Nee.quote:Op zondag 19 december 2004 13:20 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Is er voor slowchatten niet al een topic?
Wel.quote:
ik heb ook een weblog jeeh kon niet achter blijven....is nog niet helemaal af mja wat deert hetquote:
Okee,, ik kijk der zo wel even opquote:Op zondag 19 december 2004 14:14 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik heb ook een weblog jeeh kon niet achter blijven....is nog niet helemaal af mja wat deert het
http://haagseelfje.web-log.nl/ kon niet achter blijven he.....![]()
Coowl,, dus ook met Tara,, Of Dat weer nietquote:Op zondag 19 december 2004 18:24 schreef Frey het volgende:
Maandag heeft Ralf zijn eerste scénes met Winston![]()
Ligt eraan hoe snel het gaatquote:Op zondag 19 december 2004 18:26 schreef Woelli het volgende:
[..]
Coowl,, dus ook met Tara,, Of Dat weer niet![]()
Maar ik wil helemaal niet met jouquote:Op zondag 19 december 2004 18:27 schreef Frey het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe snel het gaat
Maar op zijn laatst dinsdag
quote:Op zondag 19 december 2004 18:27 schreef Frey het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe snel het gaat
Maar op zijn laatst dinsdag
quote:Op zondag 19 december 2004 18:31 schreef Orginial het volgende:
Is iedereen er donderdag?
Dal wel terugkomen in de scénes, want Ralf vindt Tara maar een dom wichtquote:Op zondag 19 december 2004 18:28 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar ik wil helemaal niet met jou
Ghehe,, grapje
Weet ik n0g niet 100%quote:Op zondag 19 december 2004 18:31 schreef Orginial het volgende:
Is iedereen er donderdag?
ghehe das een goeiequote:Op zondag 19 december 2004 18:33 schreef Frey het volgende:
[..]
Dal wel terugkomen in de scénes, want Ralf vindt Tara maar een dom wicht![]()
Hmmm. t za was weggevallen (dat zalquote:Op zondag 19 december 2004 18:33 schreef Frey het volgende:
[..]
Dal wel terugkomen in de scénes, want Ralf vindt Tara maar een dom wicht![]()
ah gossiequote:Op zondag 19 december 2004 18:39 schreef Frey het volgende:
[..]
Hmmm. t za was weggevallen (dat zal![]()
Ik wil de scénes van maandag doorspreken met bar_rel, maar die is er weer eens niet![]()
topic is wel bijna vol..quote:
Mensen jullie lezen dit gewoon niet ofzo !??quote:Op zondag 19 december 2004 14:07 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wel.
Het is niet de bedoeling dat dit een verkapt slowchattopic word.
Hou het hier dus bij SOP, eventuele andere ditjes en datjes over het leven kan je in Showchat bespreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |