abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24006728
Ik krijg enorm respect voor CoolGuy, hij verwoord heel goed hoe ik erover denk.

Gelukkig denkt mijn vrouwtje er ook zo over, dus maak ik me niet zo'n zorgen!
pi_24008346
Als je vriendin met Robbie Willams zoent, dan zegt dat ook iets over hoe naïef ze is. Lekker oppervlakkig. Genoeg redenen om dr vervolgens te dumpen.
Delivered without an information leaflet
  donderdag 16 december 2004 @ 11:44:40 #203
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_24008658
CoolGuy
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_24340430
Nou als Carmen Electra mij wil neuken dan zeg ik ook doei tegen me vriendin.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 18:06:05 #205
81601 Jikpunth
glow in the dark condoms...?
pi_24340510
Ach ja als zij Robbie zou kussen staat dat voor mij gelijk aan het kussen van een willekeurige gast. Ik denk niet dat zijn beroemdheid iets uitmaakt... op zijn bek rossen en zelf een ander wjif pakken. Als je je vriendin niet kunt vertrouwen...
how can you misplace your penis so badly that you need it to glow?
pi_24340570
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 18:01 schreef pimpin het volgende:
Nou als Carmen Electra mij wil neuken dan zeg ik ook doei tegen me vriendin.
verteld meteen iets over je relatie....

als mijn vriendin zomaar zou zoenen met robbie williams zou ik wel flink pissed zijn... ookal betekend het niets en is ie een superster... Ik zou het toch erg jammer vinden. En zou het er wel even met mijn vriendinnetje over hebben...

maar uitmaken daarom, nee..
pi_24340813
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 18:09 schreef muzas het volgende:

[..]

verteld meteen iets over je relatie....

als mijn vriendin zomaar zou zoenen met robbie williams zou ik wel flink pissed zijn... ookal betekend het niets en is ie een superster... Ik zou het toch erg jammer vinden. En zou het er wel even met mijn vriendinnetje over hebben...

maar uitmaken daarom, nee..
Ik ben jong, en ik ben toch ook niet van plan om tot me 80e hetzelfde vrouwtje te houden hoor, dus waarom zou ik zon kans laten schieten? Daar ga je 100% spijt van hebben, dat garandeer ik je. Ik vind het nogal naief om zo te denken zoals jij dat doet.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 18:41:02 #208
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_24341123
Ik zou hem op het matje roepen en zeggen dat ie moet opzouten en een leven moet gaan leiden. Niet uit jaloezie maar puur omdat ik het idioot vind als ie het zou doen. Dat ie maar een eigen vriendin gaat zoeken
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_24341597
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 18:24 schreef pimpin het volgende:

[..]

Ik ben jong, en ik ben toch ook niet van plan om tot me 80e hetzelfde vrouwtje te houden hoor, dus waarom zou ik zon kans laten schieten? Daar ga je 100% spijt van hebben, dat garandeer ik je. Ik vind het nogal naief om zo te denken zoals jij dat doet.
nee, ik zie het meer als een principe kwestie.. je hoeft m niet te zoenen.. omhels m.. of geef me een zoen op ze wang oid....
En wat jij zegt is ook helemaal waar, maar als ik me de situatie toch indenk, zal mijn eerste reactie niet zijn van... gut wat leuk voor haar.. zou het toch niet echt leuk vinden...

tis natuurlijk wel een compliment als RW jmijn vriendin uitkiest
pi_24346126
Ik zou haar in het geval van Depp of Williams wel een nachtje vrij geven
  zondag 2 januari 2005 @ 07:20:36 #211
101796 elrak
de Kanonier van Kruibeke
pi_24351070
Op zijn bakkes slaan!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: