quote:
Pulse, het vrijdagavondprogramma met Reinout
Pulse is het nieuwe vrijdagavondprogramma van presentator Reinout Oerlemans. Het is een show met pakkende gasten en boeiende onderwerpen van deze tijd. Elke uitzending wordt de kijker meegevoerd in de verhalen van interessante mensen uit de wereld van showbizz, sport en actualiteit: in de studio ontvangt Reinout iedere week binnen- en buitenlandse gasten met een absolute sterrenstatus. Bovendien reist hij de hele wereld over, op zoek naar onderwerpen en gasten met de tijdgeest van nu.
quote:Vanavond dus om 21:30 uur op RTL4.
In de eerste aflevering op vrijdag 31 oktober ontmoet Reinout de Britse zakenman Richard Branson, miljardair en oprichter en directeur van Virgin, exclusief op zijn privé-eiland in de Caraïben: Necker Island. Ook heeft de presentator een gesprek met de allereerste vrijgezel die meedeed aan het veelbesproken programma "De Bachelor", de Amerikaan Alex Michel. En Idolsjuryleden Henkjan Smits en Edwin Jansen praten over de carrières van de finalisten van de eerste serie "Idols", waarbij Hind zal optreden in de studio.
Ik ben wel benieuwd in de Spits! werd Arnie al vergeleken met Ivo Niehe. Hopelijk is het minder saai.
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 21:57 schreef Duiveltja het volgende:
Ah, de hoeren van "The bachelor"
quote:Het was volgens mij niet geplaybacked.
Op vrijdag 31 oktober 2003 22:26 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
Wat een afgang dat die Hind nu aan het playbacken is bij de mensen die haar eigenlijk aan een platencontract hebben geholpen.
Leuke show veel beter dan Kwalberts show
quote:Het klonk anders wel heel erg zuiver, hoor. Het leek er meer op dat ze af en toe een nootje met de tape mee zong.
Op zaterdag 1 november 2003 00:07 schreef Perzikje het volgende:
Hind playbackte zeker niet
quote:Ze zat er toch 2 keer flink naast met die hoge toon, naar mijn idee was het dus geen playback.
Op zaterdag 1 november 2003 09:58 schreef ForeverEternalFreak het volgende:[..]
Het klonk anders wel heel erg zuiver, hoor. Het leek er meer op dat ze af en toe een nootje met de tape mee zong.
Verder vond ik het programma een beetje, tja... hoe moet ik het het zeggen..., ik weet het niet
Ik vond het een beetje HMG zelfverheerlijking, maar goed, dat kwam misschien door de onderwerpen. Volgende week nog eens kijken en hopen dat ik het mis heb.
quote:zoals?
Op zaterdag 1 november 2003 10:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van Reinout als presentator. Het is wel een leuk idee, maar het liefst had ik er dan iemand anders als host gezien. Maar ja, helaas.
quote:Fabienne lijkt me wel iets voor Pulse...
Op zaterdag 1 november 2003 10:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hennie Huisman natuurlijk. Of Fabienne ofzo.
quote:Leg es uit
Op zaterdag 1 november 2003 15:53 schreef Lucid het volgende:
alleen die reinout geilt wel iets teveel op zichzelf
quote:Hij zegt na mijn mening net iets te vaak 'mijn programma Pulse' en laat mensen die hij interviewt vaak niet uitpraten omdat hij er zelf weer door heen moet gaan lullen met alweer een volgende vraag...
Op zaterdag 1 november 2003 15:55 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Leg es uit
quote:Hij kapte de idols jury leden ook af bij de (goede) vraag hoelang Jim en co nog boeiend voor het publiek zouden zijn.
Op zaterdag 1 november 2003 16:09 schreef Lucid het volgende:[..]
...en laat mensen die hij interviewt vaak niet uitpraten omdat hij er zelf weer door heen moet gaan lullen met alweer een volgende vraag...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |