ik zag het...quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:46 schreef Orginial het volgende:
Ik ben jou vergeten bij me favo users.![]()
Jazeker.quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:27 schreef Beautygirl het volgende:
Alles goed met me lieve vriendje Joost?![]()
Heel goed.quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:29 schreef Beautygirl het volgende:
Ik deed het ff verkeerd sorry
[..]
![]()
welke schema ? ( ben niet nieuwsgierig)quote:Op zondag 19 december 2004 11:23 schreef Beubjuh het volgende:
Hoi, hoi, orgi komt dat schema nog of doen we zonder?
Ze hadden het idee om een schema te maken, wanneer wie online moest zijn en welke lijnen er dan werden gespeeld!quote:Op zondag 19 december 2004 11:24 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
welke schema ? ( ben niet nieuwsgierig)
aha, dat zou wel aan de ene kant relax zijn en aan de andere kant ook weer niet, ik niet altijd zekerheid heb dat ik hiero op de pc mag, mja boeie!quote:Op zondag 19 december 2004 11:27 schreef Beubjuh het volgende:
[..]
Ze hadden het idee om een schema te maken, wanneer wie online moest zijn en welke lijnen er dan werden gespeeld!
You blokt me on msn?quote:Op zondag 19 december 2004 11:30 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
aha, dat zou wel aan de ene kant relax zijn en aan de andere kant ook weer niet, ik niet altijd zekerheid heb dat ik hiero op de pc mag, mja boeie!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |