Dat had Froukje de Both ook, na de premiere van Blade 1.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik had daarnet een binnenpretje.
Serieus.
Ah, ik vroeg me al af wanneer dat zou zijn geweest...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat had Froukje de Both ook, na de premiere van Blade 1.
Dat had ik nou niet verwacht van Patch...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat had Froukje de Both ook, na de premiere van Blade 1.
ja, van froukje wel. die laat iedereen binnenquote:Op woensdag 26 januari 2005 01:33 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dat had ik nou niet verwacht van Patch...
mij nietquote:Op woensdag 26 januari 2005 14:54 schreef dolle_hond het volgende:
ja, van froukje wel. die laat iedereen binnen
Ik eerder en sneller dan Froukje...quote:Op woensdag 26 januari 2005 14:54 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ja, van froukje wel. die laat iedereen binnen
mweh, ze dacht waarschijnlijk dat ik een vrouw was...quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:45 schreef Duiveltja het volgende:
Jij bent getrouwd, dus je bent al genaaid
quote:
Ik zie overal goudgele rakkersquote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zie overal goudgele kikkers.
Beangstigend.
En dat is slecht.... omdat.......quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:05 schreef California het volgende:
Als je ze overal ziet, is dat misschien een teken dat je er al genoeg hebt gehad (en dat om drie uur 's middags).
Smooth.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:17 schreef California het volgende:
Je dan sneller in slaap valt terwijl je een film probeert te kijken!
Phew, daar lul ik me weer even mooi uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |