indeed, zeker veel kerstspullen op zolderquote:Op donderdag 16 december 2004 15:02 schreef dolle_hond het volgende:
tja
mijn tja sloeg op die vraagquote:Op donderdag 16 december 2004 15:05 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
indeed, zeker veel kerstspullen op zolder
edit oh er staat al een vraag....
Je had natuurlijk al gezien dat het om de film Man On Fire gingquote:Op donderdag 16 december 2004 15:02 schreef dolle_hond het volgende:
tja
Ik weet hetquote:
Hij is te downen en ik vond hem zeer de moeite eigenlijk wel, voor dit genre...quote:Op donderdag 16 december 2004 15:27 schreef dolle_hond het volgende:
er zijn de laatste tijd veel vragen over Man on Fire.
s kijken of die te downen is
ontopic: zijn dochter
Een gun in zijn aars?quote:Op donderdag 16 december 2004 15:52 schreef GFP het volgende:
[..]
Hij is te downen en ik vond hem zeer de moeite eigenlijk wel, voor dit genre...
Had een wat simpelere film verwacht, standaard verhaal, maar dat viel mee...
Niet zijn dochter.
Creasy heeft een rectale verrassing voor het hoofd van La Hermandad, als je me nu nog weet te vertellen wat scoor je een punt...
zoiets verzin je nietquote:Op donderdag 16 december 2004 16:04 schreef Dopekoe het volgende:
Hij steekt hem dood met een Thermometer
Ik heb al moeite om Denzel te associeren met rectaal. Vind ik nl. helemaal niets voor hem nl. Maar goed het is Hollywood.quote:
Hij kan het wel, een asociaal spelen, ik vond hem in training Day toch aardig asociaal namelijkquote:Op donderdag 16 december 2004 16:09 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik heb al moeite om Denzel te associeren met rectaal. Vind ik nl. helemaal niets voor hem nl. Maar goed het is Hollywood.
On-topic: Dient hem liters laxeermiddel toe?
oh ja sorryquote:
Dat is Man on FIre.. En het betreft een telefoongesprekje... Hij wilde zijn familie afslachten toch?quote:Op donderdag 16 december 2004 14:55 schreef GFP het volgende:
Zal ik maar wat opgooien
Wat heeft Mr. Creasy in petto voor het hoofd van La Hermandad
Dat neem ik dan maar aan als een complimentquote:Op donderdag 16 december 2004 16:16 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik bedoel: zou best kunnen kloppen, zoiets is te vreemd om te verzinnen
ik denk uitvoert want hij heeft de verassing in petto voor Hermandad toch?quote:Op donderdag 16 december 2004 16:15 schreef dolle_hond het volgende:
ik weet niet eens of denzel hier uitvoert of ondergaat
Hij heeft idd een bolletje gevuld met C4 en die rectaal ingevoerd met een ontstekkingsmechanisme en laat zijn horloge na 5 minuten een signaal geven waardoor...quote:Op donderdag 16 december 2004 16:48 schreef zjeckyll16 het volgende:
hij heeft c4 met een zendertje in zijn kont gestopt en kan die af laten gaan met een simpele digitale horloge
Jij bent wel de gangmaker op feestjes zie ik zoquote:Op donderdag 16 december 2004 16:49 schreef dolle_hond het volgende:
hij laat een scheet en maakt met aansteker een steekvlam
Waardoor watquote:Op donderdag 16 december 2004 16:53 schreef GFP het volgende:
[..]
Hij heeft idd een bolletje gevuld met C4 en die rectaal ingevoerd met een ontstekkingsmechanisme en laat zijn horloge na 5 minuten een signaal geven waardoor...
zjeckyll16 +1
ik kom nooit op feestjes, daar houd ik helemaal niet vanquote:Op donderdag 16 december 2004 16:54 schreef GFP het volgende:
[..]
Jij bent wel de gangmaker op feestjes zie ik zo
Nope Kim speelt de wanhopige vrouw aan de andere kant van de lijn.quote:Kim Basinger?
zjeckyll16 +1quote:Op donderdag 16 december 2004 19:01 schreef zjeckyll16 het volgende:
Nell
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |