Nee.quote:Op zondag 19 december 2004 13:20 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Is er voor slowchatten niet al een topic?
Wel.quote:
ik heb ook een weblog jeeh kon niet achter blijven....is nog niet helemaal af mja wat deert hetquote:
Okee,, ik kijk der zo wel even opquote:Op zondag 19 december 2004 14:14 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik heb ook een weblog jeeh kon niet achter blijven....is nog niet helemaal af mja wat deert het
http://haagseelfje.web-log.nl/ kon niet achter blijven he.....![]()
Coowl,, dus ook met Tara,, Of Dat weer nietquote:Op zondag 19 december 2004 18:24 schreef Frey het volgende:
Maandag heeft Ralf zijn eerste scénes met Winston![]()
Ligt eraan hoe snel het gaatquote:Op zondag 19 december 2004 18:26 schreef Woelli het volgende:
[..]
Coowl,, dus ook met Tara,, Of Dat weer niet![]()
Maar ik wil helemaal niet met jouquote:Op zondag 19 december 2004 18:27 schreef Frey het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe snel het gaat
Maar op zijn laatst dinsdag
quote:Op zondag 19 december 2004 18:27 schreef Frey het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe snel het gaat
Maar op zijn laatst dinsdag
quote:Op zondag 19 december 2004 18:31 schreef Orginial het volgende:
Is iedereen er donderdag?
Dal wel terugkomen in de scénes, want Ralf vindt Tara maar een dom wichtquote:Op zondag 19 december 2004 18:28 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar ik wil helemaal niet met jou
Ghehe,, grapje
Weet ik n0g niet 100%quote:Op zondag 19 december 2004 18:31 schreef Orginial het volgende:
Is iedereen er donderdag?
ghehe das een goeiequote:Op zondag 19 december 2004 18:33 schreef Frey het volgende:
[..]
Dal wel terugkomen in de scénes, want Ralf vindt Tara maar een dom wicht![]()
Hmmm. t za was weggevallen (dat zalquote:Op zondag 19 december 2004 18:33 schreef Frey het volgende:
[..]
Dal wel terugkomen in de scénes, want Ralf vindt Tara maar een dom wicht![]()
ah gossiequote:Op zondag 19 december 2004 18:39 schreef Frey het volgende:
[..]
Hmmm. t za was weggevallen (dat zal![]()
Ik wil de scénes van maandag doorspreken met bar_rel, maar die is er weer eens niet![]()
topic is wel bijna vol..quote:
Mensen jullie lezen dit gewoon niet ofzo !??quote:Op zondag 19 december 2004 14:07 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wel.
Het is niet de bedoeling dat dit een verkapt slowchattopic word.
Hou het hier dus bij SOP, eventuele andere ditjes en datjes over het leven kan je in Showchat bespreken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |