abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23999822
SOP #6: Lizzie, het aanstormend model!

Cast seizoen 1 van SOP
Familie Kolthof
Arthur Kolthof Bupatith
Winston Kolthof Bar_Rel
Babette Kolthof Haagse_elfje
Ralph Kolthof Frey
Joost Kolthof Orginial

Familie Beutinga
Raoul Beutinga Rubuh
Ellen Beutinga Airelle
Elisa Beutinga Beautygirl

Familie Lebeau
David Lebeau Soaplover
Cody Lebeau _ElMaikel_
Iris Lebeau Poezzy

Studentenhuis & Cafe: The Jage
Yacinto Jelden Perrow
Tara de Graaf Woelli
Lizzie van Tellegen Nano
Lars Zoomers Mark_03
Richard de Graaf Zhenar
Desiree de Graaf Chantie
Esmee van Tellegen Digispeed

Acedemisch Ziekenhuis Fok
De co-assitenten Babette Kolthof en Tara de Graaf lopen er stage.David Lebeau is er doktor op de SEH en Raoul Beutinga is er dokter op neurologie.Winston Kolthof is er personeelschef en Arthur is de directeur van het AZF.

The Jage
Yacinto Jelden is de baas van de Jage.Tara de Graaf werkt er als bijbaantje en woont er boven samen met Lizzie,Yacinto en Richard.

Meerle College
Desiree de Graaf is docente Tekenen en Ellen Beutinga is er docente Frans.De leerlingen: Iris Lebeau,Joost Kolthof,Elisa Beutinga,Lizzie van Tellegen en Cody Lebeau bevinden zich op die school.

Fashion van Tellegen BV
Esmee van Tellegen heeft haar eigen modebedrijf.Samen met haar personal-assitent Lars Zoomers bevinden zij zich in vele duistere praktijken.

Maandag 22 November om 21.00
Vanaf 22 november kan jij bepalen wat jouw personage iedere dag meemaakt in SOP.Iedere werkdag van 21.00 - 21.30 in het SOP-Topic op Forum.fok!

Familie Kolthof
De familie Kolthof bestaat uit: Arthur,directeur van het AZF en Winston is daar personeelschef.Ook dochter Babette loopt daar co-schappen en Ralph heeft geen zin om te werken,maar bereidt liever een zinvolle toekomst voor: Het bedrijf van zijn vader overnemen.Dan is er nog Joost,die totaal niet op zijn familie lijkt en liever gaat skaten met zijn vrienden.

Familie Beutinga
De familie Beutinga bestond uit Tobias,Ellen,Marc en Sanne.Nadat Ellen vreemd is gegaan met Roaul zijn Tobias,Marc en Sanne verhuist naar een andere stad.Ellen is nu gelukkig met haar nieuwe man Raoul en zijn dochter Elisa.Zij hebben de naam van Ellens man overgenomen en wonen nu in hun huis.

De Lebeau's & De Jage
Iris Lebeau en Cody Lebeau wonen in bij hun oom David Lebeau.Op zich een harstikke leuke man,totdat zijn duistere verleden nog boven komt.In de Jage wonen:Yacinto,Lizzie,Richard en Tara..Zij hebben allerlei verschillende banen en weten nog niet wat hun einddoel in hun leven is.

Esmee van Tellegen
Esmee van Tellegen komt samen met haar dochter Lizzy van Tellegen nieuw in Fokdam wonen en neemt haar personal assitent Lars Zoomers mee.Ze besluiten samen Arthur Kolthof kapot te maken.

Wat vooraf ging in SOP!
SOP #1: Joost,Cody en de computerinbraak!
SOP #2: Arthur Kolthof vs Esmee van Tellegen!
SOP #3: Ralf en zijn drugspraktijken
SOP #4: Winston,Tara en de zoektocht naar Joost!
SOP #5: De terugkeer van David Lebeau

De SOPSite!
Met biografiën,intervieuws en nog veel meer!
www.soapsop.tk

SOP
http://forum.fok.nl/fok/post_reply/638361/1/50/23906418
Rolf neemt afscheid van Ellen en haast zich naar het AZF.Daar loopt hij Babette tegen het lijf en de twee gaan een hapje eten.Het loopt uit op een vrijpartij en Babette weet niet zeker of dit is wat ze wil.Ralf heeft tickets geboekt naar Azië en is vervolgens daarheen vetrokken.Winston en Tara komen aan bij een fabriek en Cody helpt zijn zusje met het kopen van levensmiddelen.Iris weet niet dat haar oom David Lebeau intussen in hun huis is en David besluit een andere keer te voorschijn te komen en verlaat het huis weer.Tara besluit te gaan kijken naar de man die ze zag naast de fabriek en dan ineens houdt Brian den Loo een hand op haar mond en trekt een mes: Als ze Winston roept,gaat ze eraan!Tara valt flauw en Brian sleept haar naar de kelder van de fabriek.Nadat Babette en Rolf met elkaar bed zijn geweest voelt Babette dat het niet goed zit en besluit maar te gaan werken.Daar komt ze Rolf tegen en Babette gaat er huilend vandoor.Joost weet Brian tot waanzin te drijven en Joost wordt opgesloten in de kelder,waar hij kennis maakt met Tara.Tara geeft hem wat water en ze vallen in slaap.Babette zit te huilen in een kamertje van het AZF als Rolf haar vindt.Hij vraagt wat er is en Babette wil het eerst niet zeggen maar daarna zegt ze het toch: Ze is lesbisch.Rolf schrikt en Babette rent in tranen weg maar Rolf houdt haar tegen en zegt dat hij het accepteert.Ineens krijgt Babette een telefoontje van Winston dat Tara verdwenen is en vertrekt ze naar huize Kolthof.Daar bespreken haar vader en zij wat ze moeten doen om Tara en Joost te vinden en besluiten zelf naar Azië te gaan.Ralf is er inmiddels al en gaat alle fabrieken af.Hij vindt Joost niet en besluit in een hotel de overnachten.Lizzie is bezig met het opstarten van haar modellencarriére en vraagt hulp aan Cody.Cody wil hun afspraakje in le Foque afmaken maar Lizzie vindt niet dat ze dat kan maken tegenover Iris.Ze doen het toch en Iris begrijpt het maar wat zij niet weten is dat Tara en Joost opgesloten zitten in de kelder van de fabriek.Joost weet zeker dat hij nooit meer levend uit de fabriek zal komen maar Tara stelt hem gerust en hun band wordt steeds hechter en de twee vallen huilend in slaap..
pi_24000371
weer een nieuw topic SOP
don't give me that fucking bullshit
pi_24000584
quote:
Op woensdag 15 december 2004 22:31 schreef haagse_elfje het volgende:
weer een nieuw topic SOP
He dit is cool, kom ik aanmerking voor een gastrol?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_24000790
quote:
Op woensdag 15 december 2004 22:39 schreef TheVulture het volgende:

[..]

He dit is cool, kom ik aanmerking voor een gastrol?
dan moet je bij Original zijn.....
pi_24000849
quote:
Op woensdag 15 december 2004 22:47 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

dan moet je bij Original zijn.....
He Original, mag ik mee doen aah toe aah toe aah toe.

Ik voel me al een wanabee-idol
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_24001126
quote:
Op woensdag 15 december 2004 22:49 schreef TheVulture het volgende:

[..]

He Original, mag ik mee doen aah toe aah toe aah toe.

Ik voel me al een wanabee-idol
  woensdag 15 december 2004 @ 23:12:55 #7
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24001481
Ok, hopelijk is nu weer alles in orde,
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  woensdag 15 december 2004 @ 23:44:18 #8
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_24002252
quote:
Op woensdag 15 december 2004 23:12 schreef Frey het volgende:
Ok, hopelijk is nu weer alles in orde,
Wat is in orde??
pi_24002672
quote:
Op woensdag 15 december 2004 23:44 schreef Woelli het volgende:

[..]

Wat is in orde??
Alles is in orde
  donderdag 16 december 2004 @ 08:34:07 #10
109180 Woelli
pi_24005805
quote:
Op donderdag 16 december 2004 00:01 schreef Frey het volgende:

[..]

Alles is in orde
haha,, okee
pi_24015312
Wat raar de plaatjes doen het niet meer.
pi_24015368
TVP
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
  donderdag 16 december 2004 @ 16:47:40 #13
109180 Woelli
pi_24015548
quote:
Op donderdag 16 december 2004 16:36 schreef Orginial het volgende:
Wat raar de plaatjes doen het niet meer.
Jah zag het ook al
  donderdag 16 december 2004 @ 16:53:32 #14
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_24015702
Komt vanwege imageshack.us, die hebben FOK! geblockt geloof ik.
Moet je dus even een nieuwe uploadserver zoeken. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_24015759
quote:
Op donderdag 16 december 2004 16:53 schreef BVO het volgende:
Komt vanwege imageshack.us, die hebben FOK! geblockt geloof ik.
Moet je dus even een nieuwe uploadserver zoeken. .
Ze doen het alweer.
  donderdag 16 december 2004 @ 16:57:48 #16
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_24015813
Niet bij mij hoor, Orgi.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_24015944
quote:
Op donderdag 16 december 2004 16:57 schreef BVO het volgende:
Niet bij mij hoor, Orgi.
Bij mij boven op de PC ook niet.Maar beneden wel.
  donderdag 16 december 2004 @ 17:06:19 #18
109180 Woelli
pi_24015989
quote:
Op donderdag 16 december 2004 17:04 schreef Orginial het volgende:

[..]

Bij mij boven op de PC ook niet.Maar beneden wel.
Bij mij beide niet,,
pi_24016634

donderdag 16 december 2004 @ 18:33:10 #20
109180 Woelli
pi_24017698
quote:
Die zie ik wel
pi_24021218
Begin

Winston wordt wakker in de Jeep, hij heeft lekker geslapen.
Hij staat op, en gaat een plan bedenken om naar binnen te sluipen.

Na een paar minuten:

''Juist, dat is het!'' Knikt Winston......
Correct en tevens juist...
pi_24021219
Joost wordt wakker en hoort buiten vogels fluiten.Hij zucht diep en kan niet wachten totdat hij weer een stap buiten de fabriek zet. Hij kijk of Tara al wakker is en ziet dat ze nog slaapt.Joost glimlacht en besluit zelf ook nog wat door te slapen..
  donderdag 16 december 2004 @ 21:03:57 #23
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24021246
Ralf zit weer in een taxi.
“Die taxi’s worden zo nog duurder dan de vlucht hierheen.”
Ook bij de volgende fabriek is geen spoor van Joost te vinden en de ongeduldige Ralf begint zich steeds meer te ergeren.
  donderdag 16 december 2004 @ 21:07:53 #24
109180 Woelli
pi_24021330
quote:
Op donderdag 16 december 2004 21:03 schreef Orginial het volgende:
Joost wordt wakker en hoort buiten vogels fluiten.Hij zucht diep en kan niet wachten totdat hij weer een stap buiten de fabriek zet. Hij kijk of Tara al wakker is en ziet dat ze nog slaapt.Joost glimlacht en besluit zelf ook nog wat door te slapen..
Tara slaapt alleen niet echt fijn. Tara heeft namelijk een nachtmerrie.

''Ze droomt precies wat er met haar gebeurde dat ze in de kelder werd gegooit. maar joost was er ook al. Maar ze zag niet zoveel. Maar het blijkt Joost helemaal niet te zijn en zit een 12jarig meisje''

Tara schiet in eens wakker.
pi_24021347
Winston pakt wat voedsel uit zijn tas, neem het mee, en bind wat voedsel aan een touwtje. Het touwtje gooit hij bij het gescheurde hek gedeelte. De labrador merkt het meteen en springt erop af. Hij snuffelt een beetje, maar dan haalt Winston het voedsel naar voren. De Labrador volgt het voedsel. Winston is ondertussen achter een bosje gekropen.

''Nog even, Nog even....Nu!!''

Wiston pakt het voedsel en gooit het snel de andere kant op, de labrador rent er als een speer achterna. Winston glipt snel door het hekje heen, en staat nu bij een deur. Hij gaat naar binnen...
pi_24021375
quote:
Op donderdag 16 december 2004 21:07 schreef Woelli het volgende:

[..]

Tara slaapt alleen niet echt fijn. Tara heeft namelijk een nachtmerrie.

''Ze droomt precies wat er met haar gebeurde dat ze in de kelder werd gegooit. maar joost was er ook al. Maar ze zag niet zoveel. Maar het blijkt Joost helemaal niet te zijn en zit een 12jarig meisje''

Tara schiet in eens wakker.
"Taar,wat is er?!" Joost is meteen klaarwakker en kijkt Tara verbaasd aan. "Had je een nachtmerrie?"
  donderdag 16 december 2004 @ 21:11:09 #27
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_24021413
Edward pakt Arthur zijn spullen in en Arthur sluit zijn werkkamer af."Bedankt Edward, neem de rest van de week maar vrij."
"Ik en Babette hebben een taxi gebeld dus je hoeft ons niet te bellen,en als er iemand belt noteer dit maar op een blaadje en laat dat achter in me werkkamer" en Arthur geeft Edward een hand en Babette en hij lopen naar de taxi die voorstaat..
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  donderdag 16 december 2004 @ 21:11:49 #28
109180 Woelli
pi_24021431
quote:
Op donderdag 16 december 2004 21:09 schreef Orginial het volgende:

[..]

"Taar,wat is er?!" Joost is meteen klaarwakker en kijkt Tara verbaasd aan. "Had je een nachtmerrie?"
Tara kijkt denken en weet niet wat ze moet zeggen
het blijft heel lang stil

''Ja ik had een nachtmerrie''

het lijkt wel of ze ergens mee zit.
pi_24021461
quote:
Op donderdag 16 december 2004 21:11 schreef Woelli het volgende:

[..]

Tara kijkt denken en weet niet wat ze moet zeggen
het blijft heel lang stil

''Ja ik had een nachtmerrie''

het lijkt wel of ze ergens mee zit.
"Hey alles komt goed,dat weet ik zeker!" Ineens horen Joost en Tara een deur opengaan. "Winston!!!" schreeuwt Joost en probeert op te staan...
pi_24021496
..Winston is binnen!

Hij kruipt voorzichtig over de vloer, niemand mag hem zien. Hij kan nog net door de dozen zien dat er een bewaker staat bij een grote ijzeren deur:

''Zal Tara daar zitten ? ''
  donderdag 16 december 2004 @ 21:14:28 #31
109180 Woelli
pi_24021515
quote:
Op donderdag 16 december 2004 21:12 schreef Orginial het volgende:

[..]

"Hey alles komt goed,dat weet ik zeker!" Ineens horen Joost en Tara een deur opengaan. "Winston!!!" schreeuwt Joost en probeert op te staan...
Jah het gaat wel,, en Tara is dol gelukkig dat Winston der is!!!
pi_24021556
quote:
Op donderdag 16 december 2004 21:14 schreef Woelli het volgende:

[..]

Jah het gaat wel,, en Tara is dol gelukkig dat Winston der is!!!
Ze proberen te schreeuwen maar hun stemmen zijn weg."Shit,dit gaat niet lukken!" en Joost laat zich weer op de grond vallen. "Ik moet proberen die touwen om onze handen en voeten los te krijgen dan kunnen we proberen die deur in de trappen!"
pi_24021622
Winston kruipt verder, maar plotsteling stoot hij met zijn voet ergens tegen aan...
De bewaker hoort het..hij kijkt richting Winston,
''Is daar iemand?, Baas?''
WInston ligt te trillen op de vloer....hij schijt in ze broek, '' ik wil niet zo aan me einde komen!!''
De bewaker draait zich weer...''Het zal wel een rat zijn geweest...

Winston zit na te denken hoe hij hier nou weer voorbij moet komen!
  donderdag 16 december 2004 @ 21:18:30 #34
109180 Woelli
pi_24021624
quote:
Op donderdag 16 december 2004 21:15 schreef Orginial het volgende:

[..]

Ze proberen te schreeuwen maar hun stemmen zijn weg."Shit,dit gaat niet lukken!" en Joost laat zich weer op de grond vallen. "Ik moet proberen die touwen om onze handen en voeten los te krijgen dan kunnen we proberen die deur in de trappen!"
Tara denkt na,, misschien heeft ze nog een mesje in haar tas en ze kijkt. En ja hoor. Tara heeft nog een mes en snijd de touwen door
pi_24021692
quote:
Op donderdag 16 december 2004 21:18 schreef Woelli het volgende:

[..]

Tara denkt na,, misschien heeft ze nog een mesje in haar tas en ze kijkt. En ja hoor. Tara heeft nog een mes en snijd de touwen door
"Tara,we zijn vrij!" Joost stormt op de deur af en ramt er tegen aan.Maar de deur gaat niet open."Verdomme schreeuwt Joost en hij laat zich tegen de deur aanvallen.."
  donderdag 16 december 2004 @ 21:21:08 #36
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24021701
Ralfs taxi komt aan bij weer een fabriek met een hekje rond. Hij stapt uit en de chauffeur is het zat. Ralf moet betalen en dan rijdt de man ineens weg.
“Lekker is dat. Nu kan ik straks teruglopen.”

Ralf loopt naar het hekje en ontdekt een eindje verderop een slapende hond.
“Lijkt wel of die zijn buikje rond heeft gegeten. Maar waarom zouden ze een waakhond bij een fabriek zetten die niet eens in gebruik is?”
Vervolgens voelt hij aan het hek. Het staat niet onder stroom ofzo, dus Ralf klimt erover.
Hij sluipt naar een kapot raam…
  donderdag 16 december 2004 @ 21:21:42 #37
109180 Woelli
pi_24021714
quote:
Op donderdag 16 december 2004 21:20 schreef Orginial het volgende:

[..]

"Tara,we zijn vrij!" Joost stormt op de deur af en ramt er tegen aan.Maar de deur gaat niet open."Verdomme schreeuwt Joost en hij laat zich tegen de deur aanvallen.."
Okee,, okee, kalm blijven anders horen ze ons,, hmmm
Tara denkt na,, maar weet heleaas geen oplossing!!!
pi_24021763
quote:
Op donderdag 16 december 2004 21:21 schreef Woelli het volgende:

[..]

Okee,, okee, kalm blijven anders horen ze ons,, hmmm
Tara denkt na,, maar weet heleaas geen oplossing!!!
Ineens vliegt de deur open en komt Brian binnenstormen.. "Godverdomme,wie heeft dat gedaan?!" en hij ziet dat Tara het mesje in haar houdt houd.Hij pakt het af en stormt op haar af met het mesje in zijn hand...
pi_24021769
Winston ziet dat de bewaker zich omdraait....hij mompelt wat

''Hey jUllie daaar binnen!!! koppen dicht! of ik sla ze dicht , en probeer maar niet te ontsnappen!!....''
  donderdag 16 december 2004 @ 21:24:37 #40
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24021793
Ralf staat onder het kapotte raam, als hij ineens gegrom achter zich hoort. De hond is wakker!
“Slik! Ik ben te jong om opgevreten te worden!”
Ralf springt naar het raam en kan zich net vastgrijpen. Hij glijdt naar binnen. Het is gelukkig te hoog voor de hond.
“Goed en wat nu?”
  donderdag 16 december 2004 @ 21:25:06 #41
109180 Woelli
pi_24021805
quote:
Op donderdag 16 december 2004 21:23 schreef Orginial het volgende:

[..]

Ineens vliegt de deur open en komt Brian binnenstormen.. "Godverdomme,wie heeft dat gedaan?!" en hij ziet dat Tara het mesje in haar houdt houd.Hij pakt het af en stormt op haar af met het mesje in zijn hand...
KUt,, Brian blijft uit mijn buurt!!! of die van hem!!!!!!
pi_24021817
WInston ziet dat de bewaker naar binnen stormt, hij loopt er snel achterna.
Eenmal achter hem, draait de bewaker zich om,en achter de bewaker ziet Winston Tara staan.......
  donderdag 16 december 2004 @ 21:27:16 #43
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_24021848
Arthur en Babette checken in op Schiphol en drinken daar nog wat.Dan ineens gaat de telefoon van Babette."Wie is dat?" vraagt Arthur.Maar Babette gebaart dat hij stil moet zijn en nadat ze heeft opgehangen zegt ze: "Brian den Loo...Is de ontvoerder van Joost!" "Dat was Lars Zoomers,die vertelde me dat hij nu voor Esmee werkt."Pap we moeten opschieten!" en ze rennen naar het vliegtuig..
  donderdag 16 december 2004 @ 21:28:42 #44
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24021881
Ralf sluipt door een gangetje en probeert een deur te vinden. Opeens stoot hij zijn voet tegen een drempel.
“Fuck!!!!” klinkt er zowat door de hele fabriek.
Ralf slaat een hand voor zijn mond.
pi_24021886
quote:
Op donderdag 16 december 2004 21:25 schreef Woelli het volgende:

[..]

KUt,, Brian blijft uit mijn buurt!!! of die van hem!!!!!!
Joost kan dit niet aanzien en stormt op Brian af en slaat het mesje uit zijn hand."Je blijft van haar af,klootzak!" en hij geeft Brian een stomp in zijn maag. Brian krimpt ineen en Joost geeft hem nog een klap. Er druipt bloed uit Brian zijn mond..
pi_24021906
quote:
Op donderdag 16 december 2004 21:28 schreef Orginial het volgende:

[..]

Joost kan dit niet aanzien en stormt op Brian af en slaat het mesje uit zijn hand."Je blijft van haar af,klootzak!" en hij geeft Brian een stomp in zijn maag. Brian krimpt ineen en Joost geeft hem nog een klap. Er druipt bloed uit Brian zijn mond..
WInston haalt Tara snel uit de kelder, en tot zijn verbazing ziet hij dat Joost , de bewaker neerslaat
''JOOST WE MOETEN NU WEG''
  donderdag 16 december 2004 @ 21:30:27 #47
109180 Woelli
pi_24021922
quote:
Op donderdag 16 december 2004 21:28 schreef Orginial het volgende:

[..]

Wat nu??:S

[ Bericht 4% gewijzigd door Woelli op 16-12-2004 21:31:23 (Moest even) ]
pi_24021973
quote:
Op donderdag 16 december 2004 21:29 schreef bar_rel het volgende:

[..]

WInston haalt Tara snel uit de kelder, en tot zijn verbazing ziet hij dat Joost , de bewaker neerslaat
''JOOST WE MOETEN NU WEG''
Joost ziet hoe Winston en Tara ontsnappen en Brian stormt op Joost af en slaat Joost in elkaar.Joost schreeuwt het uit van de pijn en krimpt in elkaar: "Neeeeeeeeee!!" en met tranen zijn ogen valt hij op de grond in de plas bloed..
pi_24021993
The end
pi_24022220
Rolf neemt afscheid van Ellen en haast zich naar het AZF.Daar loopt hij Babette tegen het lijf en de twee gaan een hapje eten.Het loopt uit op een vrijpartij en Babette weet niet zeker of dit is wat ze wil.Ralf heeft tickets geboekt naar Azië en is vervolgens daarheen vetrokken.Winston en Tara komen aan bij een fabriek en Cody helpt zijn zusje met het kopen van levensmiddelen.Iris weet niet dat haar oom David Lebeau intussen in hun huis is en David besluit een andere keer te voorschijn te komen en verlaat het huis weer.Tara besluit te gaan kijken naar de man die ze zag naast de fabriek en dan ineens houdt Brian den Loo een hand op haar mond en trekt een mes: Als ze Winston roept,gaat ze eraan!Tara valt flauw en Brian sleept haar naar de kelder van de fabriek.Nadat Babette en Rolf met elkaar bed zijn geweest voelt Babette dat het niet goed zit en besluit maar te gaan werken.Daar komt ze Rolf tegen en Babette gaat er huilend vandoor.Joost weet Brian tot waanzin te drijven en Joost wordt opgesloten in de kelder,waar hij kennis maakt met Tara.Tara geeft hem wat water en ze vallen in slaap.Babette zit te huilen in een kamertje van het AZF als Rolf haar vindt.Hij vraagt wat er is en Babette wil het eerst niet zeggen maar daarna zegt ze het toch: Ze is lesbisch.Rolf schrikt en Babette rent in tranen weg maar Rolf houdt haar tegen en zegt dat hij het accepteert.Ineens krijgt Babette een telefoontje van Winston dat Tara verdwenen is en vertrekt ze naar huize Kolthof.Daar bespreken haar vader en zij wat ze moeten doen om Tara en Joost te vinden en besluiten zelf naar Azië te gaan.Ralf is er inmiddels al en gaat alle fabrieken af.Hij vindt Joost niet en besluit in een hotel de overnachten.Lizzie is bezig met het opstarten van haar modellencarriére en vraagt hulp aan Cody.Cody wil hun afspraakje in le Foque afmaken maar Lizzie vindt niet dat ze dat kan maken tegenover Iris.Ze doen het toch en Iris begrijpt het maar wat zij niet weten is dat Tara en Joost opgesloten zitten in de kelder van de fabriek.Joost weet zeker dat hij nooit meer levend uit de fabriek zal komen maar Tara stelt hem gerust en hun band wordt steeds hechter en de twee vallen huilend in slaap.De volgende ochtend weet Winston de fabriek in te komen en weet niet dat ook Ralf vlakbij de fabriek is.Arthur en Babette vertrekken naar Azië en horen dat Brian den Loo en Esmee van Tellegen de ontvoerders zijn van Joost.Ze stijgen met het vliegtuig op en op dat moment weet Winston Tara te redden maar Joost weet niet te ontsnappen en moet daar genadeloos voor boeten: Hij wordt in elkaar geslagen door Brian den Loo.
  donderdag 16 december 2004 @ 21:56:58 #51
109180 Woelli
pi_24022611
quote:
Op donderdag 16 december 2004 21:42 schreef Orginial het volgende:
Rolf neemt afscheid van Ellen en haast zich naar het AZF.Daar loopt hij Babette tegen het lijf en de twee gaan een hapje eten.Het loopt uit op een vrijpartij en Babette weet niet zeker of dit is wat ze wil.Ralf heeft tickets geboekt naar Azië en is vervolgens daarheen vetrokken.Winston en Tara komen aan bij een fabriek en Cody helpt zijn zusje met het kopen van levensmiddelen.Iris weet niet dat haar oom David Lebeau intussen in hun huis is en David besluit een andere keer te voorschijn te komen en verlaat het huis weer.Tara besluit te gaan kijken naar de man die ze zag naast de fabriek en dan ineens houdt Brian den Loo een hand op haar mond en trekt een mes: Als ze Winston roept,gaat ze eraan!Tara valt flauw en Brian sleept haar naar de kelder van de fabriek.Nadat Babette en Rolf met elkaar bed zijn geweest voelt Babette dat het niet goed zit en besluit maar te gaan werken.Daar komt ze Rolf tegen en Babette gaat er huilend vandoor.Joost weet Brian tot waanzin te drijven en Joost wordt opgesloten in de kelder,waar hij kennis maakt met Tara.Tara geeft hem wat water en ze vallen in slaap.Babette zit te huilen in een kamertje van het AZF als Rolf haar vindt.Hij vraagt wat er is en Babette wil het eerst niet zeggen maar daarna zegt ze het toch: Ze is lesbisch.Rolf schrikt en Babette rent in tranen weg maar Rolf houdt haar tegen en zegt dat hij het accepteert.Ineens krijgt Babette een telefoontje van Winston dat Tara verdwenen is en vertrekt ze naar huize Kolthof.Daar bespreken haar vader en zij wat ze moeten doen om Tara en Joost te vinden en besluiten zelf naar Azië te gaan.Ralf is er inmiddels al en gaat alle fabrieken af.Hij vindt Joost niet en besluit in een hotel de overnachten.Lizzie is bezig met het opstarten van haar modellencarriére en vraagt hulp aan Cody.Cody wil hun afspraakje in le Foque afmaken maar Lizzie vindt niet dat ze dat kan maken tegenover Iris.Ze doen het toch en Iris begrijpt het maar wat zij niet weten is dat Tara en Joost opgesloten zitten in de kelder van de fabriek.Joost weet zeker dat hij nooit meer levend uit de fabriek zal komen maar Tara stelt hem gerust en hun band wordt steeds hechter en de twee vallen huilend in slaap.De volgende ochtend weet Winston de fabriek in te komen en weet niet dat ook Ralf vlakbij de fabriek is.Arthur en Babette vertrekken naar Azië en horen dat Brian den Loo en Esmee van Tellegen de ontvoerders zijn van Joost.Ze stijgen met het vliegtuig op en op dat moment weet Winston Tara te redden maar Joost weet niet te ontsnappen en moet daar genadeloos voor boeten: Hij wordt in elkaar geslagen door Brian den Loo.
Was weer een spannenden aflevering
pi_24037129
quote:
Op donderdag 16 december 2004 21:56 schreef Woelli het volgende:

[..]

Was weer een spannenden aflevering
Ja.Vanavond Esmee enzo.
pi_24037655
Uitzend schema
17 december 21.00 - 21.30
20 december 21.00 - 21.30
21 december 21.00 - 21.30
22 december 21.00 - 21.30
23 december 21.00 - 22.00 De kerstspecial!

24 december t/m 2 januari geen SOP

3 januari 21.00 - 21.30
  vrijdag 17 december 2004 @ 17:06:13 #54
109180 Woelli
pi_24039768
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 15:28 schreef Orginial het volgende:
Uitzend schema
17 december 21.00 - 21.30
20 december 21.00 - 21.30
21 december 21.00 - 21.30
22 december 21.00 - 21.30
23 december 21.00 - 22.00 De kerstspecial!

24 december t/m 2 januari geen SOP

3 januari 21.00 - 21.30
Okee
  vrijdag 17 december 2004 @ 19:29:30 #55
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24043012
maandag ben ik er weer tenminste ik probeer het,het ligt eraan of ik bij mijn ma op de pc mag....ik ga ut proberen
pi_24044781
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 19:29 schreef haagse_elfje het volgende:
maandag ben ik er weer tenminste ik probeer het,het ligt eraan of ik bij mijn ma op de pc mag....ik ga ut proberen
Jeeej
pi_24044822
im there.
Do it again now
pi_24044926
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 20:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
im there.
*Feest*
  vrijdag 17 december 2004 @ 20:51:42 #59
109180 Woelli
pi_24045062
whaha,,
pi_24045166
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 20:51 schreef Woelli het volgende:
whaha,,
En natuurlijk een warm afscheid voor onze Koen.
pi_24045258
begin
Winston trekt Tara weg, ze wil terug! ze wil Joost redden.
''Tara we kunnen niks doen, die bewaker is 2 meter lang en 2 meter breed!''

Winston weet Tara terug te trekken, en ze eindigen weer in de Jeep..

''We halen Joost eruit...al is het het laatse wat ik moet doen''
  vrijdag 17 december 2004 @ 21:02:43 #62
109180 Woelli
pi_24045288
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 21:00 schreef bar_rel het volgende:
begin
Winston trekt Tara weg, ze wil terug! ze wil Joost redden.
''Tara we kunnen niks doen, die bewaker is 2 meter lang en 2 meter breed!''

Winston weet Tara terug te trekken, en ze eindigen weer in de Jeep..

''We halen Joost eruit...al is het het laatse wat ik moet doen''
Okee,, okee,, rij maar door.

Winston rijd trug naar de tent.

Tara stopt uit en omhelst Winston en begint te huilen!!
  vrijdag 17 december 2004 @ 21:03:43 #63
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24045304
Ralf stopt weer even als hij het lawaai in de verte hoort.
“Wat is dat? Er is hier iemand:”
Hij sluipt weer verder door een gangetje.
pi_24045348
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 21:02 schreef Woelli het volgende:

[..]

Okee,, okee,, rij maar door.

Winston rijd trug naar de tent.

Tara stopt uit en omhelst Winston en begint te huilen!!
''Niet huilen lieverd, niet huilen. Alles komt goed ik zweer het!!''

Winston kijkt Tara in haar ogen, '' wat heb je trouwens mooie ogen''

De twee beginnen te zoenen, en het eindigt in een vrijpartij....
pi_24045361
Lizzy wil naar Cody toegaan,maar als ze de deur uitgaat moet ze ineens kotsen.Ze rent terug naar binnen naar de wc.Ze ziet erg wit.
pi_24045368
Rolf zit samen met Ellen Beutinga en zijn dochter Elisa te eten. Niemand weet wat te zeggen en Rolf prikt wat in zijn vis. "En vinden jullie het eten lekker?"
  vrijdag 17 december 2004 @ 21:08:08 #67
109180 Woelli
pi_24045387
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 21:06 schreef bar_rel het volgende:

[..]

''Niet huilen lieverd, niet huilen. Alles komt goed ik zweer het!!''

Winston kijkt Tara in haar ogen, '' wat heb je trouwens mooie ogen''

De twee beginnen te zoenen, en het eindigt in een vrijpartij....
Halverwege stopt Tara..

Winston dit kunnen we niet doen,, We moeten Joost helpen!!!
pi_24045397
''Ey ik ga even bij Lizzy kijken doe voor niemand open oke '' Zegt Cody streng tegen Iris en hij loopt naar Lizzy haar huis.
Do it again now
pi_24045399
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 21:08 schreef Woelli het volgende:

[..]

Halverwege stopt Tara..

Winston dit kunnen we niet doen,, We moeten Joost helpen!!!
''Aahh, liev, laten we daar straks nou over discuseren''
pi_24045400
"Agh pap,probeer nou geen goede sfeer te maken want dat gaat je toch niet lukken!" Elisa schuift haar stoel naar achter en rent de trap op...
Jaja, het wordt weer geweldig.
pi_24045421
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 21:08 schreef Beautygirl het volgende:
"Agh pap,probeer nou geen goede sfeer te maken want dat gaat je toch niet lukken!" Elisa schuift haar stoel naar achter en rent de trap op...
"Nouja zeg!" en hij rent Elisa achterna.Hij ziet dat ze ligt te huilen op haar bed en slaat een arm om haar heen."He schatje wat is er nou?"
  vrijdag 17 december 2004 @ 21:10:24 #72
109180 Woelli
pi_24045431
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 21:08 schreef bar_rel het volgende:

[..]

''Aahh, liev, laten we daar straks nou over discuseren''
Hallo!!! het is je broer!!
pi_24045439
Hij komt aan en drukt op de bel.
Do it again now
pi_24045445
Lizzy geeft nog steeds over en gaat maar even op de bank liggen.
pi_24045474
''Lizzy ben je thuis? '' schreeuwt Cody en hij klopt op het raam.
Do it again now
pi_24045483
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 21:10 schreef Woelli het volgende:

[..]

Hallo!!! het is je broer!!
Winston staat bij de gedachte stil..........hij pakt een broek, trekt hem aan en gaat naar buiten...
Tara volgt hem en ziet dat hij aan het huilen is.....
pi_24045487
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 21:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
''Ey ik ga even bij Lizzy kijken doe voor niemand open oke '' Zegt Cody streng tegen Iris en hij loopt naar Lizzy haar huis.
"Ok Cody." antwoordde Iris. "Ik zal voor niemand opendoen!"
de groeten :P
pi_24045504
Elisa slaat de arm van haar af." Laat me nou maar,het is gewoon dat er weer een nieuwe vrouw in je leven is!" "Sinds mama dood is,is het iedere week een ander!" "Of wil je zeggen dat deze voor altijd is?"
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 21:10 schreef Orginial het volgende:

[..]

"Nouja zeg!" en hij rent Elisa achterna.Hij ziet dat ze ligt te huilen op haar bed en slaat een arm om haar heen."He schatje wat is er nou?"
  vrijdag 17 december 2004 @ 21:13:22 #79
109180 Woelli
pi_24045509
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 21:12 schreef bar_rel het volgende:

[..]

Winston staat bij de gedachte stil..........hij pakt een broek, trekt hem aan en gaat naar buiten...
Tara volgt hem en ziet dat hij aan het huilen is.....
Heey lief,, kom eens!!!
pi_24045522
Ze hoort de bel en loopt na de deur.Ze geeft Cody een zoen maar rent direct weer naar de wc.
  vrijdag 17 december 2004 @ 21:14:07 #81
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24045523
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 21:03 schreef Frey het volgende:
Ralf stopt weer even als hij het lawaai in de verte hoort.
“Wat is dat? Er is hier iemand:”
Hij sluipt weer verder door een gangetje.
Ralf komt bij een lange gang die helemaal rechtdoor loopt. Hij stopt ineens als hij helemaal achterin een gedaante voorbij ziet komen. Dan sluipt hij weer verder door de lange gang.
pi_24045525
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 21:13 schreef Woelli het volgende:

[..]

Heey lief,, kom eens!!!
WInston draait om en barst in tranen uit...
pi_24045547
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 21:14 schreef Nano het volgende:
Ze hoort de bel en loopt na de deur.Ze geeft Cody een zoen maar rent direct weer naar de wc.
Cody komt binnen en ploft op de bank '' Gaat het wel goed? ,Ik heb niet veel tijd Iris is alleen ''
Do it again now
  vrijdag 17 december 2004 @ 21:16:05 #84
109180 Woelli
pi_24045566
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 21:14 schreef bar_rel het volgende:

[..]

WInston draait om en barst in tranen uit...
Tara troost Winston,,

Jij kan der ook niks aan doen,, Tara wilt zelf ook in huilen uit barsten maar houd zich groot tegenover Winston.
pi_24045571
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 21:13 schreef Beautygirl het volgende:
Elisa slaat de arm van haar af." Laat me nou maar,het is gewoon dat er weer een nieuwe vrouw in je leven is!" "Sinds mama dood is,is het iedere week een ander!" "Of wil je zeggen dat deze voor altijd is?"
[..]
Ellen Beutinga:

[Ellen loopt Elisa achterna de trap op]
'Maar ik houd van je vader!'
pi_24045597
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 21:16 schreef Airelle het volgende:

[..]

Ellen Beutinga:

[Ellen loopt Elisa achterna de trap op]
'Maar ik houd van je vader!'
Rolf ziet dat Elisa door haar tranen heen lacht en de twee vallen elkaar in de armen."Nou ik zou maar heel zuinig op zo`n vrouw zijn pa!" en dan schiet Ellen ook in de lach...
pi_24045635
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 21:17 schreef Orginial het volgende:

[..]

Rolf ziet dat Elisa door haar tranen heen lacht en de twee vallen elkaar in de armen."Nou ik zou maar heel zuinig op zo`n vrouw zijn pa!" en dan schiet Ellen ook in de lach...
Kom laten we gaan eten.
Anders heb je voor niets zo lekker gekookt.
pi_24045645
Lizzy komt met een spierwit gezicht terug uit de wc.Ik ben zo misslijk!Ik weet niet wat het is.Het begon even geleden en het gaat niet over.Hoeveel asperine's ik ook slik of hoeveel drankjes ik drink.Lizzy ziet dat Cody haar met een verbaast gezicht aankijkt.
pi_24045670
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 21:19 schreef Airelle het volgende:

[..]

Kom laten we gaan eten.
Anders heb je voor niets zo lekker gekookt.
"Dat is waar" lacht Rolf en de drie zitten lekker te eten als Ellen haar tas pakt en Rolf kijkt haar verbaasd aan."Moet je nu al weg?"
pi_24045673
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 21:16 schreef Woelli het volgende:

[..]

Tara troost Winston,,

Jij kan der ook niks aan doen,, Tara wilt zelf ook in huilen uit barsten maar houd zich groot tegenover Winston.
WInston is al weer opgeklaard, hij trekt de rest van zijn kleren aan en gaatin de de Jeep zitten...
''Tara, ik ga naar de fabriek, jij blijf hier, als ik terug kom heb ik Joost bij me''
  vrijdag 17 december 2004 @ 21:21:46 #91
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24045679
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 21:14 schreef Frey het volgende:

[..]

Ralf komt bij een lange gang die helemaal rechtdoor loopt. Hij stopt ineens als hij helemaal achterin een gedaante voorbij ziet komen. Dan sluipt hij weer verder door de lange gang.
Ralf komt steeds dichter bij de plek waar hij de gedaante zag. Dan stoot hij tegen een stapel dozen die met veel lawaai omvalt. Hij rent een stukje door en slaat een klein zijgangetje in.
pi_24045692
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 21:21 schreef Orginial het volgende:

[..]

"Dat is waar" lacht Rolf en de drie zitten lekker te eten als Ellen haar tas pakt en Rolf kijkt haar verbaasd aan."Moet je nu al weg?"
Ja ik moet naar Tobias en de kinderen.
Sorry sorry.
  vrijdag 17 december 2004 @ 21:22:15 #93
109180 Woelli
pi_24045695
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 21:21 schreef bar_rel het volgende:

[..]

WInston is al weer opgeklaard, hij trekt de rest van zijn kleren aan en gaatin de de Jeep zitten...
''Tara, ik ga naar de fabriek, jij blijf hier, als ik terug kom heb ik Joost bij me''
Is goed,, hmmm ik pak vast alles wel in zodat we meteen door kunnen rijden!!!
pi_24045715
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 21:19 schreef Nano het volgende:
Lizzy komt met een spierwit gezicht terug uit de wc.Ik ben zo misslijk!Ik weet niet wat het is.Het begon even geleden en het gaat niet over.Hoeveel asperine's ik ook slik of hoeveel drankjes ik drink.Lizzy ziet dat Cody haar met een verbaast gezicht aankijkt.
Wat vreemd ik denk dat je even langs dokter Raul moet om je te laten onderzoeken
''Antwoord Cody''
Do it again now
pi_24045718
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 21:22 schreef Woelli het volgende:

[..]

Is goed,, hmmm ik pak vast alles wel in zodat we meteen door kunnen rijden!!!
WInston rijdt richting de fabriek....
pi_24045720
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 21:22 schreef Airelle het volgende:

[..]

Ja ik moet naar Tobias en de kinderen.
Sorry sorry.
"Ze bedoelt dat ze naar haar neefjes moet,toch Ellen?" met een rood hoofd kijkt Rolf naar Ellen..
"Nou eh..dag" en hij geeft haar een zoen op haar wang.
pi_24045780
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 21:23 schreef Orginial het volgende:

[..]

"Ze bedoelt dat ze naar haar neefjes moet,toch Ellen?" met een rood hoofd kijkt Rolf naar Ellen..
"Nou eh..dag" en hij geeft haar een zoen op haar wang.
Ja en Elisa jou zie ik maandag wel op school he?
  vrijdag 17 december 2004 @ 21:26:10 #98
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24045785
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 21:21 schreef Frey het volgende:

[..]

Ralf komt steeds dichter bij de plek waar hij de gedaante zag. Dan stoot hij tegen een stapel dozen die met veel lawaai omvalt. Hij rent een stukje door en slaat een klein zijgangetje in.
Ralf kijkt om het hoekje en ziet in de verte de gedaante aankomen. Hij plakt zichzelf tegen de muur.
"Loop nou voorbij..."
  vrijdag 17 december 2004 @ 21:27:12 #99
109180 Woelli
pi_24045812
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 21:23 schreef bar_rel het volgende:

[..]

WInston rijdt richting de fabriek....
Tara kijkt richting Winston en denkt,, ''ik had precies hetzelfde gedaan''
pi_24045838
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 21:27 schreef Woelli het volgende:

[..]

Tara kijkt richting Winston en denkt,, ''ik had precies hetzelfde gedaan''
Winston pikt nog een traantje weg...Hij stopt bij de fabriek stapt uit en gaat via het hekje weer naar binnen!
pi_24045845
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 21:26 schreef Airelle het volgende:

[..]

Ja en Elisa jou zie ik maandag wel op school he?
Ellen vertrekt en Rolf ziet hoe Elisa als versteend blijft zitten.Hij weet wat ze denkt: "Mijn stiefmoeder wordt me lerares Frans?" en Elisa rent naar haar kamer en Rolf hoort de deur met een klap dichtvallen.
Zuchtend laat hij zich op de eetstoel vallen...
pi_24045855
Lizzy vraagt of Cody even meegaat.Ze wil niet alleen.
pi_24045868
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 21:28 schreef Nano het volgende:
Lizzy vraagt of Cody even meegaat.Ze wil niet alleen.
''

''Ik kan met je mee lopen maar Iris zit ook de hele tijd alleen ' Antwoord Cody
Do it again now
pi_24045869
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 21:26 schreef Frey het volgende:

[..]

Ralf kijkt om het hoekje en ziet in de verte de gedaante aankomen. Hij plakt zichzelf tegen de muur.
"Loop nou voorbij..."
"Wat was dat?" en Brian onderzoekt de ruimte."Dat meisje is al ontsnapt,die jongen krijgen ze dus echt niet,daar zorg ik wel voor!."
  vrijdag 17 december 2004 @ 21:30:28 #105
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24045885
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 21:29 schreef Orginial het volgende:

[..]

"Wat was dat?" en Brian onderzoekt de ruimte."Dat meisje is al ontsnapt,die jongen krijgen ze dus echt niet vrij."
Ralf sluipt achter Brians rug naar de plek waar ie vandaan kwam. Hij komt aan bij een trap die naar een deur leidt…
pi_24045907
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 21:30 schreef Frey het volgende:

[..]

Ralf sluipt achter Brians rug naar de plek waar ie vandaan kwam. Hij komt aan bij een trap die naar een deur leidt…
Brian ziet een breekijzer op de tafel liggen en pakt het vast."Zo,die indringer zal er van lusten!"
pi_24045909
Lizzy en Cody lopen samen.Voor de deur van de praktijk geeft ze Cody nog een kus en gaat naar binnen.Ze is al heel snle aan de beurt en wordt onderzocht.
pi_24045934
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 21:31 schreef Orginial het volgende:

[..]

Brian ziet een breekijzer op de tafel liggen en pakt het vast."Zo,die indringer zal er van lusten!"
Winston ziet dat de bewaker van eerder een breekijzer in ze hand heeft, en ...hij wil die richten op RALF!!!
''Wat doet Ralf hier!!!!''
pi_24045966
Dan neemt de dokter het woord '' Mevrouw van Tellegen gaat u maar even zitten dat u zo misselijk bent heeft namelijk te maken met het wonder des levens, U bent namelijk zwanger!''
Do it again now
  vrijdag 17 december 2004 @ 21:35:11 #110
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_24045987
Babette en Arthur landen in Azië,niet wetende wat hun te wachten staat...
pi_24046002
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 21:35 schreef Bupatih het volgende:
Babette en Arthur landen in Azië,niet wetende wat hun te wachten staat...
Op dat moment denkt Joost aan zijn vader,die zielsalleen in een plas bloed ligt...
  vrijdag 17 december 2004 @ 21:36:15 #112
109180 Woelli
pi_24046013
Ondertussen is Tara alles aan het inpakken,, en snel een verband doows voor Joost.
pi_24046023
Zwanger?! Lizzy weet niet wat ze moet denken.Aan de ene kant is ze gelukkig,maar hoe valt dit te combineren met haar modellencarrière en wat zal Cody er van vinden.Ze loopt naar buiten met haar gedachten bij het nog ongeboren kind.Alles gaat perfect zei de arts nog maar dat hoorde ze al niet meer.
  vrijdag 17 december 2004 @ 21:37:05 #114
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24046031
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 21:32 schreef bar_rel het volgende:

[..]

Winston ziet dat de bewaker van eerder een breekijzer in ze hand heeft, en ...hij wil die richten op RALF!!!
''Wat doet Ralf hier!!!!''
Ralf staat onderaan de trap en doet de deur open. Hij schrikt…
“………..”
Daar ligt Joost op een matras. Het is een grote bloederige massa. Ralf is erg geschokt en let niet meer goed op wat er om hem heen gebeurt…
  vrijdag 17 december 2004 @ 21:37:51 #115
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_24046044
Arthur koopt een kaart op het vliegveld en de twee besluiten een hotel te boeken voor enkele nachten, totdat Arthurs mobiel gaat.Hij ziet dat het Tara is en met trillende handen neemt hij op..
  vrijdag 17 december 2004 @ 21:38:33 #116
109180 Woelli
pi_24046060
Arthur,we hebben Joost gevonden,Winston is onderweg naar hem!

[ Bericht 62% gewijzigd door Woelli op 17-12-2004 21:39:44 (Moest!!) ]
pi_24046062
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 21:37 schreef Frey het volgende:

[..]

Ralf staat onderaan de trap en doet de deur open. Hij schrikt…
“………..”
Daar ligt Joost op een matras. Het is een grote bloederige massa. Ralf is erg geschokt en let niet meer goed op wat er om hem heen gebeurt…
Brian ziet dat Ralf bij Joost is gekomen en kan niet meer helder nadenken.Met één klap met het breekijzer slaat hij Ralf op de grond...

The end
pi_24046093
Er is wel veel geweld he in deze serie
pi_24046130
Samenvatting please
Do it again now
pi_24046188

Rolf neemt afscheid van Ellen en haast zich naar het AZF.Daar loopt hij Babette tegen het lijf en de twee gaan een hapje eten.Het loopt uit op een vrijpartij en Babette weet niet zeker of dit is wat ze wil.Ralf heeft tickets geboekt naar Azië en is vervolgens daarheen vetrokken.Winston en Tara komen aan bij een fabriek en Cody helpt zijn zusje met het kopen van levensmiddelen.Iris weet niet dat haar oom David Lebeau intussen in hun huis is en David besluit een andere keer te voorschijn te komen en verlaat het huis weer.Tara besluit te gaan kijken naar de man die ze zag naast de fabriek en dan ineens houdt Brian den Loo een hand op haar mond en trekt een mes: Als ze Winston roept,gaat ze eraan!Tara valt flauw en Brian sleept haar naar de kelder van de fabriek.Nadat Babette en Rolf met elkaar bed zijn geweest voelt Babette dat het niet goed zit en besluit maar te gaan werken.Daar komt ze Rolf tegen en Babette gaat er huilend vandoor.Joost weet Brian tot waanzin te drijven en Joost wordt opgesloten in de kelder,waar hij kennis maakt met Tara.Tara geeft hem wat water en ze vallen in slaap.Babette zit te huilen in een kamertje van het AZF als Rolf haar vindt.Hij vraagt wat er is en Babette wil het eerst niet zeggen maar daarna zegt ze het toch: Ze is lesbisch.Rolf schrikt en Babette rent in tranen weg maar Rolf houdt haar tegen en zegt dat hij het accepteert.Ineens krijgt Babette een telefoontje van Winston dat Tara verdwenen is en vertrekt ze naar huize Kolthof.Daar bespreken haar vader en zij wat ze moeten doen om Tara en Joost te vinden en besluiten zelf naar Azië te gaan.Ralf is er inmiddels al en gaat alle fabrieken af.Hij vindt Joost niet en besluit in een hotel de overnachten.Lizzie is bezig met het opstarten van haar modellencarriére en vraagt hulp aan Cody.Cody wil hun afspraakje in le Foque afmaken maar Lizzie vindt niet dat ze dat kan maken tegenover Iris.Ze doen het toch en Iris begrijpt het maar wat zij niet weten is dat Tara en Joost opgesloten zitten in de kelder van de fabriek.Joost weet zeker dat hij nooit meer levend uit de fabriek zal komen maar Tara stelt hem gerust en hun band wordt steeds hechter en de twee vallen huilend in slaap.De volgende ochtend weet Winston de fabriek in te komen en weet niet dat ook Ralf vlakbij de fabriek is.Arthur en Babette vertrekken naar Azië en horen dat Brian den Loo en Esmee van Tellegen de ontvoerders zijn van Joost.Ze stijgen met het vliegtuig op en op dat moment weet Winston Tara te redden maar Joost weet niet te ontsnappen en moet daar genadeloos voor boeten: Hij wordt in elkaar geslagen door Brian den Loo.Joost blijft achter in een grote plas bloed.Ellen gaat eten bij Elisa en Rolf,maar het etentje krijgt een bizarre wending waneer Elisa het niet meer trekt en uiteindelijk sluit Elisa vrede met het idee dat Ellen haar vaders nieuwe vriendin is,maar als Ellen weggaat hoort Elisa dat Ellen haar nieuwe lerares Frans wordt en Elisa vlucht naar haar kamer.Rolf blijft zuchtend achter.Tara en Winston weten niet wat ze moeten doen en beginnen te huilen totdat Winston het idee krijgt om gewoon Joost terug te halen,ookal kost dat hem zijn leven.Tara pakt snel alles in en belt Arthur op die net samen met Babette geland is.Tara vertelt hem alles en Arthur hoort het met trillende handen aan: Wat zal hij gaan doen?Lizzie is misselijk en gaat ze naar de dokter.Hij vertelt haar dat ze zwanger is en Lizzie is stomverbaasd.Winston is bij de fabriek als hij Ralf ziet die onderweg is naar Joost.Als hij bijna bij Joost is merkt hij niet dat Brian den Loo met een breekijzer achter hem staan en Brian slaat hem met één klap op de grond.
pi_24046199
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 21:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Samenvatting please
Done.
pi_24046241
(hij klopt niet Cody weet nog inet dat Lizzy zwanger is, Er klopt wel meer niet aan maar dit is belangerijk voor het verhaal)
Do it again now
pi_24046272
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 21:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
(hij klopt niet Cody weet nog inet dat Lizzy zwanger is, Er klopt wel meer niet aan maar dit is belangerijk voor het verhaal)
U zegt het maar..
pi_24046298
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 21:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Done.
  vrijdag 17 december 2004 @ 21:51:31 #125
109180 Woelli
pi_24046359
Was wel weer leuk
  vrijdag 17 december 2004 @ 22:23:51 #126
109180 Woelli
pi_24047151
Zijn der al leuke iedeen over de aankomende weken,,??

Voo MIJ wel,, whaha,, maar ik zeg niks
whaha,, ik lijk wel zoon klein kind
pi_24047209
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 22:23 schreef Woelli het volgende:
Zijn der al leuke iedeen over de aankomende weken,,??

Voo MIJ wel,, whaha,, maar ik zeg niks
whaha,, ik lijk wel zoon klein kind
Wat een hint.Klein kind
  vrijdag 17 december 2004 @ 22:29:16 #128
109180 Woelli
pi_24047270
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 22:26 schreef Orginial het volgende:

[..]

Wat een hint.Klein kind
haha,, dat is Tara zelf nog
maare jongens raad maar!!!
verder zeggen we niks meer
pi_24047272
Ik heb nog geen lijntje gekregen.
pi_24047284
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 22:29 schreef Woelli het volgende:

[..]

haha,, dat is Tara zelf nog
maare jongens raad maar!!!
verder zeggen we niks meer
Nee
  vrijdag 17 december 2004 @ 22:32:52 #131
109180 Woelli
pi_24047338
Waar blijft iedereen met hun ideën??
  vrijdag 17 december 2004 @ 22:35:33 #132
109180 Woelli
pi_24047404
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 22:32 schreef Woelli het volgende:
Ben ik de enige persoon die n0g LEEFT
pi_24047496
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 22:35 schreef Woelli het volgende:

[..]

Ben ik de enige persoon die n0g LEEFT
Blijkbaar
pi_24047512
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 22:32 schreef Woelli het volgende:
Uhm ik heb niks.Iemand anders?
  vrijdag 17 december 2004 @ 23:00:05 #135
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24047960
Mijn lijntje is al een beetje uitgedacht
pi_24048039
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 23:00 schreef Frey het volgende:
Mijn lijntje is al een beetje uitgedacht
Mijne niet.Iemand tips?
  vrijdag 17 december 2004 @ 23:25:51 #137
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24048595
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 23:04 schreef Orginial het volgende:

[..]

Mijne niet.Iemand tips?
Hij is getraumatiseerd en ziet de waarheid niet meer helemaal helder. Zo denkt hij nu dat Ralf hem van die trap had geduwd
pi_24048648
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 23:25 schreef Frey het volgende:

[..]

Hij is getraumatiseerd en ziet de waarheid niet meer helemaal helder. Zo denkt hij nu dat Ralf hem van die trap had geduwd
Jaaa
  zaterdag 18 december 2004 @ 09:47:04 #139
109180 Woelli
pi_24053776
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 23:28 schreef Orginial het volgende:

[..]

Jaaa
That's Wel Lijp ja
  zaterdag 18 december 2004 @ 10:40:58 #140
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24054126
wees gerust mijn lijntje is ook bijna helemaal uitgedacht
  zaterdag 18 december 2004 @ 10:43:25 #141
109180 Woelli
pi_24054150
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 10:40 schreef haagse_elfje het volgende:
aiight
  zaterdag 18 december 2004 @ 11:09:48 #142
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24054418
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 10:43 schreef Woelli het volgende:

[..]

aiight
It's gonna be spectaculair......
pi_24054642
Hoi
pi_24054649
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 11:09 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

It's gonna be spectaculair......
Inderdaad
pi_24054654
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 10:43 schreef Woelli het volgende:

[..]

aiight
Aight
  zaterdag 18 december 2004 @ 11:29:28 #146
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24054655
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 11:28 schreef Orginial het volgende:
Hoi
goodmornig mister "spielberg"
pi_24054660
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 10:40 schreef haagse_elfje het volgende:
Dat issie zeker.
pi_24054666
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 11:29 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

goodmornig mister "spielberg"
Goodmorning Angelina Jolie
  zaterdag 18 december 2004 @ 11:30:26 #149
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24054670
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 11:29 schreef Orginial het volgende:

[..]

Inderdaad
ja ja ik heb er wel zin in, ik moet alleen hele veel mijn ma gaan lief aankijken komt goed...
SOP rulez!
pi_24054674
* Orginial wilt naar pagina 4
  zaterdag 18 december 2004 @ 11:30:52 #151
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24054677
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 11:30 schreef Orginial het volgende:

[..]

Goodmorning Angelina Jolie
ik voel me vereerd!
pi_24054680
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 11:30 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

ja ja ik heb er wel zin in, ik moet alleen hele veel mijn ma gaan lief aankijken komt goed...
SOP rulez!
SOP rulez idd!
pi_24054687
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 11:30 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

ik voel me vereerd!
Dat is heel goed.
  zaterdag 18 december 2004 @ 11:34:39 #154
109180 Woelli
pi_24054735
,,
pi_24054791
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 11:34 schreef Woelli het volgende:
,,
Ook hoi..
  zaterdag 18 december 2004 @ 11:43:16 #156
109180 Woelli
pi_24054861
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 11:38 schreef Orginial het volgende:

[..]

Ook hoi..
pi_24054893
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 11:43 schreef Woelli het volgende:

[..]

Haha
  zaterdag 18 december 2004 @ 11:47:07 #158
109180 Woelli
pi_24054915
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 11:45 schreef Orginial het volgende:

[..]

Haha
eyz,,
pi_24055114
Ik ga eten.
  zaterdag 18 december 2004 @ 12:03:23 #160
109180 Woelli
pi_24055175
oke
  zaterdag 18 december 2004 @ 12:18:42 #161
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24055446
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 11:31 schreef Orginial het volgende:

[..]

Dat is heel goed.
tuurlijk is dat goed....
pi_24056498
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 12:03 schreef Woelli het volgende:
oke
* Orginial is er weer.
  zaterdag 18 december 2004 @ 13:21:37 #163
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24056583
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 13:16 schreef Orginial het volgende:

[..]

* Orginial is er weer.
jeeh..

dit is ff offtopic anders gaan ze weer mekkeren als ik het in het ONM topic doe moet ik di weer ff de tv film voor je uit tikken en mailen sorry sorry voor ut off topic gedoe
pi_24056845
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 13:21 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

jeeh..

dit is ff offtopic anders gaan ze weer mekkeren als ik het in het ONM topic doe moet ik di weer ff de tv film voor je uit tikken en mailen sorry sorry voor ut off topic gedoe
de TV filmgids van na 24 dec?
  zaterdag 18 december 2004 @ 13:40:39 #165
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24056886
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 13:37 schreef Orginial het volgende:

[..]

de TV filmgids van na 24 dec?
jup di krijg ik hem weer dan ik weer fijn gaan alles overtikken als je wilt twee weken lang soap soap...ik mail het wel....
pi_24056952
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 13:40 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

jup di krijg ik hem weer dan ik weer fijn gaan alles overtikken als je wilt twee weken lang soap soap...ik mail het wel....
Dankje!
pi_24059847
Je mag vanaf nu ook gewoon hier kletsen net als in SHO.Het mog natuurlijk altijd al,maar dat jullie dat even weten
pi_24059869
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 16:28 schreef Orginial het volgende:
Je mag vanaf nu ook gewoon hier kletsen net als in SHO.Het mog natuurlijk altijd al,maar dat jullie dat even weten
Soort slowchat?
  zaterdag 18 december 2004 @ 16:30:44 #169
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24059895
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 16:28 schreef Orginial het volgende:
gelukkig deden we dat al niet.... je wilt gauw je topic vol hebben????
pi_24059925
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 16:30 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

gelukkig deden we dat al niet.... je wilt gauw je topic vol hebben????
Nee.
pi_24059947
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 16:29 schreef Airelle het volgende:

[..]

Soort slowchat?
Nee gewoon,dat je na 21.30 hier nog gewoon mag praten enzo.
  zaterdag 18 december 2004 @ 16:36:16 #172
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24060017
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 16:32 schreef Orginial het volgende:

[..]

Nee gewoon,dat je na 21.30 hier nog gewoon mag praten enzo.
gezelly

koffie, thee of iets fris te drinken?
pi_24060132
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 16:36 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

gezelly

koffie, thee of iets fris te drinken?
Warme Choc graag .
  zaterdag 18 december 2004 @ 16:45:27 #174
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24060188
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 16:42 schreef Airelle het volgende:

[..]

Warme Choc graag .
slagroom?
pi_24060330
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 16:42 schreef Airelle het volgende:

[..]

Warme Choc graag .
  zaterdag 18 december 2004 @ 16:52:19 #176
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24060350
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 16:51 schreef Orginial het volgende:

[..]

choco trauma?
pi_24060364
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 16:45 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

slagroom?
Mmmm
pi_24060387
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 16:52 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

choco trauma?
Zie mijn weblog..
  zaterdag 18 december 2004 @ 16:59:37 #179
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24060505
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 16:54 schreef Orginial het volgende:

[..]

Zie mijn weblog..
ga ik wel ff doen
  zaterdag 18 december 2004 @ 17:01:33 #180
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24060538
ff tussendoor wat ben jij jong, aaaahhh wat lief je hebt wel groot schrijf talent!!!

ik zie het al staan favo drankje: geen chocomel

ik ga het ff lezen
  zaterdag 18 december 2004 @ 17:04:21 #181
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24060607
sorry maar tis wel lachwekkend en als het je troost bijna iedereen maakt dit wel eens mee....
ik ook...toen kreeg ik allemaal siroop over me heen.....

maar jij drinkt nooit meer chocomel?
  zaterdag 18 december 2004 @ 17:15:19 #182
109180 Woelli
pi_24060839
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 17:04 schreef haagse_elfje het volgende:
sorry maar tis wel lachwekkend en als het je troost bijna iedereen maakt dit wel eens mee....
ik ook...toen kreeg ik allemaal siroop over me heen.....

maar jij drinkt nooit meer chocomel?
Waar gaat dit over,,
pi_24061988
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 17:01 schreef haagse_elfje het volgende:
ff tussendoor wat ben jij jong, aaaahhh wat lief je hebt wel groot schrijf talent!!!

ik zie het al staan favo drankje: geen chocomel

ik ga het ff lezen
Dankje
pi_24061998
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 17:15 schreef Woelli het volgende:

[..]

Waar gaat dit over,,
Myn weblog..
pi_24062432
Ik ben er weer, maar nu als beubjuh, want soaplover is gehackt en ik weet niet van wie!
So into you!
  zaterdag 18 december 2004 @ 19:08:22 #186
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24063340
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 18:03 schreef Orginial het volgende:

[..]

Myn weblog..
hij was leuk, als je ooit wil praten over je choco trauma...

maareh jij en woeli?
  zaterdag 18 december 2004 @ 19:09:32 #187
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24063363
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 18:21 schreef Beubjuh het volgende:
Ik ben er weer, maar nu als beubjuh, want soaplover is gehackt en ik weet niet van wie!
er was hier iemand die sopalover heette gisteren en die vroeg hoe die gebant kon worden...

anyways terug
  zaterdag 18 december 2004 @ 19:27:23 #188
109180 Woelli
pi_24063765
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 19:08 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

hij was leuk, als je ooit wil praten over je choco trauma...

maareh jij en woeli?
AAAAH... een choco traume wats dat nou weer !!!
Heb wel een x me tong verbrand aan warme chocolade melk !!\
  zaterdag 18 december 2004 @ 19:28:48 #189
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24063810
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 19:27 schreef Woelli het volgende:

[..]

AAAAH... een choco traume wats dat nou weer !!!
moet je op zijn profiel klikken en dan naar zijn web log gaan kan je alles lezen
  zaterdag 18 december 2004 @ 19:29:35 #190
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24063827
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 19:27 schreef Woelli het volgende:

[..]
wie niet...
  zaterdag 18 december 2004 @ 20:22:53 #191
109180 Woelli
pi_24065260
Maare nog iemand iets te melden??
  zaterdag 18 december 2004 @ 20:41:28 #192
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24065675
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 20:22 schreef Woelli het volgende:
Maare nog iemand iets te melden??
jaaaa ik ben klaar met de poefwerken na kijken het gemiddelde is een 6 goed hoor!!!
  zaterdag 18 december 2004 @ 20:42:15 #193
109180 Woelli
pi_24065694
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 20:41 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

jaaaa ik ben klaar met de poefwerken na kijken het gemiddelde is een 6 goed hoor!!!
Jaja,, ik begrijp je 100%
pi_24065734
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 20:42 schreef Woelli het volgende:

[..]

zaterdag 18 december 2004 @ 20:53:14 #195
109180 Woelli
pi_24065948
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 20:44 schreef Orginial het volgende:

[..]

pi_24066174
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 20:53 schreef Woelli het volgende:

[..]

Haha
  zaterdag 18 december 2004 @ 21:17:29 #197
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24066659
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 20:42 schreef Woelli het volgende:

[..]

ik doe de opleiding voor geschiedenis docente en ik loop nu stage.....
op een school
pi_24066785
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 21:17 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

ik doe de opleiding voor geschiedenis docente en ik loop nu stage.....
op een school
Leuk.Wij hebben nu de Franse Revolutie.
  zaterdag 18 december 2004 @ 21:27:25 #199
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24066996
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 21:21 schreef Orginial het volgende:

[..]

Leuk.Wij hebben nu de Franse Revolutie.
ik behandel nu de romeinen met 2 havo leuk he geschiedenis
pi_24067501
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 21:27 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

ik behandel nu de romeinen met 2 havo leuk he geschiedenis
Wow echt wel.
pi_24067518
Ik ben jou vergeten bij me favo users.
  zaterdag 18 december 2004 @ 21:48:16 #202
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24067567
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 21:46 schreef Orginial het volgende:
Ik ben jou vergeten bij me favo users.
ik zag het...
pi_24067599
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 21:48 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

ik zag het...
Ik ga het even updaten.
  zaterdag 18 december 2004 @ 21:50:45 #204
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24067621
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 21:49 schreef Orginial het volgende:

[..]

Ik ga het even updaten.
Originial
pi_24067690
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 21:50 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

Originial
Done.
  zaterdag 18 december 2004 @ 22:00:36 #206
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24067856
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 21:53 schreef Orginial het volgende:

[..]

Done.
ga gelijk ff kijken!
pi_24067871
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 22:00 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

ga gelijk ff kijken!
And leave a message.
pi_24069676
Voor slowchat hebben we al een topic

ShowChat #117 :Bupatih voor onzin mod!

[ Bericht 11% gewijzigd door Duiveltja op 18-12-2004 23:44:12 ]
pi_24069912
h000i
pi_24069936
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 23:24 schreef Beautygirl het volgende:
h000i
Heey
pi_24069985
Alles goed met me lieve vriendje Joost?
pi_24069997
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 23:27 schreef Beautygirl het volgende:
Alles goed met me lieve vriendje Joost?
Jazeker.
pi_24070032
Ik deed het ff verkeerd sorry
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 23:25 schreef Orginial het volgende:

[..]

Heey
pi_24070058
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 23:29 schreef Beautygirl het volgende:
Ik deed het ff verkeerd sorry
[..]

Heel goed.
  zondag 19 december 2004 @ 09:02:42 #215
109180 Woelli
pi_24076179
Zo vroeg en dan ga ik posten
  zondag 19 december 2004 @ 10:56:35 #216
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24076784
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 22:01 schreef Orginial het volgende:

[..]

And leave a message.
heb ik bij deze gedaan.
  zondag 19 december 2004 @ 10:56:55 #217
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24076790
quote:
Op zondag 19 december 2004 09:02 schreef Woelli het volgende:
ken het gevoel.....
  zondag 19 december 2004 @ 10:56:58 #218
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24076791
quote:
En dit is voor mij al heel vroeg
  zondag 19 december 2004 @ 10:57:28 #219
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24076796
quote:
Op zondag 19 december 2004 10:56 schreef Frey het volgende:

[..]

ligt eraan hoe laat je ben gaan slapen...
pi_24077088
Hoi, hoi, orgi komt dat schema nog of doen we zonder?
So into you!
  zondag 19 december 2004 @ 11:24:50 #221
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24077107
quote:
Op zondag 19 december 2004 11:23 schreef Beubjuh het volgende:
welke schema ? ( ben niet nieuwsgierig)
pi_24077158
quote:
Op zondag 19 december 2004 11:24 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

Ze hadden het idee om een schema te maken, wanneer wie online moest zijn en welke lijnen er dan werden gespeeld!
So into you!
  zondag 19 december 2004 @ 11:30:50 #223
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24077195
quote:
Op zondag 19 december 2004 11:27 schreef Beubjuh het volgende:

[..]

Ze hadden het idee om een schema te maken, wanneer wie online moest zijn en welke lijnen er dan werden gespeeld!
aha, dat zou wel aan de ene kant relax zijn en aan de andere kant ook weer niet, ik niet altijd zekerheid heb dat ik hiero op de pc mag, mja boeie!
pi_24077218
quote:
Op zondag 19 december 2004 11:30 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

aha, dat zou wel aan de ene kant relax zijn en aan de andere kant ook weer niet, ik niet altijd zekerheid heb dat ik hiero op de pc mag, mja boeie!
You blokt me on msn?
Do it again now
  zondag 19 december 2004 @ 11:35:48 #225
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24077268
quote:
Op zondag 19 december 2004 11:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

You blokt me on msn?
no ik ben niet online...mijn msn ligt plat
pi_24078667
quote:
Op zondag 19 december 2004 11:27 schreef Beubjuh het volgende:

[..]

Ja ik kijk nog wel.
pi_24078688
quote:
Op zondag 19 december 2004 11:35 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

no ik ben niet online...mijn msn ligt plat
Haagse_elfje
pi_24078717
quote:
Op zondag 19 december 2004 11:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

You blokt me on msn?
Zoiets doet zij niet.
  zondag 19 december 2004 @ 12:51:56 #229
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24078736
quote:
Op zondag 19 december 2004 12:50 schreef Orginial het volgende:

[..]

Haagse_elfje
originial
pi_24078746
quote:
Op zondag 19 december 2004 11:30 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

Iedereen kan hier zijn mening geven over wat hij/zij wil.
pi_24078765
quote:
Op zondag 19 december 2004 11:24 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

Uitzendschema.
pi_24078785
quote:
Op zondag 19 december 2004 12:51 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

originial
pi_24078798
quote:
Op zondag 19 december 2004 11:23 schreef Beubjuh het volgende:
Ik denk met.
  zondag 19 december 2004 @ 12:55:00 #234
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24078806
quote:
Op zondag 19 december 2004 12:52 schreef Orginial het volgende:

[..]

Iedereen kan hier zijn mening geven over wat hij/zij wil.
alles goed..?

Ik kan sowiezo op vrijdags niet.....voor de rest dunno....
pi_24078815
quote:
Op zondag 19 december 2004 10:56 schreef Frey het volgende:

[..]

Voor jouw wel ja.
  zondag 19 december 2004 @ 12:55:28 #236
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24078817
quote:
Op zondag 19 december 2004 12:54 schreef Orginial het volgende:

[..]

Ik denk met.
geen speciaal?
pi_24078834
quote:
Op zondag 19 december 2004 12:55 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

alles goed..?

Ik kan sowiezo op vrijdags niet.....voor de rest dunno....
Ja is goed.
pi_24078854
quote:
Op zondag 19 december 2004 12:55 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

geen speciaal?
LOL
pi_24078891
* Orginial heeft gisteravond een nieuwe log op zijn weblogje geplaatst.
  zondag 19 december 2004 @ 12:59:46 #240
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24078925
quote:
Op zondag 19 december 2004 12:58 schreef Orginial het volgende:
* Orginial heeft gisteravond een nieuwe log op zijn weblogje geplaatst.
dat gaan we dan maar gauw lezen....
pi_24078962
quote:
Op zondag 19 december 2004 12:59 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

dat gaan we dan maar gauw lezen....
Ik denk dat jij die al gelezen hebt want iemand heeft al op ONM gestemd.
pi_24078988
Is hier nog iemand anders behalve wij?
pi_24079018
Binnenkort in sop Sira van assum!
Do it again now
pi_24079047
quote:
Op zondag 19 december 2004 13:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Assem
pi_24079066
quote:
Woelli
  zondag 19 december 2004 @ 13:07:50 #246
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24079148
quote:
Op zondag 19 december 2004 13:00 schreef Orginial het volgende:

[..]

Ik denk dat jij die al gelezen hebt want iemand heeft al op ONM gestemd.
ik had welliswaar gestemd maar nog niet gelezen..... hij is wel gaaf!
  zondag 19 december 2004 @ 13:09:28 #247
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24079186
quote:
Op zondag 19 december 2004 13:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
ja en Marjolein ben haar achternaam kwijt......
pi_24079306
quote:
Op zondag 19 december 2004 13:09 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

ja en Marjolein ben haar achternaam kwijt......
Verbeek.
pi_24079318
quote:
Op zondag 19 december 2004 13:07 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

ik had welliswaar gestemd maar nog niet gelezen..... hij is wel gaaf!
Ja vind ik ook.
pi_24079346
Ik ga weer,er is visite.
pi_24079353
Pagina 6
  zondag 19 december 2004 @ 13:19:21 #252
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24079413
nog 49 posts en we hebben gewoon weer nieuw topic!
pi_24079430
Is er voor slowchatten niet al een topic?
Do it again now
pi_24080131
quote:
Op zondag 19 december 2004 13:20 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Is er voor slowchatten niet al een topic?
Nee.
pi_24080548
quote:
Op zondag 19 december 2004 13:49 schreef Orginial het volgende:

[..]

Nee.
Wel.

Het is niet de bedoeling dat dit een verkapt slowchattopic word.

Hou het hier dus bij SOP, eventuele andere ditjes en datjes over het leven kan je in Showchat bespreken
  zondag 19 december 2004 @ 14:14:29 #256
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24080688
quote:
Op zondag 19 december 2004 13:49 schreef Orginial het volgende:

[..]

Nee.
ik heb ook een weblog jeeh kon niet achter blijven....is nog niet helemaal af mja wat deert het
http://haagseelfje.web-log.nl/ kon niet achter blijven he.....
  zondag 19 december 2004 @ 14:23:57 #257
109180 Woelli
pi_24080912
quote:
Op zondag 19 december 2004 14:14 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

ik heb ook een weblog jeeh kon niet achter blijven....is nog niet helemaal af mja wat deert het
http://haagseelfje.web-log.nl/ kon niet achter blijven he.....
Okee,, ik kijk der zo wel even op
  zondag 19 december 2004 @ 18:24:43 #258
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24086134
Maandag heeft Ralf zijn eerste scénes met Winston
  zondag 19 december 2004 @ 18:26:24 #259
109180 Woelli
pi_24086168
quote:
Op zondag 19 december 2004 18:24 schreef Frey het volgende:
Maandag heeft Ralf zijn eerste scénes met Winston
Coowl,, dus ook met Tara,, Of Dat weer niet
  zondag 19 december 2004 @ 18:27:13 #260
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24086191
quote:
Op zondag 19 december 2004 18:26 schreef Woelli het volgende:

[..]

Coowl,, dus ook met Tara,, Of Dat weer niet
Ligt eraan hoe snel het gaat
Maar op zijn laatst dinsdag
  zondag 19 december 2004 @ 18:28:53 #261
109180 Woelli
pi_24086226
quote:
Op zondag 19 december 2004 18:27 schreef Frey het volgende:

[..]

Maar ik wil helemaal niet met jou

Ghehe,, grapje
  zondag 19 december 2004 @ 18:29:47 #262
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24086248
quote:
Op zondag 19 december 2004 18:27 schreef Frey het volgende:

[..]

pi_24086272
Is iedereen er donderdag?
  zondag 19 december 2004 @ 18:31:55 #264
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24086284
@ woeli je moet niet op die twee letten in het ONM topic ze zeuren gewoon...laat lekker hangen en tik hoe jij wilt tikken!
  zondag 19 december 2004 @ 18:33:11 #265
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24086304
quote:
Op zondag 19 december 2004 18:31 schreef Orginial het volgende:
als het goed is wel ik ben al aan het onderhandelen ik ga hemel en aarde bewegen om er te zijn.....
  zondag 19 december 2004 @ 18:33:12 #266
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24086305
quote:
Op zondag 19 december 2004 18:28 schreef Woelli het volgende:

[..]

Maar ik wil helemaal niet met jou

Ghehe,, grapje
Dal wel terugkomen in de scénes, want Ralf vindt Tara maar een dom wicht
  zondag 19 december 2004 @ 18:33:35 #267
109180 Woelli
pi_24086317
quote:
Op zondag 19 december 2004 18:31 schreef Orginial het volgende:
Weet ik n0g niet 100%
  zondag 19 december 2004 @ 18:34:33 #268
109180 Woelli
pi_24086340
quote:
Op zondag 19 december 2004 18:33 schreef Frey het volgende:

[..]

ghehe das een goeie
  zondag 19 december 2004 @ 18:34:39 #269
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24086342
quote:
Op zondag 19 december 2004 18:33 schreef Woelli het volgende:

[..]

Weet ik n0g niet 100%
je moet er zijn....
  zondag 19 december 2004 @ 18:35:10 #270
109180 Woelli
pi_24086351
quote:
Op zondag 19 december 2004 18:34 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

je moet er zijn....
Ik probeer er te zijn !!
  zondag 19 december 2004 @ 18:37:06 #271
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24086395
quote:
Op zondag 19 december 2004 18:35 schreef Woelli het volgende:

[..]

Ik probeer er te zijn !!
0kE
  zondag 19 december 2004 @ 18:39:38 #272
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24086452
quote:
Op zondag 19 december 2004 18:33 schreef Frey het volgende:

[..]

Hmmm. t za was weggevallen (dat zal

Ik wil de scénes van maandag doorspreken met bar_rel, maar die is er weer eens niet
  zondag 19 december 2004 @ 18:41:54 #273
109180 Woelli
pi_24086506
quote:
Op zondag 19 december 2004 18:39 schreef Frey het volgende:

[..]

Hmmm. t za was weggevallen (dat zal

Ik wil de scénes van maandag doorspreken met bar_rel, maar die is er weer eens niet
ah gossie
  zondag 19 december 2004 @ 18:43:07 #274
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24086545
quote:
Op zondag 19 december 2004 18:41 schreef Woelli het volgende:

[..]

ah gossie
topic is wel bijna vol..

Originial ben je al aan een nieuwe begonnen???
pi_24086552
quote:
Op zondag 19 december 2004 14:07 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Wel.

Het is niet de bedoeling dat dit een verkapt slowchattopic word.

Hou het hier dus bij SOP, eventuele andere ditjes en datjes over het leven kan je in Showchat bespreken
Mensen jullie lezen dit gewoon niet ofzo !??
Do it again now
  zondag 19 december 2004 @ 18:44:19 #276
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24086573
quote:
Op zondag 19 december 2004 18:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

we hebben het nu ook over SOP, over wie er do is enzo...
  zondag 19 december 2004 @ 18:44:30 #277
109180 Woelli
pi_24086578
quote:

[..]

jij nu zeker wel !!
  zondag 19 december 2004 @ 18:47:57 #278
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24086660
quote:

[..]

Overleg en discussie over SOP mag hier ook, dus ik doe niets verkeerd
  zondag 19 december 2004 @ 18:50:02 #279
109180 Woelli
pi_24086703
quote:
Op zondag 19 december 2004 18:47 schreef Frey het volgende:

[..]

Overleg en discussie over SOP mag hier ook, dus ik doe niets verkeerd
precies !!
  zondag 19 december 2004 @ 18:55:23 #280
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24086816
morgen weer SOP jeeh....

kheb zulke goede ideeën....het word een klapper
  zondag 19 december 2004 @ 19:00:57 #281
109180 Woelli
pi_24086947
quote:
Op zondag 19 december 2004 18:55 schreef haagse_elfje het volgende:
morgen weer SOP jeeh....

kheb zulke goede ideeën....het word een klapper
Ik ook al :) maar die gebeuren pas in 2005
  zondag 19 december 2004 @ 19:31:38 #282
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24087500
quote:
Op zondag 19 december 2004 19:00 schreef Woelli het volgende:

[..]

Ik ook al :) maar die gebeuren pas in 2005
  zondag 19 december 2004 @ 19:43:19 #283
109180 Woelli
pi_24087691
quote:
Op zondag 19 december 2004 19:31 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

Yeah,, ik kan vast zeggen,, het word heel spannend
pi_24090897
Het is personage Joost zal binnekort niet echt boeiend worden.
  zondag 19 december 2004 @ 22:24:42 #285
109180 Woelli
pi_24091074
quote:
Op zondag 19 december 2004 22:19 schreef Orginial het volgende:
wattan
  zondag 19 december 2004 @ 22:31:59 #286
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24091250
quote:
Op zondag 19 december 2004 22:19 schreef Orginial het volgende:
hoezo niet???
pi_24102252
quote:
Op zondag 19 december 2004 22:31 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

hoezo niet???
Ik hou me even koest,heb namelijk net een enorm grote verhaallijn gehad.
pi_24102272
quote:
Op zondag 19 december 2004 19:43 schreef Woelli het volgende:

[..]

Yeah,, ik kan vast zeggen,, het word heel spannend
Jeej
pi_24102701
Update: Weblog,zie sign.
pi_24103426
Vanaaf weer SOP ! Keb er zin!!! Eindelijk weer doktertje speluh!
So into you!
  maandag 20 december 2004 @ 16:23:07 #291
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24103607
het kan zijn dat ik er vanavond nietn ben ik ben hartstikke ziek, ze denken voedsel vergiftiging....
ik kijk wel hoe ik me voel....
  maandag 20 december 2004 @ 16:52:07 #292
109180 Woelli
pi_24104012
quote:
Op maandag 20 december 2004 16:23 schreef haagse_elfje het volgende:
het kan zijn dat ik er vanavond nietn ben ik ben hartstikke ziek, ze denken voedsel vergiftiging....
aiaia !!
pi_24104955
quote:
Op maandag 20 december 2004 16:23 schreef haagse_elfje het volgende:
Aaaaaaaaaah
pi_24105243
quote:
Op maandag 20 december 2004 16:52 schreef Woelli het volgende:

[..]

aiaia !!
Shane,Ik bedoel Laura
pi_24105249
quote:
Op maandag 20 december 2004 16:09 schreef Beubjuh het volgende:
Vanaaf weer SOP ! Keb er zin!!! Eindelijk weer doktertje speluh!
Jeej
pi_24105312
Is hier nog iemand?
pi_24105357
Ja....
pi_24105366
quote:
Op maandag 20 december 2004 18:09 schreef bar_rel het volgende:
Ja....
Jeej,ben je er vanavond?
pi_24105370
Deze
pi_24105379
is
  maandag 20 december 2004 @ 18:10:43 #301
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24105380
Vanavond lekker Winston bedreigen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')