Ja, ik denk dat de rest nog aan het bijkomen is van de klap.quote:Op donderdag 16 december 2004 15:25 schreef NiNi het volgende:
Inos en ik zijn er helemaal confuus van, zie je.
Blijkbaar zijn we de enige.
Ja. Onze verwardheid, wat doet hij!quote:Op donderdag 16 december 2004 15:25 schreef NiNi het volgende:
Inos en ik zijn er helemaal confuus van, zie je.
Ali Illegali is niet zo goed in duidelijke topictitels.quote:Blijkbaar zijn we de enige.
If once you start down the dark path, forever will it dominate your destiny, consume you it will, as it did Danny's apprenticequote:
Zo beter Inso?quote:Op donderdag 16 december 2004 15:27 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja. Onze verwardheid, wat doet hij!!
[..]
Ali Illegali is niet zo goed in duidelijke topictitels..
Maar wél heel spitsvondig hoor Daggielalala!
Ik ben niet doof Daggla. Schreeuwen is niet nodig.quote:
Zei ik dat hardop?quote:Op donderdag 16 december 2004 15:30 schreef bolivian het volgende:
Bummer.
Maar ach, wat is GAM nu eigenlijk helemaal?
Je was als een parel voor die puisterige zwijnen aldaar,.
Nog even wachten totdat jij en capibar blauw zijn.quote:Op donderdag 16 december 2004 15:30 schreef rockstah het volgende:
Fantastisch, mogen we een topic openen om het te vieren?
Jup, leef je uit.quote:Op donderdag 16 december 2004 15:30 schreef rockstah het volgende:
Fantastisch, mogen we een topic openen om het te vieren?
Ze kunnen me uit de crew trappen.. Maar ach, ik ben al opgestaptquote:Op donderdag 16 december 2004 15:38 schreef Roi het volgende:
Ik zie jouw naam nog steeds in het blauw dus mag het wel?
Gut, wat ben jij dom.quote:Op donderdag 16 december 2004 15:38 schreef Roi het volgende:
Ik zie jouw naam nog steeds in het blauw dus mag het wel?
quote:Op donderdag 16 december 2004 15:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jup, leef je uit.
En ik kan nu vrij zeggen dat ik je altijd al een extreem irritant kankerjoch heb gevonden.
Niet zo erg als Capibar, maar toch.
'de overgang'quote:Op donderdag 16 december 2004 15:57 schreef speknek het volgende:
Alle ex-mods zijn een stelletje humor-loze imbecielen, dat wist je toch wel?
Alle mods ook. Maar Roel_Jewel helemaal.quote:Op donderdag 16 december 2004 15:57 schreef speknek het volgende:
Alle ex-mods zijn een stelletje humor-loze imbecielen, dat wist je toch wel?
Natuurlijkquote:Op donderdag 16 december 2004 15:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
ook al is er maar een Daggla natuurlijk..
Dag [censuur] topicsquote:
Oh.. crap...quote:Op donderdag 16 december 2004 16:15 schreef speknek het volgende:
xbox
Wanneer ga je een Xbox kopen?quote:Op donderdag 16 december 2004 16:15 schreef speknek het volgende:
Iedereen die nu nog het woord xbox in z'n mond neemt krijgt een ban.
Ik heb al redelijk wat modjes meegemaakt hier, maar idd heel erg bedankt Dagglaquote:Op donderdag 16 december 2004 16:17 schreef pkwarts het volgende:
ben je overigens nog vergeten te bedanken voor het modden, Daggla, ik geloof dat je hier al modde toen ik lid werd (of het was nog heel even Strolie)
Ik hoop dat ik je nog een keer tegenkom op >>>>XBOX<<<<<< live.
is leuk maar games.fok crew en mod zijn mag nietquote:Op donderdag 16 december 2004 17:39 schreef mordradead het volgende:
tain moet mod worden(maar dat zei ik de vorige keer ook al
)
dus rockstah gaat voor zijn kansen
dan word het eens tijd dat er regels worden veranderdquote:Op donderdag 16 december 2004 19:09 schreef Tain het volgende:
[..]
is leuk maar games.fok crew en mod zijn mag niet
Daggla is de beste mod die GAM gehad heeftquote:Op donderdag 16 december 2004 19:10 schreef DinoPK het volgende:
Binnen de regels en mogelijkheden die Fok biedt, kan ik niet anders zeggen dat je het al die tijd redelijk hebt gedaan Daggla.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |