Mr. Aquote:Identity Cusack uit City Hall en Liotta uit John Q?
@lamersquote:Heej ik ben hier een newbie en ff een vraagje is dit zo een spel voor een gesloten clubje of kan iedereen meedoen?
Ik denk dat ik hem maar goed rekenquote:Op woensdag 15 december 2004 16:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Die dame uit the hand that rocks the cradle.
Keejquote:Op woensdag 15 december 2004 16:26 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
@lamers
Iedereen is welkom hoor!
Idd, was vergeten te zeggen noem minstens 6 van de twaalf films dus was hij iets te makkelijk.quote:Op woensdag 15 december 2004 16:42 schreef BwennieBren het volgende:
Robert De Niro?
Was al bezig om te editten maar FOK! is weer traaaaaag........!quote:Op woensdag 15 december 2004 16:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Idd, was vergeten te zeggen noem minstens 6 van de twaalf films dus was hij iets te makkelijk.
BwennieBren +1
Oops! Miste goede gozer gewoonquote:Op woensdag 15 december 2004 16:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ben een man van eer men of honor, hoewel ik ooit schuldig werd verklaard door verdenkingGuilty by suspicion ben ik een goede gozerGoodfellas met een engelenhart Angel Heart. Ik ga nooit te keer als een dolle stier Raging Bull en zou graag je ouders ontmoeten Meet the parent al is het maar 15 minuten15 minutes. Ik rijd door de gemene straten Mean Streets van New York New York, New York als taxichauffeur Taxi driver en ben ook een goede hertenjager The Deerhunter en ga graag op vakantie in Brazilië. Brazil
HINT: de actrice die ik zoek is meer bekend van een zeer bekende TV serie en niet zozeer van films opzich, hoewel ze toch in een serie films elke keer is voorgekomenquote:Op woensdag 15 december 2004 17:05 schreef Dopekoe het volgende:
Geen idee, die foto's....
gesundheitquote:Op woensdag 15 december 2004 17:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Mary Elizabeth Mastrantonio?
Courtney Cox (arquette)quote:Op woensdag 15 december 2004 17:08 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
HINT: de actrice die ik zoek is meer bekend van een zeer bekende TV serie en niet zozeer van films opzich, hoewel ze toch in een serie films elke keer is voorgekomen
quote:
ik ben ook even eten koken, wellicht tot laters!quote:Op woensdag 15 december 2004 17:18 schreef mr_anonimous het volgende:
ik ga even off. Boodschappen doen en eten koken
Ken eigenlijk alleen Screamquote:Op woensdag 15 december 2004 17:20 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Dopekoe + 1
zal nog ff de foto's uitleggen trouwens:
De films:
Scream (midden)
The Runner (onder)
Alien love triangle (rechtsboven)
Blue desert (linksboven)
[..]
ik ben ook even eten koken, wellicht tot laters!
Zin om alvast een nieuwe vraag te stellen aangezien dopekoe er niet meer is?quote:Op woensdag 15 december 2004 17:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat halen ze toch uit een snoepmachine in de verlaten kantine?
Of is dat in Jurassic Park
Of in Jurassic Park 3
Het zal toch welquote:Op woensdag 15 december 2004 19:42 schreef EricusMaximus het volgende:
het zal toch niet weer .....
Blues Brothers
Dank jequote:Op woensdag 15 december 2004 20:28 schreef Eluc het volgende:
Falling Down?
Gauw kijken dan maarquote:Op woensdag 15 december 2004 20:29 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Dank je
Ik was van plan Blues brothers te gaan kijken, maar kon het toch niet laten te antwoorden
Nu hoef ik geen nieuwe vraag te stellen
En uitquote:Op woensdag 15 december 2004 20:37 schreef EricusMaximus het volgende:
Is dat Paul Reiser van Mad About You
lijkt meer op One night at McCool'squote:Op woensdag 15 december 2004 20:37 schreef EricusMaximus het volgende:
Is dat Paul Reiser van Mad About You
Dat is goed.quote:Op woensdag 15 december 2004 20:43 schreef laurenzo85 het volgende:
[..]
lijkt meer op One night at McCool's
![]()
InTrePidIvity +1quote:Op woensdag 15 december 2004 17:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat halen ze toch uit een snoepmachine in de verlaten kantine?
Of is dat in Jurassic Park
Of in Jurassic Park 3
Niks om je voor te schamen hoorquote:Op woensdag 15 december 2004 21:40 schreef Dopekoe het volgende:
P.S. Jurassic Park 4 komt er ook aan![]()
* gaat zich diep schamen als Jurassic Park fan
Woeiiiii,quote:
quote:Op woensdag 15 december 2004 22:12 schreef dolle_hond het volgende:
ik kijk wimbledon
- everybody needs somebody
-rawhide
-stand by your man
Het is het nr. waar ze bij worden uitgejoeldd en daarna spelen ze Rawhide..quote:Op woensdag 15 december 2004 22:15 schreef dolle_hond het volgende:
was de enige die ik niet wist idd
There you go!quote:Op woensdag 15 december 2004 22:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
Gimme Some Lovin'
Rawhide
Stand By Your Man
Met JB bedoelde ik eigenlijk James Brown, maar dit is ook goed natuurlijkquote:Op woensdag 15 december 2004 22:28 schreef BwennieBren het volgende:
Johnnie Lee Hooker
Ray Charles
Aretha Franklin
en John Belushi
Blues Brothers!
Joehoe!quote:
kapot horlogequote:Op woensdag 15 december 2004 22:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
Deze film heb ik onderhand wel 20x gezien ofzo, maar 'k ben em alweer aan het kijken
Wordt wel een beetje een een-tweetje zo, de hele tijd
Wat krijgt Jake Blues allemaal terug bij het verlaten van de gevangenis?
Dit is de laatste vraag die ik vandaag over The Blues Brothers stel, beloofd
*kniesliding over de laminaatvloer doetquote:Op woensdag 15 december 2004 22:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
Heerlijk stukje dit, zo lekker overdone
HINT: ik heb het niet geschilderd...quote:Op woensdag 15 december 2004 23:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wel een kunstig in elkaar gezet plaatje, maar ik zou het niet weten
quote:Op woensdag 15 december 2004 23:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
Oh, toevallig Basquiat?
Dank.quote:Op woensdag 15 december 2004 23:15 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Helemaal en vanavond te zien op 00.50 uur op BBC 2
Intre + 1
Heren (wellicht nog lurkende dames) ik ga u verlaten voor een DVD-tje
Nog een fijne voortzetting van de avond/ochtend en voor straks alvast een fijne nachtrust toegewenst
Duidelijkquote:Op woensdag 15 december 2004 23:49 schreef kinky_queen het volgende:
SAW
Deze was nog wel goed trouwensquote:Op woensdag 15 december 2004 20:57 schreef dolle_hond het volgende:
deliverance
InTrePidIvity +1quote:Op donderdag 16 december 2004 11:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
Spiderman 1
Spiderman2
The Virgin Suicides
Jumanji
Wimbledon
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
Small Soldiers
Bring it On
Wag The Dog
Dick
The Devil's Arithmetic bedoelde ik trouwensquote:Op donderdag 16 december 2004 11:43 schreef ranja het volgende:
die 2e wereldoorlog tv-film met Brittany Murphy
Ik wil daar nog Spartan aan toevoegen, maar heb verder weinig films met de beste man gezienquote:Op donderdag 16 december 2004 12:37 schreef BwennieBren het volgende:
Joh! Helemaal niemand 10 films van Val? Of is het lunchtijd? Kom op Intre... het zijn er slechts 7..
quote:Op donderdag 16 december 2004 12:40 schreef kinky_queen het volgende:
The Saint
Top Secret
Mindhunters
The Salton Sea
Heat
The Doors
Top Gun
hair
THE DOORS dubbel
BATMAN FOREVER
BLIND HORIZON
Ga jullie hintje geven:quote:Op donderdag 16 december 2004 12:42 schreef laurenzo85 het volgende:
[..]
Ik wil daar nog Spartan aan toevoegen, maar heb verder weinig films met de beste man gezien![]()
quote:Op donderdag 16 december 2004 12:45 schreef kinky_queen het volgende:
TOMBSTONE
The Saint
Top Secret
Mindhunters
The Salton Sea
Heat
The Doors
Top Gun
BATMAN FOREVER
BLIND HORIZON
THE GHOST AND THE DARKNESS
quote:Op woensdag 15 december 2004 23:54 schreef kinky_queen het volgende:
Quickie:
Waar staat de afkorting WIP voor met betrekking tot het subgenre trash?
sooooooooooooo closequote:Op donderdag 16 december 2004 12:53 schreef BwennieBren het volgende:
Volgens mij Woman in Prison maar weet ut niet zeker...
Jij zou toch niet over 1 lettertje een probleem makenquote:
quote:Op donderdag 16 december 2004 13:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
In het geval dat'ie dat wel doet:
Women in prison?
InTrePidIvity + 1quote:Op donderdag 16 december 2004 13:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
In het geval dat'ie dat wel doet:
Women in prison?
indeed, zeker veel kerstspullen op zolderquote:Op donderdag 16 december 2004 15:02 schreef dolle_hond het volgende:
tja
mijn tja sloeg op die vraagquote:Op donderdag 16 december 2004 15:05 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
indeed, zeker veel kerstspullen op zolder
edit oh er staat al een vraag....
Je had natuurlijk al gezien dat het om de film Man On Fire gingquote:Op donderdag 16 december 2004 15:02 schreef dolle_hond het volgende:
tja
Ik weet hetquote:
Hij is te downen en ik vond hem zeer de moeite eigenlijk wel, voor dit genre...quote:Op donderdag 16 december 2004 15:27 schreef dolle_hond het volgende:
er zijn de laatste tijd veel vragen over Man on Fire.
s kijken of die te downen is
ontopic: zijn dochter
Een gun in zijn aars?quote:Op donderdag 16 december 2004 15:52 schreef GFP het volgende:
[..]
Hij is te downen en ik vond hem zeer de moeite eigenlijk wel, voor dit genre...
Had een wat simpelere film verwacht, standaard verhaal, maar dat viel mee...
Niet zijn dochter.
Creasy heeft een rectale verrassing voor het hoofd van La Hermandad, als je me nu nog weet te vertellen wat scoor je een punt...
zoiets verzin je nietquote:Op donderdag 16 december 2004 16:04 schreef Dopekoe het volgende:
Hij steekt hem dood met een Thermometer
Ik heb al moeite om Denzel te associeren met rectaal. Vind ik nl. helemaal niets voor hem nl. Maar goed het is Hollywood.quote:
Hij kan het wel, een asociaal spelen, ik vond hem in training Day toch aardig asociaal namelijkquote:Op donderdag 16 december 2004 16:09 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik heb al moeite om Denzel te associeren met rectaal. Vind ik nl. helemaal niets voor hem nl. Maar goed het is Hollywood.
On-topic: Dient hem liters laxeermiddel toe?
oh ja sorryquote:
Dat is Man on FIre.. En het betreft een telefoongesprekje... Hij wilde zijn familie afslachten toch?quote:Op donderdag 16 december 2004 14:55 schreef GFP het volgende:
Zal ik maar wat opgooien
Wat heeft Mr. Creasy in petto voor het hoofd van La Hermandad
Dat neem ik dan maar aan als een complimentquote:Op donderdag 16 december 2004 16:16 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik bedoel: zou best kunnen kloppen, zoiets is te vreemd om te verzinnen
ik denk uitvoert want hij heeft de verassing in petto voor Hermandad toch?quote:Op donderdag 16 december 2004 16:15 schreef dolle_hond het volgende:
ik weet niet eens of denzel hier uitvoert of ondergaat
Hij heeft idd een bolletje gevuld met C4 en die rectaal ingevoerd met een ontstekkingsmechanisme en laat zijn horloge na 5 minuten een signaal geven waardoor...quote:Op donderdag 16 december 2004 16:48 schreef zjeckyll16 het volgende:
hij heeft c4 met een zendertje in zijn kont gestopt en kan die af laten gaan met een simpele digitale horloge
Jij bent wel de gangmaker op feestjes zie ik zoquote:Op donderdag 16 december 2004 16:49 schreef dolle_hond het volgende:
hij laat een scheet en maakt met aansteker een steekvlam
Waardoor watquote:Op donderdag 16 december 2004 16:53 schreef GFP het volgende:
[..]
Hij heeft idd een bolletje gevuld met C4 en die rectaal ingevoerd met een ontstekkingsmechanisme en laat zijn horloge na 5 minuten een signaal geven waardoor...
zjeckyll16 +1
ik kom nooit op feestjes, daar houd ik helemaal niet vanquote:Op donderdag 16 december 2004 16:54 schreef GFP het volgende:
[..]
Jij bent wel de gangmaker op feestjes zie ik zo
Nope Kim speelt de wanhopige vrouw aan de andere kant van de lijn.quote:Kim Basinger?
zjeckyll16 +1quote:Op donderdag 16 december 2004 19:01 schreef zjeckyll16 het volgende:
Nell
+ Eurotripquote:Op donderdag 16 december 2004 19:09 schreef victorinox het volgende:
Lock Stock & Two Smoking Barrels
Snatch
Gone in Sixty Seconds
Mean Machine
...
Kinky Queen +1quote:Op donderdag 16 december 2004 21:28 schreef kinky_queen het volgende:
THE MAGNIFICENT SEVEN
middelste heeft iets weg van Richmond (Bobby Sixkiller) maar of het hem is...quote:
Ik weet niet wie Mario Andretti is maar hij is waarschijnlijk blij dat hij de middelste persoon niet is...quote:
Die zocht ik. Ik kon zo 3 of 4 titels bedenken, maar geen naam.quote:Op donderdag 16 december 2004 22:16 schreef dolle_hond het volgende:
michael rooker toch...
Agreedquote:Op vrijdag 17 december 2004 10:49 schreef hornage het volgende:
als je er zo zeker over bent gfp kan je denk ik wel een nieuwe vraag stellen. Zo te merken is KQ er niet
Kortgeleden nog gezienquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:28 schreef GFP het volgende:
Ik ben er vrij zeker van...
De quote " I've got six little friends and they can all run faster than you can " komt uit 2 films, een oude en een wat recentere. Noem mij 1 van deze films.
GFP + 1quote:Op vrijdag 17 december 2004 09:25 schreef GFP het volgende:
Dat is de producer Don Simpson die ook een rolletje in de film speelde, anderen zijn dus Tom Cruise en Michael Rooker
Helemaal goedquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:33 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Kortgeleden nog gezien
From dusk till dawn
Die film ken ik dan weer nietquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:41 schreef GFP het volgende:
[..]
Helemaal goed![]()
Dopekoe +1
De oude film is That Darn Cat...
quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:27 schreef Dopekoe het volgende:
Jake Gyllenhaal as Sam Hall -> The Day After Tommorow
Tony Shalhoub as Arthur Kriticos -> Thirteen Ghosts
Tom Berenger as Stan Gursky -> Training Day
Billy Bob Thornton as Terry Lee Collins -> Bandits
Sarah Jessica Parker as Nathalie Lake ->
okquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:56 schreef hornage het volgende:
ow, zat in 3 schermen tegelijkertijd te typen. Was dat erbij gekomen
Das Striking Distancequote:Op vrijdag 17 december 2004 13:00 schreef hornage het volgende:
ja, die weet ik niet, ik ken sarah jessica parker alleen van sex and the city en die film met bruce willis
Andere films die ik van haar ken zijn First Wives Club en Mars Attacks, maar zou haar characternaam niet meer weten in die films...quote:
Je hebt helemaal gelijk...quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:04 schreef ranja het volgende:
en die in Las vegas met die Elvissen.
en Ed Wood natuurlijk
1 van die 2 is de goedequote:Op vrijdag 17 december 2004 13:53 schreef GFP het volgende:
[..]
Andere films die ik van haar ken zijn First Wives Club en Mars Attacks, maar zou haar characternaam niet meer weten in die films...
Dat is de goedequote:Op vrijdag 17 december 2004 14:19 schreef dolle_hond het volgende:
Jake Gyllenhaal as Sam Hall -> The Day After Tommorow
Tony Shalhoub as Arthur Kriticos -> Thirteen Ghosts
Tom Berenger as Stan Gursky -> Training Day
Billy Bob Thornton as Terry Lee Collins -> Bandits
Sarah Jessica Parker as Nathalie Lake -> mars attacks!
Je mag 2x gokken in 2 verschillende posts hoorquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:21 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dat is de goede
Dolle_hond +1
Eigenlijk mag je maar 1 keer antwoorden totdat vraagsteller antwoord heeft gegeven, maar omdat het vrijdag is![]()
idd, maar dit topic heeft geen OP, omdat intre toen bitterballen van zolder was aan t halen voor in de kerstboomquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:23 schreef GFP het volgende:
[..]
Je mag 2x gokken in 2 verschillende posts hoor
Wist ik wel, maar wilde jullie even scherp houdenquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:23 schreef GFP het volgende:
[..]
Je mag 2x gokken in 2 verschillende posts hoor
Jammerquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:39 schreef dolle_hond het volgende:
nee en nee Dopekoe
BobRooney +1quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:43 schreef BobRooney het volgende:
franka potente
Eeuhhhhquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:02 schreef dolle_hond het volgende:
DKUDK heb ik nog liggen en NFIU probeer ik nog steeds op een goedkope manier te verkrijgen, alhoewel ik daar na het zien van de trailer minder mee bezig ben.
Armageddonquote:Op vrijdag 17 december 2004 16:04 schreef zjeckyll16 het volgende:
Omdat we blijkbaar vastzitten ff snel een vraag van mij:
I don't wanne miss a thing is de soundtrack van ....
helaasquote:Op vrijdag 17 december 2004 16:27 schreef zjeckyll16 het volgende:
Well Beautifull
Nopequote:Op vrijdag 17 december 2004 16:37 schreef BwennieBren het volgende:
I can do better?
quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:47 schreef BwennieBren het volgende:
Back to you fuckers?
Nee helaas ook niet....quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:06 schreef BwennieBren het volgende:
Toch niet allllllrighty then of beautifull?
Jepquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:14 schreef EricusMaximus het volgende:
That's the way the cookie crumbles
Fijn weekend DKquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:24 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Nee helaas ook niet....
Ik ga nu naar huis toe.....
En ben pas zaterdag of zondag weer online.....
Maar ik denk vast dat iemand het antwoord weet als ik zeg :
Denk aan koekjes
quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:31 schreef BwennieBren het volgende:
Ocean's 12?
of coursequote:Op vrijdag 17 december 2004 17:34 schreef EricusMaximus het volgende:Goed zeg
Zeker laatst nog bekeken?
BwennieBren +1
Jasmine nog wat van ONM o+quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:47 schreef EricusMaximus het volgende:
En dat donkere meisje uit ONM toch? of zo'n andere soap
Heb de film niet gezien maar er is al een soortgelijke vraag geweest over mindhunters.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Het was met een andere man, meen ik mij te herinneren
Die bedoelde ikquote:
Of je het geloven wilt of niet, ik heb het zelfs ontmoet in het Amstel Hotel en van ze gehoord dat ze in Sicilie extra beveiliging hadden. Vriend van mij was een soort bezighoudtherapeut voor hen, dus nodigde me uit voor kennismaking, handje geschud, woordje gewisseld maar heb me snel weer uit de voeten gemaakt omdat er zoveel bimbo's bijzaten.quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:34 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Zeker laatst nog bekeken?IMDb pagina of film
Klopt een Nederlandse acteur en bekend van een Ned. politieserie. Antinie is goed iig.quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Het was met een andere man, meen ik mij te herinneren
Zo, dat is leuk!quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:56 schreef BwennieBren het volgende:
Of je het geloven wilt of niet, ik heb het zelfs ontmoet in het Amstel Hotel en van ze gehoord dat ze in Sicilie extra beveiliging hadden. Vriend van mij was een soort bezighoudtherapeut voor hen, dus nodigde me uit voor kennismaking, handje geschud, woordje gewisseld maar heb me snel weer uit de voeten gemaakt omdat er zoveel bimbo's bijzaten.
Pitt en Clooney, Damon even gezien maar ik was er maar kort hoor... wilde geen 42-jarige bimbo zijn nl.quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:59 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Zo, dat is leuk!
Wie heb je allemaal ontmoet?
ja...ja....ja..... en hij heet dus....quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:34 schreef EricusMaximus het volgende:
Oja, die Luifel en Luifel gast.. Luifel junior
Is zeker niet zijn officiële naam
En hij scooooooooooooooooooooooort!quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
Antonie Kamerling en Daniel Boissevain...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |