:Op zaterdag 18 december 2004 13:01 schreef Tain het volgende:
[..]
ik heb ook wel het idee dat het hier eerder moet dan in UVT, waar zouden ze elkaar in UVT om moeten bashen?
Zoals Roy al zei; terecht.quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:25 schreef GinaG het volgende:
-knip-
Wat een onzin zeg. Zoek vooral de schuld ook niet bij jezelf.quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:43 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat ben ik altijd geweest.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:12 schreef Rodie83 het volgende:
Daggla is zo aan het einde van zijn mod cariere wel eerlijk, dat moet gezegd worden
doe maar.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Misschien hadden we die SC allang op slot moeten flikkeren..Maar goed, dat is achteraf gelul....
*voorspelt bernhard style interview als daggla zwart is*quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:12 schreef Rodie83 het volgende:
Daggla is zo aan het einde van zijn mod cariere wel eerlijk, dat moet gezegd worden
Ik kan er wel om lachen, das zeker. BMH een zuigende kutuserquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat ben ik altijd geweest..
Alleen als blauwe moet je soms nuanceren. Nu niet.
Ik ken geen zuigende kutuser kant van BMH, ik vind hem wel coolquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:16 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Ik kan er wel om lachen, das zeker. BMH een zuigende kutuser
overigens terecht opgemerkt
je bent de "quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:17 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik ken geen zuigende kutuser kant van BMH, ik vind hem wel cool![]()
Dat komt omdat jij een net zo zuigende kutuser bent. Soort zoekt soort weet je.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:17 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Jij bent dan ook zo dom dat m'n autistische neefje zich nog zou schamen voor jouw intelligentiequote:Op zaterdag 18 december 2004 14:17 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik meen het ook, misschien zie ik die zuigende kutuser kant bij hem ook niet, omdat ik het bij mezelf ook niet altijd ziequote:Op zaterdag 18 december 2004 14:18 schreef capibar het volgende:
[..]
je bent de "" PI vergeten.
zo lijkt het net alsof je het meent![]()
leer nou eens PI's te gebruikenquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:21 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik meen het ook, misschien zie ik die zuigende kutuser kant bij hem ook niet, omdat ik het bij mezelf ook niet altijd zie![]()
Ik bedoel eingelijk te zeggen, dat ik alleen goeie berichten van hem zie, misschien kom ik die bagger post van hem dan neit tegen, en dat meen ik echt, ik kom nooit bagger posts van hem tegen, misschien baggert hij niet in de topics waar ik kom?quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jij bent dan ook zo dom dat m'n autistische neefje zich nog zou schamen voor jouw intelligentie.
En ik heb niet eens een autistisch neefje.
Misschien ben jij één van die weinige users die iedereen liever kwijt dan rijk isquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:24 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik bedoel eingelijk te zeggen, dat ik alleen goeie berichten van hem zie, misschien kom ik die bagger post van hem dan neit tegen, en dat meen ik echt, ik kom nooit bagger posts van hem tegen, misschien baggert hij niet in de topics waar ik kom?
Wat doe jij hier?quote:
Je vergeet GinaGquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:26 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Wat doe jij hier?
vrouwen in een gam topic, zeer ongepast![]()
Ik ben hier de admin, en bespeur al tijden gedonder in GAM.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:26 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Wat doe jij hier?
tof!quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben hier de admin, en bespeur al tijden gedonder in GAM.
Ik hebhet tegen die jeweetwellenquote:
Kijk, dit zijn nou van die posts waar de sfeer op GAM zo goed van wordt.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:26 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Wat doe jij hier?
Ook het gedonder in de slowchatquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben hier de admin, en bespeur al tijden gedonder in GAM.
Zonder 1 iemand direct de schuld te geven ben jij wel erg debet geweest aan het niveau daar met je briljant leeghoofdige posts.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:28 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ook het gedonder in de slowchat, waar gelukkig het niveau weer aan het stijgen is?
Uhm sarcasme? Niet gemeend?quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kijk, dit zijn nou van die posts waar de sfeer op GAM zo goed van wordt..
.
Omdat daar de mods voor zijn misschien.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:30 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Uhm sarcasme? Niet gemeend?
Afgezien daarvan zie ik haar hier verder nooit wat posten dus om nu als schooljuf met de stok te komen zwaaien. Joh.
Vandaar.
That's me.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:30 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Afgezien daarvan zie ik haar hier verder nooit wat posten dus om nu als schooljuf met de stok te komen zwaaien.
Ik denk dat dat na alle pogingen tot veranderen de enige oplossing is...quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mag ik als afscheidscadeau een massale ban voor een aantal van die zuignapjes hier?.
welk niveau?quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:28 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ook het gedonder in de slowchat, waar gelukkig het niveau weer aan het stijgen is?
quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat dat na alle pogingen tot veranderen de enige oplossing is...
Daar begint het niveau ook steeds bedenkelijker te worden,quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:35 schreef SCH het volgende:
Kom je nou weer wat vaker in VBL Griekse Piemel?
Maar je kunt zeggen wat je wil, ik vind dat het voor mij de laatste tijd, wel aan het verbeteren is! Sinds ik niet meer over tosties (quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zonder 1 iemand direct de schuld te geven ben jij wel erg debet geweest aan het niveau daar met je briljant leeghoofdige posts..
Of je het nou zelf door had of niet (God moge hopen dat je het expres deed), jouw komst maakte het er iig niet beter op. En je bleef terugkomen..
Kom op zeg, zelfs voor ONZ was het nog te veel bagger.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:38 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar je kunt zeggen wat je wil, ik vind dat het voor mij de laatste tijd, wel aan het verbeteren is! Sinds ik niet meer over tosties () post en koffie en ander ONZ materiaal en het (bijna) alleen nog maar over games heb, gaat het wel weer wat beter!
Hallo Daggla. Ik ga zo tosti's maken. Wil jij er ook een? Met ham en kaas? En heb je Ninja Gaiden al uitgespeeld, dan ben je pas stoer, want daar krijg je een grote piemel van. Lukt het je niet, dan ben je n00b.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kom op zeg, zelfs voor ONZ was het nog te veel bagger.
En die stijgende lijn, sja.. Ik zie um niet echt, maar dat komt omdat ik inmiddels een beetje sim-pel ben geworden van de SC.
Jammer ende helaasch, straks maar een andere aanpak van de SC dan maar, als het gewoon niet anders kan,quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En die stijgende lijn, sja.. Ik zie um niet echt, maar dat komt omdat ik inmiddels een beetje sim-pel ben geworden van de SC.
D'r is geen flikker te zien wat een nivo tochquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:43 schreef Rodie83 het volgende:
Ik zal beginnen met een poging tot niveau:
[afbeelding]
Noem ik niveau
Nou ik zie een stijgende lijn, en als jij hem niet ziet, dat moet(en je ogen) dan maar zelf zien! En het is weldegelijk vooruitgegaan, het gaat nog niet snel (het nu lopende Gam SLowchat topic) is al een week los) maar het is een vooruitgang, en ja, ik post minder, omdat niet alle lopende onderwerpen mij interesseren, en ik ook nog een extra leven achter m'n gamecube heb (Animal Crossing). Maar voor het materiaal waar voor mij ONZ nog niet waardig voor is, heb ik nu een weblog.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
*thumbs up*quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:43 schreef Rodie83 het volgende:
[afbeelding]
Noem ik niveau
Oe mag ik ook een tosti? of mag dat niet van je moeder, dat ik er ook 1 krijg?quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hallo Daggla. Ik ga zo tosti's maken. Wil jij er ook een? Met ham en kaas? En heb je Ninja Gaiden al uitgespeeld, dan ben je pas stoer, want daar krijg je een grote piemel van. Lukt het je niet, dan ben je n00b.
Mooi he! Ik moest zonet zelf ook erg lachenquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:44 schreef GinaG het volgende:
[..]
D'r is geen flikker te zien wat een nivo toch
Ander heb ik nog een stuk pizza voor je die ik al 2 buiten de koelkast heb bewaardquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Oe mag ik ook een tosti? of mag dat niet van je moeder, dat ik er ook 1 krijg?
2 wat?quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:45 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ander heb ik nog een stuk pizza voor je die ik al 2 buiten de koelkast heb bewaard![]()
Ik heb een naambplaatje op m'n werk.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hallo Daggla. Ik ga zo tosti's maken. Wil jij er ook een? Met ham en kaas? En heb je Ninja Gaiden al uitgespeeld, dan ben je pas stoer, want daar krijg je een grote piemel van. Lukt het je niet, dan ben je n00b.
Gezien mijn huishoudelijke kwaliteitenquote:
Kij kgeen oude koeien uit de sloot halen, wat gebeurt is is gebeurt, wel even nu, en niet vorige jaar, vorige week of gister! Oude koeien zorgen toch alleen maar rellen!quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb een naambplaatje op m'n werk.
Kijk, hier heb je er een foto van. Gemaakt met m'n ultradeluxe Canon met vette functies.
Kijk, hier heb je er een foto van..
(. )
Ja, ik ben ook benieuwd of nieuw modbloed voor een betere ontwikkeling zorgt en het alles een positieve impuls geeft..quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jammer ende helaasch, straks maar een andere aanpak van de SC dan maar, als het gewoon niet anders kan,
het moet wel leuk blijven natuurlijk.
ja serieus, die mis ik, hij zorgt voor leven in de slowchat, bagger of geen bagger (en hij is ook aan het stijgen in Niveau zie ikquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:48 schreef GinaG het volgende:
Mis inderdaad Le Baggeur zijn afwezigheid in dit slowchat topique!
Omdat er gewoon behoefte is aan gewone SC dat merk je gewoonquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:49 schreef Fliepke het volgende:
Grappig dat dit topic nu aangegrepen wordt om er een tweede SC topic van te maken.
Zuurpruimpje toch, ik ben er tochquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Daar begint het niveau ook steeds bedenkelijker te worden,.
wederom welk niveau?quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:49 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
ja serieus, die mis ik, hij zorgt voor leven in de slowchat, bagger of geen bagger (en hij is ook aan het stijgen in Niveau zie ik)
Ach, tussen die posts door worden er wel zinnige dingen gezegd en staan er wat afscheidspostsquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:49 schreef Fliepke het volgende:
Grappig dat dit topic nu aangegrepen wordt om er een tweede SC topic van te maken.
IK welquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook benieuwd of nieuw modbloed voor een betere ontwikkeling zorgt en het alles een positieve impuls geeft..
Vastgeroest, frisse wind..
Enfin, je begrijpt wat ik bedoel.
Sorry schat, maar pleur effe lekker op.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:50 schreef GinaG het volgende:
[..]
Omdat er gewoon behoefte is aan gewone SC dat merk je gewoonMaar omdat een paar users een paar andere users niet mogen moet er opeens NIVO zijn.
Check de slowchat in DIG, in general. Gewoon slap geouwehoer![]()
Je weet wel wat ik bedoel, (tosti's, koffie, camara's, rayman enzow)quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:52 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Sorry schat, maar pleur effe lekker op.
Owjaquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach, tussen die posts door worden er wel zinnige dingen gezegd en staan er wat afscheidsposts.
Zelfde geldt voor UVT. Maar de sfeer is gewoon super. In GAM niet.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:50 schreef GinaG het volgende:
[..]
Omdat er gewoon behoefte is aan gewone SC dat merk je gewoonMaar omdat een paar users een paar andere users niet mogen moet er opeens NIVO zijn.
Check de slowchat in DIG, in general. Gewoon slap geouwehoer![]()
Dusquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:53 schreef Rodie83 het volgende:
Het is werkelijk waar gewoon zielig. We praten over een forum hoor
Verkloot? Verkloot? Je forum is zo leuk als de users het vinden.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dus
Omdat het een forum is mag het verkloot worden?
Dacht het niet.
Waarom ging je eigenlijk weg, Daggla?quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:54 schreef SCH het volgende:
Oh Dag, ontzettend bedankt nog - ik vond je een supermod
quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:54 schreef SCH het volgende:
Oh Dag, ontzettend bedankt nog - ik vond je een supermod
Ik ook.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Ik vind dat jij NWS moet gaan modden..
Kan je lezen?quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:56 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Waarom ging je eigenlijk weg, Daggla?
Leeft ie weer dan?quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Straks verklaar je weer mensen dood, die neit eens dood zijn
Stel hem nou niet van die moeilijke vragenquote:
Af en toe ben je best wel scherp hequote:Op zaterdag 18 december 2004 14:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Straks verklaar je weer mensen dood, die neit eens dood zijn
Tsja, vind ik ook.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:56 schreef Rodie83 het volgende:
Verkloot? Verkloot? Je forum is zo leuk als de users het vinden.
En ik vind GAM prima, zolang er maar niet constant wordt gezeken over hoe kut het is. Want dat is het niet.
OMG! Zij is wel héél lekkerquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:43 schreef Rodie83 het volgende:
[afbeelding]
Noem ik niveau
En het stomme is dat er vanaf de Gijsjes die vergelijking niet word gemaakt.quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:03 schreef DinoPK het volgende:
(slowchat, en gijsjes vs anti gijsjes gedoe). Het kan altijd beter.
Niet helemaal waar Ace, ook al is het vanuit de gijsjes meer gericht tegen 1 persoon. Geen enkele partij gaat vrijuit hierin. ..... hmmm ik kan er nog lang over doorgaan merk ik, maar ik heb er gewoon geen zin meer in, kan de goede woorden even niet meer vinden. Verkeerde plek ervoor ookquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
En het stomme is dat er vanaf de Gijsjes die vergelijking niet word gemaakt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |