abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24045845
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 21:26 schreef Airelle het volgende:

[..]

Ja en Elisa jou zie ik maandag wel op school he?
Ellen vertrekt en Rolf ziet hoe Elisa als versteend blijft zitten.Hij weet wat ze denkt: "Mijn stiefmoeder wordt me lerares Frans?" en Elisa rent naar haar kamer en Rolf hoort de deur met een klap dichtvallen.
Zuchtend laat hij zich op de eetstoel vallen...
pi_24045855
Lizzy vraagt of Cody even meegaat.Ze wil niet alleen.
pi_24045868
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 21:28 schreef Nano het volgende:
Lizzy vraagt of Cody even meegaat.Ze wil niet alleen.
''

''Ik kan met je mee lopen maar Iris zit ook de hele tijd alleen ' Antwoord Cody
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_24045869
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 21:26 schreef Frey het volgende:

[..]

Ralf kijkt om het hoekje en ziet in de verte de gedaante aankomen. Hij plakt zichzelf tegen de muur.
"Loop nou voorbij..."
"Wat was dat?" en Brian onderzoekt de ruimte."Dat meisje is al ontsnapt,die jongen krijgen ze dus echt niet,daar zorg ik wel voor!."
  vrijdag 17 december 2004 @ 21:30:28 #105
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24045885
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 21:29 schreef Orginial het volgende:

[..]

"Wat was dat?" en Brian onderzoekt de ruimte."Dat meisje is al ontsnapt,die jongen krijgen ze dus echt niet vrij."
Ralf sluipt achter Brians rug naar de plek waar ie vandaan kwam. Hij komt aan bij een trap die naar een deur leidt…
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_24045907
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 21:30 schreef Frey het volgende:

[..]

Ralf sluipt achter Brians rug naar de plek waar ie vandaan kwam. Hij komt aan bij een trap die naar een deur leidt…
Brian ziet een breekijzer op de tafel liggen en pakt het vast."Zo,die indringer zal er van lusten!"
pi_24045909
Lizzy en Cody lopen samen.Voor de deur van de praktijk geeft ze Cody nog een kus en gaat naar binnen.Ze is al heel snle aan de beurt en wordt onderzocht.
pi_24045934
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 21:31 schreef Orginial het volgende:

[..]

Brian ziet een breekijzer op de tafel liggen en pakt het vast."Zo,die indringer zal er van lusten!"
Winston ziet dat de bewaker van eerder een breekijzer in ze hand heeft, en ...hij wil die richten op RALF!!!
''Wat doet Ralf hier!!!!''
Correct en tevens juist...
pi_24045966
Dan neemt de dokter het woord '' Mevrouw van Tellegen gaat u maar even zitten dat u zo misselijk bent heeft namelijk te maken met het wonder des levens, U bent namelijk zwanger!''
Do it again now
  vrijdag 17 december 2004 @ 21:35:11 #110
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_24045987
Babette en Arthur landen in Azië,niet wetende wat hun te wachten staat...
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_24046002
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 21:35 schreef Bupatih het volgende:
Babette en Arthur landen in Azië,niet wetende wat hun te wachten staat...
Op dat moment denkt Joost aan zijn vader,die zielsalleen in een plas bloed ligt...
  vrijdag 17 december 2004 @ 21:36:15 #112
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_24046013
Ondertussen is Tara alles aan het inpakken,, en snel een verband doows voor Joost.
pi_24046023
Zwanger?! Lizzy weet niet wat ze moet denken.Aan de ene kant is ze gelukkig,maar hoe valt dit te combineren met haar modellencarrière en wat zal Cody er van vinden.Ze loopt naar buiten met haar gedachten bij het nog ongeboren kind.Alles gaat perfect zei de arts nog maar dat hoorde ze al niet meer.
  vrijdag 17 december 2004 @ 21:37:05 #114
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24046031
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 21:32 schreef bar_rel het volgende:

[..]

Winston ziet dat de bewaker van eerder een breekijzer in ze hand heeft, en ...hij wil die richten op RALF!!!
''Wat doet Ralf hier!!!!''
Ralf staat onderaan de trap en doet de deur open. Hij schrikt…
“………..”
Daar ligt Joost op een matras. Het is een grote bloederige massa. Ralf is erg geschokt en let niet meer goed op wat er om hem heen gebeurt…
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  vrijdag 17 december 2004 @ 21:37:51 #115
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_24046044
Arthur koopt een kaart op het vliegveld en de twee besluiten een hotel te boeken voor enkele nachten, totdat Arthurs mobiel gaat.Hij ziet dat het Tara is en met trillende handen neemt hij op..
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  vrijdag 17 december 2004 @ 21:38:33 #116
109180 Woelli
pi_24046060
Arthur,we hebben Joost gevonden,Winston is onderweg naar hem!

[ Bericht 62% gewijzigd door Woelli op 17-12-2004 21:39:44 (Moest!!) ]
pi_24046062
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 21:37 schreef Frey het volgende:

[..]

Ralf staat onderaan de trap en doet de deur open. Hij schrikt…
“………..”
Daar ligt Joost op een matras. Het is een grote bloederige massa. Ralf is erg geschokt en let niet meer goed op wat er om hem heen gebeurt…
Brian ziet dat Ralf bij Joost is gekomen en kan niet meer helder nadenken.Met één klap met het breekijzer slaat hij Ralf op de grond...

The end
pi_24046093
Er is wel veel geweld he in deze serie
Correct en tevens juist...
pi_24046130
Samenvatting please
Do it again now
pi_24046188

http://forum.fok.nl/fok/post_reply/638361/1/50/23906418
Rolf neemt afscheid van Ellen en haast zich naar het AZF.Daar loopt hij Babette tegen het lijf en de twee gaan een hapje eten.Het loopt uit op een vrijpartij en Babette weet niet zeker of dit is wat ze wil.Ralf heeft tickets geboekt naar Azië en is vervolgens daarheen vetrokken.Winston en Tara komen aan bij een fabriek en Cody helpt zijn zusje met het kopen van levensmiddelen.Iris weet niet dat haar oom David Lebeau intussen in hun huis is en David besluit een andere keer te voorschijn te komen en verlaat het huis weer.Tara besluit te gaan kijken naar de man die ze zag naast de fabriek en dan ineens houdt Brian den Loo een hand op haar mond en trekt een mes: Als ze Winston roept,gaat ze eraan!Tara valt flauw en Brian sleept haar naar de kelder van de fabriek.Nadat Babette en Rolf met elkaar bed zijn geweest voelt Babette dat het niet goed zit en besluit maar te gaan werken.Daar komt ze Rolf tegen en Babette gaat er huilend vandoor.Joost weet Brian tot waanzin te drijven en Joost wordt opgesloten in de kelder,waar hij kennis maakt met Tara.Tara geeft hem wat water en ze vallen in slaap.Babette zit te huilen in een kamertje van het AZF als Rolf haar vindt.Hij vraagt wat er is en Babette wil het eerst niet zeggen maar daarna zegt ze het toch: Ze is lesbisch.Rolf schrikt en Babette rent in tranen weg maar Rolf houdt haar tegen en zegt dat hij het accepteert.Ineens krijgt Babette een telefoontje van Winston dat Tara verdwenen is en vertrekt ze naar huize Kolthof.Daar bespreken haar vader en zij wat ze moeten doen om Tara en Joost te vinden en besluiten zelf naar Azië te gaan.Ralf is er inmiddels al en gaat alle fabrieken af.Hij vindt Joost niet en besluit in een hotel de overnachten.Lizzie is bezig met het opstarten van haar modellencarriére en vraagt hulp aan Cody.Cody wil hun afspraakje in le Foque afmaken maar Lizzie vindt niet dat ze dat kan maken tegenover Iris.Ze doen het toch en Iris begrijpt het maar wat zij niet weten is dat Tara en Joost opgesloten zitten in de kelder van de fabriek.Joost weet zeker dat hij nooit meer levend uit de fabriek zal komen maar Tara stelt hem gerust en hun band wordt steeds hechter en de twee vallen huilend in slaap.De volgende ochtend weet Winston de fabriek in te komen en weet niet dat ook Ralf vlakbij de fabriek is.Arthur en Babette vertrekken naar Azië en horen dat Brian den Loo en Esmee van Tellegen de ontvoerders zijn van Joost.Ze stijgen met het vliegtuig op en op dat moment weet Winston Tara te redden maar Joost weet niet te ontsnappen en moet daar genadeloos voor boeten: Hij wordt in elkaar geslagen door Brian den Loo.Joost blijft achter in een grote plas bloed.Ellen gaat eten bij Elisa en Rolf,maar het etentje krijgt een bizarre wending waneer Elisa het niet meer trekt en uiteindelijk sluit Elisa vrede met het idee dat Ellen haar vaders nieuwe vriendin is,maar als Ellen weggaat hoort Elisa dat Ellen haar nieuwe lerares Frans wordt en Elisa vlucht naar haar kamer.Rolf blijft zuchtend achter.Tara en Winston weten niet wat ze moeten doen en beginnen te huilen totdat Winston het idee krijgt om gewoon Joost terug te halen,ookal kost dat hem zijn leven.Tara pakt snel alles in en belt Arthur op die net samen met Babette geland is.Tara vertelt hem alles en Arthur hoort het met trillende handen aan: Wat zal hij gaan doen?Lizzie is misselijk en gaat ze naar de dokter.Hij vertelt haar dat ze zwanger is en Lizzie is stomverbaasd.Winston is bij de fabriek als hij Ralf ziet die onderweg is naar Joost.Als hij bijna bij Joost is merkt hij niet dat Brian den Loo met een breekijzer achter hem staan en Brian slaat hem met één klap op de grond.
pi_24046199
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 21:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Samenvatting please
Done.
pi_24046241
(hij klopt niet Cody weet nog inet dat Lizzy zwanger is, Er klopt wel meer niet aan maar dit is belangerijk voor het verhaal)
Do it again now
pi_24046272
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 21:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
(hij klopt niet Cody weet nog inet dat Lizzy zwanger is, Er klopt wel meer niet aan maar dit is belangerijk voor het verhaal)
U zegt het maar..
pi_24046298
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 21:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Done.
  vrijdag 17 december 2004 @ 21:51:31 #125
109180 Woelli
pi_24046359
Was wel weer leuk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')