abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23965227
Als het andersom zou zijn zou ik zeggen dat ze niet zo moet piepen. Dus ik zou in dit geval ook niet piepen. Geef zo'n meiske ff een verzetje, is ze weer ff stil.
  dinsdag 14 december 2004 @ 13:07:39 #102
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_23965289
mijn vriend zegt altijd : als je ooit orlando bloom tegenkomt en je hebt de kans met hem het bed in te duiken moet je dat doen, die kans krijg je nooit meer".
Denk dus niet dt hij het erg vind...of hij zegt het alleen maar omdat het toch nooit gebeurt
To infinity…and beyond!
pi_23965373
Waarom is het geen vreemdgaan dan? Als je straalbezopen met een dame/zoent met wie je toch nooit iets wilt verder terwijl je een relatie hebt, is het toch ook vreemdgaan? Ik zou iig flink pissig zijn. Uitmaken denk ik niet meteen, maar goed ik zie geen verschil tussen zoenen met een beroemdheid en met iemand anders.
  dinsdag 14 december 2004 @ 13:13:00 #104
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_23965400
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 13:07 schreef ivetje het volgende:
mijn vriend zegt altijd : als je ooit orlando bloom tegenkomt en je hebt de kans met hem het bed in te duiken moet je dat doen, die kans krijg je nooit meer".

Zoenen met een bekende pop-/filmster is tot daar aan toe, maar met iemand de koffer in duiken vind ik wel te ver gaan.
quote:
Denk dus niet dt hij het erg vind...of hij zegt het alleen maar omdat het toch nooit gebeurt
...of hij houdt gewoon niet zoveel van je
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  dinsdag 14 december 2004 @ 13:14:31 #105
11458 ivetje
pi_23965426
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 13:13 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Zoenen met een bekende pop-/filmster is tot daar aan toe, maar met iemand de koffer in duiken vind ik wel te ver gaan.
[..]

...of hij houdt gewoon niet zoveel van je
Denk dat laatste idd
To infinity…and beyond!
pi_23965516
Het is voor mij enkel een kwestie van respect. Mijn vriendin (die ik niet heb maar ok ) zou dan weten dat ik mij op zijn minst nogal beledigd zou voelen. Daar moet ieder maar zijn eigen ideeën over hebben of dit bekrompen is of niet. Ik weet van mijzelf wel dat ik me daar zeker niet lekker bij zou voelen en dat zou mijn vriendin dan ook moeten weten. Dan doe je het gewoonweg niet. Kwestie van respect.
pi_23965633
En bovendien, als je samen op vakantie bent in Australië en je komt een willekeurig lekker wijf tegen in de disco, pakt haar vol op de mond waar je vriendin bijstaat en zegt: "schat er is toch geen mogelijkheid en kans tot een relatie, dit was bijna 100% zeker de enige kans die ik had om met haar te zoenen. Vind je toch niet erg?"

Dit doe je toch ook niet?
  dinsdag 14 december 2004 @ 13:27:14 #108
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_23965729
Tja, niet dat het ook maar voor kan komen maar als Robbie mijn vriendin zou kussen, en ze zou
hem niet wegduwen maar terug kussen (je wordt imho niet ineens week en weerloos als zoiets
gebeurt), dan is het voor mij gewoon vreemdgaan... = uit...

In het verleden te vaak vergevingsgezind geweest... Die grens is voor mij sindsdien echt heel
duidelijk, of ik nu 1 jaar of 10 jaar met iemand heb, vreemdgaan is uit...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_23966236
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 11:44 schreef Noca het volgende:
Niet omdat ik onzeker of weet ik wat ben, waarschijnlijk ben ik gewoon ouderwets
Maar je bent gelukkig nog net niet de enige...

Sowieso kan ik me niet voorstellen dat iemand van zoenen kan genieten als er verder geen sprake is van liefde of wat dan ook. 't Is naar mijn mening gewoon met je tong in elkaars mond roeren. Dat het toevallig erg plezierig voelt is alleen maar gevoelsmatig. En dat gevoel hoor je bij maar 1 persoon te hebben...

Maar goed, vind je het goed als ik me even bij jouw ouderwetse clubje voeg dan?

En om het even on-topic te houden, ik verwacht niet dat dit zou gebeuren. En als "Mrs. LintuxCx" meneer Williams of wie dan ook toch niet wegduwt hebben we iig een stevig gesprek op de terugweg.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  dinsdag 14 december 2004 @ 13:53:18 #110
78918 SeLang
Black swans matter
pi_23966313
Ik zou Robbie Williams feliciteren met z'n goede smaak en mijn vriendin het huis uit schoppen
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  dinsdag 14 december 2004 @ 13:54:06 #111
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23966334
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 13:27 schreef B-FliP het volgende:
(je wordt imho niet ineens week en weerloos als zoiets gebeurt)
Dat betwijfel ik toch. Als je echt zwaar fan van iemand bent, dan word je al week als ie alleen maar naar je kijkt. En als ie je dan ook nog wil zoenen...

Ik zou het iig wel weten als Johnny Depp of D'Angelo aan mijn lippen zou willen likken .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_23966358
antonio banderas
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_23966436
Als mijn vriendin hem níet zou zoenen zou ik haar voor altijd vertrouwen!
  dinsdag 14 december 2004 @ 14:00:26 #114
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_23966498
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 13:54 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat betwijfel ik toch. Als je echt zwaar fan van iemand bent, dan word je al week als ie alleen maar naar je kijkt. En als ie je dan ook nog wil zoenen...

Ik zou het iig wel weten als Johnny Depp of D'Angelo aan mijn lippen zou willen likken .
Als i.e. Paris Hilton mij zou willen kussen tijdens dat ik een relatie heb, moet ik ook een keuze
maken... Als mijn vriendin gretig zou terug kussen bij Robbie zou het voor de relatie voor mij einde
oefening zijn...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_23966596
Ik heb helaas geen tijd om heel het topic door te spitten. Maar had het meisje bij Pulse met hem getongzoend of alleen gezoend?? Ik heb het namelijk niet gezien. Op de mond een kusje wat ik zag in de voorstukjes is toch geen probleem? Of ging die tong er helemaal in?
pi_23966621
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 14:05 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik heb helaas geen tijd om heel het topic door te spitten. Maar had het meisje bij Pulse met hem getongzoend of alleen gezoend?? Ik heb het namelijk niet gezien. Op de mond een kusje wat ik zag in de voorstukjes is toch geen probleem? Of ging die tong er helemaal in?
De tongen gingen er helemaal in
bla bla bla......
pi_23966669
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 14:06 schreef Stiffmaster het volgende:

[..]

De tongen gingen er helemaal in
Shit had ik wel ff willen zien. Is die uitzending online nog ergens te bekijken??
pi_23966823
geen idee, maar dit is iig niet ontopic
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 14 december 2004 @ 14:26:48 #119
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_23967106
Tsjah... Ik zou eerst die kerel een mep voor z'n harses geven... En dan, afhankelijk van hoe erg mijn vriendin zou meewerken, zou ik daar ernstig ruzie mee gaan maken...

Heb er niet zoveel boodschap aan wie mijn vriendin zoent... Zolang ik het niet ben, ben ik er natuurlijk absoluut niet blij mee...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_23967520
Toevallig had ik het erover met mijn vriendin.....

Ik vind hem een smeerlap (hij zal het waarschijnlijk vaak zat ook bij andere vrouwen flikken).
Zij is een vieze slet (als ze een vriend heeft uiteraard, anders maakt het geen flikker uit).

Wat maakt het in godsnaam uit of iemand nu beroemd is of niet?
Ze zoent niet met haar eigen vriend, dus gaat ze vreemd.
Als ze nou samen in bed eindigen, dan wordt het zeker ook geaccepteerd???
Tsja, zo een kans krijg je OOK nooit meer!
Wat een gelul........
Je kunt hem toch ook gewoon een zoen op zijn wang geven?

Mijn vriendin en ik krijgen een hele fikse ruzie als ze me dit zou flikken!
Andersom geldt dat trouwens ook!
  dinsdag 14 december 2004 @ 14:47:18 #121
11458 ivetje
pi_23967568
de dame in kwestie bij pulse had geen vriend...dus da's oke

Ik zou het zelf niet eens doen...hou veel teveel van mijn vriendje
To infinity…and beyond!
pi_23968988
quote:

[..]

Als je zo zwaar fan bent ben je waarschijnlijk 13 ...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_23969059
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 14:47 schreef ivetje het volgende:
de dame in kwestie bij pulse had geen vriend...dus da's oke

Ik zou het zelf niet eens doen...hou veel teveel van mijn vriendje
Zegt ze nu.
pi_23969252
quote:

[..]

Ook als je vriend erbij is?
Of juist dan?

En het zou je totaal niet raken als hij het met dat irritante popsterretje doet, waar jij je al jaren aan ergert, maar hij een ongelofelijk lekker wijf vindt?

ik snap niet zo goed, waarom het anders zou zijn omdat het een bekend persoon betreft?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 14 december 2004 @ 16:24:35 #125
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_23969419
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 16:15 schreef milagro het volgende:
ik snap niet zo goed, waarom het anders zou zijn omdat het een bekend persoon betreft?
Omdat dan de gedachte heerst dat het toch niet tot iets meer kan groeien. De onbereikbaarheid van die bekendheid blijft intact, ondanks de momentale bereikbaarheid door die ene zoen.
  dinsdag 14 december 2004 @ 16:26:29 #126
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_23969467
Waarbij aangetekend dat ik neuken toch een stap te ver zou vinden gaan.
  dinsdag 14 december 2004 @ 16:27:18 #127
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_23969487
ik vind het een kans die je maar 1x in je leven hebt, dan moet je die met beide handen aanpakken, dus gewoon lekker zoenen.
dat heb ik ook tegen mijn vrindin gezegd, ik denk alleen dat t op dat moment wel pijnlijk is om te zien.

maar als ik weet ik veel wie, j-lo of beyonce kan zoenen, dan mag dat ook.

maar ook niet meer he
  Redactie Frontpage dinsdag 14 december 2004 @ 16:32:36 #128
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_23969608
Ik zou het haar gunnen. Ik zou ook niet aarzelen als Drew Barrymore me op de bek zou pakken voor een leuk tv-moment. Damn, ik zou ook op de bek gaan met Robbie Williams voor een leuk tv-fragment
  dinsdag 14 december 2004 @ 16:35:37 #129
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23969660
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 16:15 schreef milagro het volgende:

Ik hypothiseer gewoon lekker mee in dit topic. En wmb geldt dat dan ook enkel voor wat tonsilhockey, geen hardcore seks.
Maar, als puntje bij paaltje komt is het hoogstwaarschijnlijk een ander verhaal .

Johnny, D'Angelo: Ik ben nu nog vrijgezel...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 14 december 2004 @ 16:35:51 #130
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_23969667
Whoohoo SunChaser!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  Redactie Frontpage dinsdag 14 december 2004 @ 16:40:52 #131
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_23969784
Maar goed, vreemdgaan kun je het nauwelijks noemen. Hij zoende haar gewoon om al die andere chickies te dissen. Ik vond trouwens dat dit meisje dat ie zoende wat uit de toon viel bij de rest, alsof zij erbij hoorde, hadden jullie dat niet? Ze was rustig, een bakvis, een stuk ouder dan de rest.
pi_23969815
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 16:32 schreef SunChaser het volgende:
Ik zou het haar gunnen. Ik zou ook niet aarzelen als Drew Barrymore me op de bek zou pakken voor een leuk tv-moment. Damn, ik zou ook op de bek gaan met Robbie Williams voor een leuk tv-fragment
Drew Barrymore zou ik niet eens willen zoenen....en dat laatste verbaast mij niets.
  dinsdag 14 december 2004 @ 16:52:38 #133
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_23970053
Drew Barrymore is leuk man!
Ik snap echt niet dat zoveel jongens/mannen haar zo lelijk vinden...
Ik vind haar wel een leuk wijffie, moet ik zeggen.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  dinsdag 14 december 2004 @ 16:53:48 #134
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_23970085
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 11:52 schreef iamredleader het volgende:

[..]

Er zijn heus open relaties waarbij de een of allebei wel degelijk "een beetje buiten de pot mogen pissen", zolang ze het maar bij het fysieke houden. Liefde deel je dan weer met die ene persoon.
Mooi gezegd .
Mocht mijn partner een onwijs lekker ding tegenkomen en de kans hebben, dan moet 'ie d'r voor gaan. En die kans heb ik ook, dat doet helemaal niets af aan wat we voor elkaar voelen .
Robbie Williams staat nou niet echt bovenaan als persoon waar ik mee zou willen zoenen, da's dan weer een beetje jammer .

D'r word hier soms gereageerd alsof een zoen een liefdesverklaring is...
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
pi_23970099
Het is nog steeds imho vreemdgaan. Het hele woord gewoon: vreemd. Van "andere persoon". Dus een ander dan je partner. En hoe je dat nu invulling geeft doet er niet echt toe. Ik denk toch echt dat als je een pol zou openen dat het merendeel van de users hier zou zeggen dat zoenen (met of zonder tong) vreemdgaan is, en dat het niet veel uitmaakt of het nou Robbie Williams, Pamela Anderson of iamredleader is.
pi_23970137
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 16:24 schreef Lithion het volgende:

[..]

Omdat dan de gedachte heerst dat het toch niet tot iets meer kan groeien. De onbereikbaarheid van die bekendheid blijft intact, ondanks de momentale bereikbaarheid door die ene zoen.
maakt bij mij niet uit, die gedachte.
een dame die hier op vakantie is, of op zakenreis is, is net zo onbereikbaar in principe, die gaat ook weer weg, terug naar haar eigen wereldje.
  dinsdag 14 december 2004 @ 16:57:58 #137
106639 Nomad_k9
Nu zonder ziel
pi_23970177
Jeej me vriendin heeft herpes van Robbie Williams
An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.
A pessimist fears that this is true
pi_23970193
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 16:40 schreef SunChaser het volgende:
Maar goed, vreemdgaan kun je het nauwelijks noemen. Hij zoende haar gewoon om al die andere chickies te dissen. Ik vond trouwens dat dit meisje dat ie zoende wat uit de toon viel bij de rest, alsof zij erbij hoorde, hadden jullie dat niet? Ze was rustig, een bakvis, een stuk ouder dan de rest.
ze was dan ook van te voren uitverkoren al, hè

geen hysterische fans, gewoon een dame die gevraagd is of ze er bezwaar tegen zou hebben als..
pi_23970245
Moet ze vooral doen als ze daar de behoefte toe voelt. En nee, dat is echt geen reden om het uit te maken.
stupidity has become as common as common sense was before
  Redactie Frontpage dinsdag 14 december 2004 @ 17:01:36 #140
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_23970248
Zowel Robbie als Drew zijn biseksueel trouwens. Ja, ik denk, ik meld t ff
pi_23970279
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 16:58 schreef milagro het volgende:

geen hysterische fans, gewoon een dame die gevraagd is of ze er bezwaar tegen zou hebben als..
Er was eens een donkere schone die heel spontaan het podium op werd getrokken door Bruce Springsteen. We kennen haar nu als Monica uit Friends; ze was toen ingehuurd als actrice.

Misschien deze dame ook wel.

En, ik heb even gecheckt bij Atrimar: "....als je al een jaar aan het zoenen bent met Robbie dan ga ik wèl even nadenken"
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage dinsdag 14 december 2004 @ 17:04:27 #142
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_23970297
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 16:58 schreef milagro het volgende:

[..]

Kun je dat hier ook nog f neerzetten, daar stelde ik dezelfde vraag, kijken wat de fans er van vinden
Pulse : De TV show maar dan met Reinout Oerlemans
  dinsdag 14 december 2004 @ 17:05:53 #143
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_23970317
hehe moet ze vooral proberen dan is t voor eens en voor altijd doeeeeeeeei
OJAAJOH?
  dinsdag 14 december 2004 @ 17:06:35 #144
78918 SeLang
Black swans matter
pi_23970334
Het zou wel cool zijn als Robbie Williams een SOA oploopt die indirect van mij afkomstig is
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_23970363
Ik heb trouwens ook geen bezwaar tegen het zoenen van Drew Dan mag Atrimar wel met Robbie zoenen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 14 december 2004 @ 17:07:55 #146
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_23970368
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 17:06 schreef SeLang het volgende:
Het zou wel cool zijn als Robbie Williams een SOA oploopt die indirect van mij afkomstig is
OJAAJOH?
  Redactie Frontpage dinsdag 14 december 2004 @ 17:08:00 #147
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_23970369
Robbie hoeft dan alleen maar met een willekeurige FOK!ker te neuken.
  dinsdag 14 december 2004 @ 17:12:32 #148
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_23970466
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 17:08 schreef SunChaser het volgende:
Robbie hoeft dan alleen maar met een willekeurige FOK!ker te neuken.
De sexuele wereld van de gemiddelde FOK!ker reikt tot aan het rukken achter de pc in een zakdoekje... of ligt dat aan mij?

Maaruh, Drew = leuk!
pi_23970479
Trouwens, jaaaaaaaaaaaren geleden gingen een stel vrouwelijke collega's van me naar de Chippendales, je weet wel, die zonnebank heaumeauxuele spierbundels
Een vd dames was getrouwd en durfde niet tegen haar man te zeggen,dat ze daarnaar toe ging, hij was totaal niet gediend van dat soort uitjes, en dus werd een avondje Chippendales zogenaamd een bioscoopje pikken en wat zuipen erna.

De dame die de kaartjes had gekocht, had 1e rij kaartjes weten te regelen.
Wordt die dame die dus eigenlijk naar de bios was, uitverkoren om op het podium te komen om vervolgens droog genuekt te worden door 1 vd heren.
Zij de avond van haar leven, te meer omdat het nogal een muurbloempje betrof, niet moeders mooiste zeg maar.

Wat is daar nu erg aan?
Niets, behalve dan dat de Nieuwe Revue aanwezig was en een week later over 2 pagina's uitgemeten een foto van die actie in het blad stond
Dat kind echt he-le-maal in paniek
  Redactie Frontpage dinsdag 14 december 2004 @ 17:14:45 #150
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_23970510
En toen..? Kom op, het werd net spannend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')