Johnny Depp, Brad Pitt, whatever...quote:Op maandag 13 december 2004 21:56 schreef bylar het volgende:
Had ze niet beter Johnny Depp kunnen kiezen?
Dat was toch tien minuten geleden?quote:Op maandag 13 december 2004 21:53 schreef Just_to_say_Hello het volgende:
Laatst dat meisje dat werd gezoend door Robbie Williams...
George Michaelquote:Op maandag 13 december 2004 21:56 schreef -Xerxes- het volgende:
Ik zou meteen het vrouwelijke equivalent van meneer williams een flinke veeg geven
Mee eens! Het boeit verder niet. Zal verder ook niets worden...quote:Op maandag 13 december 2004 22:04 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zou hem terugzoenen, maar ja, ik ben dan ook zelf een vrouwtje he... dus die vriendin boeit me dan niet zo.
Als je als gozer zijnde het uit gaat lopen maken vind ik dat een beetje triest, tenzij je vriendin echt een enorme sloerie uit gaat hangen daar.
Maar goed, dat moet ieder stelletje voor zich weten, ik zou het niet boeiend vinden als mijn vriend zoent met weet ik het, Britney Spears ofzo.
Hehehe, ja dat zou inderdaad wel heel cool zijn....quote:Op maandag 13 december 2004 22:07 schreef Sport_Life het volgende:
Ik zou het n klein beetje jammer vinden, maar het haar ook wel gunnen. T zou pas helemaal gaaf zijn als ze hem een flinke klap op zijn bek geeft!
.
Nou, ik zou jaloers zijn als ze mijn vent zou zoenen.quote:Op maandag 13 december 2004 22:19 schreef Copycat het volgende:
Madonna
Juist die "once in a lifetime" factor zou mij het echt laten verschieten, who gives a damn, zolang ze maar niet met hem naar bed gaat vind ik het al snel bestquote:Op maandag 13 december 2004 22:19 schreef Copycat het volgende:
Hoe groot is die kans in hemelsnaam?
Conclusies trekken uit een 'Once in a lifetime' met een megaster vind ik een beetje overtrokken.
Ik denk dat, als het iemand is die ik ook in enigzins bewonder, een Madonna of Kylie M, bijvoorbeeld, ik alleen maar beretrots op mijn vent zou zijn... en de foto's en het verhaal verkoop.
Bravooooo!quote:Op maandag 13 december 2004 22:45 schreef Kogando het volgende:
Bedoel je misschien jouW?
Dat ligt weer te gevoelig natuurlijk. We mogen tegenwoordig ook al geen belgenmoppen meer maken.quote:Op maandag 13 december 2004 22:45 schreef Kogando het volgende:
Bedoel je misschien jouW? <edit>
Taaltechnisch heb je gelijk en pas ik de TT aan, maar je toevoeging mocht je achterwege laten.
Ik snap niet waarom je Robbie williams een hengst wil verkopen als ie je vriendin zoent. Ten eerste heeft ie denk ik al genoeg paarden ten 2e snap ik de link tussen zoenen en paarden niet zoquote:Op maandag 13 december 2004 22:27 schreef GREENSKiN het volgende:
Ik zou Robbie Williams een hengst verkopen en vertellen dattie van m'n vriendin af moet blijven.
Juist..quote:Op maandag 13 december 2004 22:13 schreef Jed1Gam het volgende:
tja ik zou er toch wel conclusies uit trekken, ookal is het een ster. Stel, ik zoen (tongzoen) met een meisje die in mij ogen onbereikbaar is en super lekker etc. maar niet zo beroemd, dan zou het wel erg moeten zijn en anders niet? Zoenen=zoenen.
Dat was gewoon iemand van de productie.quote:Op maandag 13 december 2004 21:53 schreef Just_to_say_Hello het volgende:
Laatst dat meisje dat werd gezoend door Robbie Williams...
contradictie van de dagquote:Op dinsdag 14 december 2004 02:25 schreef rudedeltadude het volgende:
Ik ben een man en 100% hetero... toch zou ik meezoenen met robbie... gewoon voor de kick en de shock!
Met d'r gleuf aan het venster geplakt zitten vind ik idd ook wel erg ver gaan (en je krijgt er zo'n ranzige tv van...).quote:Op dinsdag 14 december 2004 03:21 schreef sooty het volgende:
Robbie was afgelopen zaterdagavond bij Wetten Das, het immer starpacked programma van de ZDF. Die aanwezige Fraüleinen waren tot alles instaat. Mrs. sooty zat ook met een natte gleuf aan het venster geplakt.
Schiet mij maar lek: * sooty begrijpt er niets van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |