Iemand heeft een topicreeks gemistquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:12 schreef BBQ-kip het volgende:
De sexuele wereld van de gemiddelde FOK!ker reikt tot aan het rukken achter de pc in een zakdoekje... of ligt dat aan mij?
Maaruh, Drew = leuk!
Kijk, dat onze date in het Vondelpark nog steeds on hold staat a la. Maar Drew pik je écht niet in.quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb trouwens ook geen bezwaar tegen het zoenen van DrewDan mag Atrimar wel met Robbie zoenen.
Hey, ze is wel één van mijn favo actrices ja! En ik ben aantrekkelijker en jonger dan jij.quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:16 schreef SunChaser het volgende:
Kijk, dat onze date in het Vondelpark nog steeds on hold staat a la. Maar Drew pik je écht niet in.
Daar ga je al foutquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, ze is wel één van mijn favo actrices ja! En ik ben aantrekkelijker en jonger dan jij.
Nu ja, zij heeft geprobeerd het blad bij hem weg te houden (uit de leesmap gehaaldquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:14 schreef SunChaser het volgende:
En toen..? Kom op, het werd net spannend
Welke dan?quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Iemand heeft een topicreeks gemist
Tsja... "D'r wordt hier soms gereageerd alsof neuken een liefdesverklaring is..."quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:53 schreef es70 het volgende:
D'r word hier soms gereageerd alsof een zoen een liefdesverklaring is...![]()
Een handtekening en gesprek kan alsnog welquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:18 schreef iamredleader het volgende:
Hey, ik ben echt gek op Livvie, maar zoenen? Nee, da's toch echt te ver. Een handtekening, een leuk gesprek of iets dergelijks, da's net zo leuk vind ik.
I wish i could!quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:27 schreef iamredleader het volgende:
Yeehaa! Kun je dat dan voor me regelen? Leuk usericon wat je hebt hihi.
De vrouw bestaat niet.quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:03 schreef Bombie het volgende:
Helaas is de vrouw een geboren hoer, die altijd haar prijs heeft.![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:45 schreef star_gazer het volgende:
Zoenen met mijn vriendin doe je niet, of het nou Robbie Williams is of Robbie Janssen. Als ze terugzoent gaat ze vreemd en is het uit. Klinkt lullig en jaloers, maar het is en blijft de grens!
Vrouwen hebben meer overeenkomsten dan verschillen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:13 schreef Moonah het volgende:
De vrouw bestaat niet.
Naar Maarten 't Hart.
Als hij mij voor twee minuten lol vreselijk kwetst, de grond in boort, mijn ego verpulverd en dat wat ik exclusief voor ons wil houden met een ander deelt, wat beteken ik dan voor hem?quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je zegt het zelf eigenlijk al: als jij een jarenlange relatie zou verbreken voor iets van 2 minuten, hoeveel is die relatie dan eigenlijk waard? (zeker in een geval als in het vb. van de TS)
KIJK... daar heb je het al! Orlando Bloom... who the fuck!??quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:07 schreef ivetje het volgende:
mijn vriend zegt altijd : als je ooit orlando bloom tegenkomt en je hebt de kans met hem het bed in te duiken moet je dat doen, die kans krijg je nooit meer".
Denk dus niet dt hij het erg vind...of hij zegt het alleen maar omdat het toch nooit gebeurt
Ik denk dat als een meisje nu zegt dat ze het toestaat zolang de bekende dame in kwestie niet zozeer onbereikbaar is, maar er voor haar mee door kan (dus eigenlijk als ze de dame toch niets vindtquote:Op woensdag 15 december 2004 03:27 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
KIJK... daar heb je het al! Orlando Bloom... who the fuck!??
* googlet => Leuke vent hoor, maar daar zijn er miljoenen van.
WAAR ligt de grens... dat is de vraag... en tevens het antwoord waarom het m.i. niet kan.
het gaat hier dus juist om de vraag wat je zou doen als je fantasie waarheid kan wordenquote:Op woensdag 15 december 2004 10:18 schreef Kiki het volgende:
Come on ladies... julie hebben geen Fuck List?
Ik ben heel erg happy met mijn kerel, echt hysterisch over the moon zeg maar, maar als:
Robbie Williams, of
Brad Pitt, of
Joaquin Phoenix, of
(sorry CopyCat dat wordt delen) d'Angelo
voor mijn deur staat, hmm hubba hubba, die zijn van mij.
En voor de moraalridders onder ons, this is called a FANTASY
Wanneer gaat dit nou in godsnaam ECHT gebeuren??? Het is gewoon lekker om te bedenken.
En als mijn vriend J-Lo, Drew Barrymore, en het meisje van de Nivea reclame op zijn Fuck List wil, nou dan MAG de schat het van me hoor.
Aha...quote:Op woensdag 15 december 2004 10:27 schreef milagro het volgende:
[..]
het gaat hier dus juist om de vraag wat je zou doen als je fantasie waarheid kan worden
een fucklist heeft iedereen, en dat is hetzelfde als je ogen laten dwalen of wat onschuldig fllirten, dat is ook geen probleem.
quote:Op woensdag 15 december 2004 10:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik zou Victoria Koblenko Carice van Houten en/of Tara Elders keihard terugnemen.
Right!quote:Op woensdag 15 december 2004 10:32 schreef Kiki het volgende:
[..]
Aha...
Hmm.
Ik zou het wel willen, maar ik geloof niet dat vriendlief het op prijs zou stellen.
Dus het eerlijke antwoord is, Ik zou het wel willen, maar niet doen.
En weet je, ik zou het hem trouwens wel gunnen hoor, van mij zou hij met dat meisje van de Nivea mogen!
Ik heb een van de weinige mannen die dat dus niet ziet zitten. Al lig ik met het Nivea Meisje herself in bed, wachtend op hem.. hij wil niet dat iemand anders aan mij zit. Jammer hoor hahaha!!!quote:Op woensdag 15 december 2004 10:53 schreef milagro het volgende:
[..]
Right!
Maar dat is dan ook een dame die in de categorie veilig valt, wij vrouwen zien haar ook graag zeg maar
Ja.quote:Mag hij ook zelf kiezen en dan gaan voor die bekende dame waar jij een bloedhekel aan hebt, die je niet uit kan staan, waarvan je niet begrijpt wat mannen er nu in zien, maar die hij dus een vreselijk geil wijf vindt
Zo bedoelde ik dat niet, geen triootjes, maar dat het een vrouw is die vrouwen niet bedreigend ervaren qua uiterlijkquote:Op woensdag 15 december 2004 11:09 schreef Kiki het volgende:
[..]
Ik heb een van de weinige mannen die dat dus niet ziet zitten. Al lig ik met het Nivea Meisje herself in bed, wachtend op hem.. hij wil niet dat iemand anders aan mij zit. Jammer hoor hahaha!!!
[..]
Ja.
Ehhrmm oeps dan.. ! Hihi!quote:Op woensdag 15 december 2004 11:15 schreef milagro het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik dat niet, geen triootjes,
Nope, het mag alleen maar met zijn beroemdheid op z'm Fuck List.quote:Maar wat gun jij je vriend veel
Lief hoor
Als hij een weekje weg is op vakantie mag ie ook zijn gang gaan dan?
Zo'n dame ziet hij ook nooit meer tenslotte
Wacht even, Brad Pitt komt hier net binnen lopen..quote:Lekker suf what iffen is altijd grappig
Ja, dat is dus iets waar ik als vent niet bij kan... vrouwen vinden het wel ok als hun man een echte 'natural beauty' zoals Catherine Zeta-Jones of Shania Twain mooi vindt, maar niet als het om een vrouw met 'plat' sex-appeal gaat (Kylie Minogue of een willekeurige Baywatch-meid). Ik bedoel, met vrouwen uit beide categorien zouden we graag een keer in bed duiken hoor...quote:Op woensdag 15 december 2004 11:15 schreef milagro het volgende:
Zo bedoelde ik dat niet, geen triootjes, maar dat het een vrouw is die vrouwen niet bedreigend ervaren qua uiterlijk
quote:Op maandag 13 december 2004 22:13 schreef Jed1Gam het volgende:
tja ik zou er toch wel conclusies uit trekken, ookal is het een ster. Stel, ik zoen (tongzoen) met een meisje die in mij ogen onbereikbaar is en super lekker etc. maar niet zo beroemd, dan zou het wel erg moeten zijn en anders niet? Zoenen=zoenen.
Ik zou op de eerste plaats mijn vriendin een (spreekwoordelijke) klap voor dr kop geven. Zij is degene met de relatie en zij zou dus ook als eerste moeten nadenken. Robbie Williams zou ook een klap voor zn smoel krijgen, want ook al is hij niet degene met de relatie, hij moet rekening houden met het feit dat degene waar hij mee zoent wel een relatie heeft. Daar moet hij respect voor hebben.quote:Op donderdag 16 december 2004 09:13 schreef yogidrink het volgende:
Ik zou die robby williams een klap voor zn hoofd geven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |