Wat een hint.Klein kindquote:Op vrijdag 17 december 2004 22:23 schreef Woelli het volgende:
Zijn der al leuke iedeen over de aankomende weken,,??
Voo MIJ wel,, whaha,, maar ik zeg niks![]()
![]()
whaha,, ik lijk wel zoon klein kind
Neequote:Op vrijdag 17 december 2004 22:29 schreef Woelli het volgende:
[..]
haha,, dat is Tara zelf nog
maare jongens raad maar!!!
verder zeggen we niks meer![]()
Ben ik de enige persoon die n0g LEEFTquote:Op vrijdag 17 december 2004 22:32 schreef Woelli het volgende:
Waar blijft iedereen met hun ideën??
Blijkbaarquote:Op vrijdag 17 december 2004 22:35 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ben ik de enige persoon die n0g LEEFT
Uhm ik heb niks.Iemand anders?quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:32 schreef Woelli het volgende:
Waar blijft iedereen met hun ideën??
Mijne niet.Iemand tips?quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:00 schreef Frey het volgende:
Mijn lijntje is al een beetje uitgedacht![]()
Hij is getraumatiseerd en ziet de waarheid niet meer helemaal helder. Zo denkt hij nu dat Ralf hem van die trap had geduwdquote:
Jaaaquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:25 schreef Frey het volgende:
[..]
Hij is getraumatiseerd en ziet de waarheid niet meer helemaal helder. Zo denkt hij nu dat Ralf hem van die trap had geduwd![]()
aiightquote:Op zaterdag 18 december 2004 10:40 schreef haagse_elfje het volgende:
wees gerust mijn lijntje is ook bijna helemaal uitgedacht
Inderdaadquote:Op zaterdag 18 december 2004 11:09 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
It's gonna be spectaculair......
Dat issie zeker.quote:Op zaterdag 18 december 2004 10:40 schreef haagse_elfje het volgende:
wees gerust mijn lijntje is ook bijna helemaal uitgedacht
Goodmorning Angelina Joliequote:Op zaterdag 18 december 2004 11:29 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
goodmornig mister "spielberg"
ja ja ik heb er wel zin in, ik moet alleen hele veel mijn ma gaan lief aankijken komt goed...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |