Jammerquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:39 schreef dolle_hond het volgende:
nee en nee Dopekoe
BobRooney +1quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:43 schreef BobRooney het volgende:
franka potente
Eeuhhhhquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:02 schreef dolle_hond het volgende:
DKUDK heb ik nog liggen en NFIU probeer ik nog steeds op een goedkope manier te verkrijgen, alhoewel ik daar na het zien van de trailer minder mee bezig ben.
Armageddonquote:Op vrijdag 17 december 2004 16:04 schreef zjeckyll16 het volgende:
Omdat we blijkbaar vastzitten ff snel een vraag van mij:
I don't wanne miss a thing is de soundtrack van ....
helaasquote:Op vrijdag 17 december 2004 16:27 schreef zjeckyll16 het volgende:
Well Beautifull
Nopequote:Op vrijdag 17 december 2004 16:37 schreef BwennieBren het volgende:
I can do better?
quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:47 schreef BwennieBren het volgende:
Back to you fuckers?
Nee helaas ook niet....quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:06 schreef BwennieBren het volgende:
Toch niet allllllrighty then of beautifull?
Jepquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:14 schreef EricusMaximus het volgende:
That's the way the cookie crumbles
Fijn weekend DKquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:24 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Nee helaas ook niet....
Ik ga nu naar huis toe.....
En ben pas zaterdag of zondag weer online.....
Maar ik denk vast dat iemand het antwoord weet als ik zeg :
Denk aan koekjes
quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:31 schreef BwennieBren het volgende:
Ocean's 12?
of coursequote:Op vrijdag 17 december 2004 17:34 schreef EricusMaximus het volgende:Goed zeg
Zeker laatst nog bekeken?
BwennieBren +1
Jasmine nog wat van ONM o+quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:47 schreef EricusMaximus het volgende:
En dat donkere meisje uit ONM toch? of zo'n andere soap
Heb de film niet gezien maar er is al een soortgelijke vraag geweest over mindhunters.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Het was met een andere man, meen ik mij te herinneren
Die bedoelde ikquote:
Of je het geloven wilt of niet, ik heb het zelfs ontmoet in het Amstel Hotel en van ze gehoord dat ze in Sicilie extra beveiliging hadden. Vriend van mij was een soort bezighoudtherapeut voor hen, dus nodigde me uit voor kennismaking, handje geschud, woordje gewisseld maar heb me snel weer uit de voeten gemaakt omdat er zoveel bimbo's bijzaten.quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:34 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Zeker laatst nog bekeken?IMDb pagina of film
Klopt een Nederlandse acteur en bekend van een Ned. politieserie. Antinie is goed iig.quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Het was met een andere man, meen ik mij te herinneren
Zo, dat is leuk!quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:56 schreef BwennieBren het volgende:
Of je het geloven wilt of niet, ik heb het zelfs ontmoet in het Amstel Hotel en van ze gehoord dat ze in Sicilie extra beveiliging hadden. Vriend van mij was een soort bezighoudtherapeut voor hen, dus nodigde me uit voor kennismaking, handje geschud, woordje gewisseld maar heb me snel weer uit de voeten gemaakt omdat er zoveel bimbo's bijzaten.
Pitt en Clooney, Damon even gezien maar ik was er maar kort hoor... wilde geen 42-jarige bimbo zijn nl.quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:59 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Zo, dat is leuk!
Wie heb je allemaal ontmoet?
ja...ja....ja..... en hij heet dus....quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:34 schreef EricusMaximus het volgende:
Oja, die Luifel en Luifel gast.. Luifel junior
Is zeker niet zijn officiële naam
En hij scooooooooooooooooooooooort!quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
Antonie Kamerling en Daniel Boissevain...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |