Johnny Depp, Brad Pitt, whatever...quote:Op maandag 13 december 2004 21:56 schreef bylar het volgende:
Had ze niet beter Johnny Depp kunnen kiezen?
Dat was toch tien minuten geleden?quote:Op maandag 13 december 2004 21:53 schreef Just_to_say_Hello het volgende:
Laatst dat meisje dat werd gezoend door Robbie Williams...
George Michaelquote:Op maandag 13 december 2004 21:56 schreef -Xerxes- het volgende:
Ik zou meteen het vrouwelijke equivalent van meneer williams een flinke veeg geven
Mee eens! Het boeit verder niet. Zal verder ook niets worden...quote:Op maandag 13 december 2004 22:04 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zou hem terugzoenen, maar ja, ik ben dan ook zelf een vrouwtje he... dus die vriendin boeit me dan niet zo.
Als je als gozer zijnde het uit gaat lopen maken vind ik dat een beetje triest, tenzij je vriendin echt een enorme sloerie uit gaat hangen daar.
Maar goed, dat moet ieder stelletje voor zich weten, ik zou het niet boeiend vinden als mijn vriend zoent met weet ik het, Britney Spears ofzo.
Hehehe, ja dat zou inderdaad wel heel cool zijn....quote:Op maandag 13 december 2004 22:07 schreef Sport_Life het volgende:
Ik zou het n klein beetje jammer vinden, maar het haar ook wel gunnen. T zou pas helemaal gaaf zijn als ze hem een flinke klap op zijn bek geeft!
.
Nou, ik zou jaloers zijn als ze mijn vent zou zoenen.quote:Op maandag 13 december 2004 22:19 schreef Copycat het volgende:
Madonna
Juist die "once in a lifetime" factor zou mij het echt laten verschieten, who gives a damn, zolang ze maar niet met hem naar bed gaat vind ik het al snel bestquote:Op maandag 13 december 2004 22:19 schreef Copycat het volgende:
Hoe groot is die kans in hemelsnaam?
Conclusies trekken uit een 'Once in a lifetime' met een megaster vind ik een beetje overtrokken.
Ik denk dat, als het iemand is die ik ook in enigzins bewonder, een Madonna of Kylie M, bijvoorbeeld, ik alleen maar beretrots op mijn vent zou zijn... en de foto's en het verhaal verkoop.
Bravooooo!quote:Op maandag 13 december 2004 22:45 schreef Kogando het volgende:
Bedoel je misschien jouW?
Dat ligt weer te gevoelig natuurlijk. We mogen tegenwoordig ook al geen belgenmoppen meer maken.quote:Op maandag 13 december 2004 22:45 schreef Kogando het volgende:
Bedoel je misschien jouW? <edit>
Taaltechnisch heb je gelijk en pas ik de TT aan, maar je toevoeging mocht je achterwege laten.
Ik snap niet waarom je Robbie williams een hengst wil verkopen als ie je vriendin zoent. Ten eerste heeft ie denk ik al genoeg paarden ten 2e snap ik de link tussen zoenen en paarden niet zoquote:Op maandag 13 december 2004 22:27 schreef GREENSKiN het volgende:
Ik zou Robbie Williams een hengst verkopen en vertellen dattie van m'n vriendin af moet blijven.
Juist..quote:Op maandag 13 december 2004 22:13 schreef Jed1Gam het volgende:
tja ik zou er toch wel conclusies uit trekken, ookal is het een ster. Stel, ik zoen (tongzoen) met een meisje die in mij ogen onbereikbaar is en super lekker etc. maar niet zo beroemd, dan zou het wel erg moeten zijn en anders niet? Zoenen=zoenen.
Dat was gewoon iemand van de productie.quote:Op maandag 13 december 2004 21:53 schreef Just_to_say_Hello het volgende:
Laatst dat meisje dat werd gezoend door Robbie Williams...
contradictie van de dagquote:Op dinsdag 14 december 2004 02:25 schreef rudedeltadude het volgende:
Ik ben een man en 100% hetero... toch zou ik meezoenen met robbie... gewoon voor de kick en de shock!
Met d'r gleuf aan het venster geplakt zitten vind ik idd ook wel erg ver gaan (en je krijgt er zo'n ranzige tv van...).quote:Op dinsdag 14 december 2004 03:21 schreef sooty het volgende:
Robbie was afgelopen zaterdagavond bij Wetten Das, het immer starpacked programma van de ZDF. Die aanwezige Fraüleinen waren tot alles instaat. Mrs. sooty zat ook met een natte gleuf aan het venster geplakt.
Schiet mij maar lek: * sooty begrijpt er niets van.
quote:Op maandag 13 december 2004 22:02 schreef Croupouque het volgende:
Of ze nou met Robbie Williams zoent, met koningin Beatrix of met de straatkrantverkoper op de hoek; zoenen met een ander doe je niet.
Ik vind dat mijn vriendin dan maar met Robbie Williams moet gaan samenwonen. Ik bedoel, als het zo serieus is dan moeten ze er maar iets mee doen nietwaarquote:Op maandag 13 december 2004 21:53 schreef Just_to_say_Hello het volgende:
Stel nou dat jij met je vriendin of vriend bij een concert of wat dan ook bent, en je vriend of viendin wordt ge (tong) zoend door zijn of haar idool. Wat zou jou reactie zijn?
Zou je boos zijn, het uitmaken? Zou je blij voor hem of haar zijn? Of zou je het idool een knal verkopen???
Zegt de term double standards je iets?quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:28 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Ik zou het uitmaken, als je vriendin met iemand anders kust is dat vreemdgaan ook al is het een wereldster. <...>
Maar aan de andere kant als jij de kans kreeg om met een hendig lekker beroemd wijf te kussen, zou jij het dan afwijzen omdat je een vriendin had... ik niet
Is dat niet het woord voor een fenomeen waar mannen überhaupt moeite mee hebben? (ik denk aan bijv. de vrouw is een slet als ze veel mannen heeft gehad en de vent is een hele stoere gozer als hij veel vrouwen heeft gehad).quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:36 schreef Copycat het volgende:
Zegt de term double standards je iets?
Waarschijnlijk nietquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:36 schreef Copycat het volgende:
Zegt de term double standards je iets?
Eh nee, dat is niet puur double standards imho. Ligt ook aan het feit dat je als gemiddelde vrouw sneller een vent voor sexuele handelingen kunt strikken dan de gemiddelde man dat bij een vrouw kan.quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:40 schreef Isabeau het volgende:
Is dat niet het woord voor een fenomeen waar mannen überhaupt moeite mee hebben? (ik denk aan bijv. de vrouw is een slet als ze veel mannen heeft gehad en de vent is een hele stoere gozer als hij veel vrouwen heeft gehad).
Ik denk eerlijk gezegd dat 'ie niet zo goed is.quote:Enne, ik zou ook zoenen met Robbie, ben wel benieuwd of ie een beetje kan kussen.
Kijk, dat lijkt me wel leuk, dat je kan zeggen "Tsja, en Robbie die zoen ook belabbert"quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:47 schreef HenryHill het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat 'ie niet zo goed is.
als dat je reactie is op een tongzoen... dan ben je a. heel onzeker of b. erg jong.quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:12 schreef iamredleader het volgende:
Sjeez man, die Robbie zou van mij zo'n hengst krijgen dat hij dagenlang door een rietje moet eten/drinken! En de jongedame in kwestie hoeft ook nooit meer naar me toe te komen met een excuus - da's gewoon vreemdgaan, idol of niet, fan of niet. Sorry, komt een beetje hard over, maar ik meen het wel.
tsja misschien schelen we in de basis dan al van mening. maakt mij niet uit of ze iemand zoent. voor mijn neus hoeft nou niet direct, maar verder..ach moet ze zelf weten.quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:17 schreef milagro het volgende:
hoezo?
ik zou he tniet leuk vinden als mijn vriend voor mijn neus met ander zou bekken.
Ik zie dan in principe niet waarom ik dat anders zou zien als het een popster betreft.
ja okquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:21 schreef iamredleader het volgende:
@Zoalshetis? Ik ben 24, verloofd, heel zeker van mijn zaak. Dit is mijn vrouw, niet die van hem. Dat is een intieme handeling, zoenen/tongen/nuek*n etc, dus als zij dat ok vindt is het voorbij wat mij betreft. Als jij jouw wedeerhelft met anderen wil delen - ok, maar reageer jouw mening niet af op andere mensen. Ik geef alleen antwoord op de vraag van TS, wat zou jij doen.
Alles is anders waar het celibrity's betreft toch? Als er een vreemde voor de deur staat doet de gemiddelde nederlander niet open, maar Beatrix kan overal een kop koffie krijgen. Met een koekje erbij ook nog! En in de Panorama of Revue staat elke week "ik en mijn ster", een vage ingezonden foto van iemand met een of andere BNner. Ik zie een zoen van/met een beroemdheid niet als iets met enige intieme betekenis, meer als een soort handtekening, maar dan andersquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:17 schreef milagro het volgende:
hoezo?
ik zou he tniet leuk vinden als mijn vriend voor mijn neus met ander zou bekken.
Ik zie dan in principe niet waarom ik dat anders zou zien als het een popster betreft.
denk dat TS Pulse heeft gekeken waar Robbie te gast was en een vrouw uit het publiek ging zoenenquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:35 schreef innovative het volgende:
Goh, de TS heeft zeker "what we did last summer" zitten kijken???
Voor hem wel ja, maar voor haar?quote:Op maandag 13 december 2004 22:02 schreef DarkElf het volgende:
prima hoor, ja ik ben een meisje maar goed, ik zie het probleem niet;
tis publiciteit voor hem, het betekent verder niets....
leuk toch, hoef je ook die dag geen voorspel meer te doen.quote:
In die context zou ik eisen dat ik op mijn beurt de vrouwelijke bandleden mag zoenenquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:35 schreef innovative het volgende:
Mja, mijn vriendin hoeft het iig niet te proberenquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:40 schreef DarkElf het volgende:
weke knieen, gegiechel en patsen bij vriendinnetjes...
verder niets denk ik, emotioneel gezien naar als ze een vriend heeft ofzo.
Kortom je gebruikt je vriendin als een soort van hoer.quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:45 schreef Freeflyer het volgende:
ik zou er geld proberen uit te slaan door de foto's en het exclusieve verhaal te verkopen aan de roddelbladen
Je zegt het zelf eigenlijk al: als jij een jarenlange relatie zou verbreken voor iets van 2 minuten, hoeveel is die relatie dan eigenlijk waard? (zeker in een geval als in het vb. van de TS)quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:35 schreef innovative het volgende:
In ieder geval, ik zou me niet eens dat podium op laten trekken, laat staan laten zoenen. Dat bewaar ik voor 1 iemand, mjin vriend. Ik weet dat hij gekwetst zou zijn als ik met een ander aan de haal zou gaan, dus doe ik dat niet. Voor twee minuten lol mijn relatie op het spel zetten vind ik zinloos, dat doe ik niet.
De andere kant op zou ik dus ook moord en brand schreeuwen als hij met wie dan ook zou zoenen.
Waarom zou je het risico nemen om iets wat je jarenlang hebt in 2 minuten te vergooien, je kunt het ook omdraaien hequote:Op dinsdag 14 december 2004 11:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je zegt het zelf eigenlijk al: als jij een jarenlange relatie zou verbreken voor iets van 2 minuten, hoeveel is die relatie dan eigenlijk waard? (zeker in een geval als in het vb. van de TS)
maar dat was geen tongzoen en zij had geen vriendquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
denk dat TS Pulse heeft gekeken waar Robbie te gast was en een vrouw uit het publiek ging zoenen
Ik denk dat dit volledig afhangt van wat voor soort relatie. Er zijn heus open relaties waarbij de een of allebei wel degelijk "een beetje buiten de pot mogen pissen", zolang ze het maar bij het fysieke houden. Liefde deel je dan weer met die ene persoon. Ikzelf ben het daar niet mee eens, in een relatie is er 1 stel, en niet een derde persoon. Dus zaken als triootjes, of zoenen (of meer) met anderen dat gaat niet. Als zij dat dan toch wil, betekent die relatie voor haar niet zoveel. Dat is MIJN mening, daar kom ik voor uit, als andere mensen er anders over denken: super! Gelukkig kunnen we ons hier op fok tenminste uitdrukken en onze mening zeggen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Je zegt het zelf eigenlijk al: als jij een jarenlange relatie zou verbreken voor iets van 2 minuten, hoeveel is die relatie dan eigenlijk waard? (zeker in een geval als in het vb. van de TS)
Kortom het maakt mij niet uit als ze haar idool staat te zoenen. en wat knaken is mooi meegenomenquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:46 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Kortom je gebruikt je vriendin als een soort van hoer.
zou toch zweren dat ik wat tongen zag..quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:51 schreef milagro het volgende:
[..]
maar dat was geen tongzoen en zij had geen vriend
Nou dat was dan een hele vlugge tongzoen , ik zag het nietquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zou toch zweren dat ik wat tongen zag..
Tuurlijk, je kunt alles omdraaien.quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:50 schreef Noca het volgende:
[..]
Waarom zou je het risico nemen om iets wat je jarenlang hebt in 2 minuten te vergooien, je kunt het ook omdraaien he![]()
Ik ga er vanuit dat mijn partner zoiets nooit zou doenquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tuurlijk, je kunt alles omdraaien.
Maar goed, ik zou voor zoiets als wat de TS noemt mijn jarenlange relatie NIET verbreken.
quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:07 schreef ivetje het volgende:
mijn vriend zegt altijd : als je ooit orlando bloom tegenkomt en je hebt de kans met hem het bed in te duiken moet je dat doen, die kans krijg je nooit meer".
...of hij houdt gewoon niet zoveel van jequote:Denk dus niet dt hij het erg vind...of hij zegt het alleen maar omdat het toch nooit gebeurt
Denk dat laatste iddquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:13 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Zoenen met een bekende pop-/filmster is tot daar aan toe, maar met iemand de koffer in duiken vind ik wel te ver gaan.
[..]
...of hij houdt gewoon niet zoveel van je![]()
Maar je bent gelukkig nog net niet de enige...quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:44 schreef Noca het volgende:
Niet omdat ik onzeker of weet ik wat ben, waarschijnlijk ben ik gewoon ouderwets![]()
Dat betwijfel ik toch. Als je echt zwaar fan van iemand bent, dan word je al week als ie alleen maar naar je kijkt. En als ie je dan ook nog wil zoenen...quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:27 schreef B-FliP het volgende:
(je wordt imho niet ineens week en weerloos als zoiets gebeurt)
Als i.e. Paris Hilton mij zou willen kussen tijdens dat ik een relatie heb, moet ik ook een keuzequote:Op dinsdag 14 december 2004 13:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik toch. Als je echt zwaar fan van iemand bent, dan word je al week als ie alleen maar naar je kijkt. En als ie je dan ook nog wil zoenen...
Ik zou het iig wel weten als Johnny Depp of D'Angelo aan mijn lippen zou willen likken.
De tongen gingen er helemaal inquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:05 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik heb helaas geen tijd om heel het topic door te spitten. Maar had het meisje bij Pulse met hem getongzoend of alleen gezoend?? Ik heb het namelijk niet gezien. Op de mond een kusje wat ik zag in de voorstukjes is toch geen probleem? Of ging die tong er helemaal in?
Shit had ik wel ff willen zien. Is die uitzending online nog ergens te bekijken??quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:06 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
De tongen gingen er helemaal in![]()
Als je zo zwaar fan bent ben je waarschijnlijk 13quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik toch. Als je echt zwaar fan van iemand bent, dan word je al week als ie alleen maar naar je kijkt. En als ie je dan ook nog wil zoenen...
Zegt ze nu.quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:47 schreef ivetje het volgende:
de dame in kwestie bij pulse had geen vriend...dus da's oke
Ik zou het zelf niet eens doen...hou veel teveel van mijn vriendje
Ook als je vriend erbij is?quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zou het iig wel weten als Johnny Depp of D'Angelo aan mijn lippen zou willen likken.
Omdat dan de gedachte heerst dat het toch niet tot iets meer kan groeien. De onbereikbaarheid van die bekendheid blijft intact, ondanks de momentale bereikbaarheid door die ene zoen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:15 schreef milagro het volgende:
ik snap niet zo goed, waarom het anders zou zijn omdat het een bekend persoon betreft?
Ik hypothiseer gewoon lekker mee in dit topic. En wmb geldt dat dan ook enkel voor wat tonsilhockey, geen hardcore seks.quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:15 schreef milagro het volgende:
ik snap niet zo goed, waarom het anders zou zijn omdat het een bekend persoon betreft?
Drew Barrymore zou ik niet eens willen zoenen....en dat laatste verbaast mij niets.quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:32 schreef SunChaser het volgende:
Ik zou het haar gunnen. Ik zou ook niet aarzelen als Drew Barrymore me op de bek zou pakken voor een leuk tv-moment. Damn, ik zou ook op de bek gaan met Robbie Williams voor een leuk tv-fragment
Mooi gezegdquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Er zijn heus open relaties waarbij de een of allebei wel degelijk "een beetje buiten de pot mogen pissen", zolang ze het maar bij het fysieke houden. Liefde deel je dan weer met die ene persoon.
maakt bij mij niet uit, die gedachte.quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:24 schreef Lithion het volgende:
[..]
Omdat dan de gedachte heerst dat het toch niet tot iets meer kan groeien. De onbereikbaarheid van die bekendheid blijft intact, ondanks de momentale bereikbaarheid door die ene zoen.
ze was dan ook van te voren uitverkoren al, hèquote:Op dinsdag 14 december 2004 16:40 schreef SunChaser het volgende:
Maar goed, vreemdgaan kun je het nauwelijks noemen. Hij zoende haar gewoon om al die andere chickies te dissen. Ik vond trouwens dat dit meisje dat ie zoende wat uit de toon viel bij de rest, alsof zij erbij hoorde, hadden jullie dat niet? Ze was rustig, een bakvis, een stuk ouder dan de rest.
Er was eens een donkere schone die heel spontaan het podium op werd getrokken door Bruce Springsteen. We kennen haar nu als Monica uit Friends; ze was toen ingehuurd als actrice.quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:58 schreef milagro het volgende:
ze was dan ook van te voren uitverkoren al, hè
geen hysterische fans, gewoon een dame die gevraagd is of ze er bezwaar tegen zou hebben als..
Kun je dat hier ook nog f neerzetten, daar stelde ik dezelfde vraag, kijken wat de fans er van vindenquote:Op dinsdag 14 december 2004 16:58 schreef milagro het volgende:
[..]
ze was dan ook van te voren uitverkoren al, hè
geen hysterische fans, gewoon een dame die gevraagd is of ze er bezwaar tegen zou hebben als..
quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:06 schreef SeLang het volgende:
Het zou wel cool zijn als Robbie Williams een SOA oploopt die indirect van mij afkomstig is
De sexuele wereld van de gemiddelde FOK!ker reikt tot aan het rukken achter de pc in een zakdoekje... of ligt dat aan mij?quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:08 schreef SunChaser het volgende:
Robbie hoeft dan alleen maar met een willekeurige FOK!ker te neuken.
Iemand heeft een topicreeks gemistquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:12 schreef BBQ-kip het volgende:
De sexuele wereld van de gemiddelde FOK!ker reikt tot aan het rukken achter de pc in een zakdoekje... of ligt dat aan mij?
Maaruh, Drew = leuk!
Kijk, dat onze date in het Vondelpark nog steeds on hold staat a la. Maar Drew pik je écht niet in.quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb trouwens ook geen bezwaar tegen het zoenen van DrewDan mag Atrimar wel met Robbie zoenen.
Hey, ze is wel één van mijn favo actrices ja! En ik ben aantrekkelijker en jonger dan jij.quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:16 schreef SunChaser het volgende:
Kijk, dat onze date in het Vondelpark nog steeds on hold staat a la. Maar Drew pik je écht niet in.
Daar ga je al foutquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, ze is wel één van mijn favo actrices ja! En ik ben aantrekkelijker en jonger dan jij.
Nu ja, zij heeft geprobeerd het blad bij hem weg te houden (uit de leesmap gehaaldquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:14 schreef SunChaser het volgende:
En toen..? Kom op, het werd net spannend
Welke dan?quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Iemand heeft een topicreeks gemist
Tsja... "D'r wordt hier soms gereageerd alsof neuken een liefdesverklaring is..."quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:53 schreef es70 het volgende:
D'r word hier soms gereageerd alsof een zoen een liefdesverklaring is...![]()
Een handtekening en gesprek kan alsnog welquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:18 schreef iamredleader het volgende:
Hey, ik ben echt gek op Livvie, maar zoenen? Nee, da's toch echt te ver. Een handtekening, een leuk gesprek of iets dergelijks, da's net zo leuk vind ik.
I wish i could!quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:27 schreef iamredleader het volgende:
Yeehaa! Kun je dat dan voor me regelen? Leuk usericon wat je hebt hihi.
De vrouw bestaat niet.quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:03 schreef Bombie het volgende:
Helaas is de vrouw een geboren hoer, die altijd haar prijs heeft.![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:45 schreef star_gazer het volgende:
Zoenen met mijn vriendin doe je niet, of het nou Robbie Williams is of Robbie Janssen. Als ze terugzoent gaat ze vreemd en is het uit. Klinkt lullig en jaloers, maar het is en blijft de grens!
Vrouwen hebben meer overeenkomsten dan verschillen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:13 schreef Moonah het volgende:
De vrouw bestaat niet.
Naar Maarten 't Hart.
Als hij mij voor twee minuten lol vreselijk kwetst, de grond in boort, mijn ego verpulverd en dat wat ik exclusief voor ons wil houden met een ander deelt, wat beteken ik dan voor hem?quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
KIJK... daar heb je het al! Orlando Bloom... who the fuck!??quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:07 schreef ivetje het volgende:
mijn vriend zegt altijd : als je ooit orlando bloom tegenkomt en je hebt de kans met hem het bed in te duiken moet je dat doen, die kans krijg je nooit meer".
Denk dus niet dt hij het erg vind...of hij zegt het alleen maar omdat het toch nooit gebeurt
Ik denk dat als een meisje nu zegt dat ze het toestaat zolang de bekende dame in kwestie niet zozeer onbereikbaar is, maar er voor haar mee door kan (dus eigenlijk als ze de dame toch niets vindtquote:Op woensdag 15 december 2004 03:27 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
KIJK... daar heb je het al! Orlando Bloom... who the fuck!??
* googlet => Leuke vent hoor, maar daar zijn er miljoenen van.
WAAR ligt de grens... dat is de vraag... en tevens het antwoord waarom het m.i. niet kan.
het gaat hier dus juist om de vraag wat je zou doen als je fantasie waarheid kan wordenquote:Op woensdag 15 december 2004 10:18 schreef Kiki het volgende:
Come on ladies... julie hebben geen Fuck List?
Ik ben heel erg happy met mijn kerel, echt hysterisch over the moon zeg maar, maar als:
Robbie Williams, of
Brad Pitt, of
Joaquin Phoenix, of
(sorry CopyCat dat wordt delen) d'Angelo
voor mijn deur staat, hmm hubba hubba, die zijn van mij.
En voor de moraalridders onder ons, this is called a FANTASY
Wanneer gaat dit nou in godsnaam ECHT gebeuren??? Het is gewoon lekker om te bedenken.
En als mijn vriend J-Lo, Drew Barrymore, en het meisje van de Nivea reclame op zijn Fuck List wil, nou dan MAG de schat het van me hoor.
Aha...quote:Op woensdag 15 december 2004 10:27 schreef milagro het volgende:
[..]
het gaat hier dus juist om de vraag wat je zou doen als je fantasie waarheid kan worden
een fucklist heeft iedereen, en dat is hetzelfde als je ogen laten dwalen of wat onschuldig fllirten, dat is ook geen probleem.
quote:Op woensdag 15 december 2004 10:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik zou Victoria Koblenko Carice van Houten en/of Tara Elders keihard terugnemen.
Right!quote:Op woensdag 15 december 2004 10:32 schreef Kiki het volgende:
[..]
Aha...
Hmm.
Ik zou het wel willen, maar ik geloof niet dat vriendlief het op prijs zou stellen.
Dus het eerlijke antwoord is, Ik zou het wel willen, maar niet doen.
En weet je, ik zou het hem trouwens wel gunnen hoor, van mij zou hij met dat meisje van de Nivea mogen!
Ik heb een van de weinige mannen die dat dus niet ziet zitten. Al lig ik met het Nivea Meisje herself in bed, wachtend op hem.. hij wil niet dat iemand anders aan mij zit. Jammer hoor hahaha!!!quote:Op woensdag 15 december 2004 10:53 schreef milagro het volgende:
[..]
Right!
Maar dat is dan ook een dame die in de categorie veilig valt, wij vrouwen zien haar ook graag zeg maar
Ja.quote:Mag hij ook zelf kiezen en dan gaan voor die bekende dame waar jij een bloedhekel aan hebt, die je niet uit kan staan, waarvan je niet begrijpt wat mannen er nu in zien, maar die hij dus een vreselijk geil wijf vindt
Zo bedoelde ik dat niet, geen triootjes, maar dat het een vrouw is die vrouwen niet bedreigend ervaren qua uiterlijkquote:Op woensdag 15 december 2004 11:09 schreef Kiki het volgende:
[..]
Ik heb een van de weinige mannen die dat dus niet ziet zitten. Al lig ik met het Nivea Meisje herself in bed, wachtend op hem.. hij wil niet dat iemand anders aan mij zit. Jammer hoor hahaha!!!
[..]
Ja.
Ehhrmm oeps dan.. ! Hihi!quote:Op woensdag 15 december 2004 11:15 schreef milagro het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik dat niet, geen triootjes,
Nope, het mag alleen maar met zijn beroemdheid op z'm Fuck List.quote:Maar wat gun jij je vriend veel
Lief hoor
Als hij een weekje weg is op vakantie mag ie ook zijn gang gaan dan?
Zo'n dame ziet hij ook nooit meer tenslotte
Wacht even, Brad Pitt komt hier net binnen lopen..quote:Lekker suf what iffen is altijd grappig
Ja, dat is dus iets waar ik als vent niet bij kan... vrouwen vinden het wel ok als hun man een echte 'natural beauty' zoals Catherine Zeta-Jones of Shania Twain mooi vindt, maar niet als het om een vrouw met 'plat' sex-appeal gaat (Kylie Minogue of een willekeurige Baywatch-meid). Ik bedoel, met vrouwen uit beide categorien zouden we graag een keer in bed duiken hoor...quote:Op woensdag 15 december 2004 11:15 schreef milagro het volgende:
Zo bedoelde ik dat niet, geen triootjes, maar dat het een vrouw is die vrouwen niet bedreigend ervaren qua uiterlijk
quote:Op maandag 13 december 2004 22:13 schreef Jed1Gam het volgende:
tja ik zou er toch wel conclusies uit trekken, ookal is het een ster. Stel, ik zoen (tongzoen) met een meisje die in mij ogen onbereikbaar is en super lekker etc. maar niet zo beroemd, dan zou het wel erg moeten zijn en anders niet? Zoenen=zoenen.
Ik zou op de eerste plaats mijn vriendin een (spreekwoordelijke) klap voor dr kop geven. Zij is degene met de relatie en zij zou dus ook als eerste moeten nadenken. Robbie Williams zou ook een klap voor zn smoel krijgen, want ook al is hij niet degene met de relatie, hij moet rekening houden met het feit dat degene waar hij mee zoent wel een relatie heeft. Daar moet hij respect voor hebben.quote:Op donderdag 16 december 2004 09:13 schreef yogidrink het volgende:
Ik zou die robby williams een klap voor zn hoofd geven.
verteld meteen iets over je relatie....quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:01 schreef pimpin het volgende:
Nou als Carmen Electra mij wil neuken dan zeg ik ook doeitegen me vriendin.
Ik ben jong, en ik ben toch ook niet van plan om tot me 80e hetzelfde vrouwtje te houden hoor, dus waarom zou ik zon kans laten schieten? Daar ga je 100% spijt van hebben, dat garandeer ik je. Ik vind het nogal naief om zo te denken zoals jij dat doet.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:09 schreef muzas het volgende:
[..]
verteld meteen iets over je relatie....
als mijn vriendin zomaar zou zoenen met robbie williams zou ik wel flink pissed zijn... ookal betekend het niets en is ie een superster... Ik zou het toch erg jammer vinden. En zou het er wel even met mijn vriendinnetje over hebben...
maar uitmaken daarom, nee..
nee, ik zie het meer als een principe kwestie.. je hoeft m niet te zoenen.. omhels m.. of geef me een zoen op ze wang oid....quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:24 schreef pimpin het volgende:
[..]
Ik ben jong, en ik ben toch ook niet van plan om tot me 80e hetzelfde vrouwtje te houden hoor, dus waarom zou ik zon kans laten schieten? Daar ga je 100% spijt van hebben, dat garandeer ik je. Ik vind het nogal naief om zo te denken zoals jij dat doet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |