in UVT hangt een veel gezelligere sfeerquote:Op zaterdag 18 december 2004 12:25 schreef GinaG het volgende:
Als je nou eens kijkt naar het afscheidstopic van daggla in uvt wat je [Overdose] I'm all drugged out...... kunt vinden. Wat een verschil met het topic hierDat topic is niet vol met mensen die blij zijn dat hij weggaat, of mensen die het noodzakelijk achten roddels ala wat Daggla ooit gezegd zou hebben of hinten dat er iets niet gegaan is zoals het moet bij de vorige sollicitatieprocedures
![]()
Maar goed de complimentjes die hij aan de users aan UVT geeft in dit topic deelt hij hier niet uit (integendeelhij deelt een behoorlijke belediging uit
), niet dat mij dat verbaasd overigens
Terechtquote:Op zaterdag 18 december 2004 12:25 schreef GinaG het volgende:
Als je nou eens kijkt naar het afscheidstopic van daggla in uvt [Overdose] I'm all drugged out...... . Wat een verschil met het topic hierDat topic is niet vol met mensen die blij zijn dat hij weggaat, of mensen die het noodzakelijk achten roddels ala wat Daggla ooit gezegd zou hebben of hinten dat er iets niet gegaan is zoals het moet bij de vorige sollicitatieprocedures
![]()
Maar goed de complimentjes die hij aan de users aan UVT geeft in dit topic deelt hij hier niet uit (integendeelhij deelt een behoorlijke belediging uit
), niet dat mij dat verbaasd overigens
Hier gedraagd hij zich als een gestapo. Dat bepaald ook wel een paar dingen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:26 schreef Tain het volgende:
[..]
in UVT hangt een veel gezelligere sfeer
ik heb ook wel het idee dat het hier eerder moet dan in UVT, waar zouden ze elkaar in UVT om moeten bashen?quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:43 schreef BMH het volgende:
[..]
Hier gedraagd hij zich als een gestapo. Dat bepaald ook wel een paar dingen.
Je weet niet eens wat de Gestapo was mongool.quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:43 schreef BMH het volgende:
[..]
UDC vs ID-Tquote:Op zaterdag 18 december 2004 13:01 schreef Tain het volgende:
[..]
ik heb ook wel het idee dat het hier eerder moet dan in UVT, waar zouden ze elkaar in UVT om moeten bashen?
Zoals Roy al zei; terecht.quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:25 schreef GinaG het volgende:
-knip-
Wat een onzin zeg. Zoek vooral de schuld ook niet bij jezelf.quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:43 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat ben ik altijd geweest.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:12 schreef Rodie83 het volgende:
Daggla is zo aan het einde van zijn mod cariere wel eerlijk, dat moet gezegd worden
doe maar.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Misschien hadden we die SC allang op slot moeten flikkeren..Maar goed, dat is achteraf gelul....
*voorspelt bernhard style interview als daggla zwart is*quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:12 schreef Rodie83 het volgende:
Daggla is zo aan het einde van zijn mod cariere wel eerlijk, dat moet gezegd worden
Ik kan er wel om lachen, das zeker. BMH een zuigende kutuserquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat ben ik altijd geweest..
Alleen als blauwe moet je soms nuanceren. Nu niet.
Ik ken geen zuigende kutuser kant van BMH, ik vind hem wel coolquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:16 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Ik kan er wel om lachen, das zeker. BMH een zuigende kutuser
overigens terecht opgemerkt
je bent de "quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:17 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik ken geen zuigende kutuser kant van BMH, ik vind hem wel cool![]()
Dat komt omdat jij een net zo zuigende kutuser bent. Soort zoekt soort weet je.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:17 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Jij bent dan ook zo dom dat m'n autistische neefje zich nog zou schamen voor jouw intelligentiequote:Op zaterdag 18 december 2004 14:17 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik meen het ook, misschien zie ik die zuigende kutuser kant bij hem ook niet, omdat ik het bij mezelf ook niet altijd ziequote:Op zaterdag 18 december 2004 14:18 schreef capibar het volgende:
[..]
je bent de "" PI vergeten.
zo lijkt het net alsof je het meent![]()
leer nou eens PI's te gebruikenquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:21 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik meen het ook, misschien zie ik die zuigende kutuser kant bij hem ook niet, omdat ik het bij mezelf ook niet altijd zie![]()
Ik bedoel eingelijk te zeggen, dat ik alleen goeie berichten van hem zie, misschien kom ik die bagger post van hem dan neit tegen, en dat meen ik echt, ik kom nooit bagger posts van hem tegen, misschien baggert hij niet in de topics waar ik kom?quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jij bent dan ook zo dom dat m'n autistische neefje zich nog zou schamen voor jouw intelligentie.
En ik heb niet eens een autistisch neefje.
Misschien ben jij één van die weinige users die iedereen liever kwijt dan rijk isquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:24 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik bedoel eingelijk te zeggen, dat ik alleen goeie berichten van hem zie, misschien kom ik die bagger post van hem dan neit tegen, en dat meen ik echt, ik kom nooit bagger posts van hem tegen, misschien baggert hij niet in de topics waar ik kom?
Wat doe jij hier?quote:
Je vergeet GinaGquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:26 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Wat doe jij hier?
vrouwen in een gam topic, zeer ongepast![]()
Ik ben hier de admin, en bespeur al tijden gedonder in GAM.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:26 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Wat doe jij hier?
vrouwen in een gam topic, zeer ongepast![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |