+ Eurotripquote:Op donderdag 16 december 2004 19:09 schreef victorinox het volgende:
Lock Stock & Two Smoking Barrels
Snatch
Gone in Sixty Seconds
Mean Machine
...
Kinky Queen +1quote:Op donderdag 16 december 2004 21:28 schreef kinky_queen het volgende:
THE MAGNIFICENT SEVEN
middelste heeft iets weg van Richmond (Bobby Sixkiller) maar of het hem is...quote:
Ik weet niet wie Mario Andretti is maar hij is waarschijnlijk blij dat hij de middelste persoon niet is...quote:
Die zocht ik. Ik kon zo 3 of 4 titels bedenken, maar geen naam.quote:Op donderdag 16 december 2004 22:16 schreef dolle_hond het volgende:
michael rooker toch...
Agreedquote:Op vrijdag 17 december 2004 10:49 schreef hornage het volgende:
als je er zo zeker over bent gfp kan je denk ik wel een nieuwe vraag stellen. Zo te merken is KQ er niet
Kortgeleden nog gezienquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:28 schreef GFP het volgende:
Ik ben er vrij zeker van...
De quote " I've got six little friends and they can all run faster than you can " komt uit 2 films, een oude en een wat recentere. Noem mij 1 van deze films.
GFP + 1quote:Op vrijdag 17 december 2004 09:25 schreef GFP het volgende:
Dat is de producer Don Simpson die ook een rolletje in de film speelde, anderen zijn dus Tom Cruise en Michael Rooker
Helemaal goedquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:33 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Kortgeleden nog gezien
From dusk till dawn
Die film ken ik dan weer nietquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:41 schreef GFP het volgende:
[..]
Helemaal goed![]()
Dopekoe +1
De oude film is That Darn Cat...
quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:27 schreef Dopekoe het volgende:
Jake Gyllenhaal as Sam Hall -> The Day After Tommorow
Tony Shalhoub as Arthur Kriticos -> Thirteen Ghosts
Tom Berenger as Stan Gursky -> Training Day
Billy Bob Thornton as Terry Lee Collins -> Bandits
Sarah Jessica Parker as Nathalie Lake ->
okquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:56 schreef hornage het volgende:
ow, zat in 3 schermen tegelijkertijd te typen. Was dat erbij gekomen
Das Striking Distancequote:Op vrijdag 17 december 2004 13:00 schreef hornage het volgende:
ja, die weet ik niet, ik ken sarah jessica parker alleen van sex and the city en die film met bruce willis
Andere films die ik van haar ken zijn First Wives Club en Mars Attacks, maar zou haar characternaam niet meer weten in die films...quote:
Je hebt helemaal gelijk...quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:04 schreef ranja het volgende:
en die in Las vegas met die Elvissen.
en Ed Wood natuurlijk
1 van die 2 is de goedequote:Op vrijdag 17 december 2004 13:53 schreef GFP het volgende:
[..]
Andere films die ik van haar ken zijn First Wives Club en Mars Attacks, maar zou haar characternaam niet meer weten in die films...
Dat is de goedequote:Op vrijdag 17 december 2004 14:19 schreef dolle_hond het volgende:
Jake Gyllenhaal as Sam Hall -> The Day After Tommorow
Tony Shalhoub as Arthur Kriticos -> Thirteen Ghosts
Tom Berenger as Stan Gursky -> Training Day
Billy Bob Thornton as Terry Lee Collins -> Bandits
Sarah Jessica Parker as Nathalie Lake -> mars attacks!
Je mag 2x gokken in 2 verschillende posts hoorquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:21 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dat is de goede
Dolle_hond +1
Eigenlijk mag je maar 1 keer antwoorden totdat vraagsteller antwoord heeft gegeven, maar omdat het vrijdag is![]()
idd, maar dit topic heeft geen OP, omdat intre toen bitterballen van zolder was aan t halen voor in de kerstboomquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:23 schreef GFP het volgende:
[..]
Je mag 2x gokken in 2 verschillende posts hoor
Wist ik wel, maar wilde jullie even scherp houdenquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:23 schreef GFP het volgende:
[..]
Je mag 2x gokken in 2 verschillende posts hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |