En uitquote:Op woensdag 15 december 2004 20:37 schreef EricusMaximus het volgende:
Is dat Paul Reiser van Mad About You
lijkt meer op One night at McCool'squote:Op woensdag 15 december 2004 20:37 schreef EricusMaximus het volgende:
Is dat Paul Reiser van Mad About You
Dat is goed.quote:Op woensdag 15 december 2004 20:43 schreef laurenzo85 het volgende:
[..]
lijkt meer op One night at McCool's
![]()
InTrePidIvity +1quote:Op woensdag 15 december 2004 17:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat halen ze toch uit een snoepmachine in de verlaten kantine?
Of is dat in Jurassic Park
Of in Jurassic Park 3
Niks om je voor te schamen hoorquote:Op woensdag 15 december 2004 21:40 schreef Dopekoe het volgende:
P.S. Jurassic Park 4 komt er ook aan![]()
* gaat zich diep schamen als Jurassic Park fan
Woeiiiii,quote:
quote:Op woensdag 15 december 2004 22:12 schreef dolle_hond het volgende:
ik kijk wimbledon
- everybody needs somebody
-rawhide
-stand by your man
Het is het nr. waar ze bij worden uitgejoeldd en daarna spelen ze Rawhide..quote:Op woensdag 15 december 2004 22:15 schreef dolle_hond het volgende:
was de enige die ik niet wist idd
There you go!quote:Op woensdag 15 december 2004 22:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
Gimme Some Lovin'
Rawhide
Stand By Your Man
Met JB bedoelde ik eigenlijk James Brown, maar dit is ook goed natuurlijkquote:Op woensdag 15 december 2004 22:28 schreef BwennieBren het volgende:
Johnnie Lee Hooker
Ray Charles
Aretha Franklin
en John Belushi
Blues Brothers!
Joehoe!quote:
kapot horlogequote:Op woensdag 15 december 2004 22:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
Deze film heb ik onderhand wel 20x gezien ofzo, maar 'k ben em alweer aan het kijken
Wordt wel een beetje een een-tweetje zo, de hele tijd
Wat krijgt Jake Blues allemaal terug bij het verlaten van de gevangenis?
Dit is de laatste vraag die ik vandaag over The Blues Brothers stel, beloofd
*kniesliding over de laminaatvloer doetquote:Op woensdag 15 december 2004 22:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
Heerlijk stukje dit, zo lekker overdone
HINT: ik heb het niet geschilderd...quote:Op woensdag 15 december 2004 23:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wel een kunstig in elkaar gezet plaatje, maar ik zou het niet weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |