Iemand heeft een topicreeks gemistquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:12 schreef BBQ-kip het volgende:
De sexuele wereld van de gemiddelde FOK!ker reikt tot aan het rukken achter de pc in een zakdoekje... of ligt dat aan mij?
Maaruh, Drew = leuk!
Kijk, dat onze date in het Vondelpark nog steeds on hold staat a la. Maar Drew pik je écht niet in.quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb trouwens ook geen bezwaar tegen het zoenen van DrewDan mag Atrimar wel met Robbie zoenen.
Hey, ze is wel één van mijn favo actrices ja! En ik ben aantrekkelijker en jonger dan jij.quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:16 schreef SunChaser het volgende:
Kijk, dat onze date in het Vondelpark nog steeds on hold staat a la. Maar Drew pik je écht niet in.
Daar ga je al foutquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, ze is wel één van mijn favo actrices ja! En ik ben aantrekkelijker en jonger dan jij.
Nu ja, zij heeft geprobeerd het blad bij hem weg te houden (uit de leesmap gehaaldquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:14 schreef SunChaser het volgende:
En toen..? Kom op, het werd net spannend
Welke dan?quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Iemand heeft een topicreeks gemist
Tsja... "D'r wordt hier soms gereageerd alsof neuken een liefdesverklaring is..."quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:53 schreef es70 het volgende:
D'r word hier soms gereageerd alsof een zoen een liefdesverklaring is...![]()
Een handtekening en gesprek kan alsnog welquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:18 schreef iamredleader het volgende:
Hey, ik ben echt gek op Livvie, maar zoenen? Nee, da's toch echt te ver. Een handtekening, een leuk gesprek of iets dergelijks, da's net zo leuk vind ik.
I wish i could!quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:27 schreef iamredleader het volgende:
Yeehaa! Kun je dat dan voor me regelen? Leuk usericon wat je hebt hihi.
De vrouw bestaat niet.quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:03 schreef Bombie het volgende:
Helaas is de vrouw een geboren hoer, die altijd haar prijs heeft.![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:45 schreef star_gazer het volgende:
Zoenen met mijn vriendin doe je niet, of het nou Robbie Williams is of Robbie Janssen. Als ze terugzoent gaat ze vreemd en is het uit. Klinkt lullig en jaloers, maar het is en blijft de grens!
Vrouwen hebben meer overeenkomsten dan verschillen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:13 schreef Moonah het volgende:
De vrouw bestaat niet.
Naar Maarten 't Hart.
Als hij mij voor twee minuten lol vreselijk kwetst, de grond in boort, mijn ego verpulverd en dat wat ik exclusief voor ons wil houden met een ander deelt, wat beteken ik dan voor hem?quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je zegt het zelf eigenlijk al: als jij een jarenlange relatie zou verbreken voor iets van 2 minuten, hoeveel is die relatie dan eigenlijk waard? (zeker in een geval als in het vb. van de TS)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |