Hey, een kinderkut is gauw gevuldquote:Op maandag 13 december 2004 08:43 schreef dolle_hond het volgende:
ja geyl
pas de problemequote:Op maandag 13 december 2004 10:59 schreef Eluc het volgende:
Kut, mn download van Evil Dead 2 is Frans
Ik zou op irc ff informeren naar de beste download mogelijkhedenquote:Op maandag 13 december 2004 10:59 schreef Eluc het volgende:
Kut, mn download van Evil Dead 2 is Frans
de film kan er juist interessanter door worden... gisteren ook net gedaan alsof de ondertiteling van Changing Lanes bestond uit gemekker van Turkse schapen. en het wàs leukquote:
dank je, weg eetlust.quote:Op maandag 13 december 2004 14:22 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik heb vorige week Space Cowboys gekeken. Met...
[afbeelding]
Naast? Ik heb haar als bank gebruikt.quote:Op maandag 13 december 2004 14:25 schreef REFUSED het volgende:
[..]
dank je, weg eetlust.
maar dat dat naast je op de bank past
Dat lijkt me nog best lekker zitten...een soort zitzak.quote:Op maandag 13 december 2004 14:28 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Naast? Ik heb haar als bank gebruikt.
moet je alleen oppassen dat je niet té diep wegzakt vanwege stikgevaar.quote:Op maandag 13 december 2004 14:29 schreef Mike het volgende:
Dat lijkt me nog best lekker zitten...een soort zitzak.
Ik zag dit weekend een korte film, waarin ze door haar hoofd wordt geschotenquote:Op maandag 13 december 2004 14:22 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik heb vorige week Space Cowboys gekeken. Met...
[afbeelding]
En? Was ze dood?quote:Op maandag 13 december 2004 14:55 schreef California het volgende:
[..]
Ik zag dit weekend een korte film, waarin ze door haar hoofd wordt geschoten.
jammer hequote:Op maandag 13 december 2004 16:04 schreef California het volgende:
[..]
Best wel. Haar personage dan.
Tis al 0.70quote:Op maandag 13 december 2004 14:09 schreef REFUSED het volgende:
kinky_queen: ik denk niet dat CM iets voor hem is, hij komt nooit aan die ratio van 0.60
Een beroemde inwoner van Boston. Mischien wel meneer Harvard.quote:Op maandag 13 december 2004 18:51 schreef dolle_hond het volgende:
wie staat er op dat beeld daar in de achtergrond
nee hoor, je hebt toch al van mijn geniale plan kennis genomen?quote:Op maandag 13 december 2004 18:16 schreef kinky_queen het volgende:
Tis al 0.70
![]()
Vandaar dat jij ff bij Tifa op de knieen mot
![]()
Dat bedoel ikquote:Op maandag 13 december 2004 19:24 schreef REFUSED het volgende:
nee hoor, je hebt toch al van mijn geniale plan kennis genomen?
BSquote:Op dinsdag 14 december 2004 12:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Op dit plaatje staat nóg meer klasse.
[afbeelding]
Image hosted by tripod. Heel mooi.quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Op dit plaatje staat nóg meer klasse.
[afbeelding]
Maar nee, dat staat er toch nietquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Image hosted by tripod. Heel mooi.
Ja, zo kan ik het ook.quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Maar nee, dat staat er toch niet
Links Natalie Portman. Rechts ken ik niet.quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, zo kan ik het ook..
Wie is het?
quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh.
Ik heb vanmiddag een film met Marcia Gay Harden gezien, en ik vond haar erg goed. Wat nu?
quote:Op donderdag 16 december 2004 09:51 schreef dolle_hond het volgende:
trouwens, KQ gefeliciteerd met de verjaardag van je vrouw
kinkygirl
Je bent een man!?!?!?quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:32 schreef kinky_queen het volgende:
Bij CrazyMazey d88 ze dat ik een vrouw was...
![]()
Bij denken ze altijd dat ik een meisje ben...quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:32 schreef kinky_queen het volgende:
![]()
Dat dacht ik in het begin ook...quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:32 schreef kinky_queen het volgende:
![]()
moest wel een deceptie geweest zijn dan?quote:Op vrijdag 17 december 2004 09:29 schreef GFP het volgende:
Dat dacht ik in het begin ook...
In plaats van een kinky chick bleek het dus ineens een bagger-loving vent te zijn.... bummer jaquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:22 schreef REFUSED het volgende:
[..]
moest wel een deceptie geweest zijn dan?
En ik heb ook al een soort van verkeringquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:51 schreef GFP het volgende:
In plaats van een kinky chick bleek het dus ineens een bagger-loving vent te zijn.... bummer ja![]()
Ik heb de foto's gezien jaquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:06 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
En ik heb ook al een soort van verkering
Sorry GFP
jij staat niet eens in mijn adres lijstquote:
je krijgt de fabfour niet compleet MikeyMoquote:Op maandag 20 december 2004 12:42 schreef MikeyMo het volgende:
jij staat niet eens in mijn adres lijst, neem eens msn man
nopequote:Op maandag 20 december 2004 12:50 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
je krijgt de fabfour niet compleet MikeyMo
![]()
thnxquote:
Dan al?quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:08 schreef kinky_queen het volgende:
ik ben ff weg jongens, maar wees niet verdrietig, ik hoop over een 1,½ uur terug te zijn
Waarom zit er geen warning voor BS bij voor eventuele gevolgen die het filmpje kunnen hebbenquote:Op maandag 20 december 2004 12:18 schreef MikeyMo het volgende:
halloe FTR-lieverds van me, bij deze wil ik jullie alvast fijne feestdaagjes toewensen, en dat doe ik zoals elk jaar in de vorm van een filmpje:
http://home.quicknet.nl/mw/prive/mhuitinga/xmas/
dit jaar heb ik er een filmster in verwerkt
gedaan: leukquote:Op woensdag 22 december 2004 08:24 schreef dolle_hond het volgende:
ik zal t toch maar eens gaan bekijken dan
Was het leuk Mike?quote:Op donderdag 23 december 2004 12:39 schreef dolle_hond het volgende:
eindelijk klaar met vergaderen
quote:Op woensdag 22 december 2004 17:09 schreef REFUSED het volgende:
[afbeelding]
"Het volgende nummer wil ik graag aan MikeyMo opdragen voor het redden van mijn carriere."
gevolgen? Zoals? Een vochtige plek in d'r slipje?quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:02 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Waarom zit er geen warning voor BS bij voor eventuele gevolgen die het filmpje kunnen hebben
Wees blij...quote:
quote:Op donderdag 23 december 2004 14:16 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
gevolgen? Zoals? Een vochtige plek in d'r slipje?
Dat impliceert dat de reeks ooit niveau had. Gewaagd.quote:Op donderdag 23 december 2004 23:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Deze topicreeks gaat behoorlijk achteruit qua niveau.
Vroeger.quote:Op donderdag 23 december 2004 23:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat impliceert dat de reeks ooit niveau had. Gewaagd.
kon er niet eens een review van vindenquote:Op zaterdag 25 december 2004 00:10 schreef California het volgende:
Dat lijkt me ook, met zo'n titel.
vast ergens in het oosten van N-brabant opgenomen. someren of zowquote:Op zaterdag 25 december 2004 00:06 schreef kinky_queen het volgende:
GVD!!!
![]()
![]()
![]()
THE PIG FARM MASSACRE is corrupt!!!
huh?quote:Op zaterdag 25 december 2004 11:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wat voor mietjes geloven er nu niet in Jezus?.
ehhh, ik niet?quote:Op zaterdag 25 december 2004 11:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kerst... dan komt de kerstman toch kadootjes brengen?quote:
billy bob had er geen trek inquote:Op zondag 26 december 2004 08:11 schreef victorinox het volgende:
[..]
Kerst... dan komt de kerstman toch kadootjes brengen?
Iets tegen Oost-Brabant?quote:Op zaterdag 25 december 2004 08:07 schreef dolle_hond het volgende:
vast ergens in het oosten van N-brabant opgenomen. someren of zow
Califoquote:Op zaterdag 25 december 2004 11:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
In Deurne wonen meer varkens dan mensen.quote:Op zondag 26 december 2004 12:11 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
is toch gewoon een feit dat daar veel varkensboerderijen liggen
Ja, je dook te snel weg.quote:
Omdat je OCEAN'S 12 een 6 geeft?quote:
Dat, ja.quote:
ben je ziek GFPquote:Op vrijdag 31 december 2004 08:48 schreef GFP het volgende:
Oud & Nieuw met 40 graden koorts is niet leuk![]()
Ja mooi he?quote:Op donderdag 23 december 2004 23:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Deze topicreeks gaat behoorlijk achteruit qua niveau.
evenzeer en evenzoquote:Op vrijdag 31 december 2004 23:40 schreef BlaatschaaP het volgende:
Iedereen uit Pauzeknop een héél prettig 2005! Veel plezier vanavond en wees voorzichtig.
die heeft niets gemerkt van nieuwjaarquote:Op zaterdag 1 januari 2005 11:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nog mensen die hun vingers er af geblazen hebben gister?
Hare?
Dat ook namens mij aan iedereen.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja, gelukkig nieuwjaar. En beste wensen. En een voorspoedig 2005.
Ja natúúúúúúúrlijk wijffie!!!quote:Op zondag 2 januari 2005 18:06 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik heb een hekel aan Lynch, moet ik 'm dan nog steeds kijken?.
Sorry BS ik wil je niet kwetsenquote:Op zondag 2 januari 2005 18:10 schreef BlaatschaaP het volgende:
Je weet dat wijffie echt zegmaar het meest denigrerende woord is voor een vrouw he?
quote:Op zondag 2 januari 2005 18:13 schreef kinky_queen het volgende:
Sorry BS ik wil je niet kwetsen
Welke film heb je vandaag/pas gezien?? Deel XXIXquote:Op zondag 2 januari 2005 16:00 schreef BlaatschaaP het volgende:
- Rear Window (al wel gezien maar ik wil snappen waarom iedereen 'm zo geweldig vindt)
Weet ik eigenlijk niet precies. Maar ik denk voornamelijk doordat ik vele betere Hitchcocks heb gezien. Alhoewel dat niet echt een reden zou mogen zijn.quote:Op zondag 2 januari 2005 18:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Waarom ben je 'm minder gaan waarderen?.
Hoe kun je iets minder gaan waarderen als je 'm heel lang niet hebt gezien?
Mokkel toch?quote:Op zondag 2 januari 2005 18:10 schreef BlaatschaaP het volgende:
Je weet dat wijffie echt zegmaar het meest denigrerende woord is voor een vrouw he?
Ja, net als hoer, maar dat zijn dan ook niet echt hele normale 'koosnaampjes' he?quote:Op zondag 2 januari 2005 18:44 schreef Duiveltja het volgende:
bitch is nog erger dan, denk ik..
ga je nou echt stoppen met de triv?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb niets interessant te melden.
Ik zeg het even, anders breken er weer rellen uit.
Stoppen is een groot woord. Misschien af en toe een "gastoptreden". Het gaat ook steeds meer de richting van F5-topic's uit. Daar is niets mis mee, maar 't is niet mijn ding. En ik ben ook gewoon verzadigd.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:21 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ga je nou echt stoppen met de triv?
ik heb het voordeel dat ik altijd onverzadigbaar ben en over een ijzeren conditie beschikquote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Stoppen is een groot woord. Misschien af en toe een "gastoptreden". Het gaat ook steeds meer de richting van F5-topic's uit. Daar is niets mis mee, maar 't is niet mijn ding. En ik ben ook gewoon verzadigd.
zal ik een topic er over openen?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nog 91 posts en ik heb 10.000 posts.
het lijkt t forum welquote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:28 schreef California het volgende:
mIRCs nieuwste hobby: crashen.
Dat had Froukje de Both ook, na de premiere van Blade 1.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik had daarnet een binnenpretje.
Serieus.
Ah, ik vroeg me al af wanneer dat zou zijn geweest...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat had Froukje de Both ook, na de premiere van Blade 1.
Dat had ik nou niet verwacht van Patch...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat had Froukje de Both ook, na de premiere van Blade 1.
ja, van froukje wel. die laat iedereen binnenquote:Op woensdag 26 januari 2005 01:33 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dat had ik nou niet verwacht van Patch...
mij nietquote:Op woensdag 26 januari 2005 14:54 schreef dolle_hond het volgende:
ja, van froukje wel. die laat iedereen binnen
Ik eerder en sneller dan Froukje...quote:Op woensdag 26 januari 2005 14:54 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ja, van froukje wel. die laat iedereen binnen
mweh, ze dacht waarschijnlijk dat ik een vrouw was...quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:45 schreef Duiveltja het volgende:
Jij bent getrouwd, dus je bent al genaaid
quote:
Ik zie overal goudgele rakkersquote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zie overal goudgele kikkers.
Beangstigend.
En dat is slecht.... omdat.......quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:05 schreef California het volgende:
Als je ze overal ziet, is dat misschien een teken dat je er al genoeg hebt gehad (en dat om drie uur 's middags).
Smooth.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:17 schreef California het volgende:
Je dan sneller in slaap valt terwijl je een film probeert te kijken!
Phew, daar lul ik me weer even mooi uit.
nu denk ik wel iets langer na voordat ik haar ten huwelijk vraag....quote:
Sai, jij vindt een bad vol etter hip als er bovenaan maar The Criterion Collection opstaat.quote:
waarmee je niet ontkent dat hij gelijk heeftquote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Sai, jij vindt een bad vol etter hip als er bovenaan maar The Criterion Collection opstaat.
De Criterion van Armageddon heb ik niet hoor.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Sai, jij vindt een bad vol etter hip als er bovenaan maar The Criterion Collection opstaat.
Oeh, nu raak je toch wel aan de reputatie van een bad etter door dat te gaan vergelijken met Armageddon.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:18 schreef Sai het volgende:
[..]
De Criterion van Armageddon heb ik niet hoor..
Toch schattig hoe we elkaars zinnen afmaken.quote:Op donderdag 10 februari 2005 13:58 schreef BlaatschaaP het volgende:
... Was het stil.
was het weer rustig in de stadquote:Op donderdag 10 februari 2005 09:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
En toen......
Ik maak jouw zin af, doos.quote:Op donderdag 10 februari 2005 14:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Toch schattig hoe we elkaars zinnen afmaken.![]()
Ik wist dat je dat ging zeggen.quote:
Daarom zei ik 't ook.quote:Op donderdag 10 februari 2005 14:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik wist dat je dat ging zeggen. [afbeelding]
Ik wist dat je 't zei omdat ik het wist.quote:
anton gleuf strikes backquote:Op donderdag 10 februari 2005 20:26 schreef kinky_queen het volgende:
ben je nog op het postkantoor geweest Sok?
![]()
Nee, maar men verwacht mij wel. Er ligt iets klaar op één of ander subkantoortje dat nauwelijks open is.quote:Op donderdag 10 februari 2005 20:26 schreef kinky_queen het volgende:
ben je nog op het postkantoor geweest Sok?
![]()
Ik geil niet op meneerenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:02 schreef California het volgende:
Ook Pauzeknop kijkt straks naar de BAFTAs natuurlijk. We geilen niet voor niets op awards.
En op deze meneer.
Hier de nominaties.
Nee, die draaide nog nauwelijks in Engeland, en dan wordt er ook minder op gestemd.quote:
Er zit een bocht in zijn neusquote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:02 schreef California het volgende:
Ook Pauzeknop kijkt straks naar de BAFTAs natuurlijk. We geilen niet voor niets op awards.
[afbeelding]
En op deze meneer.
Hier de nominaties.
This thread is worthless without posts.quote:
jawel hoor, kan ook met witte rijstquote:Op donderdag 17 februari 2005 06:49 schreef kinky_queen het volgende:
Dolle hond, ff over je sig:
987 hoort daar niet tussen, dat is een nasi gerecht
Ja.quote:
ga ik wellicht vanavond doenquote:Op dinsdag 22 februari 2005 22:46 schreef kinky_queen het volgende:
Geen dank Sok
![]()
dolle_hond mag voor zijn aangevraagde filmpjes nog ff zijn adres naar mij mailen
![]()
quote:
quote:Hoi,
Als je dit leest was dat eigenlijk niet de bedoeling. Dit is mijn nieuwe website met onder andere mijn weblog. Stond sinds dinsdagmiddag online zodat diverse partijen er aan konden werken om ’t voor donderdag klaar te hebben. Ondanks een aardig verzoekje was er toch iemand die graag de grote jongen wilde uithangen door al wat foto’s online te gooien. Maar goed je bent 20 en je woont bij je ouders in Ruurlo. Heb je ook eens een verzetje.
Nu je hier toch bent, neem gerust een kijkje en stoor je er niet aan dat nog niet alles werkt. Heb de afgelopen tijd enorm veel foto’s geselecteerd waarvan de eerste reeks woensdag en donderdag geplaatst worden. Die paar die nu op het net zwerven waren nog maar het begin.
@Jaggle: Gewoon zelf. Lag lekker op de bank een film te kijken tot ik te horen kreeg dat we eerder online gingen. Weltrusten.
Xx Froukje
quote:Op donderdag 24 februari 2005 22:47 schreef kinky_queen het volgende:
excuus dat ik het niet meteen zie hoor, maar wie is dat?
Hoe laat ongeveer?quote:Op woensdag 9 maart 2005 20:40 schreef kinky_queen het volgende:
dan doe ik het morgen
FPquote:Op woensdag 2 maart 2005 18:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Julia Roberts heeft te grote borsten
Ja, genieten.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 06:49 schreef Sai het volgende:
Fijn een nachtje doorhalen.
No, not really.quote:
Ga slapen.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 08:33 schreef California het volgende:
[..]
No, not really.
Onder andere omstandigheden heb ik er niks tegen (de Oscars of zo).
I wish.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 08:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ga slapen.
Foto!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |