ik zag het...quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:46 schreef Orginial het volgende:
Ik ben jou vergeten bij me favo users.![]()
Jazeker.quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:27 schreef Beautygirl het volgende:
Alles goed met me lieve vriendje Joost?![]()
Heel goed.quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:29 schreef Beautygirl het volgende:
Ik deed het ff verkeerd sorry
[..]
![]()
welke schema ? ( ben niet nieuwsgierig)quote:Op zondag 19 december 2004 11:23 schreef Beubjuh het volgende:
Hoi, hoi, orgi komt dat schema nog of doen we zonder?
Ze hadden het idee om een schema te maken, wanneer wie online moest zijn en welke lijnen er dan werden gespeeld!quote:Op zondag 19 december 2004 11:24 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
welke schema ? ( ben niet nieuwsgierig)
aha, dat zou wel aan de ene kant relax zijn en aan de andere kant ook weer niet, ik niet altijd zekerheid heb dat ik hiero op de pc mag, mja boeie!quote:Op zondag 19 december 2004 11:27 schreef Beubjuh het volgende:
[..]
Ze hadden het idee om een schema te maken, wanneer wie online moest zijn en welke lijnen er dan werden gespeeld!
You blokt me on msn?quote:Op zondag 19 december 2004 11:30 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
aha, dat zou wel aan de ene kant relax zijn en aan de andere kant ook weer niet, ik niet altijd zekerheid heb dat ik hiero op de pc mag, mja boeie!![]()
Ja ik kijk nog wel.quote:Op zondag 19 december 2004 11:27 schreef Beubjuh het volgende:
[..]
Ze hadden het idee om een schema te maken, wanneer wie online moest zijn en welke lijnen er dan werden gespeeld!
Haagse_elfjequote:Op zondag 19 december 2004 11:35 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
no ik ben niet online...mijn msn ligt plat
Iedereen kan hier zijn mening geven over wat hij/zij wil.quote:Op zondag 19 december 2004 11:30 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
aha, dat zou wel aan de ene kant relax zijn en aan de andere kant ook weer niet, ik niet altijd zekerheid heb dat ik hiero op de pc mag, mja boeie!![]()
Uitzendschema.quote:Op zondag 19 december 2004 11:24 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
welke schema ? ( ben niet nieuwsgierig)
Ik denk met.quote:Op zondag 19 december 2004 11:23 schreef Beubjuh het volgende:
Hoi, hoi, orgi komt dat schema nog of doen we zonder?
alles goed..?quote:Op zondag 19 december 2004 12:52 schreef Orginial het volgende:
[..]
Iedereen kan hier zijn mening geven over wat hij/zij wil.![]()
Ja is goed.quote:Op zondag 19 december 2004 12:55 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
alles goed..?
Ik kan sowiezo op vrijdags niet.....voor de rest dunno....
dat gaan we dan maar gauw lezen....quote:Op zondag 19 december 2004 12:58 schreef Orginial het volgende:
* Orginial heeft gisteravond een nieuwe log op zijn weblogje geplaatst.![]()
Ik denk dat jij die al gelezen hebt want iemand heeft al op ONM gestemd.quote:Op zondag 19 december 2004 12:59 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dat gaan we dan maar gauw lezen....
ik had welliswaar gestemd maar nog niet gelezen.....quote:Op zondag 19 december 2004 13:00 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik denk dat jij die al gelezen hebt want iemand heeft al op ONM gestemd.![]()
Verbeek.quote:Op zondag 19 december 2004 13:09 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ja enMarjolein
ben haar achternaam kwijt......
![]()
Ja vind ik ook.quote:Op zondag 19 december 2004 13:07 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik had welliswaar gestemd maar nog niet gelezen.....hij is wel gaaf!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |