quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:07 schreef ivetje het volgende:
mijn vriend zegt altijd : als je ooit orlando bloom tegenkomt en je hebt de kans met hem het bed in te duiken moet je dat doen, die kans krijg je nooit meer".
...of hij houdt gewoon niet zoveel van jequote:Denk dus niet dt hij het erg vind...of hij zegt het alleen maar omdat het toch nooit gebeurt
Denk dat laatste iddquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:13 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Zoenen met een bekende pop-/filmster is tot daar aan toe, maar met iemand de koffer in duiken vind ik wel te ver gaan.
[..]
...of hij houdt gewoon niet zoveel van je![]()
Maar je bent gelukkig nog net niet de enige...quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:44 schreef Noca het volgende:
Niet omdat ik onzeker of weet ik wat ben, waarschijnlijk ben ik gewoon ouderwets![]()
Dat betwijfel ik toch. Als je echt zwaar fan van iemand bent, dan word je al week als ie alleen maar naar je kijkt. En als ie je dan ook nog wil zoenen...quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:27 schreef B-FliP het volgende:
(je wordt imho niet ineens week en weerloos als zoiets gebeurt)
Als i.e. Paris Hilton mij zou willen kussen tijdens dat ik een relatie heb, moet ik ook een keuzequote:Op dinsdag 14 december 2004 13:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik toch. Als je echt zwaar fan van iemand bent, dan word je al week als ie alleen maar naar je kijkt. En als ie je dan ook nog wil zoenen...
Ik zou het iig wel weten als Johnny Depp of D'Angelo aan mijn lippen zou willen likken.
De tongen gingen er helemaal inquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:05 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik heb helaas geen tijd om heel het topic door te spitten. Maar had het meisje bij Pulse met hem getongzoend of alleen gezoend?? Ik heb het namelijk niet gezien. Op de mond een kusje wat ik zag in de voorstukjes is toch geen probleem? Of ging die tong er helemaal in?
Shit had ik wel ff willen zien. Is die uitzending online nog ergens te bekijken??quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:06 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
De tongen gingen er helemaal in![]()
Als je zo zwaar fan bent ben je waarschijnlijk 13quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik toch. Als je echt zwaar fan van iemand bent, dan word je al week als ie alleen maar naar je kijkt. En als ie je dan ook nog wil zoenen...
Zegt ze nu.quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:47 schreef ivetje het volgende:
de dame in kwestie bij pulse had geen vriend...dus da's oke
Ik zou het zelf niet eens doen...hou veel teveel van mijn vriendje
Ook als je vriend erbij is?quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zou het iig wel weten als Johnny Depp of D'Angelo aan mijn lippen zou willen likken.
Omdat dan de gedachte heerst dat het toch niet tot iets meer kan groeien. De onbereikbaarheid van die bekendheid blijft intact, ondanks de momentale bereikbaarheid door die ene zoen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:15 schreef milagro het volgende:
ik snap niet zo goed, waarom het anders zou zijn omdat het een bekend persoon betreft?
Ik hypothiseer gewoon lekker mee in dit topic. En wmb geldt dat dan ook enkel voor wat tonsilhockey, geen hardcore seks.quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:15 schreef milagro het volgende:
ik snap niet zo goed, waarom het anders zou zijn omdat het een bekend persoon betreft?
Drew Barrymore zou ik niet eens willen zoenen....en dat laatste verbaast mij niets.quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:32 schreef SunChaser het volgende:
Ik zou het haar gunnen. Ik zou ook niet aarzelen als Drew Barrymore me op de bek zou pakken voor een leuk tv-moment. Damn, ik zou ook op de bek gaan met Robbie Williams voor een leuk tv-fragment
Mooi gezegdquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Er zijn heus open relaties waarbij de een of allebei wel degelijk "een beetje buiten de pot mogen pissen", zolang ze het maar bij het fysieke houden. Liefde deel je dan weer met die ene persoon.
maakt bij mij niet uit, die gedachte.quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:24 schreef Lithion het volgende:
[..]
Omdat dan de gedachte heerst dat het toch niet tot iets meer kan groeien. De onbereikbaarheid van die bekendheid blijft intact, ondanks de momentale bereikbaarheid door die ene zoen.
ze was dan ook van te voren uitverkoren al, hèquote:Op dinsdag 14 december 2004 16:40 schreef SunChaser het volgende:
Maar goed, vreemdgaan kun je het nauwelijks noemen. Hij zoende haar gewoon om al die andere chickies te dissen. Ik vond trouwens dat dit meisje dat ie zoende wat uit de toon viel bij de rest, alsof zij erbij hoorde, hadden jullie dat niet? Ze was rustig, een bakvis, een stuk ouder dan de rest.
Er was eens een donkere schone die heel spontaan het podium op werd getrokken door Bruce Springsteen. We kennen haar nu als Monica uit Friends; ze was toen ingehuurd als actrice.quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:58 schreef milagro het volgende:
ze was dan ook van te voren uitverkoren al, hè
geen hysterische fans, gewoon een dame die gevraagd is of ze er bezwaar tegen zou hebben als..
Kun je dat hier ook nog f neerzetten, daar stelde ik dezelfde vraag, kijken wat de fans er van vindenquote:Op dinsdag 14 december 2004 16:58 schreef milagro het volgende:
[..]
ze was dan ook van te voren uitverkoren al, hè
geen hysterische fans, gewoon een dame die gevraagd is of ze er bezwaar tegen zou hebben als..
quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:06 schreef SeLang het volgende:
Het zou wel cool zijn als Robbie Williams een SOA oploopt die indirect van mij afkomstig is
De sexuele wereld van de gemiddelde FOK!ker reikt tot aan het rukken achter de pc in een zakdoekje... of ligt dat aan mij?quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:08 schreef SunChaser het volgende:
Robbie hoeft dan alleen maar met een willekeurige FOK!ker te neuken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |