SOP rulez idd!quote:Op zaterdag 18 december 2004 11:30 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ja ja ik heb er wel zin in, ik moet alleen hele veel mijn ma gaan lief aankijken komt goed...SOP
rulez!
jeeh..quote:
de TV filmgids van na 24 dec?quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:21 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
jeeh..
dit is ff offtopic anders gaan ze weer mekkeren als ik het in het ONM topic doe moet ik di weer ff de tv film voor je uit tikken en mailen sorry sorry voor ut off topic gedoe
jup di krijg ik hem weer dan ik weer fijn gaan alles overtikken als je wilt twee weken lang soap soap...ik mail het wel....quote:
Dankje!quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:40 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
jup di krijg ik hem weer dan ik weer fijn gaan alles overtikken als je wilt twee weken lang soap soap...ik mail het wel....![]()
Soort slowchat?quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:28 schreef Orginial het volgende:
Je mag vanaf nu ook gewoon hier kletsen net als in SHO.Het mog natuurlijk altijd al,maar dat jullie dat even weten![]()
gelukkig deden we dat al niet....quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:28 schreef Orginial het volgende:
Je mag vanaf nu ook gewoon hier kletsen net als in SHO.Het mog natuurlijk altijd al,maar dat jullie dat even weten![]()
Nee.quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:30 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
gelukkig deden we dat al niet....je wilt gauw je topic vol hebben????
gezellyquote:Op zaterdag 18 december 2004 16:32 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nee gewoon,dat je na 21.30 hier nog gewoon mag praten enzo.![]()
Warme Choc graagquote:Op zaterdag 18 december 2004 16:36 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
gezelly
koffie, thee of iets fris te drinken?
Waar gaat dit over,,quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:04 schreef haagse_elfje het volgende:sorry maar tis wel lachwekkend en als het je troost bijna iedereen maakt dit wel eens mee....
ik ook...toen kreeg ik allemaal siroop over me heen.....
![]()
maar jij drinkt nooit meer chocomel?
Dankjequote:Op zaterdag 18 december 2004 17:01 schreef haagse_elfje het volgende:
ff tussendoor wat ben jij jong, aaaahhh wat lief je hebt wel groot schrijf talent!!!
ik zie het al staan favo drankje: geen chocomel
ik ga het ff lezen
hij was leuk, als je ooit wil praten over je choco trauma...quote:
er was hier iemand die sopalover heette gisteren en die vroeg hoe die gebant kon worden...quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:21 schreef Beubjuh het volgende:
Ik ben er weer, maar nu als beubjuh, want soaplover is gehackt en ik weet niet van wie!![]()
AAAAH... een choco traumequote:Op zaterdag 18 december 2004 19:08 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
hij was leuk, als je ooit wil praten over je choco trauma...
maareh jij en woeli?
moet je op zijn profiel klikken en dan naar zijn web log gaan kan je alles lezenquote:Op zaterdag 18 december 2004 19:27 schreef Woelli het volgende:
[..]
AAAAH... een choco traumewats dat nou weer !!!
Heb wel een x me tong verbrand aan warme chocolade melk !!\
wie niet...quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:27 schreef Woelli het volgende:
[..]
Heb wel een x me tong verbrand aan warme chocolade melk !!\
jaaaa ik ben klaar met de poefwerken na kijken het gemiddelde is een 6 goed hoor!!!quote:
Jaja,, ik begrijp je 100%quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:41 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
jaaaa ik ben klaar met de poefwerken na kijken het gemiddelde is een 6 goed hoor!!!
ik doe de opleiding voor geschiedenis docente en ik loop nu stage.....quote:
Leuk.Wij hebben nu de Franse Revolutie.quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:17 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik doe de opleiding voor geschiedenis docente en ik loop nu stage.....
op een school
ik behandel nu de romeinen met 2 havo leuk he geschiedenisquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:21 schreef Orginial het volgende:
[..]
Leuk.Wij hebben nu de Franse Revolutie.![]()
Wow echt wel.quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:27 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik behandel nu de romeinen met 2 havo leuk he geschiedenis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |